Ope ei pyyhkinyt pyllyä

  • Viestiketjun aloittaja vihainen äiti
  • Ensimmäinen viesti
vihainen äiti
Johan sitä nauraisi naurismaan aidatkin jos pelkän vessakäynnin vuoksi pitäisi olla avustaja odottamassa! Ja siellä on vastuuaikuinen paikalla tai niin luultiin...


[QUOTE="ffff";30465663]
Alkuperäinen kirjoittaja vihainen äiti;30465655:
Ei noilla pianotunneilla ole mitään avustustarvetta /QUOTE]

Eli oikeasti lapsella ei ollut tavetta wc käyntii vai oikeasti hän ei tarvinnut siellä apua?
 
"sipsi"
No kyllä se voi olla todella inhottava tilanne mennä pyyhkimään vieraan ison lapsen kakkaista takamusta, jos se nyt ihan rautakangesta väännetään :) Pitkän uran olen hoitoalalla tehnyt, vaan silti inhotti, kun aikanaan eräille synttäreille äiti vaan jätti lapsen, joka alkoi pian valittaa kipeää mahaa. No, ripuliksihan se meni, ja meikäläinen sitten juhlapaikan pienessä vessassa koetti saada asioihin tolkkua.
 
tytönjapoikienmamma
"Vihainen äiti", sinun vastuullasi on huolehtia lapsesi erityistarpeista soittotunnin aikana (tai infota niistä opettajaa), mutta tosiaan sinun kuuluu olla siellä valmiina pyyhkimään pylly...tmv. mitä nyt lapsesi tarvitsee.

Kuopukseni (tavislapsi) pelaa jalkapalloa ja on harkoissa minun vastuulla, seuraan harjoituksia paikan päällä. Valmentajan tehtävä on valmentaa, ohjata harjoituksia, MUTTA jos lapselleni (5v) tulee jokin hätä (kakka, pissa...tmv) tarve, niin olen valmiina auttamaan. Näin se menee.
 
vihainen äiti
No herranjumala sentään joku siis pelkää lapsen kakkapyllyn pyyhkimistä? Miksi tällalinen ihminen hakeutuu hoito tai opetusalalle, kysynpä vain. Ei ole kyllä mikään selitys, tehtävien tasalla ei selvästi olla.
 
Sikli
Alkuperäinen kirjoittaja vihainen äiti;30465692:
Millä tavalla tämä voi olla hankala tilanne opettajalle kuten joku tuolla aiemmin kirjoitti? Kertokaa en ymmärrä! Eipä muuten vastannut ope lukuisiin soittoihini tai soittanut takaisin kun jätin soittopyynnön tekstarilla. Edes tekstiviestiä ei takaisin laittanut.
No väännän sitten rautalankaa.. Opettajalla ei pitäisi olla mitään asiaa vessaan lapsen kanssa, vaikka lapsi häntä sinne pyytää niin sitä ei opettaja voi myöhemmin todistaa jos lapsi alkaakin vauhkolle vanhemmalleen selittää että ope pyyhki mun pyllyn ja samalla koski mua. Jos lapsi on sen ikäinen että hän oletusarvoisesti selviää vessakäynnistä itse niin opettajan ei tarvitse sinne mennä, niiden jotka eivät selviä paikka ei ole yksinään pianotunnilla.

En voi kun ihmetellä edelleen että oletatte noin vaan että pianonsoitonopettaja on vastuussa lapsestanne mutta että anna hänelle perustietoja lapsenne kyvyistä ja voinnista.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
[QUOTE="sipsi";30465700]No kyllä se voi olla todella inhottava tilanne mennä pyyhkimään vieraan ison lapsen kakkaista takamusta, jos se nyt ihan rautakangesta väännetään :) Pitkän uran olen hoitoalalla tehnyt, vaan silti inhotti, kun aikanaan eräille synttäreille äiti vaan jätti lapsen, joka alkoi pian valittaa kipeää mahaa. No, ripuliksihan se meni, ja meikäläinen sitten juhlapaikan pienessä vessassa koetti saada asioihin tolkkua.[/QUOTE]

Ja sinä olet sentään hoitoalalla. Kuvitelkaapa joku herkkä taitelijasielu, joka on elämänsä omistanut musiikille eikä kenties ole hankkinut omia lapsia juuri siksi, että se on niin alkukantaista hommaa. Konservatoriokin luultavasti vain sivutuloa, todellinen intohimo jossain esiintymisessä tms. Johan siinä taiteilija kirjaimellisesti pyörtyisi tuollaiseen brutaaliin hommaan joutuessaan!

