19 v tyttäreni yövieras oli luokkakaverini yläasteelta!

  • Viestiketjun aloittaja näin meillä.
  • Ensimmäinen viesti
näin meillä.
Tyttäreni asuu kanssani, siis lapsuuden kodissaan.

Viimeyönä hänellä oli miesystävä yötä ja aamulla kun mies tuli tytön huoneesta
tarkoituksenaan lähteä pois, niin tunnistin hänet - hän oli samalla luokalla kanssani yläasteella.

Siis tää kundi on mun ikäinen, eli 38 vuotias.
 
äkä
Mitä sitten,sun tyttös on täysi-ikänen ja saa harrastaa mitä haluaa ihan kenen kkanssa tahansa. Eri asia tietenkin jos kiellät sen tapahtuvan kodissasi mut muuten siún tyttös on täysikänen ja näin ollen äiti ei voi enää kieltää tyttären seurustelu kavereita oli ne äidin tuttuja tai ei. tai minkä ikäsiä tahansa.

Näkikö mies sut? tunnistiko?
 
voi apua
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26571547:
Kundi :D




Aika paha, mä näen vain painajaisia siitä, että tytär raahaa meille joskus sattumalta eksän jälkikasvua.... kauheata.
Toi ois muuten oikeasti paha :O siin sitä ois sulatteleminen kun eksän penska ois poikani emäntä..... en ees halua ajatella :D tällä kylällä ni mikä tahansa on mahdollista :D
 
Ap.
Alkuperäinen kirjoittaja äkä;26571519:
Mitä sitten,sun tyttös on täysi-ikänen ja saa harrastaa mitä haluaa ihan kenen kkanssa tahansa. Eri asia tietenkin jos kiellät sen tapahtuvan kodissasi mut muuten siún tyttös on täysikänen ja näin ollen äiti ei voi enää kieltää tyttären seurustelu kavereita oli ne äidin tuttuja tai ei. tai minkä ikäsiä tahansa.

Näkikö mies sut? tunnistiko?
Kyllä olen aika varma että tunnisti mut
 
"vieras"
No hyi, vielä kun tyttö taitaa olla tosi lapsellinen, päätellen siitä että ei asu omillaan vieläkään :x
Ja sekö on joku lapsellisuuden mittari, et asuuko kotonaan vai ei?

Mulla on kanssa tyttö joka on 19.v. ja asuu vielä kotonaan. Valmistui tänä keväänä ammattiin, ja muuttaa sitten pois kun saa työpaikan, näin on sovittu tytön kanssa, ja itse sitä haluaa, kysyi vielä multa että saako asua kotona siihen asti.
 
Sniff. Jos miehen nimi oikeasti oli Jari, olen vielä järkyttyneempi. Tunnen yhden sennimisen 38-vuotiaan, joka harrastaa parikymppisiä tyttöjä. Mieltäylentävää touhua, vaikka toisaalta, aikuisiahan molemmat ovat. Kiva jos on ollut kivaa.
 
Rollolainen
meille ei tuo KUKAAN yövieraita kyysmätä muilta, joten tuo ei olis meillä sallittua. Vaikka olis täysi-ikäinen niin säännöt on. KUKAAN ei tuo vieraita, eikä varsinkaan yöksi ilman lupaa.
 

Yhteistyössä