,,,,

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Littlest Pet Shop hahmoja :D
juu, nää on meillä päiväkodissa 3-6v tyttöjen in juttu!
meidän tyttö tykkää myös ja on jonkin verran vaja 3 =)
Noitten lisäksi saattaa myös Hello Kitty olla todella in. Mun likka täytti just 5v. ja hänellä oli Hello Kitty täytekakku. =)
 
kahden pikkutytön äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Littlest Pet Shop hahmoja :D
juu, nää on meillä päiväkodissa 3-6v tyttöjen in juttu!
meidän tyttö tykkää myös ja on jonkin verran vaja 3 =)
Noitten lisäksi saattaa myös Hello Kitty olla todella in. Mun likka täytti just 5v. ja hänellä oli Hello Kitty täytekakku. =)
Hih - meillä oli just sellanen kans kun kuopus täytti 3v!!! (äitikin vähän Hello Kitty fani...)
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja kahden pikkutytön äiti:
Bratzejä ja niihin liittyvää kamaa... my little pony-juttuja... disney prinsessa-juttuja...
Ei bratzeja... paitsi jos tiedät että se sopii myös vanhemmille. moni ei niitä halua tytölleen kun tukevat niin tuota vääristynyttä naisihannetta. :/

Ikä olis kiva tietää, väritys- tai puuhakirjoja, keiju-dvd, tee-se-itse-helminauhapakkaus...
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja kahden pikkutytön äiti:
Bratzejä ja niihin liittyvää kamaa... my little pony-juttuja... disney prinsessa-juttuja...
Ei bratzeja... paitsi jos tiedät että se sopii myös vanhemmille. moni ei niitä halua tytölleen kun tukevat niin tuota vääristynyttä naisihannetta. :/

Ikä olis kiva tietää, väritys- tai puuhakirjoja, keiju-dvd, tee-se-itse-helminauhapakkaus...
ne on ihan sika rumia. mun lapset pelkää niitä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja kahden pikkutytön äiti:
Bratzejä ja niihin liittyvää kamaa... my little pony-juttuja... disney prinsessa-juttuja...
Ei bratzeja... paitsi jos tiedät että se sopii myös vanhemmille. moni ei niitä halua tytölleen kun tukevat niin tuota vääristynyttä naisihannetta. :/

Ikä olis kiva tietää, väritys- tai puuhakirjoja, keiju-dvd, tee-se-itse-helminauhapakkaus...
Varsinkin tuo viimeisenä mainittu on likan unelma. Sitten on ne muoviset helmet joita laitetaan muottiin ja silitetään. Oliko ne jotaki hama....?
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
APUA, onko mun 8v sitten ihan out ja lapsellinen kun toivoo just noita littlestpetshop juttuja
no ei oo. mun tyttö täyttää huhtikuussa 7v eikä puhu mistään muusta. :whistle:
ja niitä pikkuelukoita kun kattoo niin järkikin jo sanoo ettei ne ihan pienimille oo. ne lisäosat sen verran pieniä.
 

Yhteistyössä