Mutta nyt käsken itseni nukkumaan.
 
tytönjapoikienmamma
[QUOTE="sipsi";30465702]Juu, ihan samaa ajattelin :) Kunhan miekin vaan sormia vetristääkseni näppistä paukuttelen :)

Niin sieluni silmin voin kuvitella rehtorin ilmeen, kun saisi soiton tällaiseen asiaan liittyen...[/QUOTE]

Mä luulen kanssa...
 
eräs vaan
Jospa ap menisit ihan nyt puhumaan jollekkin päätohtorille ja sen jälkeen opetat sen piloillepasatun hellantelttus pyyhkimään takapuolensa,. Ei todellakaan ole minkään musa open tehtävä pyyhkiä sun ipanas takapuolta?? oletko ihan pehmeepäinen?? ja ihmettelen että jos koulassakin pyyhkivät(opettajat siis) toki jos on erityiskoulussa, mutta jos ihan tavallisessa on niin niin kyllä ipanan kuuluu ihan itse hommat osata hoitaa.. Nolaat vaan itsesi jos alat tuollaisesta asiasta riehua!!! ja en minäkään opena sun kaltataiselle palikalle vastais(eikä hänellä ole mitään velvollisuuttakaan)
 
"sipsi"
Alkuperäinen kirjoittaja vihainen äiti;30465707:
No herranjumala sentään joku siis pelkää lapsen kakkapyllyn pyyhkimistä? Miksi tällalinen ihminen hakeutuu hoito tai opetusalalle, kysynpä vain. Ei ole kyllä mikään selitys, tehtävien tasalla ei selvästi olla.
Pianonsoiton opetuksella ei ole kyllä niin minkäänlaista tekemistä kakkapyllyn pyyhinnän kanssa :)

Ei oikeasti nyt, on vissiin mentävä petiin, kun naurattaa niin että tulee pissi kohta housuun - ja kukahan sen muuten sitten siivoaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vihainen äiti;30465707:
No herranjumala sentään joku siis pelkää lapsen kakkapyllyn pyyhkimistä? Miksi tällalinen ihminen hakeutuu hoito tai opetusalalle, kysynpä vain. Ei ole kyllä mikään selitys, tehtävien tasalla ei selvästi olla.
Se ei ole opetusalalla! Se on taiteilija joka opettaa oman esiintymisen ja harjoittelun ohessa, usein isompia lapsia vieläpä.
 
Vihainen äiti
Vessassa käynti erityistarve? Kaikki käy vessassa! Asiasta ei tulisi jatkoselvityksiä jos se pylly olisi vain pyyhitty ja jatkettu tuntia normaalisti. Näin se on mennyt koulussakin , ei ole asiasta tehty numeroa, wilmassa tiedotettu jos on kakalla pitänyt käydä. En ymmärrä miksi hakeutuu opetustoimeen jos pelkää lapsia. Tai ei osaa hoitaa tilanteita.

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;30465705:
"Vihainen äiti", sinun vastuullasi on huolehtia lapsesi erityistarpeista soittotunnin aikana (tai infota niistä opettajaa), mutta tosiaan sinun kuuluu olla siellä valmiina pyyhkimään pylly...tmv. mitä nyt lapsesi tarvitsee.

