1,5v-2v tyttöjen äidit,lahja galluppia

rumaruu harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
olisko sellanen pikkukeittiö hyvä 1v7kk ikäselle?
Meillä esikoinen sai tuon leikkikeittiön 2v synttärilahjaksi ja kyllä tuo pienempikin on sillä leikkinyt siitä asti, kun oppi liikkumaan. Päivittäin leikkivät yhdessä pitkiäkin aikoja, nuoremmalla nyt ikää tuon 1v8kk.
 
Viime jouluna meidän 1v8kk ja 2v9kk tytöt saivat ison pehmohevosen, nukenrattaat ja sellaisen puisen, pyörillä kulkevan kirahvin, jonka päällä istutaan. Vähän niin kuin mopo, mutta kirahvi. :D Lisäksi jotain pikkujuttuja, ainakin kirjoja... Tänä jouluna meille tulee sitten Brion puinen hella, toisen tytön kummitäti osti ja voi että minä olen siitä onnellinen!! :heart:
 
vieras
Meidän 1v8kk saa mm. konttaavan ja puhuvan my little ponyn, keppihevosen ja sellaisen vasetaavan ison hepan kuin esim. babybornin heppa (hirnuu jne). Keppihevosen saa, koska keskimmäinenkin toivoi sellaista ja olen varma, että siitä tulisi tappelu jos ei olisi omaa.

Vaikea ostaa, kun tuolla huoneessa on jo "kaikkea", mutta se leikkikeittiökin on tuon ikäiselle jo kiva. Meiltä se jo löytyy, samoin nukkeja ja muuta mutta nuken vaatteen ostin tytölle kyllä.
 
Äiti
Meidän 1v 10kk vanha saa joululahjaksi nuken ( isosiskolla on useampi ja niillä tykkää leikkiä ja nyt pappa osti pienelle oman ), nukenvaunut, taaperokärryt, vaatetta, muumi-dvd:n... Muista en tiedä/muista :D

Meillä tykätään myös kovasti titi-nallesta. Duplot on aina hyvä hankinta ja leikkikeittiö ja 'ruoat' on myös kovassa käytössä meidän pikkuisella :)
 
vierastus
Meillä 1v2kk tyttö saa joululahjaksi sen pienemmän baby bornin ja Brion puiset hello kitty-rattaat (kovasti jo hoivaa isoVELJENSÄ vauvanukkea joten ajattelin et hankitaan tytölle oma... semmosia isompia nukenrattaita ajattelin mut totesin tytön olevan vielä vähän pieni niitä työntelemään niin noi briot oli ihan huippulöytö ), lisäksi saa veljensä kanssa yhteiseksi leikkikeittiön, leikattavia hedelmiä (mitkä tarroilla kiinni ja saa sit olevinaan veitsellä leikata) ja samalla idealla aamiaistarvikkeet (eli leipää, kurkkua, juustoa jne) kun poika on innokas leikkimään koti-ja kauppalkeikkejä ja tyttö pyörii innokkaana mukana. Isovanhemmilta saa Duplon omakototalon ja kaupan. Todettiin et kun synttärit on vasta lokakuussa niin saa nyt sit jo joululahjaksi Duploja kun varmasti innostuu niillä vielä enemmän leikkimään ennen kuin 2v täyttää. =) Mitäs muuta... aijuu, sellasen prinsessa-kirjan missä on ääniä ja erilaisia kosketeltavia pintoja. Tykkää kovasti yhestä kirjasta missä on erituntuisia kuvia mut en ole noit oikein kaupasta löytänyt paisti sit semmosia ihan vauvojen kirjoja.
 
Tinii harmaana
Meillä tyttö nyt 1v4kk ja leikkikeittiö ostettu pukinkonttiin, kovasti keitellyt soppaa jo olkkarin pöydällä pari kuukautta :)

HUOM! Noiden keittiöiden kanssa kannattaa sitten olla erityisen tarkkana sillä suurin osa on aivan surkeeta laatua. Brion hellankin luulee olevan puuta mutta onkin kovaa pahvia ja ei kestä oikein mitään :( br-leluista saa kokopuisen hellan kids-wood merkiltä, muita ei ole tullut vastaan.

