11 vuotias tyttö kateissa

Poliisille tuli torstai-iltana 23.4. ilmoitus kadonneesta 11-vuotiaasta tytöstä Lieksassa. Ilmoituksen tekivät tytön vanhemmat.

Tyttö asuu Lieksan Partalanmäellä ja hän oli ilmoituksen mukaan lähtenyt keskiviikko-iltana noin klo 17 käymään kerrostalon pyykkituvassa. Tämän jälkeen tytöstä ei ole havaintoja.

11-vuotias tyttö kadoksissa Lieksassa – hävisi matkalla pyykkitupaan - Kotimaa - Ilta-Sanomat

Mua ihmetyttää vanhemmat, jotka ovat vasta vuorokauden jälkeen tehneet katoamisilmoituksen.
Vai onko ihan normaalia että lapsi lähtee pyykkituvalle (tai vaikka roskikselle tai postilaatikolle) ja on vuorokauden sillä reissulla ilman että tarvitsee mitenkään huolestua?
 
"Barbarella"
Jos olivat itse, naapurien ja sukulaisten kanssa etsineet lasta? No kyllä mäkin olisin tehnyt jo samana iltana ilmoituksen katoamisesta enkä todellakaan odottaisi vuorokautta. Oma lapsi on 11v. enkä voisi odottaa yön yli ja vieläpä seuraavaan iltaan ennen kuin teen ilmoituksen.
 
huhutaan
Nyt muuten huhutaan sellaista, että lasten raiskauksiin ja tappoon syyllistynyt mamu olisi päässyt vapaaksi vankilasta istuttuaan kiven sisässä 20 vuotta. Kyseinen henkilö ehti muutaman tunnin vankilomallaan raiskata 4-vuotiaan tytön...
 
Ei, vaan paljon matkustellut ja maailmaa nähnyt. Korruptio on päivän sana joissakin maissa virkavallan suhteen.

Luulisin että maahanmuuttajataustaiset joutuvat Suomessa syntynyttä keskivertokansalaista useammin poliisin kanssa tekemisiin ihan vain pelkästään oleskelulupa-asioiden takia. Heillä saattaa olla taustalla karkoituksen pelko tai oman kotimaansa huonot kokemukset virkavallan kanssa ja tietämättömyys siitä että Suomen poliisi on eri ja toimii eri tavalla ja intressillä kuin esim. Somalian poliisi. Tämä voi siis olla yksi syy miksi poliisiin on otettu kovin myöhään yhteyttä.
 
Viimeksi muokattu:
:(((
heti tuli mieleen että joku persuja kannattava juopporemmi on vienyt tytön, tai sitten persujen kakarat joita asuu sielläpoäin,

Kolmas vaihtoehto että olis karannut itse.

Jonkunlainen ryhmä mulle tulee mieleen, persuihin liittyyvää porukkaa.

Ahdistava ajatus.
 
"Antti"
Järki käteen. Milloin suomalainen juoppojengi on tehnyt tällaista?
Viherfasistien ihannoimat somalianihmeet sen sijaan ovat tehneet raakuuksia, esim. kunniamurha.

Pelkäätte aivan vääriä asioita. Muuttakaa somaliaan tai irakiin vähäx aikaa, niin olette aivan varmasti erimieltä nykyaatteistanne.
 
en yhtään ihmettelisi
ettei vaan olis likka laitettu afrikkaan ympärileikattavaksi ja vaimoksi jollekin vanhalle ukolle :( eikös se näillä ole ollut tapana. Sossun- koulun painostuksesta mahdollisesti tehty "katoamis ilmo"
 
Peyote
heti tuli mieleen että joku persuja kannattava juopporemmi on vienyt tytön, tai sitten persujen kakarat joita asuu sielläpoäin,

Kolmas vaihtoehto että olis karannut itse.

Jonkunlainen ryhmä mulle tulee mieleen, persuihin liittyyvää porukkaa.

Ahdistava ajatus.
Maahanmuuttajataustaisten naisten uhkana ei ole suomalaiset juopot ja persut, vaan heidän omat sukulaismiehensä.
 

Yhteistyössä