1-, 3-, 4- ja 5-vuotiaiden kanssa labraan ja neuvolaan?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Onkohan ihan hullua?
Minulla olisi siis äitiysneuvolaan aika ja labrakäynti sen ohella ja autonkin saan käyttöön...mut nyt sit mietin, et onko tuo täysin itsetuhoinen ajatus?:D
Ja tällä sakilla pitäisi sitten jatkossakin hoitaa nämä käynnit, aiemmin miehellä on ollut mahdollisuus olla lasten kanssa nämä ajat, mut nyt se mahdollisuus on muisto vain.:)
Lastenhoitajat ovat kiven alla.
 
Tinii harmaana
No riippuu lapsista miten ovat tottuneet olemaan mukana ja osaavatko käyttäytyä :p
Itsellä oli viikko sitten eka käynti neuvolassa, lapset 1kk ja 1,5v ja mä jo luulin olevani hullu tolla porukalla liikkuessani, tosin julkiilla ja päiväuniaikaan...!
 
joo
kyllä se onnistuu,vieläpä hyvin,tai riippuu tietenkin minkälaiset lapset sulla,mutta minäkin kävin tuommosella sakilla,kyllä jännitti,mutta meillä lapset ovat rauhallisia onneksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
No minusta näitä käyntejä PITÄÄ tehdä lasten kanssa, jotta oppivat käyttäytymään.
Me ollaan tosi paljon käyty joka paikassa koko porukalla, mut se onkin vähän eri juttu, kun on molemmat vanhemmat mukana.:)
 
Pakkohan se on mukaan ottaa jollei muuta vaihtoehtoa ole.Pienin rattaisiin istumaan ja isommat varmaan kestää sen hetken penkillä.Kyllä sinne näytteenottohuoneeseen varmasti mahtuu isompikin sakki,nimimerkillä kokemusta on ,monta pientä mukana

Evita kera seitsikon ja bonuksen rv 13+
 
4 äiti
mulla on kaksi nuorinta aina rattaissa, 5-pispevaljaissa kiinni, kun olen verikokeissa tai neuvolassa. Eivät muuten pysyisi paikalla sen aikaa että tutkimukseni saadaan tehtyä. pillimehut ja rusinat kourassa siinä istuvat. Isommat lahjon. Hyvin on sujunut käynnit : )
 
Meillä neuvolassa
Meillä on äitiysneuvolassa ohje, että lapsia ei "saa" ottaa mukaan. Tietysti poikkeustapauksissa on pakko ottaa mukaan, mutta hankalaahan se on, jos jatkossa joudut aina ottamaan lapset mukaan.

Itse joskus otin jonkun kaverin tms. mukaan sinne neuvolaan ja jätin lapset hänen kanssaan odotushuoneeseen. Näin hoitajan aikaa meni mahdollisimman vähän, kun meille kotiin oli taas keskustasta aika pitkä matka.
 
ap
Meidän neuvola on ihan huipusti suunniteltu, äitiys- ja lastenneuvola samassa, johon on myös yhdistetty avoin päiväkoti...MUTTA mitä tämä viimeisin tarkoittaa??:ashamed:
Siellä on siis valtavat leikkitilat ja keittiö ja hoitajia (vai mitä ovatkin), mutta en ole ikinä päässyt perille, MIKÄ ON AVOIN PÄIVÄKOTI. :ashamed:
 
Meillä neuvolassa
Avoin päiväkoti merkitsee sitä, että sinne voi mennä kuka tahansa ilman ennakkoilmoittautumista.

Meillä avoimessa on myös kerran viikossa kolmen tunnin ajaksi mahdollisuus jättää lapsi/lapsia hoitoon. Kaksi tätiä ottaa siis tietyn määrän lapsia hoitoonsa ennakkoilmoittautumisien mukaan. Kyseleppä olisiko teillä samanlaista järjestelyä, jolloin voisit varata ajan neuvolaan ja hoitoon samaksi ajaksi.
 
ap
Mul on se labra ekaks ja sinne menisin varmaan sit koko sakilla, mut jos haluan jättää muksut siihen avoimeen nla-käynnin ajaks, niin minun tulee etukäteen kysyä sitä mahdollisuutta siis? Hitsi ku ois tiennyt...tänään soitin just neuvolaan ja sikavaikeeta saada kiinni niitä tyyppejä.:)
 
Meillä neuvolassa
Niin siis meidän avoimessa "hoitopäivä" on aina maanantaisin klo 12-15. Sitä en tiedä onko vastaavaa järjestelyä muissa avoimissa. Voi olla vaikeeta tosiaan saada sovittua aikaa sekä avoimen että neuvolan samaksi hetkeksi. Mutta kysele jatkoa varten, että onko tällainen mahdollista.
 

Yhteistyössä