12 ärsyttävintä facebook käyttäjää

no jopas
taidan olla tyyppiä 1 tai 12, jos joku noista olen. Toisaalta epäilen että alussa olin tuo tyyppi 12, mutten kyllä oikeastaan enää. Nyt olen 1 tyyppiä. Jos olen ollenkaan. En oikeasti ymmärrä mitä pahaa siinä on, että samalla kun käy lukemassa juttuja, päivittää statusta. Kummallisempaa on jos minun statuspäivityksessä lukisi hirveästi vahentunutta ja kummallista tietoa, kuten "katselee jalkapalloa". Tuskin se fudismatsi viikkoa kestää yhteen putkeen.
 
!
Mulla on yks kaveri, tai tuttava, jolla on törkeästi rahaa. Siis oikeasti. Ja se kehuskelee sillä koko ajan. Tyyliin "sain just hillittömän timanttisormuksen ja siihen kuuluvat timanttikaulakorut, ihanaa" tai "ostaisko joku meidän 400 neliöisen talon, 10mh+k+aula+tanssisali+saunaosasto+uima-allas+2 autotallia+suihkulähde ja uima-allas pihalla" jne. Ja silloin kun ei kehuskele miljoonillaan, niin sitten pitää kerjätä huomiota sillä kun "on niiiiiiiiin sairaan lihava!" -ja bmi on varmaan hyvä jos 17.

:headwall: :headwall:

Toinen ärsyttävä tyyppi on se, joka oikeasti koko ajan, taukoamatta valittaa kun koskee, sattuu, särkee, kolottaa jne. Ei mitään muita päivityksiä koskaan, kuin sairauskertomuksensa voivottelua. Uaah!
 
Minua ei haittaa muiden päivitykset, jokainen kertoo mitä tahtoo.
En kerkiä joka päivä käydä, enkä todellakaan ehdi seurata jokaikisen kaverin tekemisiä päivittäin... Toinen kertoo siivouksista ja toinen ryyppäämisistä ja karpuloista, joku kertoo vain kolotuksista, eikä se haittaa.

Yksi kaveri usein suree yksinäisyyttään ja silloin mietin, että en viitsi joka päivä tai viikkokaan laittaa sitä kuinka ONNELLINEN OLEN ja iloinen miehestäni. :heart:
Se tuntuu, että yksinäiset surijat pitävät leuhkijana tai jotain. Eli enemmänkin mietin MITÄ MINÄ VOIN KIRJOITTAA...

Ihan sama tänne palstalle kirjoittelu. Jos aina kertoo ONNESTAAN, niin on leuhkija tai jokin teeskentelijä joidenkin mielestä.
On niin koskettavaa lukea täältä petetyksi tulleista ja sitä miettii miten elämä voikin joitain kaltoin kohdella... :/
 

Yhteistyössä