Punnitus!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30538519:
Ei oikeastaan oo tarkoitus nostaa eikä laskea, huvikseen seuraan miten paino reagoi näihin joulun ja uuden vuoden rytkäytyksiin =)
Aaaa...ok :)

Mä luulen, että mulla menee miinuksille. Kun ei kaapissa ole mitään hyvää syötävää, niin ei se ihan hirmuisesti plussallekaan voi mennä.
 
Jännityksellä odotan tammikuuta, mitähän mukavaa tyttöystävä on sinne keksiny, noh oikeestaan, sitä hihhulointia kestää varmaan kesään asti =)
Asetan tavoitteekseni selvitä siitä hengissä =)

Aaaa...ok :)

Mä luulen, että mulla menee miinuksille. Kun ei kaapissa ole mitään hyvää syötävää, niin ei se ihan hirmuisesti plussallekaan voi mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30538532:
Jännityksellä odotan tammikuuta, mitähän mukavaa tyttöystävä on sinne keksiny, noh oikeestaan, sitä hihhulointia kestää varmaan kesään asti =)
Asetan tavoitteekseni selvitä siitä hengissä =)
Nyt putosin kyllä kärryiltä...onko tyttöystäväsi päättänyt, että rupeatte porukalla kebab-kielteisiksi kasvisruokailijoiksi, vai mistä on kyse?
 
Onhan siellä aina kaikennäköistä lihatonta ja tipatonta ruukannu olla ja paljon muutakin =)
Eihän ne varsinaisesti minua koske, mutta vähä niinku kaverina osallistun niihin sekoiluihin =)


Nyt putosin kyllä kärryiltä...onko tyttöystäväsi päättänyt, että rupeatte porukalla kebab-kielteisiksi kasvisruokailijoiksi, vai mistä on kyse?
 
  • Tykkää
Reactions: chef
nohh
Kuule. Tässä ketjussa ei ole mitään järkeä. Jos haluat seurata painosi kehittymistä, käy vaa'alla korkeintaan kerran viikossa. Nuo päivien vaihtelut eivät kerro yhtään mitään.
 
Mä voin liityä. En oo koskaan ollut näin lihava, 72,5. Tuossa on kyllä kohta kilo eilisiä mässäilyjä - niitä jäi tällekin päivälle. Syksyllä päätin laihduttaa 5kg ja lihoin sen verran! Syy on ruuhkavuodet jne jne mut nyt en enää selitä. Joka tapauksessa, mulla on pari muutakin uuden vuoden lupaus rojektia....
 

Yhteistyössä