Ruokahaaste vko 43

  • Viestiketjun aloittaja "Birjo"
  • Ensimmäinen viesti
Kännypohdintaa..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30366510:
ei vaan tyyppi keräsi kaikki kaverinsa netistä äänestämään itteensä. tuskin kukaan palstailija sitä sotkua oli äänestäny.
ääniä oli sitten enemmän kun neljässä äänestyksessä yhteensä.
Kai tajuat että omaa ateriaansa pystyy äänestämään ihan itsekin monta kertaa? Tuskin tolla mitään kavereita on jotka sen sotkuja suostuisi äänestämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30366510:
ei vaan tyyppi keräsi kaikki kaverinsa netistä äänestämään itteensä. tuskin kukaan palstailija sitä sotkua oli äänestäny.
ääniä oli sitten enemmän kun neljässä äänestyksessä yhteensä.
Onko se lopulta kovinkaan tärkeää tällaisissa "kisoissa" voittaa?
Eikö pointti ole enemmän siinä, että viikkohaaste saa luovuuden liikkeelle ja on kiva yrittää ylittää itsensä - milloin milläkin ruoka-aiheella ja saada kivoja ideoita muiden ruokakuvista?
Itse olen ainakin niin huono keksimään uusia haasteaiheita, että olisin suosiolla aina "pahnanpohjimmainen", jos vain ketjut itsessään pysyivät ystävällisinä ja kannustavina.
 
Onko se lopulta kovinkaan tärkeää tällaisissa "kisoissa" voittaa?
Eikö pointti ole enemmän siinä, että viikkohaaste saa luovuuden liikkeelle ja on kiva yrittää ylittää itsensä - milloin milläkin ruoka-aiheella ja saada kivoja ideoita muiden ruokakuvista?
Itse olen ainakin niin huono keksimään uusia haasteaiheita, että olisin suosiolla aina "pahnanpohjimmainen", jos vain ketjut itsessään pysyivät ystävällisinä ja kannustavina.
pointti on reilu peli. turha siinä on muuta selitellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kännypohdintaa..;30366514:
Kai tajuat että omaa ateriaansa pystyy äänestämään ihan itsekin monta kertaa? Tuskin tolla mitään kavereita on jotka sen sotkuja suostuisi äänestämään.
enhän mä sun mielestä mitään tajua. itehän tuo temppunsa tunnusti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30366534:
pointti on reilu peli. turha siinä on muuta selitellä.
Ok. Hyväksyn pointtisi. Voin itsekin kuvitella tilanteen, jossa minun mielestäni joku olisi tehnyt todella upean annoksen ja sitten selkeästi huonomman näköinen voittaisi. Se epäilemättä suututtaisi ja turhauttaisi.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Viiras
[QUOTE="Sonja";30366497]Se mitä itse olen tovin tätä seurannut niin kaikki ilmeisesti alkoi siitä kun Lizbet / Birjon annosta ei hyväksytty haasteeseen koska siinä ei ollut tarpeeksi kaalia.Kaalia kyllä oli mutta ilmeisesti harava tästä suuttui ja pyysi modeerausta ja kuva poistettiin.siinä kaikki.
Nyt kaikki sitten on vihaisia jommalle kummalle?[/QUOTE]

Ei ollut kyllä näin vaan joku pelle väitti ettei Scarletin ruoka ole kaaliruoka vaikka se olikin, mutta tuo on aivan eri ketju. Lizbet sekosi lopullisesti kun hänen jauheliharuokaansa ei hyväksytty kasvisruokahaasteeseen. Ihan aiheesta se kuva hylättiin koska eihän se ollut aiheen mukainen. Lizbet aloitti myös kovan riidan haastamisen siinä ketjussa ja ruokahaasteen säännöissähän on, että nahistelijat eivät pääse mukaan äänestykseen. Eli syitä oli kaksi miksi ei hyväksytty. Tuo kaali ei liittynyt aiheeseen mitenkään. Ihan turhaan yrität tätä kaataa Scarletin niskaan.

Päätön onkin tuossa kirjoittannut Lizbetin aiemmista sekoiluista.
 
Mites näiden ketjujen säännöt menee?
Saako osallistua useammallakin kuvalla?
Chili con carnea ajattelin tänään kokata - ihan vain siksi että saisin "näyttää koiran oksennukselta" - kommentin (Sillä siltähän se näyttää! :D)
 
Viimeksi muokattu:
Viiras
[QUOTE="vieraskin";30366597]Se joka ketjun tekee niin saa sääntöjä viilata,näin on aina ollut.[/QUOTE]

No eikä ole vaan yhdessä on päätetty jos jotakin sääntöä on pitänyt muuttaa tai jotakin lisätä.
 


Makkarakiusaus, suolakurkuilla ja valkosipulivoipatongilla.
:xmas:

Perunaa ja sipulia suikaleiksi
Makkarakuutioiksi.

Kaikki pannuun ja paistellaan kun ovat kypsiä, loraus maitoa sekaan. Kiehauta ja nauti

Esipaistetut patongit halkaistaan
Kolme yksikyntistä valkosipulia murskataan pehmennetyn voin sekaan ja seos laitettan patongin väliin.
Patonki uuniin noin 10min ja herkku on valmis.

Suolakurkut ostin ässän tynnyristä, siivutin ja lisäsin lautaselle.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lizbet
"Tuulikki"
[QUOTE="Sonja";30366497]Se mitä itse olen tovin tätä seurannut niin kaikki ilmeisesti alkoi siitä kun Lizbet / Birjon annosta ei hyväksytty haasteeseen koska siinä ei ollut tarpeeksi kaalia.Kaalia kyllä oli mutta ilmeisesti harava tästä suuttui ja pyysi modeerausta ja kuva poistettiin.siinä kaikki.
Nyt kaikki sitten on vihaisia jommalle kummalle?[/QUOTE]

Siinä ollut yhtään kaalia, lizbetbirjo yritti osallistua jauheliha-kasvishaasteen jälkeen kaalihaasteeseen SALAATILLA. Pelkkää ilkeilyä ja urputusta haaste toisensa perään, ketjuista on vaikea tajuta sitä jälkikäteen kun niitä on niin paljon moderoitu.
 

Yhteistyössä