++++++++

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No kerroitko ennen seksiä ettet käytä ehkäisyä? Vai oletitko että mies käyttää jos haluaa?
Ollaan tunnettu sen aikaa että tietääkin minusta ihan kaiken, tiennyt myös aina sen että en syö pillereitä ja hänen aloitteestaan jäi kumi nurkkaan väärään aikaan kuukaudesta, harvinaisen kovapäisenä naisena olin turhan pehmeä kun en sillä kertaa ja hänen kohdallaan pistänyt "tarpeeksi" hanttiin.
Siis hänen aloitteestaan kumi jäi nurkkaan, ok, mutta etkös sä ollu kuitenkin vähän niinkun mukana siinä vaiheessa kun sulta ei jääny jalat ristiin.

Eli siis sinä halusit vauvaa ja tätä raskautta, vaikka tiesit että mies ei? Juu juu juu, miehen oma häpeä jos sun kanssa suostu jättään kumin nurkkaan, mutta siis sulle on ok että jos tuut raskaaks miehelle joka ei halua lasta?
Palsta ei ole muuttunut miksikään, lukutaito puuttuu yhä n. 98% kirjoittajista.
No okei, multa puuttuu lukutaito, mutta kerrotko nyt vaikka ihan tikkukirjaimilla tavuttaen (jotta minäkin ymmärrän), että etkö itse sitten katsonu tarpeelliseksi sitä kumin käyttöä, kun itsekin tiesit että et syö pilsuja ja on otollinen aika kuusta?
Kyllä, katsoin ja sanoinkin asiasta. Mutta tosiaan en vetänyt enää viime tingassa niitä jalkoja ristiin, en siis väitä etteikö vastuu olisi yhtälailla ollut minun. Kuten olisi, vaikka ehkäisyä olisikin käytetty (edelleenkään kun en kannata abortteja).
 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
:headwall:
Ihime typerää toimintaa ja sit viel kehtoaa ylypeillä asiasta.
En häpeä nyt, enkä jatkossakaan omia lapsiani!
Entä häpeätkö sitä että se on sun petikumppanies päätettävissä haluaako ne että sä tuut raskaaks vai et, sinä et ite kato tarpeelliseks osallistua päätöksentekoon? "No kun se jätti kumit nurkkaan, en mä ois tätä kahdeksatta halunnu mutta sen alotteesta ne kumit sinne nurkkaan jäi"
Joo en, kun ole koko elämäni ajan vedellyt kaikkia paljaalla ilman pillereitä :heart:
 
enmuistaäskeistänikkiä
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
:headwall:
Ihime typerää toimintaa ja sit viel kehtoaa ylypeillä asiasta.
En häpeä nyt, enkä jatkossakaan omia lapsiani!
Entä häpeätkö sitä että se on sun petikumppanies päätettävissä haluaako ne että sä tuut raskaaks vai et, sinä et ite kato tarpeelliseks osallistua päätöksentekoon? "No kun se jätti kumit nurkkaan, en mä ois tätä kahdeksatta halunnu mutta sen alotteesta ne kumit sinne nurkkaan jäi"
Tätä mäkin yritin tuolla aiemmin piipittää, mutta ap ei kuullut :D

 
Lapsiaan ei kukaan varmaan kadu eikä häpeä, mutta eikö jossain vaiheessa tuu edes pikkuriikkisen sellainen olo, että voisi ehkä mahdollisesti hiljentää vähän vauhtia? Kolme lasta kolmelle eri miehelle muutamassa vuodessa, eikä yhdenkään lapsen isän kanssa parisuhteessa. Wat?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
:headwall:
Ihime typerää toimintaa ja sit viel kehtoaa ylypeillä asiasta.
En häpeä nyt, enkä jatkossakaan omia lapsiani!
En mie sitä tarkottanu et lapsia pitäis jotenni hävetä. Elä sie laita sanoja miun suuhun.
Miusta sie ite osotit varsin vastuutonta toimintaa.
Totta, olen elämässäni harrastanut seksiä yhden ainoan kerran ilman ehkäisyä väärään aikaan, kyllä, se oli vastuutonta, en ole sitä väittänytkään. En aio kuitenkaan tuhlata aikaa sen asian märehtimiseen, en varmasti ota riskiä enää ikinä toiste. Yllättävän moni on/olisi valmis harrastamaan seksiä ilman ehkäisyä useamminkin, joten sen asian suhteen en koe kuitenkaan olevani pahimmasta päästä, eikä puhuta edes meistä halveksutuista lähäreistä vaan ihan korkeasti koulutetuista ihmisistäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Lapsiaan ei kukaan varmaan kadu eikä häpeä, mutta eikö jossain vaiheessa tuu edes pikkuriikkisen sellainen olo, että voisi ehkä mahdollisesti hiljentää vähän vauhtia? Kolme lasta kolmelle eri miehelle muutamassa vuodessa, eikä yhdenkään lapsen isän kanssa parisuhteessa. Wat?!
Kaksi ensimmäistä oli ihan suunniteltuja, heistä ja miehistä minulla siis ei ole morkkiksia. Kolmaskaan ei venettä kaada ja kuten juuri kirjoitin, en koe että tahti on ollut paha kun on tehnyt yhden "virheen" = termi tuntuu hieman ikävältä kun kyse on kuitenkin lapsesta, vaikka puhe onkin ehkäisystä.
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
:headwall:
Ihime typerää toimintaa ja sit viel kehtoaa ylypeillä asiasta.
En häpeä nyt, enkä jatkossakaan omia lapsiani!
Entä häpeätkö sitä että se on sun petikumppanies päätettävissä haluaako ne että sä tuut raskaaks vai et, sinä et ite kato tarpeelliseks osallistua päätöksentekoon? "No kun se jätti kumit nurkkaan, en mä ois tätä kahdeksatta halunnu mutta sen alotteesta ne kumit sinne nurkkaan jäi"
Joo en, kun ole koko elämäni ajan vedellyt kaikkia paljaalla ilman pillereitä :heart:
Okei.... eli tää paljaalla ilman pillereitä vetely tapahtu täysin harkitusti, olit valmistautunu siihen että raskaaksi tullaan vaikkei mies niin halua?

No sitten palaan ekaan kysymykseen: eikö sua häiritte lainkaan raskautuminen miehelle joka ei halua lasta? JOS kerran ehkäsyn poisjättö oli harkittu päätös koska just tää prinssi on sen arvonen etkä suinkaan ihan joka jamppaa vetele ilman ehkäsyä, niin sillonhan olit harkinnu että raskaus on ihan jees vaikkei mies sitä halua. JOS taas et ollu harkinnu että raskaus on ihan jees, miksi jätit miehen huoleksi sen että kumi jää nurkkaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Siis voisko joku tiivistää? En jaksa lukea koko ketjua? Emilyn on taas raskaana, 3 lasta.. öö neljässä vuodessa.. kolmelle eri miehelle? .. nääh Emilyn taitaa vetää meitä nyt höplästä!
No ketjun mukaan olen hankkiutunut suunnitellusti salaa raskaaksi unelmieni miehelle, joten se lienee ihan sama mitä sinne vihkoon raapustat :whistle:
 
täh
no huh huh...ihmettelen kolmekymppisenä sinkkuna sitäkin että mistä te yh:t löydätte näitä miehiä/panoja? Ilmeisesti yh:n on helpompi löytää seksiseuraa kuin lapsettoman sinkun vai onko se rima miehen suhteen joillakin vain tosi alhaalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Jep. :LOL:

Miksi teitä riepoo tää noin paljon??
ei mua rievo ku lähinnä ihmetyttää joidenkin tapa elää elämäänsä /elämänhallinta tai sen puute
En itsekään jaksa aina ymmärtää elämänhallintaongelmaisia ihmisiä, mutta en laskisi yhtä ehkäisytöntä seksi kertaa vielä elämänhallintaongelmaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
no huh huh...ihmettelen kolmekymppisenä sinkkuna sitäkin että mistä te yh:t löydätte näitä miehiä/panoja? Ilmeisesti yh:n on helpompi löytää seksiseuraa kuin lapsettoman sinkun vai onko se rima miehen suhteen joillakin vain tosi alhaalla?
No jos ei ihan petolinnun perältä näytä (ja ei taitaisi haitata vaikka näyttäisikin) niin kyllähän nainen seksiä saa, kun vaan kävelee yöelämään ja jollekin vinkkaa. Tarjontaa on niin paljon, että rimaa voi pitää ihan niin korkealla kuin haluaa ja silti tarjontaa riittää. Tosin itse en harrasta yhden illan juttuja, eikä lapsen isäkään ole sellainen ollut.
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No kerroitko ennen seksiä ettet käytä ehkäisyä? Vai oletitko että mies käyttää jos haluaa?
Ollaan tunnettu sen aikaa että tietääkin minusta ihan kaiken, tiennyt myös aina sen että en syö pillereitä ja hänen aloitteestaan jäi kumi nurkkaan väärään aikaan kuukaudesta, harvinaisen kovapäisenä naisena olin turhan pehmeä kun en sillä kertaa ja hänen kohdallaan pistänyt "tarpeeksi" hanttiin.
ei se sullakaan äö kovin korkee ole
 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
no huh huh...ihmettelen kolmekymppisenä sinkkuna sitäkin että mistä te yh:t löydätte näitä miehiä/panoja? Ilmeisesti yh:n on helpompi löytää seksiseuraa kuin lapsettoman sinkun vai onko se rima miehen suhteen joillakin vain tosi alhaalla?
No jos ei ihan petolinnun perältä näytä (ja ei taitaisi haitata vaikka näyttäisikin) niin kyllähän nainen seksiä saa, kun vaan kävelee yöelämään ja jollekin vinkkaa. Tarjontaa on niin paljon, että rimaa voi pitää ihan niin korkealla kuin haluaa ja silti tarjontaa riittää. Tosin itse en harrasta yhden illan juttuja, eikä lapsen isäkään ole sellainen ollut.
no mulla on rima sitten todella korkealla, olen kaunis nainen mutta en tod panisi ihan ketä vaan baarista
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Jep. :LOL:

Miksi teitä riepoo tää noin paljon??
ei mua rievo ku lähinnä ihmetyttää joidenkin tapa elää elämäänsä /elämänhallinta tai sen puute
En itsekään jaksa aina ymmärtää elämänhallintaongelmaisia ihmisiä, mutta en laskisi yhtä ehkäisytöntä seksi kertaa vielä elämänhallintaongelmaksi.
entäs kolmea isätöntä lasta?
tarkoitan sosiaalisesti isätöntä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä