Hyi helkatti minkäkokoinen kimalainen kopsutteli ikkunaa vasten :O

  • Viestiketjun aloittaja puistatus
  • Ensimmäinen viesti
"Hippo"
Koko päivän lukenut sivusilmällä, miten "minkäkokoinen kiimainen" kopsutellut ikkunan takana. No nyt se oli ensimmäisen kerran "kiinalainen". Saapa nähdä mikä lukihäiriö tulee seuraavaksi.
 
"a p"
[QUOTE="Hippo";30783897]Koko päivän lukenut sivusilmällä, miten "minkäkokoinen kiimainen" kopsutellut ikkunan takana. No nyt se oli ensimmäisen kerran "kiinalainen". Saapa nähdä mikä lukihäiriö tulee seuraavaksi.[/QUOTE]

hehheh tuttu tunne, itelle käy samalla tavalla usein ja sit ne pirun ketjut pyörii etusivulla vieläpä koko päivän ja joka hemmetin kerta lukee väärin
 
[QUOTE="a p";30783949]hehheh tuttu tunne, itelle käy samalla tavalla usein ja sit ne pirun ketjut pyörii etusivulla vieläpä koko päivän ja joka hemmetin kerta lukee väärin[/QUOTE]

Sama henki tuossa taustalla on niin kimalaisten kuin kiinalaisten tappamisessakin. Tuntematon pelottaa, asiaa ei osata lähestyä älyllisesti, vaan ratkaisu on poistaa pelottava tuntematon väkivalloin.

Onneksi olen mies. Ei tarvitse hysteerisenä akkana kiljua pikkueläinten takia. Omalle tontille olen harkinnut kimalaispesän hankkimista, niitä voi siis nykyisin ostaa.
 
kirkuakko no EI.
Ne on suloisia. Ei niitä saa tappaa. Ampiaisetkin pitää jättää rauhaan, niilläkin on tärkeä tehtävä.
Minä pelkään koppakuoriaisia ja hämähäkkejä. En silti tapa niitä, niilläkin on tarkoituksensa.
 
"hyvää päivää"
Mä en pidä kimalaisena jättikokoista mustaa möykkyä. Jos se olisi tunnistettavasti kimalainen niin saisi olla rauhassa, mutta musta möykky josta mulla ei ole mitään hajua saa kuolla.
Aha, ei siis hajuakaan luonnosta eikä kiinnosta ottaa edes selvää. Ainoa tuntemasi musta iso möykky on mamu ja sen takia et kilju etkä tapa sitä koska tiedät että se on mamu from afrikka. Terveisii ja onnea sinne kehäkolmosen sisäpuolellle slummeihin :LOL:
 
[QUOTE="hyvää päivää";30784548]Aha, ei siis hajuakaan luonnosta eikä kiinnosta ottaa edes selvää. Ainoa tuntemasi musta iso möykky on mamu ja sen takia et kilju etkä tapa sitä koska tiedät että se on mamu from afrikka. Terveisii ja onnea sinne kehäkolmosen sisäpuolellle slummeihin :LOL:[/QUOTE]

Ei kiinnosta ottaa selvää, mulla on muut kiinnostuksen aiheet kuin selvittää mitä jotkut ötökät on. Eikä tässä kukaan voi edes varmuudella sanoa sen olevan kimalainen, sinäkään et tiedä mikä se oli. Miksi päästäisin kotiini ötökän joka voi satuttaa minua tai lasta?
Ja mihin slummeihin? Onko kehäkolmosen sisäpuolella vain slummeja? Noi miljoonakotien asukaat voivat olla vähän eri mieltä? Mutta tämä on varmaan asia mitä siellä junttilassa ei tiedetä, sitä se sisäsiittoisuus tietää.
 
"hyvää päivää"
Ei kiinnosta ottaa selvää, mulla on muut kiinnostuksen aiheet kuin selvittää mitä jotkut ötökät on. Eikä tässä kukaan voi edes varmuudella sanoa sen olevan kimalainen, sinäkään et tiedä mikä se oli. Miksi päästäisin kotiini ötökän joka voi satuttaa minua tai lasta?
Ja mihin slummeihin? Onko kehäkolmosen sisäpuolella vain slummeja? Noi miljoonakotien asukaat voivat olla vähän eri mieltä? Mutta tämä on varmaan asia mitä siellä junttilassa ei tiedetä, sitä se sisäsiittoisuus tietää.
Ai. Luulis että sisäsiittoisuutta on paremminkin pienemmän alueen sisällä kuin laajan mutta ehkä ne saasteet on jo pilannut kyvyn ajatellakin järkevästi.
 
[QUOTE="hyvää päivää";30784582]Ai. Luulis että sisäsiittoisuutta on paremminkin pienemmän alueen sisällä kuin laajan mutta ehkä ne saasteet on jo pilannut kyvyn ajatellakin järkevästi.[/QUOTE]

:LOL: Luulit väärin
 
"hyvää päivää"
:LOL: Luulit väärin
Et siis tiedä ötököistä mitään eikä kiinnosta ottaa selvääkään mutta olet selvästi sisäsiittoisuuden asiantuntija. Voisitko laittaa faktaa kehiin sitten siitä kuinka kehäkolmosen ulkopuolella on enemmän sisäsiittoisuutta? Ehkä sun kannattaisi myös samalla ottaa Suomen kartta käsiin ja tarkistaa tietosi tähän päivään. Ehkä olet kuvitellut kehäkolmosen hiukan liian isoksi alueeksi... Tosin siellähän tuota kansainvälisyyttä on nykyään runsaanlaisesti että varmaan siittoisuus sekottuu mukavasti. Kohta tunnistamme kehäkolmokit tummemmasta hipiästä, vähän niinkuin noi kimalaiset.
 
[QUOTE="hyvää päivää";30784588]Et siis tiedä ötököistä mitään eikä kiinnosta ottaa selvääkään mutta olet selvästi sisäsiittoisuuden asiantuntija. Voisitko laittaa faktaa kehiin sitten siitä kuinka kehäkolmosen ulkopuolella on enemmän sisäsiittoisuutta? Ehkä sun kannattaisi myös samalla ottaa Suomen kartta käsiin ja tarkistaa tietosi tähän päivään. Ehkä olet kuvitellut kehäkolmosen hiukan liian isoksi alueeksi... Tosin siellähän tuota kansainvälisyyttä on nykyään runsaanlaisesti että varmaan siittoisuus sekottuu mukavasti. Kohta tunnistamme kehäkolmokit tummemmasta hipiästä, vähän niinkuin noi kimalaiset.[/QUOTE]

Sun lässytykset kiinnostaa yhtä paljon kuin sangollinen paskaa. Onhan se kova paikka jollekkin jos ötökkä kuolee, koita nyt itkeä se suru pois ja huomenna on taas uusi päivä ja uudet ötökät. Kyllä se siitä :hug:
 
peyote
mikä logiikka iinä on, että jos ei tiedä, mikä jokin on, se pitäisi tappaa? Se vaan vaikuttaa, anteeksi nyt kamalasti, mutta se vaikuttaa, vajakilta, niinkuin mieheni luonnehti tät tarinaa lukiessani. Itse käytän mieluummin nimitystä hysteerikko.
 
mikä logiikka iinä on, että jos ei tiedä, mikä jokin on, se pitäisi tappaa? Se vaan vaikuttaa, anteeksi nyt kamalasti, mutta se vaikuttaa, vajakilta, niinkuin mieheni luonnehti tät tarinaa lukiessani. Itse käytän mieluummin nimitystä hysteerikko.
Kyllä mä tapan kärpäset ja itikatkin vaikka tiedän mitä ne on. Mulla ei ole autoa niin mä en ole sellainen massamurhaaja kuin sinä. Vajakki jaksaa lässyttää tästä aiheesta vaikka itse tappaa ötököitä vaikka kuinka paljon, vaikutat mun mielestä aika typerältä ihmiseltä.
 
"a p"
mikä logiikka iinä on, että jos ei tiedä, mikä jokin on, se pitäisi tappaa? Se vaan vaikuttaa, anteeksi nyt kamalasti, mutta se vaikuttaa, vajakilta, niinkuin mieheni luonnehti tät tarinaa lukiessani. Itse käytän mieluummin nimitystä hysteerikko.
Siinä on semmoinen logiikka, että se ötökkä voi pistää/purra tai sitten se ei pistä/pure. Minä en noita ötököitä niin hyvin tunne, että tietäisin kaikista mahdollisista pistääkö ne, joten tapan kaikki jotka yrittävät sisälle/tulevat sisälle koska en halua, että kotonani on mitään ylimääräisiä ötököitä jotka SAATTAVAT pistää.

Jos minä pelkään ötököitä, niin miksi mun pitäisi pelätä omassa kotonani? Jos meille taas tulee leppäkerttu mitä en pelkää, niin tämän minä vien paperin kanssa ulos. Jos taas tulee hiiri, niin aivan varmasti asennan hiirenloukun ja tapan sen.

Jos taas vastaan tulisi tarantella, pelkäisin sitä niin paljon etten pystyisi edes tappamaan. Äkkiä pois vain asunnosta ja olisin sieltä pois niin kauan, että joku olisi käynyt ottamassa sen pois sieltä.

Onko sellainen ihminen hysteerikko joka pelkää jotain? Kyllä sinäkin peyote varmaan jotain pelkäät?
 

Yhteistyössä