++++++++

Status
Viestiketju on suljettu.
vnnv
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No kerroitko ennen seksiä ettet käytä ehkäisyä? Vai oletitko että mies käyttää jos haluaa?
Ollaan tunnettu sen aikaa että tietääkin minusta ihan kaiken, tiennyt myös aina sen että en syö pillereitä ja hänen aloitteestaan jäi kumi nurkkaan väärään aikaan kuukaudesta, harvinaisen kovapäisenä naisena olin turhan pehmeä kun en sillä kertaa ja hänen kohdallaan pistänyt "tarpeeksi" hanttiin.
ei se sullakaan äö kovin korkee ole
Tässä ketjussa on jo kaksi ihmistä haukkunut toisia sanomalla toisen ÄÖ:n alhaisuudesta. Kuulkaas, se on ÄO, ei luulis olevan niin vaikeaa :D
 
tää on jo noloa.
Huoh. Taas yksi asia jossa joudut nielemään sanasi. Sä itse saarnasit siitä kuinka sairaat ei saisi lapsia tehdä ja kuinka, jos olisit tiennyt sairaudesta, et olisi koskaan lapsia tehnytkään. ET KOSKAAN IKINÄ. Ja kuinka nyt kun tiedät et olet sairas, et todellakaan tee enempää. Kas kun kuitenkin harrastat seksiä, "huonoon aikaan", tietosesti.

Koska säkin opit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Lapsiaan ei kukaan varmaan kadu eikä häpeä, mutta eikö jossain vaiheessa tuu edes pikkuriikkisen sellainen olo, että voisi ehkä mahdollisesti hiljentää vähän vauhtia? Kolme lasta kolmelle eri miehelle muutamassa vuodessa, eikä yhdenkään lapsen isän kanssa parisuhteessa. Wat?!
Parisuhde ei ole kaikkien juttu =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Jep. :LOL:

Miksi teitä riepoo tää noin paljon??
ei mua rievo ku lähinnä ihmetyttää joidenkin tapa elää elämäänsä /elämänhallinta tai sen puute
En itsekään jaksa aina ymmärtää elämänhallintaongelmaisia ihmisiä, mutta en laskisi yhtä ehkäisytöntä seksi kertaa vielä elämänhallintaongelmaksi.
entäs kolmea isätöntä lasta?
tarkoitan sosiaalisesti isätöntä
Lapsistani ei kyllä saa mitenkään väännettyä isättömiä, vaikka monilla on asennevamma sen suhteen.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Huoh. Taas yksi asia jossa joudut nielemään sanasi. Sä itse saarnasit siitä kuinka sairaat ei saisi lapsia tehdä ja kuinka, jos olisit tiennyt sairaudesta, et olisi koskaan lapsia tehnytkään. ET KOSKAAN IKINÄ. Ja kuinka nyt kun tiedät et olet sairas, et todellakaan tee enempää. Kas kun kuitenkin harrastat seksiä, "huonoon aikaan", tietosesti.

Koska säkin opit?
juu ja ennen edellistä "suunniteltua" raskauttaanhan ap isoon ääneen mesosi ettei ikinä enää hanki lapsia, yksi riittää.

no, jokainen oman soppansa keittää. itsestäni ei tuohon härdelliin olisi mutta onnea Emilynille JOS tosiaan olet raskaana :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Huoh. Taas yksi asia jossa joudut nielemään sanasi. Sä itse saarnasit siitä kuinka sairaat ei saisi lapsia tehdä ja kuinka, jos olisit tiennyt sairaudesta, et olisi koskaan lapsia tehnytkään. ET KOSKAAN IKINÄ. Ja kuinka nyt kun tiedät et olet sairas, et todellakaan tee enempää. Kas kun kuitenkin harrastat seksiä, "huonoon aikaan", tietosesti.

Koska säkin opit?
Ja samaa mieltä olen edelleenkin, en ymmärrä miksi sairaitten täytyy suunnitellusti lisääntyä. En minä kuitenkaan niin sairas ole että abortille olisi tarvetta senkään takia.
 
tää on jo noloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Huoh. Taas yksi asia jossa joudut nielemään sanasi. Sä itse saarnasit siitä kuinka sairaat ei saisi lapsia tehdä ja kuinka, jos olisit tiennyt sairaudesta, et olisi koskaan lapsia tehnytkään. ET KOSKAAN IKINÄ. Ja kuinka nyt kun tiedät et olet sairas, et todellakaan tee enempää. Kas kun kuitenkin harrastat seksiä, "huonoon aikaan", tietosesti.

Koska säkin opit?
Ja samaa mieltä olen edelleenkin, en ymmärrä miksi sairaitten täytyy suunnitellusti lisääntyä.
Sun mielestä seksin harrastaminen, vaikkakin vain kerran, ilman ehkäisyä otolliseen aikaan ei ole sunnitellusti? Mitä se sitten on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Huoh. Taas yksi asia jossa joudut nielemään sanasi. Sä itse saarnasit siitä kuinka sairaat ei saisi lapsia tehdä ja kuinka, jos olisit tiennyt sairaudesta, et olisi koskaan lapsia tehnytkään. ET KOSKAAN IKINÄ. Ja kuinka nyt kun tiedät et olet sairas, et todellakaan tee enempää. Kas kun kuitenkin harrastat seksiä, "huonoon aikaan", tietosesti.

Koska säkin opit?
Ja samaa mieltä olen edelleenkin, en ymmärrä miksi sairaitten täytyy suunnitellusti lisääntyä.
Sun mielestä seksin harrastaminen, vaikkakin vain kerran, ilman ehkäisyä otolliseen aikaan ei ole sunnitellusti? Mitä se sitten on?
Typerää riskinottoa :) Yhtä hyvin voisit väittää, että vauvan isä halusi suunnitellusti lapsen vaikka on ollut sitä mieltä ettei tule lapsia hankkimaan ja tiesi että pillerit puuttuu ja kierto on keskivaiheilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
no huh huh...ihmettelen kolmekymppisenä sinkkuna sitäkin että mistä te yh:t löydätte näitä miehiä/panoja? Ilmeisesti yh:n on helpompi löytää seksiseuraa kuin lapsettoman sinkun vai onko se rima miehen suhteen joillakin vain tosi alhaalla?
Miksi pitää yleistää yhden tekojen vuoksi? Sama kuin yleistäisi kaikki Marjat olemaan oikeasti miehiä, kuten Marja Tyrnikin ja laulamaan nuotin vierestä...

Emilyn: Pidän nyt ainakin huoli siitä, ettei yksikään lapsista jää ilman isää. Siinä sitä tippa linssissä lapsi katsoisi, kun muut menisi isiensä kanssa ja yksi ei pääsisi. Se tulisi sattumaan lapseen liikaa.
 
nyt minä epäilen..
Eikö kukaan epäile, että nainen syö salpaajia sairauteen jonka sanoo olevan Colitis/Crohn, ihan pokalla? Eli hoidattaa sairautta josta ei ole tehty diagnoosia?
 
tää on jo noloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Huoh. Taas yksi asia jossa joudut nielemään sanasi. Sä itse saarnasit siitä kuinka sairaat ei saisi lapsia tehdä ja kuinka, jos olisit tiennyt sairaudesta, et olisi koskaan lapsia tehnytkään. ET KOSKAAN IKINÄ. Ja kuinka nyt kun tiedät et olet sairas, et todellakaan tee enempää. Kas kun kuitenkin harrastat seksiä, "huonoon aikaan", tietosesti.

Koska säkin opit?
Ja samaa mieltä olen edelleenkin, en ymmärrä miksi sairaitten täytyy suunnitellusti lisääntyä.
Sun mielestä seksin harrastaminen, vaikkakin vain kerran, ilman ehkäisyä otolliseen aikaan ei ole sunnitellusti? Mitä se sitten on?
Typerää riskinottoa :) Yhtä hyvin voisit väittää, että vauvan isä halusi suunnitellusti lapsen vaikka on ollut sitä mieltä ettei tule lapsia hankkimaan ja tiesi että pillerit puuttuu ja kierto on keskivaiheilla.
Mutta sinä olet se joka on sairas. Sinä olet se joka on sanonut et sairaiden ei kuuluisi lapsia tehdä. Ja sinä kuitenkin otit sen riskin. Miksi sä aina saarnaat niin suuria ehdottomuuksia ja kuitenkin järjestäen jokaisen niistä joudut pyörtämään? Kohta sä oot jo naimisissa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Huoh. Taas yksi asia jossa joudut nielemään sanasi. Sä itse saarnasit siitä kuinka sairaat ei saisi lapsia tehdä ja kuinka, jos olisit tiennyt sairaudesta, et olisi koskaan lapsia tehnytkään. ET KOSKAAN IKINÄ. Ja kuinka nyt kun tiedät et olet sairas, et todellakaan tee enempää. Kas kun kuitenkin harrastat seksiä, "huonoon aikaan", tietosesti.

