1. PAS luomukiertoon...tuntemuksia...

Kyselisin vaan missä vaiheessa on alkanut tulee mitään oireita/tuntemuksia, jos tärppäis vaiks...vai tuleeko mitään??? Siis nopealla aikataululla :)
Vai täytyykö olla vaan maltillinen/rauhallinen/jaksaa odottaa.....(ei näillä hermoilla :p plääääääääh)

Oon liian laiska, että jaksaisin alkaa käymään kaikkia eri pinoja läpi. Tiedän kyl et niissä on kertomuksia ko. asiasta...mutta laiska ko laiska :ashamed:

Ekan ICSIn jälkeen oli meinaa hetimiten esim. rinnat arat...johtunee kai sit piikityksestä yms...nyt kuitenkin Luget käytös...ja aristus loppu muistaakseni suunnilleen ko menkat alko...

Nyt olin maanantaina hakemassa kaverit kyytiin ja pakkaseen ei jäänyt sitten mitään enää. Kolme oli. Yks 1/4 suoraan poistettujen joukkoon. 2/4 ja 4/4 kyytiin...
 
Mulla ei ollut kyllä mitään tuntemuksia, ennen kuin 3 vkoa siirron jälkeen alkoi väsymys ja kuvotus. Raskaustesti näytti plussaa kaks viikkoa siirrosta. Oli aikamoinen ylläri, koska olin hätähousuna jo kaks päivää aiemmin testannut... negan. Mulla oli kans luget siirron jälkeen, muuten lääkkeetön PAS.

Pitkää pinnaa sinulle ja toivotaan parasta :)
 
Onko muilla luget pitäny vuotoo pois luomukierroissa, etenkin jos kuitenkin punktiokierroissa alkanu niiden läpi vaikka sillon on kolminkertanen annos?
Ja ihmettelen miks näissä luomukierroissakin annetaan testausaika vasta 2 viikon päähän siirrosta, eikö periaatteessa homma oo selvä jo sillon millon muutenkin, eli kun kuukautisten pitäs alkaa, tai joillain testeillä jopa jo aiemmin?
Mulla siis siirrettiin 5pv blasto joskus kp20 niin eihän siinä oo kun reilu viikko kuukautisten alkamiseen. Tänään pitäs viimestään alkaa (ovistestien mukaan) mutta mietin pitääkö vaan noi luget (2x100mg) vuotoo pois. Negaa testasin 5 ja 6 päivää siirrosta enkä sen jälkeen oo enää jaksanu testatakaan.
 
Punktioiden jälkeen mulla tuli kuukautiset aina lugejen läpi vaikka olisi kuinka iso annos ollut (jos siis ei tärpännyt, sillä kerralla kun tärppäsi, ei tullut).

Lääkkeettömiä pas-hoitoja mulle tehtiin pari kappaletta, kummallakaan kerralla
kuukautiset ei tulleet läpi. Jälkimmäinen hoito onnistui. Määrä oli just ton 2x100mg ja lugeja käytettiin vaan plustestiin saakka.

Ja alkuperäiseen kysymykseen, mulla ei ollut siinä minkään valtakunnan oiretta
ennen kuin viikko plussan jälkeen alkoi järjetön pahoinvointi ja alaselkäsärky. Molemmat jatkuivat jotain kolmisen kuukautta. Selkäsäryn takia luulin koko ajan että homma
päättyy onnettomasti. Onneksi ei.

Peukkuja sinulle!
 
Ok, kiitos lumeton. Hyvä sitten tietää että ne pysyy todennäkösesti vaan lugeilla pois eikä ala enää toivoo mitään ylimäärästä sen takia. Oikeestaan ois ehkä parempiki jos tulis vaan läpi, ettei turhaan viivästyis jos siellä ei kerta mitään kuitenkaan oo ja joutuu "tyhjän takia" käyttään noita tahmapalloja paljo kauemmin.
 

Yhteistyössä