2 sektion jälkeen uusi raskaus

Miulla ei ole kuin yks sectio takana.... mutta mutta...
Tulin ekan sectioni jälkeen raskaaksi kun pikkuneiti oli n.7kk. Alla oli kaksi normi synnytystä ja tuo neljäs syntyi perinteisesti...
Siis yleensä kait suosittelevat sitä vuotta, mutta tämäkin on ihan ihmisestä kiinni. Sairaalas sanottiin, et kun kahdet oikeat kuukautiset ovat tulleet niin siitä vaan :saint:
Ja se joka tuon sanoi oli just johtava ylilääkäri, gyneltä.
 
mulle suositeltiin myös 2 vuotta. kaksi sektiota siis takana. niiden välissä oli melkein kolmisen vuotta aikaa. nyt esikoinen on 4 ja kuopus 1 vuotias, ja vauvakuumetta on ilmoilla....mutta ei vielä ainakaan vuoteen uskalla.
 
Mulla on kaksi sektiota takana. Kuopuksen syntymän jälkeen lääkäri sanoi, että jos haluaa voi kolmannen tehdä. Suositteli että puolivuotta olisi hyvä olla minimissään, ennen kuin raskautuu. Mielummin vuosi.

Luulen, että tuo on ihan tapauskohtaistakin. Riippuu siitä missä kunnossa sun kohtu on toisen jälkeen. Onko arpia yms sisällä kohdussa tai vatsapeitteissä.
 
Mullon 3 sektiota takana ja noin 2 vuotta väliä. Uus vauva kuume on päällänsä. Mulle lääkäri sanoi, et korkeintaa 4 sektiota voi tehä eli yhen vielä. Ku kolmatta ootin, lääkäri rupes aukoo mulle päätä ku en suostunu sterilisaatioon. Liekkö saattoi pelotella tai jotain... Törkeitä lääkäreitä on joka lähtöön.
 

Yhteistyössä