Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

(lista päivitetty 5.9.2016)

1. lasta toivovat

Elli_ 19v (mies 20v)___________________ya 7/16, yk 2
iitata 19v (mies 26v)__________________ya 8/14, yk 19
riikk0652 20v (mies 21v)_______________ya?, yk?
möhköfanttii 21v (mies 20v)____________ya 7/16, yk 3
maisa93 23v (mies 24v)________________ya 4/16, yk 4
Jennipä 23v (mies 23v)________________ya 5/16, yk 3
Frankk 23v (mies 26v)_________________ya 9/16, yk 1
Siim 23v (mies 24v)___________________ya 7/16, yk 2
pajuviidakko 24v (mies 30v)____________ya 1/16, yk6
laksi 25v (mies 29v)___________________ya?, yk?

2. lasta toivovat

nnipsu! 24v (mies 27v)________________esikoinen 11/15, tjot 10/16
nobelius 25v (mies 31v)_______________esikoinen 10/15, ya 8/16, yk 2

3. lasta toivovat

nerppanen 26v (mies 28v)_____________ya 7/16, yk 2

Plussanneet 2016

Tammikuu: -
Helmikuu: Sandymama
Maaliskuu: Not alone
Huhtikuu: -
Toukokuu: -
Kesäkuu: -
Heinäkuu: -
Elokuu: Ansk1, oskama, Lumirinsessa, minttumar, papurinsessa
Syyskuu:
Lokakuu:
Marraskuu:
Joulukuu:

Plussanneet 2015

Tammikuu: -
Helmikuu: -
Maaliskuu: -
Huhtikuu: -
Toukokuu: jennimarjaana
Kesäkuu: -
Heinäkuu: pirplua, Mymmeli_Myy
Elokuu: mangggo
Syyskuu: mimmi92, rosmariina, henttis
Lokakuu: -
Marraskuu: -
Joulukuu: Nettte

Edellinen viestiketju: http://kaksplus.fi/threads/nuoret-vauvakuumeilijat.2444192/
 
Viimeksi muokattu:
Uusi ketju nuorille vauvakuumeilijoille. Tein ensimmäiseen viestiin listan, jota voin päivitellä sitä mukaa, kun kerrotte tietojanne. Päivityspyynnöt korostetusti, niin huomaan päivitellä listaan. :)

nimimerkki / ikä / miehen ikä / milloin yritys aloitettu / monesko yrityskerta menossa / onko jotain taustalla (keskenmeno, tuulimuna, kemiallinen raskaus tmv.) / monesko lapsi
 
Viimeksi muokattu:
nnipsu!/24/mies 27/yritystä ei vielä aloitettu, tjot 10/16 alk./-/esikoinen 11/15

jos siis mukaan huolitte. täytin tänä vuonna 24, miehen kanssa yhdessä kohta 5 1/2 vuotta joista naimisissa 2. itse rakennetussa okt asutaan, kaksi koiraa, miehellä vakityö, itse kotona kohta 8kk lapsosen kanssa. toiveissa n.2v ikäero lapsille, ehkäisy ollaan jättämässä syksyllä jolloin toinen saa tulla kun tullakseen, loppuvuosi ajateltu ainakin ottaa rennommin yrityksen suhteen.
 
nnipsu! Tervetuloa mukaan! Itsekin liityin vasta tänään tähän ryhmään ja päätin tehdä edelliselle ketjulle uuden ketjun, että saadaan nuo ryhmäläisten tiedot etusivulle ensimmäiseen viestiin. Miten kauan yrititte ensimmäistä lasta? :)
 
Viimeksi muokattu:
Tämähä on hyvä, niin pääsee tarkemmin seurailemaan muiden tilanteita :)

Mä kävin tänään hakemassa raskausajan vitamiinipurkin entisen foolihapon tilalle. Hyvä tässä muutama viikko ennen yrityksen aloittamista aloittaa vitskujen popsiminen eikä edes ollut Prismassa kovin kallis.