Kuopukseni (tavislapsi) pelaa jalkapalloa ja on harkoissa minun vastuulla, seuraan harjoituksia paikan päällä. Valmentajan tehtävä on valmentaa, ohjata harjoituksia, MUTTA jos lapselleni (5v) tulee jokin hätä (kakka, pissa...tmv) tarve, niin olen valmiina auttamaan. Näin se menee.
 
tytönjapoikienmamma
Alkuperäinen kirjoittaja vihainen äiti;30465707:
No herranjumala sentään joku siis pelkää lapsen kakkapyllyn pyyhkimistä? Miksi tällalinen ihminen hakeutuu hoito tai opetusalalle, kysynpä vain. Ei ole kyllä mikään selitys, tehtävien tasalla ei selvästi olla.
No nyt viimeistäään paljastui...trolli:)
 
tytönjapoikienmamma
Alkuperäinen kirjoittaja Vihainen äiti;30465717:
Vessassa käynti erityistarve? Kaikki käy vessassa! Asiasta ei tulisi jatkoselvityksiä jos se pylly olisi vain pyyhitty ja jatkettu tuntia normaalisti. Näin se on mennyt koulussakin , ei ole asiasta tehty numeroa, wilmassa tiedotettu jos on kakalla pitänyt käydä. En ymmärrä miksi hakeutuu opetustoimeen jos pelkää lapsia. Tai ei osaa hoitaa tilanteita.
No jos 7v tarvitsee apua vessakäynnillä, on hänellä toki erityistarpeita!
 
vihainen äiti
Väännänpä minäkin rautalangasta: ei ole koulussa tehty asiasta mitään numeroa niin en odottanut että pianotunnista tulee tälllainen show! Varsinkin kun siellä on muuten mennyt kaikki niin hyvin ja tullut positiivista palautetta!
 
"Hansu"
Alkuperäinen kirjoittaja vihainen äiti;30465725:
Väännänpä minäkin rautalangasta: ei ole koulussa tehty asiasta mitään numeroa niin en odottanut että pianotunnista tulee tälllainen show! Varsinkin kun siellä on muuten mennyt kaikki niin hyvin ja tullut positiivista palautetta!
No newsflash sinulle, koulu ja virassa toimiva opettaja on ihan eri asia kun joku konservatorion pianotunti. Ei niitä voi verrata eikä odottaa toiselta mitään sen perusteella kun toisessakin on ollut niin. Senkus soittelet rehtorille ja pyydät pianonopettajaa joka lähtee kesken opetuksen pyyhkiin yhdeltä pyllyä.
 
vihainen äiti
"Vääriltä oetuksilta ja odotuksilta välttyy kun asioista sopii tarpeeksi selkeästi etukäteen. " Mitä hittoa, vessassa käyminen on luonnollinen normaali asia ja lapsen auttaminen varsinkin vastuuaikuisena itsestäänselvyys. Ja lapselle on opetettu että aikuiselta sitten pyydetään apua jos tarvii. Missä maailmassa te oikein elätte?
 
vihainen äiti
[QUOTE="Hansu";30465734]No newsflash sinulle, koulu ja virassa toimiva opettaja on ihan eri asia kun joku konservatorion pianotunti. Ei niitä voi verrata eikä odottaa toiselta mitään sen perusteella kun toisessakin on ollut niin. Senkus soittelet rehtorille ja pyydät pianonopettajaa joka lähtee kesken opetuksen pyyhkiin yhdeltä pyllyä.[/QUOTE]

"pyyhkiin yhdeltä pyllyä" nämä ovat yksityistunteja!
 
Sikil
Alkuperäinen kirjoittaja vihainen äiti;30465745:
"pyyhkiin yhdeltä pyllyä" nämä ovat yksityistunteja!
Aiemmin puhuit ryhmätilanteiden vaikeudesta joten oletin että opettaa jotain ryhmää.. Puhut itsesi niin pahasti pussiin että antaapa olla :)
 
"Hmm"
Millainen fyysinen vamma lapsella on, jos hän käy soittotunneilla tai millä tavalla on erityinen.

kirjoitit vain, että ryhmätilanteissa ongelmia koulussa ja keskittymisessä ?

mikään näistä ei ole sellainen syy, joka estää lasta oppimasta vessakäyttäytymistä.
jos lapsella ei mitään vammaa, niin ettekö voisi harjoitella kotona tuota.
autat vasta sitten kun lapsi on ensin yrittänyt itse.

koululaisen pitäisi selvitä tuosta ihan omatoimisesti.
 

Yhteistyössä