17-vuotias poika kadoksissa

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705226140861_uu.shtml


Missä hän on?
22.5.2007 23:47
Teemu Puumala, 17, katosi kaksi kuukautta sitten.


Teemu Puumala, 17, katosi salaperäisesti kaverinsa kotibileistä maaliskuun 30. päivänä yöllä Tampereen Lamminpäässä Äijänahteentieltä.

Teemu Puumala on hoikka ja 180-185 cm pitkä ja hänellä oli katoamishetkellä yllään vaaleansininen farkkuasu, keltainen huppari ja mustat skeittitossut.

Kaikki havainnot kadonneesta: Tampereen poliisiin 07 187 45 800.
- Tietämättömyys on pahinta, maaliskuun 30. päivänä yöllä kadonneen Teemu Puumalan äiti Minna Puumala kertoo.

Vain äidin kädessä oleva lakki jäi Teemulta kaverin kotibileisiin, mistä kadonnut poistui pienen suukovun jälkeen maaliskuun lopun yöhön Tampereen Lamminpäässä Äijänahteentieltä. Yöllinen kina on viimeinen havainto kadonneesta.

Toivo pojan löytymisestä elää, vaikka äiti on jo valmistautunut pahimpaan.

- Valmistaudun jo Teemun kuolemaan, kuten poliisi on kehottanut. Olen puhunut myös Teemun nuoremmille sisaruksille, että emme näe häntä enää, Puumala sanoo.

Äiti kertoo etsineensä poikaansa ympäri kaupunkia.

- Olen Keskustorilla juossut tuntemattomien perään, kun olen luullut heitä Teemuksi. Olen jakanut pojan kuvia ja odottanut edes pientä viestiä, äiti sanoo ja puristaa lippalakkia sylissään.

Äiti odottaa tekstiviestiä

Minna Puumala näyttää myös poikansa talvitakkia ja farkkuja, joita Teemu oli pitänyt koko kevättalven. Kotibileisiin lämminneen kevään kunniaksi Teemu oli laittanut ylleen vaaleansinisen farkkuasun.

- Teemu oli kai tokaissut kaverilleen lähtiessään kävelevänsä kotiin Vaakokadulle Epilään. Tohloppi-järvi oli silloin vielä heikossa jäässä. Teemu on voinut pudota sinnekin. Poliisi on jo naarannut pientä järveä, mutta tuloksetta.

Minna Puumala kertoo ammattikoulunsa lopettaneen Teemu-pojan ja hänen välillä olleen useitakin yhteenottoja ja erimielisyyksiä, mutta perussuhde äidin ja pojan väillä oli kuulemma kunnossa.

- Teemu on ollut kerran viikonkin omilla teillään, mutta pisti viikon aikana minulle rauhoittavia tekstiviestejä, että kunnossa ollaan.

Mä olen tehnut teininä samanlaisia katoamisia ja om matkoja mutta onneksi niistä oon selvinny aina kotiin :/
 
Musta on ihan hullua että äiti on jo pojan sisaruksillekin kertonut että "Teemu ei tule enää kotiin" :eek: :eek: Toki sitä mielessään varmasti koittaa valmistautua siihen mahdolliseen pahimpaan, mutta... Silti, luulisi ettei muille lapsille tommosta puhuta ennen kuin asiaan tulee jotain varmuutta... Kirves kaivoon vaan heti :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:56 MendedHearts kirjoitti:
Musta on ihan hullua että äiti on jo pojan sisaruksillekin kertonut että "Teemu ei tule enää kotiin" :eek: :eek: Toki sitä mielessään varmasti koittaa valmistautua siihen mahdolliseen pahimpaan, mutta... Silti, luulisi ettei muille lapsille tommosta puhuta ennen kuin asiaan tulee jotain varmuutta... Kirves kaivoon vaan heti :(
No, kaksi kuukautta on aika pitkä aika olla kadoksissa elävänä tuon ikäiseltä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:01 Inker Imatralt kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:56 MendedHearts kirjoitti:
Musta on ihan hullua että äiti on jo pojan sisaruksillekin kertonut että "Teemu ei tule enää kotiin" :eek: :eek: Toki sitä mielessään varmasti koittaa valmistautua siihen mahdolliseen pahimpaan, mutta... Silti, luulisi ettei muille lapsille tommosta puhuta ennen kuin asiaan tulee jotain varmuutta... Kirves kaivoon vaan heti :(
No, kaksi kuukautta on aika pitkä aika olla kadoksissa elävänä tuon ikäiseltä...
mä olin 2.5 kk ja frendi peräti 6kk... hengissä ollaan :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:23 MendedHearts kirjoitti:
Voi kuulkaas, kaikki ei ole niitä herranterttuja ketkä ilmoittavat porukoille olinpaikkansa aina... Tiedän montakin kuukausiksi kadonnutta tapausta nuoruusvuosiltani, hengissä ovat yhä... :whistle:

no itse en tajua et miks pitää kadota moniksi kk ilman edes yhtä viestiä että kunnossa ollaan..?? Kyllä ton ikäsen jolla on perhesuhteet kunnossa tulis ymmärtää et kuinka vanhemmat huolestuu ja on sydän syrjällään varsinkin nyt kun näitä kadonneita on kuolleena löydetty useampi..

Miksi siis täytyy tehä tollasta "kiusaa"? mitä sillä voittaa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:27 chrissy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:23 MendedHearts kirjoitti:
Voi kuulkaas, kaikki ei ole niitä herranterttuja ketkä ilmoittavat porukoille olinpaikkansa aina... Tiedän montakin kuukausiksi kadonnutta tapausta nuoruusvuosiltani, hengissä ovat yhä... :whistle:

no itse en tajua et miks pitää kadota moniksi kk ilman edes yhtä viestiä että kunnossa ollaan..?? Kyllä ton ikäsen jolla on perhesuhteet kunnossa tulis ymmärtää et kuinka vanhemmat huolestuu ja on sydän syrjällään varsinkin nyt kun näitä kadonneita on kuolleena löydetty useampi..

Miksi siis täytyy tehä tollasta "kiusaa"? mitä sillä voittaa?
Oon samaa mieltä, että nykyisenä kännykkäaikakautena hurjinkin tyyppi ilmoittaa kotiin jotain karkumatkaltaan... jos on elossa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:27 chrissy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:23 MendedHearts kirjoitti:
Voi kuulkaas, kaikki ei ole niitä herranterttuja ketkä ilmoittavat porukoille olinpaikkansa aina... Tiedän montakin kuukausiksi kadonnutta tapausta nuoruusvuosiltani, hengissä ovat yhä... :whistle:

no itse en tajua et miks pitää kadota moniksi kk ilman edes yhtä viestiä että kunnossa ollaan..?? Kyllä ton ikäsen jolla on perhesuhteet kunnossa tulis ymmärtää et kuinka vanhemmat huolestuu ja on sydän syrjällään varsinkin nyt kun näitä kadonneita on kuolleena löydetty useampi..

Miksi siis täytyy tehä tollasta "kiusaa"? mitä sillä voittaa?
Ehkä niillä ei ole kotona ollut kaikki kunnossa? En minä voi tietää...

Seuraavassa viestissä oli jotain kännykkäajasta, mäkin olen ollut teini kännykkäaikana, ja kyllä näillä reissaajilla oli puhelimet.
 
minä vaa
Toivon että Teemu vielä jostain löytyisi, tunsin Teemun pikku siskon ja veljen aika hyvin ja muutenkin perheen, ja tiedän kuinka vaikeeta omaisilla on tämänn asian kanssa. En kai voi muuta sanoa kuin jaksamisia, ja jos tiedät jotain kerro siitä poliisille että asia saataisiin ratkaistua!
 
"vierailija"
Teemu Puumalan katoamisesta on jo kohta 4 vuotta. Miten voi olla mahdollista ettei kukaan kerro asiasta. faktaa on se että Teemu ei enää hengissä ole, ja nyt tiedetään että tapettu hän on. Ei uskoisi että kukaan voisi pelätä niin paljon oman henkensä puolesta ettei kertoisi mitään edes nimittömänä, jonka perusteella kukaan ei voisi tietää kuka tämän kertoi. Koska asiasta tietävät enemmän kuin pari henkilöä. itsekästä on että kenenkään omatuntoa ei paina tämä asia
Jos itse tietäisin että kaverini on tapettu ja tietäisin vielä tekijänkin niin ilmoittaisin siitä poliisille tai salaisella viestillä, jollekkin Teemun perheenjäsenelle jopa oman henkenikin uhalla. säälittäviä ihmisiä maa täynnä..
 
e
[QUOTE="vierailija";22593386]Teemu Puumalan katoamisesta on jo kohta 4 vuotta. Miten voi olla mahdollista ettei kukaan kerro asiasta. faktaa on se että Teemu ei enää hengissä ole, ja nyt tiedetään että tapettu hän on. Ei uskoisi että kukaan voisi pelätä niin paljon oman henkensä puolesta ettei kertoisi mitään edes nimittömänä, jonka perusteella kukaan ei voisi tietää kuka tämän kertoi. Koska asiasta tietävät enemmän kuin pari henkilöä. itsekästä on että kenenkään omatuntoa ei paina tämä asia
Jos itse tietäisin että kaverini on tapettu ja tietäisin vielä tekijänkin niin ilmoittaisin siitä poliisille tai salaisella viestillä, jollekkin Teemun perheenjäsenelle jopa oman henkenikin uhalla. säälittäviä ihmisiä maa täynnä..[/QUOTE]

Siis tiedätkö sä sitten jotain tästä Teemun katoamisesta?
 
anonyymi
Ei ole vieläkään mitään uutta kuulunut, eikä varmaan kuulukkaan ennen kuin joku avaa suunsa ja kertoo jotain! Jos tietäisin niin kyllä kertoisin siitä, mutta sen verran tiedän niinkuin varmaan kaikki jotka vain Teemun ovat tunteneet että kuollut hän on koska ei ikinä katoaisi kertomasta kellekkään missä on tai ilmoittamalla itsestään.
 
:(
Nää tälläset on aina ihan kamalia :( Mun kaveri juuri katosi, ja löytyi tapettuna :'( Tekijät on onneksi saatu kiinni, ja nekin sattuu olemaan minun kavereitani.. tai paremminkin sanottuna entisiä kävereitani. Saavat mädäntyä vankilaan!! Siis ihan kamalaa, kun on näihin ihmisiin luottanut.. Toinen näistä murhaajista on minun hyvä ystäväni teiniajoilta asti.. Ei koskaan olisi uskonut hänen sellaista kykenevän tekemään :(
 
[QUOTE="vierailija";22593386]Teemu Puumalan katoamisesta on jo kohta 4 vuotta. Miten voi olla mahdollista ettei kukaan kerro asiasta. faktaa on se että Teemu ei enää hengissä ole, ja nyt tiedetään että tapettu hän on. Ei uskoisi että kukaan voisi pelätä niin paljon oman henkensä puolesta ettei kertoisi mitään edes nimittömänä, jonka perusteella kukaan ei voisi tietää kuka tämän kertoi. Koska asiasta tietävät enemmän kuin pari henkilöä. itsekästä on että kenenkään omatuntoa ei paina tämä asia
Jos itse tietäisin että kaverini on tapettu ja tietäisin vielä tekijänkin niin ilmoittaisin siitä poliisille tai salaisella viestillä, jollekkin Teemun perheenjäsenelle jopa oman henkenikin uhalla. säälittäviä ihmisiä maa täynnä..[/QUOTE]

Tiedät siis tuon varmasti että Teemu on tapettu? Mistä olet tietosi saanut?
 
"vierailija"
Se on aivan 100% varmaa koska jos tunsi Teemun tietää millanen ihminen hän oli.
Ja Teemu ei olisi tehnyt tuollaista perheelleen ja oikeille ystävilleen jotka hänestä välittivät!
 

Yhteistyössä