Koska säkin opit?
Ja samaa mieltä olen edelleenkin, en ymmärrä miksi sairaitten täytyy suunnitellusti lisääntyä.
Sun mielestä seksin harrastaminen, vaikkakin vain kerran, ilman ehkäisyä otolliseen aikaan ei ole sunnitellusti? Mitä se sitten on?
Typerää riskinottoa :) Yhtä hyvin voisit väittää, että vauvan isä halusi suunnitellusti lapsen vaikka on ollut sitä mieltä ettei tule lapsia hankkimaan ja tiesi että pillerit puuttuu ja kierto on keskivaiheilla.
Mutta sinä olet se joka on sairas. Sinä olet se joka on sanonut et sairaiden ei kuuluisi lapsia tehdä. Ja sinä kuitenkin otit sen riskin. Miksi sä aina saarnaat niin suuria ehdottomuuksia ja kuitenkin järjestäen jokaisen niistä joudut pyörtämään? Kohta sä oot jo naimisissa :xmas:
En ole pyörtänyt mielipidettäni missään vaiheessa. Olisi eri asia leveillä, että hoh hoh näinpä teen aina ja tämä on mahtava toimintatapa, kuin erehtyä kerran.
 
Mä yritän olla tuomitsematta, jotta mua ei tuomittaisi. Vai miten se raamatussa hienosti sanottiin. Emilynin soisi noudattavan samaa neuvoa. Sä kun et olekaan mikään yli-ihminen, vaan ihan tavallinen virheitä paljonkin tekevä tallaaja.
 
Onnea :flower:

Ei kai nykypäivänä oo enää niin mahdotonta et on lapsilla eri isät..
Mun yks tuttu niin sillä on 3 lasta eri miehille niin just se teki abortin viikolla 18+ :'( (oli joutunut anoa helsingista luvan) olis ollut sen 4 lapsi ja taas eri miehen kans mut kaiken huippu sille oli selvinnut sen sikiön sukupuoli ja se olis tyttö niin se vaan tokas et hyvä että tein :eek: :kieh: sillä on kaikki lapset tyttöjä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Onnea :flower:

Ei kai nykypäivänä oo enää niin mahdotonta et on lapsilla eri isät..
Mun yks tuttu niin sillä on 3 lasta eri miehille niin just se teki abortin viikolla 18+ :'( (oli joutunut anoa helsingista luvan) olis ollut sen 4 lapsi ja taas eri miehen kans mut kaiken huippu sille oli selvinnut sen sikiön sukupuoli ja se olis tyttö niin se vaan tokas et hyvä että tein :eek: :kieh: sillä on kaikki lapset tyttöjä.
Siis miks se sai luvan aborttiin noin myöhäisillä viikoilla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Onnea :flower:

Ei kai nykypäivänä oo enää niin mahdotonta et on lapsilla eri isät..
Mun yks tuttu niin sillä on 3 lasta eri miehille niin just se teki abortin viikolla 18+ :'( (oli joutunut anoa helsingista luvan) olis ollut sen 4 lapsi ja taas eri miehen kans mut kaiken huippu sille oli selvinnut sen sikiön sukupuoli ja se olis tyttö niin se vaan tokas et hyvä että tein :eek: :kieh: sillä on kaikki lapset tyttöjä.
Siis miks se sai luvan aborttiin noin myöhäisillä viikoilla?
varmaan sosiaalisista syistä?!Sillä käy perhetyöntekijä ja se oli välillä lataamos ja täysin sosiaalitoimiston asiakas.. yks niistä lapsista on isällänsä viikko systeemillä 2 lasta ei käy koskaan isiensä luona...mutta en kysynyt olin muutenki niin järkyttynyt.. se koko raskauden ajan hoki abortti ja silla oli alku viikoista varattu aika muutaman kerran mut se aina peru ne...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä