-2012 yrittävät pinosta plussanneet-

Lääkärissä käyty ja hammasta purtu pukamien takia tänään taas todenteolla. Ei auta kuin toivoa huomisesta parempaa. Mutta neuvola/lääkärissä kaikki ok. Painoa tullut 140grammaa per viikko joka on ihan ok mulle ja hemis noussut 128:aan. Parin viikon päähän tuli aika sitten synnytystapa-arvioon:).
Nyt alkaa taas nämä iltasupistelut kun pääsee sohvalle rauhassa lepäämään ja hirmuinen mylläys alkaa masussa:).
 
Sonelle kiitokset, että jaoit kokemuksesi meidän kanssa :) ihanaa, että teillä on kaikki hyvin!

Unikettu: au, kuulostaa kivuliaalta. Toivottavasti pahin helpottaisi pian! Kurja vaiva kyllä. Tuun kyllä ihan varmasti kärsimään samasta vaivasta, kun taipumusta tuohon ikävään vaivaan on :( tsemiä! Ja pian pääsetkin sinne arvioon..niin ne viikot vain kuluu jonnekin.

Rakkausvauva: eiköhän se teidän pikkuinen vielä käänny, pidän peukut täällä pystyssä :) hui, kun sullakin on jo noita viikkoja!

Täällä oli tänään np-ultra. Oon niin ONNELLINEN. Kaikki oli hyvin <3 kätilö oli näkevinään pippelin (jonka itsekin kyllä näin ;)), mutta näillä viikoilla varauksella suhtaudutaan :) Turvotusta ei ollut ja labra-arvot oli ok. IHANAA! LA 26.9

Vilijonkka ja nöpö 13+0
 
(.) Joo, kyllä mä uskon että päättää viel kääntyä itekseen! Ei täs nyt muukaan auta:) Mun neuvolakuulumiset; kaikki ok, paitsi painoa oli tullut parissa viikossa yli kilo taas...

Unikettu, kuulostaa kamalalta! :( Mullakin noi pukamat vaivaa, mut saan tosiaan helpotusta suihkuttelusta ja sit sellaisesta voiteesta, mikä viilentää... TOSI rasvaista, ei melkein meinaa saada sitä ulos siit tuubista! Sitä kortisonipitoista voidettahan ei saa käyttää raskauden aikana, vaiks se olis vissiin tehokkainta. :/
Toivon että sulla helpottais et ei tarttis kärsiä kauheista kivuista!

Sone, varmaan on hassua kun mahassa ei enää myllääkään ketään :) Mä oon niin tottunut masun silittelyyn että varmaan teen "nolot" jossain kaupungilla ja silittelen mahaani sittenkin kun vauva on jo vaunuissa ;) Mut nyt sulla on se ihana käärö siinä vierellä... vitsi mä ootan sitä et miltä se sitten tuntuukaan. Kaikki kun sanoo, ettei sitä vaan voi tietää ennen kun sen itse on kokenu. <3

Vilijonkka, onnittelut kivoista ultrakuulumisista!! :flower: Ja turvalliset viikotkin jo on! Ihanaa! :heart:

Kyllä tässä alkaa tosiaan jo viikkoja olemaan, aika kiva! :)

Rakkausvauva89 & Kirppu 32+3 (?)
 
Vilijonkka onnittelut hyvistä ultrakuulumisista:heart:. Ja onnittelut varovaisesta poikalupauksesta=).

Rakkausvauva, soitin neuvolaan ja kuulemma saa käyttää Sheriproctia mutta tietenkin vaan mahdollisimman pienen ajan, viikon verran kai. Ilmeisesti ekalla kolmanneksella ei olisi niin suotavaa käyttää mutta ei kai se silloinkaan ihan kiellettyä ole.. Kyllä tää on pirullinen vaiva!!

Sone, mitäs pikku prinssille kuuluu? Kuinkas mamma itse voi?:)

(.) jos nyt taas jatketaan tätä pukamapäivitystä niin eilen sitten repes jotain hanurissa:(. Ajattelin että kylläpä tuntuu märältä pöksyt ja olihan siellä kunnon verilöyly:O. Huomasin kyllä jossain vaiheessa että hiukan oli verta paperissa kun pyyhkäisin mutta eipä ole koskaan tuollaista määrää verta pukamista tullut, ihan kun olis menkat alkaneet. Hetken katselin että mistähän rakosesta tää veri tulee mutta onneksi se tuli takaosastolta. Heti kun pukamat ovat oikein kipeinä niin tulee myös kipeitä supistuksia. Muuten täällä voidaan ihan hyvin, olo ollut tänäänkin aika pirteä. Illalla olen kyllä varmaan taas ihan poikki.

Aurinkoista viikonloppua kaikille=).

unikettu ja tyttö 34+1:heart:
 
Se alkoi sitten äitiysloma täällä tänään:).
Jos vaikka pikkuhiljaa alkais laittaa vauvalle paikkoja kuntoon. Tänään on kyllä vuorossa kipeän koiran vieminen lääkäriin, saa nähdä mitä siitäkin tulee, vetää varmaan ihan mahdottomasti siellä ja painoa koiralla kuitenkin reilu 50kg. Muutaman supistelun saattaa aiheuttaa se reissu.

Mukavaa uutta viikkoa kaikille ja hyviä vointeja!=)

unikettu ja tyttö 34+4:heart:
 
Heippa!
Tulin vaan poksumaan ja toivottelemaan kaikille antoisaa ja aurinkoista pääsiäistä ja toivon mammoille oikein hyvää vointia!:heart:=)

(.) täällä olo ihan ok, kaikenlaista pientä kolotusta, puutumista ja vihlontaa mutta oikein hyvä vointi kuitenkin. Vielä viikko synnytystapa-arvioon ja taidan saada miehenkin mukaan tällä kertaa kurkkaamaan pikku tyttöämme.

unikettu ja tyttö poks 35:heart: (KÄÄK! Enää kuukausi!)
 
Univelkaiset terveiset täältä :wave:

Poika on kohta siis jo kohta 3vko! Miten tää aika menee näin nopsaan! Masuvaivaa ja tissimaratonia tänne siis! Paavo se vaan syö kaikki yöt ja imee miusta kaikki mehut. Muuten kyl menee ihan mukavasti mutta voi kun sais nukkua ydes yhden yli 5h pätkän joku päivä! Nyt siis yöllä on vaan yksi 3h pätkä minkä poika nukkuu ja sitten tunnin välein aamuun asti tissiä. Toivossa on hyvä elää että alkas jossian vaihees pidentää noit välejä ;) Tytöt on ottanu pikkuveikan hyvin vastaa, ei mitään uhmia ole näkynyt vielä ainakaan, eikä mustis kohatuksiakaan :) Ne vois tulla site ehkä myöhemmin ;)


Unikettu Oijoi, siulla on hyvät viikot jo :) Kohta se syntyy teille pikkuinen :heart: Mites muuten helpottikos pukamat? :D

sone ja Paavo 2vko 3vrk
 
Sone sanotaan nyt näin että olo on siedettävä pukamien kanssa, siellä ne mukana kulkee mutta eivät ole niin kivuliaat. Sheriproctin puikoilla ja rasvalla sain pahimman pois ja nyt ajattelin jatkaa comfortilla.
Voi että mullakin kohta alkaa ne risat yöt. Tää meidän viimeisin oli varsin hankala tapaus öisin ja kesti pitkään se yövalvominen, vihdoin sitten unikoululla ja huudattamalla sain vihdoin tytön talttumaan öisin mutta monta monta kuukautta sitä tuli valvottua. Paljon jaksamista sinulle!:heart:
Joko on nimi ja ristiäiset sovittuna?
Iiks! Minkähän näköinen tyttö mun masussa jyllää tällä kertaa:D. Onkos Paavo siskojensa näköinen?
Miten sun oma toipuminen mennyt? Joko olet ulos päässyt vauvan kanssa?
... mitähän vielä kysyisi:D..

Oikein ihanaa pääsiäistä sulle ja koko perheelle:heart:
 
Sone, ihan hirmuisesti onnea pienen prinssin johdosta! :heart:

Rakkausvauva, Inka oli poikkitilassa aina viikoille 34+, jonka jälkeen oli sitten kääntynyt rt:hen ja siellä pysyi loppuun asti. Eli kyllä niillä vauvoilla on tapana kääntyä, oikeasti tosi pieni prosentti jää väärin päin.

Vilijonkka, paljon onnea hyviä ultrakuulumisista!!:flower:

Meidän pieni tytön tyllerö tulee huomenna 3kk!! Tänään saatiin ekat pistettävät rokotuksetkin. Kyllä aika vain menee niin nopsaan että ihan pelottaa. Muistakaa kaikki nauttia niistä ensimmäisistä päivistä ja viikoista vauvan kanssa, koska ne menee niin nopeasti ohitse!
 
Pääsiäisterkut :)

Unikettu, hyvä että sulla helpottanut pahimmat pukamavaivat... :) tosi paljon jo viikkoja!! Hui.

Sone, voimia paljon arkeen ja valvomiseen! Voin vaan kuvitella millasta se on, kun vielä ei oo kokemusta asiasta. Kiva että siskot ei oo mustiksia ;)

Ittee rupee tässä jo jännittään että koska vauva päättää syntyä ja miten kaikki vielä menee! Hyvät fiilikset kuitenkin :) pientä uutta vaivaa ilmaantunut, nimittäin pahoinvointia... nyt vaan todella toivon että ei jatku koko loppuraskauden ajan :/
 
Heippa!
Arkeen paluu täällä menossa ja oon niin poikki mökkeilyn jälkeen. Kivaa oli kyllä olla paljon ulkona ja muissa maisemissa mutta rankkaa. Ehkä tuli liikaakin pohrustettua lumessa ja käveltyä lenkkejä. Eilen ei meinannut kävelemään päästä mutta onneksi tänään kivut alapäässä, alavatsalla ja sisäreisissä helpottaneet.
Jännä oli katsella mökin seiniä ja miettiä että ensi kerralla kun sinne mennään niin taitaa meitä olla jo kuuden porukka=).
Torstaita odottelen niin kovasti täällä. Toivon että tekevät sisätutkimuksenkin kun jonkun verran tuota vihlontaa ollut niin mielenkiintoista olisi tietää onko mitään avaavaa tapahtunut. Leikkauspäivämäärää tässä pähkäillään jo etukäteen miehen kanssa.

Rakkausvauva mulla kanssa tullut nyt lievää pahoinvointia. Muutaman kerran olen luullut jo että vatsatauti iskemässä. Sullakin alkaa loppu ja uuden alku häämöttää. Aika ihanaa että sinäkin saat kohta oman pikkuisen:heart:

unikettu ja tyttö 35+5:heart:
 
Unikettu, tuu kertomaan tän päivän kuulumiset sitten!! :popcorn:

Tää pahoinvointi on kyl ihan tosi kaamee vaiva :( jos menee la päivänki yli ja olo on tällanen niin mä meen sairaalaan ja sanon etten lähe mihkää ennen ku vauva on ulkona :D eihän tässä järki pysy kasassa muuten.
 
Juu arviossa on käyty ja kaikki oli niinku pitääkin=). Tyttö on pää alaspäin mutta pää oli niin ylhäällä ettei tuntunut sisätutkimuksella. Kohdunsuulla ei ollut tapahtunut mitään, kiinni oli paikat eikä mikään viittaa siihen että olisi tyttö tulossa aiemmin mutta tilanteethan muuttuu nopeastikin. Painoarvio on 3kg ja viikkoja tasan 36. Saa nähdä kuinka paljon kerää vielä painoa. Katselin noita aikaisempien lapsien kortteja ja viimeisin tyttö oli arvioitu rv 36+5 2999g ja syntyessään painoi, rv 39+3 3980g. Keskimmäisen arvio viikolla 37+4 oli 4kg ja painoi syntyessään, rv39+2 4780g. Ja tämän keskimmäisen kohdalla mun paino pysyi samana tai vähän tippui tuossa lopussa.
Leikkaus on heti sitten kun rv 39 täyttyy ja olen oikein tyytyväinen siihen että on heti ettei mene sitten toukokuulle ja ole suurempi vaara siihen että lähtee omineen syntymään. Kätilön kanssa käytiin sitten lääkärin jälkeen läpi vielä leikkausaamua ym. ja sen verran oli muuttunut että vauva tuodaan, jos mahdollista, kätilön toimesta myös heräämöön eikä sitten mene enää kahta tuntia että vauva on vaan isän kanssa osastolla. Ihan kiva juttu, isä ei vaan saa tulla heräämöön. Jotenkin musta on ollut ihanaa sekin että kun pääsee osastolle niin isukki on ollut siellä odottamassa vauvan kanssa huoneessa:heart:. Tuskin se pikkuinen kyllä kauaa siinä heräämön puolella viivähtää kun potilaita paljon ympärillä. Tai jos on joku rauhallinen soppi sitten järkätty synnyttäneelle.

Harmi Rakkausvauva että tuli nyt tuollainen vaiva loppuun:(! Ei mulla ole paljoakaan nyt ollut huonoa oloa ihan ohimenevästi vain.

