-2 kiloa vaihtamalla kevytmaito rasvattomaksi!

vieras
Mulle sanottiin raskaana että pitää jättä maito pois, laihdun heti. Rasvatonta maitoa join 1-2 lasia päivässä. Nykyään en juo sitä sitten ollenkaan, eikä se mihinkään ole vaikuttanut :)
Mut uskon et jos enemmän juo maitoa jne niin varmasti se vaihdos rasvattomaan vaikuttaa =)
 
Saapas
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:
-25 kiloa vaihtamalla takaisin oikeaan kermaan, juustoon ja voihin (ja jättämällä hiilarit). Eikä enää ikuna mitään kevytversioita mulle. :)
Kuis sun suonet?

T: -22 kiloa terveellisellä ruokavaliolla ;)
En tiä vielä. Olo on tosi hyvä. Pitäis käydä mittauttamassa kolesterolit ja muut. Iho on paremmassa kunnossa ja karva kiiltää :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:
-25 kiloa vaihtamalla takaisin oikeaan kermaan, juustoon ja voihin (ja jättämällä hiilarit). Eikä enää ikuna mitään kevytversioita mulle. :)
Kuis sun suonet?

T: -22 kiloa terveellisellä ruokavaliolla ;)
Toi aika jännä että karppien kuvitellaan juovan esim kermaa suoraan purkista. Käytän niitä varmaan samanverran kun ennen käytin kevytversioita, ainoastaan oliiviöljyn käyttö on lisääntynyt,

MUN mielipide on että ennemmin puhtaita raaka-aineita kun esim 2% ruokakermaa jossa lisäaineita niin paljon ettei ne voi olla kenellekkään hyväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Toi aika jännä että karppien kuvitellaan juovan esim kermaa suoraan purkista. Käytän niitä varmaan samanverran kun ennen käytin kevytversioita, ainoastaan oliiviöljyn käyttö on lisääntynyt,

MUN mielipide on että ennemmin puhtaita raaka-aineita kun esim 2% ruokakermaa jossa lisäaineita niin paljon ettei ne voi olla kenellekkään hyväksi.
En kuvittele mitään, mulla nimittäin pari kaveria karppaa ja heidän kanssaan ollaan näistä juteltu.

Noita "kermoja" ynnä muita en käytä minäkään.
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Eli pari kiloa on nyt lähteny painoa sen jälkeen, kun siirryttiin rasvattomaan maitoon vajaa kuukausi sitten. :)

Makuun en kyllä vieläkään ole ihan tottunu, mutta suosittelen silti. :p
Hyvä juttu, sillä onhan tuossa kevytmaidossa kaloreita....6 litrassa melkein 2800 Kcal...
 

Yhteistyössä