2 päivää kotiäitinä ja nyt jo kyllästyttää

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:28 kolmen äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:26 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:24 kolmen äiti kirjoitti:
Tykkään olla lasten kanssa,mutta myös mua tökkii tekemisen puute.Oikeasti,musta tuntuu ettei mulla ole muuta kuin aikaa.Ei kiinnosta koko ajan puunata kämppää.Kotona ollessa täytyy aktiivisesti keksiä tekemistä tai seinät kaatuu päälle! Kyllä tätä jaksaa vähän aikaa mutta kovin montaa vuotta en jaksaisi olla kotona....
Ihanko tosi? Montako lasta ja iät?
Ekaluokkalainen 7v,6v ja 2v.
Meillä taitaa sitten olla seurankipeät lapset, koska lähes koko ajan vaativat minua ja sen loppuajan siivoan sitä sotkua joka syntyy päivän aikana. Sitä on enemmän kuin ehtii ja jaksaa ja viitsii siivota.

Nytkin vinkuu esikoinen, että minun pitäisi tehdä sitä ja tätä. Ja on jo iso.
Lapset ovat joko kavereillaan,pihalla tai kavereita on meillä.Ovat jo melko omatoimisia,osaavat tehdä voileipiä tms.Kuopus on rauhallinen ja viihtyy hyvin itsekseen,auttaa mielellään jos siivoan tms.Toki kotitöitä riittää mutta ei siivoamisessa mene montaa tuntia per päivä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:30 HERNETÄTI kirjoitti:
ihan kiva että muutkin on huomanneet, että kotiäitinä olo on TYLSÄÄ JA HELPPOA
Ihmeellistä, sinun kirjoituksista on tullut kuva, että sinä ja miehesi olette molemmat lähes koko elämänne olleet yhteiskunnan elätteinä. Nyt kun käyt kerran kuukaudessa jossakin sijaisena suunnilleen, olet täällä jatkuvasti haukkumassa kotiäitejä. Ihmeellistä touhua.
 
nooo
Minä olin esikoisen kanssa kotona vaan sen 9kk ä-lomalla. Sitten piti palata kokopäiväiseksi opiskelijaksi.

Toisen kanssa yritän olla vuoden kotona, en tiedä miten onnistuu, kun olin aika kypsä siihen kotona nyhjäämiseen viimeksikin. Arvostan kotiäitejä/ -isiä, jotka puuhaavat lasten kanssa paljon päivisin ja tekevät niitä kotitöitä. Aika paljon vaan on itseni kaltaisia vätyksiä, jotka tekee välttämättömimmän ja vetelehtii lopunaikaa.
 

Yhteistyössä