18 tunnin yöunet...

Kerran oon onnistunu. Sitä ennen valvoin pari vuorokautta putkeen. Multa onnistu niin että mä nukuin ensin 12 tuntia ja sitten kävelin ympäri kämppää ehkä tunnin aivan sekavana, menin takasin nukkumaan ja nukuin vielä kuus tuntia.
 
Noh, mulla on ollut ihan mielettömän vaikea unettomuusongelma. Kävin mie tuos välillä vessas, mut olin niin tokkurassa että painelin takasin sänkyyn, kerran se oli mahdollista. Tytär nimittäin on isänsä kanssa matkoilla.
 
niitu
nukkuisin aina 12-16 tuntii, ellei joku herättäisi. ja on testattu. en oikeen itekkään ymmärrä, mut näin on. ei mitään heräämis meininkiä. mut nyt kun on lapset, niin on aina herätys ja kyllä väsyttää. nukun kuitenkin joka yö 7-10 tuntii riippuu kuin menen maate.
 
Viblsp
En pystyisi, vaikka varmasti hyvää tekisikin. Usein sitä haaveilee piiiiitkistä unista ja sitten kun siihen joskus harvoin olisi mahdollisuus, nukun jonku 7-8 tuntia, jonka jälkeen herään ja yritän "pakottaa" itteeni vielä unille, kun kerrankin mahdollisuus nukkua pitempään. :D Ei vain jostain syystä onnistu enää silloin kuitenkaan. ;)
 

Yhteistyössä