Kuinka kauan teillä plussanneilla kesti tuo plussan saaminen? Mulla on ollut jo pitkään jännitys siitä, jos minulla tai miehelläni olisi jommalla kummalla lisääntymisongelmia. Mielenkiinnolla odotan, miten tämä kuu sujuu... Noin viikko kuukautisiin, joiden jälkeen alkaa yritys :) Äiti odottelee varmaan eniten vauvauutisia :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Tämähä on hyvä, niin pääsee tarkemmin seurailemaan muiden tilanteita :)

Mä kävin tänään hakemassa raskausajan vitamiinipurkin entisen foolihapon tilalle. Hyvä tässä muutama viikko ennen yrityksen aloittamista aloittaa vitskujen popsiminen eikä edes ollut Prismassa kovin kallis.

Kuinka kauan teillä plussanneilla kesti tuo plussan saaminen? Mulla on ollut jo pitkään jännitys siitä, jos minulla tai miehelläni olisi jommalla kummalla lisääntymisongelmia. Mielenkiinnolla odotan, miten tämä kuu sujuu... Noin viikko kuukautisiin, joiden jälkeen alkaa yritys :) Äiti odottelee varmaan eniten vauvauutisia :D
Ai kaupoissakin on mammavitskuja? :eek: Minkä merkkisiä ja paljonko maksoi? Paljon aikaa olen kauppojen vitamiinihyllyillä viettänyt keskenmenon jälkeen, mutta ei ole silmään mammavitamiineja koskaan sattunut... Omani olen ihan apteekista ostanut (Minisun Mama), maksoi hiukan alle 20e ja riittää n. 3 kuukaudeksi, mutta ei haittaisi yhtään vaihtaa hiukan halvempaan, jos sellainen kaupasta löytyisi, kun syön jo niin monia vitamiineja, ja rahaa niihin palaa. :D

Tietääkö teidän vanhemmat jo yrityksen aloittamisesta? Miulla on vielä korkeakouluopinnot kesken, ja olen sellaisen käsityksen omilta vanhemmiltani saanut, että he eivät toivoisi meidän saavan lapsia kesken miun koulun, vaikkeivät sitä suoraan ole kyllä sanoneetkaan. Kummankaan vanhemmat eivät siits yrityksestä tiedä. Vain yksi kaveri tietää yrityksestä kaksplussalaisten lisäksi. :D
 
heips!
mäkin voisin liittyä mukaan jos vaan mahtuu!:) elikkäs maisa93 / minä 23v. ja mies 24v. / yritys alotettu 4/16 / yrityskerta 3 pyörähti juuri käyntiin. / ensimmäinen lapsi toiveissa :)


me ei olla kerrottu vielä vanhemmille ja eikä juuri muillekkaan. kaksi kaveria tietää meidän lisäksi ja se riittänee niin kauan jos/kun joskus on jotain kerrottavaa :) on tämä jännää! paitsi alkukierto niiiin tylsää
 
Miten kauan yrititte ensimmäistä lasta? :)
no tuota, kerrasta tärppäsi...nyt en usko että käy yhtä helposti, menkatkaan ei oo alkanu vielä synnytyksen jälkeen, ollaan varauduttu pidempään yritykseen, omasta mielestä voisi olla ihan kiva jos menisi se muutama kierto ainaki plussaamiseen ni tulisi se mun toivoma parin vuoden ikäero :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
maisa93 Tervetuloa mukaan! :) Kyllä tosiaankin alkukierrot on tylsiä... Mutta toisaalta ainakaan itelläni alkukierroissa on se hyvä puoli, että aika tuntuu menevän nopeammin, kun oviksen jälkeen. Ei tarvitse koko ajan miettiä, jokohan nyt tärppäsi. :D

Omanapa. Miulla on nyt menossa dpo 6 ja kp 24/28. Ovis tuli normaalia myöhemmin, joten kiertokin saattaa muutamalla päivällä venyä, mutta viikonloppuna pitäisi päästä jo testailemaan, ellei menkat ala ennen sitä (toivottavasti ei alkaisi ollenkaan). :p

Onko teillä kierrot miten säännöllisiä? Ja miten pitkiä? :)
 
Meillä oli esikoisen yrityksen aikana käytössä perus monivitamiini, foolihappo, dvitamiini, maca ja vehnänalkiöljykapselit, onko muilla mitä vitamiineja ja muita valmisteita käytössä tärppäämisen parantamiseksi?
 
no tuota, kerrasta tärppäsi...nyt en usko että käy yhtä helposti, menkatkaan ei oo alkanu vielä synnytyksen jälkeen, ollaan varauduttu pidempään yritykseen, omasta mielestä voisi olla ihan kiva jos menisi se muutama kierto ainaki plussaamiseen ni tulisi se mun toivoma parin vuoden ikäero :D
Kylläpäs teillä on helposti käynyt! :D Toivotaan että saatte seuraavankin yhtä nopsaan (tai no sillä tahdilla kuin itse haluatte) aluilleen! :) Suoraan sanottuna ihan p*rseestä tämä pettyminen kierrosta toiseen, kun ei tärppääkkään, vaikka ajoitukset seksin suhteen on kohdillaan. (n)

Meillä oli esikoisen yrityksen aikana käytössä perus monivitamiini, foolihappo, dvitamiini, maca ja vehnänalkiöljykapselit, onko muilla mitä vitamiineja ja muita valmisteita käytössä tärppäämisen parantamiseksi?
Muoks // Vastaampa samassa viestissä vielä tähänkin kysymykseen. :) Miulla on käytössä mammavitamiinien lisäksi foolihappo, magnesium, sinkki, d-vitamiini ja e-vitamiini/vehnänalkioöljy. Muusta syystä syön vielä lisäksi kalsiumia, omega-3:sta ja biotiinia. Tosin noistakaan ei varmasti haittaa ole. :)
 
Kylläpäs teillä on helposti käynyt! :D Toivotaan että saatte seuraavankin yhtä nopsaan (tai no sillä tahdilla kuin itse haluatte) aluilleen! :) Suoraan sanottuna ihan p*rseestä tämä pettyminen kierrosta toiseen, kun ei tärppääkkään, vaikka ajoitukset seksin suhteen on kohdillaan. (n)
Toivottavasti teilläkin tärppäis pian, eikös se keskimääränen yrityksen kesto ennen tärppiä oo n.6-12kk sekä monesti sanotaan myös että km jälkeen 3kk päästä tulisi monelle pysyvä plussa, lähipiirissä monella on jopa näin käynytkin!
 
Toivottavasti teilläkin tärppäis pian, eikös se keskimääränen yrityksen kesto ennen tärppiä oo n.6-12kk sekä monesti sanotaan myös että km jälkeen 3kk päästä tulisi monelle pysyvä plussa, lähipiirissä monella on jopa näin käynytkin!
Ahaa, tuotapa en oo kuullukkaan, että 3kk km:n jälkeen voisi plussaa monelle tullakin. No nyt meillä olisi juuri yk 3 keskenmenosta laskien. :p Km:n jälkeen kun kohtu varmistettiin ultrassa tyhjäksi, niin neuvolatäti vaan sanoi, että keskenmenon jälkeen tärppää helposti. Näin ei kyllä ainakaan vielä ole käynyt. :D Jospa tästä kierrosta sitten!

