Mitä ihmettä! Ovulaatio siirtyi aikaisemmaksi?

  • Viestiketjun aloittaja aaapee
  • Ensimmäinen viesti
aaapee
Mietin vaan kun ovulaatio harvemmin siirtyy aikaisemmaksi. Nyt ollut perus ovisoireita, tuli geelimäinen limamöykky ja alavatsaa vihloo. Selkää särkee hiukan myös.
 
ogsd
Mulla on aina ovis kp 10. Ja siis menkkojen alkamispäivä laskettu tuohon mukaan jo tietysti.

kp 8 alkaa ovisoireet jo, eli ei hirveän montaa päivää siitä kun menkat on loppuneet. Ei se ovis aina ole samaan aikaan kiertoa, jos raskautta yrität niin oo tyytyväinen, että tuli aikaisemmin, on kauemmin aikaa kiinnittyä
 
aaapee
Tässä se ongelma onkin...nyt on kp11 ja oviksen pitäisi olla ens su-ti aikoihin. Ollaan menty nyt vuoden keskeytetyllä ja ovulaatio ollut aina kp17-18 aikoihin. Viimeksi harrastettiin seksiä pe ja sillon spermat sisälle ja sitten su keskeytetyllä. Lasken aina vähintään 7 päivää väliä ennenkuin ovis on. Ns. "varmoilla päivillä" voi harrastaa seksiä ilman kekeytystä. Pelkään nyt että on tapahtunut "vahinko" ..minulle ei olisi katastrofi, mutta mieheni ajattelee hiukan toisin..
 
tuo kp 10
Tässä se ongelma onkin...nyt on kp11 ja oviksen pitäisi olla ens su-ti aikoihin. Ollaan menty nyt vuoden keskeytetyllä ja ovulaatio ollut aina kp17-18 aikoihin. Viimeksi harrastettiin seksiä pe ja sillon spermat sisälle ja sitten su keskeytetyllä. Lasken aina vähintään 7 päivää väliä ennenkuin ovis on. Ns. "varmoilla päivillä" voi harrastaa seksiä ilman kekeytystä. Pelkään nyt että on tapahtunut "vahinko" ..minulle ei olisi katastrofi, mutta mieheni ajattelee hiukan toisin..
No tyhmä mies jos silti laskee sisälle ja ajattelee että olisi suunnilleen maailmanloppu. Meillä käytössä sama systeemi ja ajatuksena "tulee sitten jos on tälläin tullakseen" mutta mies ei laske ikinä sisälle.
 
Osaisiko joku sanoa mistä johtuu, että ovulaatio siirtyy yhtäkkiä aikaisemmaksi viikolla? Aina yleensä ollut kierron puolessa välissä.
Hei :) . Voi olla hyvinkin mahdollista, että ovulaatio siirtyy. Voi johtua joko stressistä tai laihduttamisesta jne. Kierto voi muuttua helposti. Itsellänikin on hiukan sama tilanne nyt päällä, eli ovulaatio on tainnut siirtyä noin viikolla taaksepäin. Syytä en tiedä : /
 

Yhteistyössä