Kannattaa tutustua tähän ketjuun:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1089773/_ala_osta_naita_leluja_ketju/sivu/2
 
Tinii harmaana
Mä en ymmärrä miks varsinkin noin pienille ostetaan hirveet kasat lahjoja?
Me ostetaan yks paketti itse tytölle, toi keittiö, ja muualta saa sitten vielä jokusen paketin joissa esim vaatetta ja muuta tarpeellista.

Mutta miks hukuttaa pieni leluihin kun ei se edes pysty sitten huomioimaan kaikkia...?
 
Mie ostin meidän kuopukselle, joka tosin on vielä vähän vajaan 1,5 vuotta, mutta kuitenkin, sellaisen traktorin ja peräkärryn, jossa on eläimiä kyydissä.
Siinä on sit sellaisia erilaisia ääniefektejä (musiikkia, eläinten ääniä ym.)... ja ne patterit, jotka saa tarvittaessa pois ;) :saint:
 
ansku
Me ostettiin sellanen maatila meijän 1,5kk tytölle.. siinä on eläimiä ja ääniä kuuluu siitä maatalosta.. tykkää kovasti eläimistä, mut yleensähän noissa käy niin, että ei sitten kuitankaan kauvaa kiinnosta uudetkaan lelut.. :D no jäähän ne sitten uudelle tulokkaalle ne lelut taas :) ja sit ostettiin auto, ku tykkää leikkiä autolla :D ja mummolta saa kai kans pianon ja kaikkea en ees tiiä.. mummoilta ja tädeiltä ja kummeilta saa jotain lisäks ja vaatteita varmaan kans.

 
Tinii harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie ostin meidän kuopukselle, joka tosin on vielä vähän vajaan 1,5 vuotta, mutta kuitenkin, sellaisen traktorin ja peräkärryn, jossa on eläimiä kyydissä.
Siinä on sit sellaisia erilaisia ääniefektejä (musiikkia, eläinten ääniä ym.)... ja ne patterit, jotka saa tarvittaessa pois ;) :saint:

Meillä on ollut toi pari kuukautta ja tyttö tykkää ihan hirveesti!
 
vieras
Hyviä ideoita ton ikäiselle (siis myös tytölle!!) on myös junarata ja pikkuautot. Omalle tytölle mietin parkkitalon ostoa, mutta päädyttiin kuitenkin muuhun. Lahjoja tulee jo ihan tarpeeksi. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie ostin meidän kuopukselle, joka tosin on vielä vähän vajaan 1,5 vuotta, mutta kuitenkin, sellaisen traktorin ja peräkärryn, jossa on eläimiä kyydissä.
Siinä on sit sellaisia erilaisia ääniefektejä (musiikkia, eläinten ääniä ym.)... ja ne patterit, jotka saa tarvittaessa pois ;) :saint:

Meillä on ollut toi pari kuukautta ja tyttö tykkää ihan hirveesti!
:)
Mun oli kauheen vaikee keksiä tuolle tytölle oikein mitään, kun sattuneesta syystä meillä on tuonkin ikäiselle sopivia nukkeja, kilkuttimia ja kalkuttimia vaikka muille jakaa... ja legoja ja sellaisia...
Sit tuo osui silmiin ja ajattelin, että se vois olla kiva. Mukava kuulla, että tuo on ollut mieluinen - ehkä se meilläkin miellyttäisi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Mä en ymmärrä miks varsinkin noin pienille ostetaan hirveet kasat lahjoja?
Me ostetaan yks paketti itse tytölle, toi keittiö, ja muualta saa sitten vielä jokusen paketin joissa esim vaatetta ja muuta tarpeellista.

Mutta miks hukuttaa pieni leluihin kun ei se edes pysty sitten huomioimaan kaikkia...?
Meillä ainakin sukulaiset kysyneet toiveita joten lahjoja tulee mummeilta, muilta sukulaisilta, kummeilta ja ystäviltäni eli vaikka itse ostettaisiin vain yksi lahja niin lahjoja tulee silti paljon. Ja mileummin niin et kerrotaan mitä haluaa kuin et tulisi sit sellasta mitä meillä jo on tai mistä tyttö ei tajua mitään.

 

Yhteistyössä