Plussaa toivon myös kaikille muillekin tähän ryhmään, kenellä yritys meneillään. Ja niille ketkä alottaa yrityksen myöhemmin, niin heille sitten sen ajan kiertoihin plussatuulia. :love:
 
Meillä oli esikoisen yrityksen aikana käytössä perus monivitamiini, foolihappo, dvitamiini, maca ja vehnänalkiöljykapselit, onko muilla mitä vitamiineja ja muita valmisteita käytössä tärppäämisen parantamiseksi?
mulla on käytössä greippimehu, vehnänalkiööljy, foolihappo ,mamavitsku ja sit myös gelee royalen otin tähän kiertoon mukaan. luin siitä muutamia kokemuksia ja oli ollut positiivisia mutta myös muutama kellä oli pidentänyt kiertoa. mulla on normisti se 28-30pvä niin toivottavasti ei kauheesti pidentelis. sitähän voi kuvitella vaikka ja mitä jossei kk tuu ajallaan :whistle::D
 
Hei!
Voisimpa minäki alkaa kirjotteleen tänne, kun ei oikein oo ketään kelle jutella, mies haluaa nimittäin pitää tän yllätyksenä kaikille :LOL:Itse olen vauvakuumeillut jo ties kuinka kauan, mutta ollaan lykätty koko ajan myöhemmälle. Yritys oli tarkoitus aloittaa loka-marraskuussa, mutta mies ilmeisesti potee kovaakin vauvakuumetta ku ite ehdotti, että josko alotettas :love: Täällä ollaan ehkäisy (kondomi) jätetty pois kesäkuun loppupuolella ja varsinainen yritys ollaan alotettu tän kuun alussa :) Aluksi mietittiin, että ostetaanko ovistikkuja, mutta päätettiin jättää ne nyt ainakin aluksi kaupan hyllylle, ettei vaan ala kamala stressaus kun yrittää pyydystää ovista, oon niin kova ressaamaan kaikesta niin parempi näin :whistle:
Kohta sitä eletään jänniä aikoja, viime kierto oli pituudeltaan 25pv ja normaalisti on sen 25-27pv. Kovasti toivotaan, että jo seuraavat kuukautiset jäisi pois ja yritys onnistuisi heti, mutta kukapa ei toivoisi, oon vähän semmonen malttamaton "kaikki heti tänne nyt"- tyyppi.. Oivoi.. Pitkät ajat tulosa :LOL:

Möhköfanttii/21v./mies 20v./yritys alotettu 7/2016/yk 1/haaveissa esikoinen :love:
 
mulla on käytössä greippimehu, vehnänalkiööljy, foolihappo ,mamavitsku ja sit myös gelee royalen otin tähän kiertoon mukaan. luin siitä muutamia kokemuksia ja oli ollut positiivisia mutta myös muutama kellä oli pidentänyt kiertoa. mulla on normisti se 28-30pvä niin toivottavasti ei kauheesti pidentelis. sitähän voi kuvitella vaikka ja mitä jossei kk tuu ajallaan :whistle::D
Miulla myöskin tuo greippimehu ollu 3 kierrossa nyt mukana. :) Oon huomannu, että se on ainakin voimistanu ovistuntemuksia ja lisänny oviksen limoja, että on helpompi ovis tuntemuksistakin tunnistaa. Mie en nimittäin ovistuntemuksia normaalisti tunne. :oops: Mikäs tuo gelee royale oikein on?

Möhköfanttii Tervetuloa mukaan! Ollaankin juuri saman ikäisiä. :) Ihana kun miehesi noin innokas aloittamaan yrityksen jo suunniteltua aiemmin! :p Taitaa tosiaan kova vauvakuume olla jo. :D Niin, ja olen itsekin ihan samanlainen mulle-kaikki-heti -tyyppinen ihminen. :ROFLMAO:

Elämäntilanteesta Oletteko töissä/koulussa? Mites mies? Onko teillä ns. "täydellinen" ajankohta vauvalle? Itse olen vielä tosiaan ammattikorkeessa reippaat pari vuotta, mies on valmistunut ajat sitten ja nyt vakituisessa työpaikassa. Vieraiden silmistä katsottuna tämä ei varmaan täydellinen ajoitus vauvalle olisi, kun minulla koulu kesken, mutta omasta mielestä tämä olisi täydellinen ajankohta. Haluaisin esikoisen tässä kesken opintojen ja toinen olisi kiva saada siten, että la olisi vähän jälkeen valmistumiseni. Ei tarvitsisi heti (välttämättä :whistle::whistle:) jäädä äitiyslomalle sitten, kunhan töihin joskus pääsee.

