16-vuotias poika haluaa ryhtyä kasvissyöjäksi - mielipiteitä?

  • Viestiketjun aloittaja Hämmentynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti
kahvikirahvi
Mun mielipide on tukea poikaa asiassa, ja ottaa yhdessä selvää monipuolisesta ruokavaliosta. Ja aika kohtuutonta vaatia tuon ikäistä maksamaan ja tekemään vain omat ruokansa, onpa hirveä vaiva tehdä koko perheelle samaa monipuolista ruokaa ja kypsentää lihatuotteet erikseen.
Eikä sen nyt herranjumala tarvitse tarkoittaa että loppu perhe 'pakotetaan'kasvissyöjiksi, sekasyöjillekin on tärkeää syödä kasviksia monipuolisesti.
 
vihreä maha
[QUOTE="jeps";29796009]Tuntemillani kasvissyöjämiehillä on kynnet täynnä valkoisia pilkkuja (sinkin puutos) ja alentunut seksuaalisuus. Soijaa jos syö, se sisältää niin paljon estrogeenia, että siittiöidenkin määrä putoaa puoleen. Luepa pojalle soijan vaikutuksista mieheen, niin ei ehkä ala kivesten kutistumisen pelossa kasvissyöjäksi :)[/QUOTE]

Minä oon kyllä nainen, mutta 10 vuotta olen ollut ilman lihaa, enkä muutenkaan ole kiinnittänyt pahemmin huomiota ruokavaliooni. Koskaan ei valkoisia laikkuja kynsissä ole ollut ja seksuaalisia haluja kyllä löytyy ihan runsaasti. :)
 

Yhteistyössä