1,5 viikkoa Lappileskenä =)

Mies läks Lappiin patikoimaan 10 päiväksi. Nopsaan tähän "yksinäisyyteen" tottui ja viikonlopuksi tuleekin jo vieraita, mutta rupeaakohan illat käymään tylsiksi jo loppuvaiheessa. Saanpahan ainakin neuloa illat ihan rauhassa :D Joulu ja talvi kun lähestyy...
 
[QUOTE="Elisa";27085956]Mihinkä lappiin lähti? :) Kuulostaa ihan kivalta olla välillä itsekseen.[/QUOTE]

Urho Kekkosen kansallispuistoon =) Mukavaa kyllä. Saa touhuta ihan omiaan täällä. Ja saa ihanaa omaa rauhaa heti kun muksun saa nukkumaan :D
 
[QUOTE="vieras";27086101]Mä jään kohta Espanjaleskeksi, ei yhtään innosta, lapsi vielä niin hankala nykyään.[/QUOTE]

No höh :/ Meillä onneks muksu semmonen, et sen kans kiva touhuta kaikkea ni mukavaa tulee olemaan.

Ens kuussa mies jää (kylläkin vain kolmeks päiväks) muksun kans kotiin keskenään ku mie häivyn koirien kera leireilemään...
 
Leski
Leski on henkilö, jonka puoliso on kuollut. Sotalesken puoliso on kuollut sodassa, syöpälesken sairauteen. Onko Lappilesken puoliso kuollut Lapissa ja Espanjalesken Espanjassa? Itse olen kolarileski.
 
Leski on henkilö, jonka puoliso on kuollut. Sotalesken puoliso on kuollut sodassa, syöpälesken sairauteen. Onko Lappilesken puoliso kuollut Lapissa ja Espanjalesken Espanjassa? Itse olen kolarileski.
Tiedossa on mitä leski tarkoittaa. Mutta jos et ole sattunut huomaamaan, niin tuota leski-sanaa käytetään puhekielessä muutoinkin kuin vain tarkoittamaan henkilöä jonka puoliso on kuollut.
 

Yhteistyössä