Listasta Merkkaan meidät "uudet" nyt vielä *-merkillä tuonne listaan, niin nähdään vähän ketä täällä tällä hetkellä kirjoittelee. Merkkailen myös "vanhoja" samalla merkillä, kunhan päivitettyjä tietoja saadaan heiltä. :) Ajattelin, että listaa voisi siivota vaikka parin kuukauden päästä, niin pysyisi lista ajan tasalla (monet heistä vanhoista eivät ole aikoihin kirjoitelleet).
 
Meidän elämäntilanne ei todellakaan ole mikään ihanteellinen, mutta jotenki tuntuu vaan nii oikeelta alkaa nyt yrittämään ja kun mulla on tosiaan epäilys endometrioosista niin myös lääkärissä on kehotettu mahdollisimman pian yrittämään, mutta sehän ei välttämättä edes aiheuta vaikeuksia lapsen saannissa, niin tapauskohtaista tuntuu olevan (n) itselläni on vielä opiskelut kesken, mutta lohduttaudun sillä että en ole ainut meidän koulusta joka yrittää lasta/on saanut lapsen ennen valmistumista, jos nyt oletetaan että onnistaisi mahdollisimman pian tän yrittämisen kans, koulua kun on enää vajaa vuosi jäljellä :LOL: mies on tällä hetkellä työttömänä, joten monet varmasti pyörittelee silmiään kun saa kuulla, mutta ei meitä haittaa, lähipiirissä on jo pientä vihjailuakin kuultu, että "jokos sitä kohta vois..":LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Heissan kaikille! Täällä olis yks parikymppinen neitonen joka liittyis mielellään tähän ketjuun mukaan, oonkin jo tovin kirjotellut tuolla Toiveena vauva 2017-2018 -ketjussa. Ollaan miehen kans molemmat 20vuotiaita ja tämän vuoden alussa varsinaisesti yritys aloitettu, ilman ehkäisyä ollaan kuitenkin jo vuodenpäivät oltu. Itse olen vakitöissä kaupan-alalla ja mies aloittaa syksyllä amkssa opiskelut :) Tänään laskujen mukaan dpo 13 menossa ja odottelen nyt vielä viikonloppuun että jos ei menkkoja kuulu niin sitten testailemaan. :)

Lumirinsessa / 20 / mies 20 / ya 1/-16 / 1. Lapsi
 
Niin ja me molemmat miehen kanssa napsitaan foolihappoa, pitäisi varmaan muitakin vitamiineja alkaa syömään :whistle:
Ite sain miehen syömään monivitamiinien lisäks myös e-vitamiinia, magnesiumia ja sinkkiä. :D Ei kovin mielellään mitään "lääkkeitä" ota, vaikkei nuo nyt lääkkeitä olekaan. Kyselee jo kovasti millon "saa" lopettaa. :ROFLMAO:

Lumirinsessa Tervetuloa mukaan! :) Onko teillä nyt siis menossa 6 yrityskerta? Laittelisin senkin tuonne listalle. :rolleyes: Onko siulla ollu nyt mitään oireita raskauteen viitaten? Ja millon siulla pitäs menkat alkaa, jos ovat alkaakseen? Plussatuulia sinulle! :love:
 
Ai kaupoissakin on mammavitskuja? :eek: Minkä merkkisiä ja paljonko maksoi? Paljon aikaa olen kauppojen vitamiinihyllyillä viettänyt keskenmenon jälkeen, mutta ei ole silmään mammavitamiineja koskaan sattunut... Omani olen ihan apteekista ostanut (Minisun Mama), maksoi hiukan alle 20e ja riittää n. 3 kuukaudeksi, mutta ei haittaisi yhtään vaihtaa hiukan halvempaan, jos sellainen kaupasta löytyisi, kun syön jo niin monia vitamiineja, ja rahaa niihin palaa. :D

Tietääkö teidän vanhemmat jo yrityksen aloittamisesta? Miulla on vielä korkeakouluopinnot kesken, ja olen sellaisen käsityksen omilta vanhemmiltani saanut, että he eivät toivoisi meidän saavan lapsia kesken miun koulun, vaikkeivät sitä suoraan ole kyllä sanoneetkaan. Kummankaan vanhemmat eivät siits yrityksestä tiedä. Vain yksi kaveri tietää yrityksestä kaksplussalaisten lisäksi. :D
upload_2016-7-5_12-58-4.jpeg Ostin tuollaisen kuvan mukaisen purkin Prismasta ja maksoi reilun 13 euroa. Katsoin juuri apteekista, että halvimmatkin raskausvitskut maksoi sellaisen 20 euroa. Harmitti vaan eilen illalla kun huomasin, että tuo purkki vanhenee jo tämän vuoden syyskuussa ja pillereitä on 120 kappaletta :eek: Aion kyllä käyttää niitä vielä sen jälkeenkin.

Äiti tietää sekä pikkuveljeni tyttöystävä. En ole aivan varma, onko pikkuveljeni tai isäni saanut vahingossa tiedon, kun olen kännissä jotain puhunut, mutta hyvin olen yrittänyt asian isältä salata, koska hän muuten alottaisi moraalisaarnan ja pyytäisi viivästyttämään vauvantekoa jne. Mieluummin kerron hänelle vasta, kun olen oikeasti ollut jo jonkin ajan raskaana. Eniten olen kyllä puhunut asiasta parhaan kaverini kanssa ja hän odottaakin kovasti kummitätiyttään :D Olen äidille sanonut, ettei sitten syksymmällä kysele koko ajan, joko olen raskaana vaan kerron sitten vasta, kun oikeasti on aihetta.

Näin viime yönä maailman ihanimman unen ja tänään mulla onkin ollut pitkästä aikaa taianomainen, onnellinen olo. Unessa olimme aloittaneet vauvan yrityksen ja sain positiivisen tuloksen raskaustestistä. Odottelin vauvan kasvua ja yhtäkkiä olinkin jo synnytyssairaalassa suloinen tyttövauva sylissäni. Tyttö kurkki kärryistä valkeasta kääreestään minua suoraan silmiin ja käkätti minut nähdessään. Äiti ja mummini pitivät vauvaa myös sylissään ja vauva rakasti myös äitiäni. Huomasin vauvassa omia piirteitäni ja ne kirkkaana tuikkivat nappisilmät :love: Sitten otin vauvan syliini ja sanoin meneväni näyttämään sen myös isälleni. Kävelin kotiportaita ylöspäin ja joka portaalla vauva rupesi näyttämään vähemmän ihmiseltä ja ilmapallot poksehtelivat ympärilläni. Viimeisellä askelmalla se näytti enemmän vesi-ilmapallolta kuin ihmiseltä. Menin veljeni huoneeseen, jossa isäni pelasi pleikkaria ja sanoin että "katso, susta on tullut vaari. En tiedä miksi, mutta jostain syystä se ei nyt juuri näytä enää yhtään itseltään... En tiedä mitä tapahtui". Sitten iskä vaan vilkaisi mua ja "vauvaa" kylmästi, käänsi katseensa takaisin peliinsä ja sanoi "Niin ne jotain soittikin tänään sairaalalta, että sun tyttäresi sai juuri puudutteen, laitetaanko jälkivoidettakin(?)". Ei muuta.. Ei isää kiinnostanut. Tuntuu, että uni oli myös heijastus omista peloistani. Silti mulla on ollut tänään onnellinen olo. Siinä unessakin jo rakastin sitä vauvaa eniten maailmassa ja huomasin hänen katseestaan, että hänkin rakasti pyyteettömästi minua.

Mua on iltaisin närästänyt ja vähän väliä nippailee mahasta. Taas se keho alkaa kuvittelemaan raskausoireita, kun sitä vauvaa niin paljon haluaa... Vaikkei vielä edes yritetä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Joo lisää vaan listaan! Tällä viikolla pitäisi alkaa, mulla kierto heittelee aina parilla-kolmella päivällä niin ei itekkään pysy oikeen mukana :LOL: Tässä on nyt varmaan viikon ajan tuntunut semmosta menkkamaista pistelyä ja nyt kun niitten pitäis kohta alkaa niin ei tunnu juuri mitään :) Rinnat on kans pari päivää ollu hieman kipeet ja pientä vaaleenpunasta tuhrua pyyhittäessä mutta ei sieltä sen suurempaa ole tullut joten saa nähdä miten käy :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
"Elämäntilanteesta Oletteko töissä/koulussa? Mites mies? Onko teillä ns. "täydellinen" ajankohta vauvalle? "

Mä olen tällä hetkellä töissä - ollut vasta vuoden verran. Mies on samassa duunissa nyt varmaan neljättä vuotta. Mulla on itelläni lukio/amis-pohja ja avokilla amis. Molemmat ollaan yritetty jo monta vuotta päästä korkakouluihin ja välillä on ollut hilkullakin. Nyt syksyllä haetaan taas ja toivon vielä joskus pääseväni oikeasti sisälle. Jos en pääse, niin sitten en ja elämä jatkuu. Onneksi on töitä tällä hetkellä ja aika paljon säästöjäkin. Ajankohtaa ei sinänsä ole, koska luotan tukiverkostoihimme sekä siihen, että asiat aina lutviutuu. Monet opiskelukaverinikin olivat samaan aikaan äitejä ja pärjäsivät ihan kiitettävästi. :)

Mahtavaa, että niin monen mieskin on intoutunut syömään vitamiineja yritysten keskellä! Olen itsekin yrittänyt miestäni innostaa, mutta mm. foolihapostakin hän vain kommentoi, että hän syö jo paljon vihreitä papuja. Luotan siihen, että hänellä on ravintoarvot kohdillaan, kun hän on aikamoinen viherpiipertäjä :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Joo lisää vaan listaan! Tällä viikolla pitäisi alkaa, mulla kierto heittelee aina parilla-kolmella päivällä niin ei itekkään pysy oikeen mukana :LOL: Tässä on nyt varmaan viikon ajan tuntunut semmosta menkkamaista pistelyä ja nyt kun niitten pitäis kohta alkaa niin ei tunnu juuri mitään :) Rinnat on kans pari päivää ollu hieman kipeet ja pientä vaaleenpunasta tuhrua pyyhittäessä mutta ei sieltä sen suurempaa ole tullut joten saa nähdä miten käy :sneaky:
Oireet ainakin kuulostaa todella lupaavilta! Tsemppiä ja toivotaan parasta!(y)
 
Viimeksi muokattu:
papurinsessa Kiitos vinkistä! Kunhan tuo edellinen purkki loppuu, niin pitää alkaa tuota vinkkaamaasi metsästämään! :)

Joo lisää vaan listaan! Tällä viikolla pitäisi alkaa, mulla kierto heittelee aina parilla-kolmella päivällä niin ei itekkään pysy oikeen mukana :LOL: Tässä on nyt varmaan viikon ajan tuntunut semmosta menkkamaista pistelyä ja nyt kun niitten pitäis kohta alkaa niin ei tunnu juuri mitään :) Rinnat on kans pari päivää ollu hieman kipeet ja pientä vaaleenpunasta tuhrua pyyhittäessä mutta ei sieltä sen suurempaa ole tullut joten saa nähdä miten käy :sneaky:
Lupaavalta tosiaan kuulostaa. ;) Testituloksia odotellessa. :love:
 

Yhteistyössä