14 vuotias poika saunoo yhä äitinsä kanssa...

  • Viestiketjun aloittaja ällistynyt
  • Ensimmäinen viesti
Samu
Kyllä mä vaan saunon yhä perheenjäsenten ja sukulaisten kanssa, ja arvatkaapa mitä: ihan alasti! Ulkomaalaisia saattaa ihmetyttää, mutta lienee ollu suomalaisille aina ihan tavallista...
 
kitty
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
mekin käydään aina yhdessä koko perhse saunassa, uskallan mennä omien vanhempieni sekä vlejieni ja iskojeni kanssa saunaan.. ja olen jopa ollut samaan aikaan saunassa appiukon ja anopin kanssa!!! mä oon kai ihan epänormaali :headwall:
näin meilläkin saunotaan
 
Vieras
Mikä tässä on nyt niin kamalaa? Jokainen tuntee oman lapsensa kehitysvaiheen ja yhtäaikaa saunominen varmasti loppuu kun murrosikä kunnolla paukkaa päälle. Meillä 13 v. on vielä ihan pikku-poika. Saunassa jutelaan viikon tapahtumat ja kertoillaan korkeatasoisia vitsejä;) Toki annetaan yksityisyyttä, kun mennään pesuille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Kyllä mä saunoin isäni kans ihan aikuisenaki, et mulle toi ei oo outoa.
:eek:
mää en ikinä ois voinu mennä isäni kaa saunaan murroisän jälkeen,äitini kanssa oisin voinu!
muistan ku mun yks kaveri hillu alasti kotonaan n. 16-vuotiaana isäsä nähen ja musta se oli tosi outoo ja ällöä mut tapasa kullaki! :/
 
saunoja
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja saunoja:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Minusta aikuisten ei pidä ottaa minkään ikäistä lasta mukaan seksileikkeihin.
saunako seksiä?
Ei minusta, mutta ilmeisesti joidenkin mielestä on. Muutoin en ymmärrä, miksei 14 voisi saunoa yhdessä muun perheen kanssa.
mä jo peljästyin että sä olet "seonnut"
 
saunoja
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja saunoja:
mä jo peljästyin että sä olet "seonnut"
En sentään =) Hetken kyllä mietin, voiko 16 veen kanssa enää syödä saman ruokapöydän ääressä.
varo nyt ettei ruoka mee väärään kurkkuun... mutta ette kait nuku samassa alle 200 m2 huoneistossa

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja saunoja:
varo nyt ettei ruoka mee väärään kurkkuun... mutta ette kait nuku samassa alle 200 m2 huoneistossa
Argghhh.. nukutaan :eek: :eek: Auttaisko asiaa, jos junnu asuttais yläkertaa ja mä alakertaa? Mutta toi syöminen mua edelleen mietityttää... ties mitä mielleyhtymiä syntyy, kun laittaa jotain suuhunsa. Oikeastaan on aika pervoa syödä murrosikäisten lasten kanssa samassa ruokapöydässä :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
no mun mielestä tuon ikänen poika on jo aika iso vanhempien kaa sanunoon! :/
Mutta jos 14v haluais tulla saunaan teidän kanssa, niin sanoisitko, että "se on epänormaalia, et voi tulla".
no tuskin sanoisin iha noin..meillä 9-vuotias käy yksin suihkussa mut saunaan tulee viel toki meiä kaa ja pikkupoika on kyllä vielä.
mutta jokainen tyylillään..
 
saunoja
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja saunoja:
varo nyt ettei ruoka mee väärään kurkkuun... mutta ette kait nuku samassa alle 200 m2 huoneistossa
Argghhh.. nukutaan :eek: :eek: Auttaisko asiaa, jos junnu asuttais yläkertaa ja mä alakertaa? Mutta toi syöminen mua edelleen mietityttää... ties mitä mielleyhtymiä syntyy, kun laittaa jotain suuhunsa. Oikeastaan on aika pervoa syödä murrosikäisten lasten kanssa samassa ruokapöydässä :saint:
no sinä kyllä kestät pienet pervoilut syödessä, mutta se poika parka...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
no mun mielestä tuon ikänen poika on jo aika iso vanhempien kaa sanunoon! :/
Mutta jos 14v haluais tulla saunaan teidän kanssa, niin sanoisitko, että "se on epänormaalia, et voi tulla".
no tuskin sanoisin iha noin..meillä 9-vuotias käy yksin suihkussa mut saunaan tulee viel toki meiä kaa ja pikkupoika on kyllä vielä.
mutta jokainen tyylillään..
koska ei ole enää pikkupoika? karvat?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja saunoja:
no sinä kyllä kestät pienet pervoilut syödessä, mutta se poika parka...
Ei sitten pidä ihmetellä, jos se pistää palasiksi yhden kuramoottorin ja kaksi hilavitkutinta. Ihan vaan lapsuutensa traumojen takia :'(

 
saunoja
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja saunoja:
no sinä kyllä kestät pienet pervoilut syödessä, mutta se poika parka...
Ei sitten pidä ihmetellä, jos se pistää palasiksi yhden kuramoottorin ja kaksi hilavitkutinta. Ihan vaan lapsuutensa traumojen takia :'(
nyt ei hätää kun syy on tiedossa, mutta ole kiltti ja vältä kuitenkin HK;n sinisen syömistä, koska sen on todettu aiheuttavan pysyvämpiä ongelmia
 

Yhteistyössä