Jaahas, kai sitä pitäisi alkaa miettimään niitä vauvan tavaroita valmiiksi, jos sitten ens viikolla..:D

Hyvää viikonloppua kaikille ja parasta vointia jokaiselle!=)

unikettu ja tyttö 36+1:heart:
 
Oih, no niin hyvältä kuulostaa!! :) Vaikee kyllä arvioida et mitä tulee sitten syntyessään painamaan? Mukavan aikasin saitte leikkausajan! Hurjalta tuntuu kuinka lähellä se jo on.

Voi olla että ovat järkänneet jonkun pienen verhoilla/sermeillä ympäröidyn alueen sit synnyttäneille niin saa olla vauvakin rauhassa äidin kans. Mut ei sekään pahalta kuulosta, että vauva olis isän kanssa ja äiti sais sit levätä sen ajan... ihokontaktia kun voi onneks isinki kans harrastaa :) Joissain sairaaloissa ei vauvoja saa viedä heräämöön tosiaan.

(.) kurja juttu joo tää olo mutta ei nyt onneks oo mitenkää koko ajan, niin kestän ainakin toistaseks järjissäni...


Viikonloppuja kaikille, voi kun keskustelu vähän vilkastuis jossain vaiheessa! :)

Rakkausvauva89 & Kirppu 34+jotain
 
Moikka=)

Onpas täällä hiljaista..
Eipä mullekaan mitään kummempia kuulu. Eilen sain aloitettua laittamaan vauvanvaatteita ja jos tänään taas jotain valmisteluja pikkuhiljaa tekis. Olo on ihan hyvä, pientä vihlontaa, turvotusta ja väsymystä havaittavissa mutta ei mitään suurempaa=).

Hyvää vointia kaikille!:)

unikettu ja tyttö 36+5:heart:
 
Päivitämpäs jotain kuulumisia tännekin. Mulla nuo sokrut ei oikein pysyny kurissa joten alotin helmikuussa ateriainskat aamupalalle ja useaan kertaan oonki käyny kokokontrollissa äitiyspolilla. Ja ihan hyvä niin, sillä neuvolan th käsikopelo rt onki pt ollu kokoajan ja nyt onki sit sektioaika 3.5. Pylly jo sen verran alhaalla ja kiinni ja jalat suorassa, ettei lähteny lääkäri edes yrittään käännöstä. Ja sokereitten takia alatiesynnytystä ei annettu ees vaihtoehdoksi..

No onpa päivä jota odotella..sitä ennen tässä olis vaan pakkaus ja muutto! HUOH!

panzkus ja toukka 35+5 :heart:
 
Hurjaa, kun te kaikki ootte ehtiny jo niin pitkälle raskaudessa. Itsestäki kyllä tuntuu et aika on ihan lähteny lentoon np:n jälkeen :)

UnikettuHieno juttu, et kaikki oli tutkimuksessa hyvin! Sulla on h-hetki ihan kohta, ihanaa, saatte oman pikkuisen käärönne syliin<3 Hyvä myäs, että oot voinu hyvin, vaikka loppu onkin lähellä (kuulostipa dramaattiselta).

Panzkus Voimia muuttohommiin!! On se sit ihana alottaa vauvan kanssa uudessa kodissa. Meillä kans kämpän etsinnät käynnissä. Toivon niin, et löydettäis joku sopiva ennen vauvan tuloa.

Rakkausvauvalle : toivottelen myös hyviä vointeja :)

ON: ensimmäiset hipaisut/kuplinnat havahduttivat viime sunnuntaina lentopallopelin jälkeen (oli pikkuinen tainnu saada vähän kyytiä ;)). En malttaisi odottaa, et liikkeet tihenis ja vahvistuis :) Viikonloppuna muutenkin viimeinen lentopallopeli edessä, ehkä ois tosiaan aika tämänkin mamman vetäytyä syrjään...mutta ku pelaaminen on vaan niin kivaa!!
 
panzkus tosiaan jo noin pitkällä=)! Minkälaisia kokoarvioita olet saanut? Mulle ei kukaan sanonut mitään arviossa noista sokerimittauksista, tosin ei niissä ole ollutkaan ylityksiä kuin ihan silloin alussa muutama ennenkun opin mikä niitä nostaa. Odotin vaan että niistä olisi ollut keskustelua siellä samalla. Voi jos mun pitäis jaksaa muuttaa vielä:O. Mutta kyllä meilläkin oli toisen lapsen kohdalla raskauden lopussa muutto ja remppa ja ihan hyvin siitä selvittiin=). Jaksamista sulle, on se sitten tosiaan kiva päästä vauvan kanssa uuteen kotiin:heart:.

Kiitos Vilijonkka=). Olenkin miettinyt että vieläkö olet pelaamassa käynyt. Onko sulla mitkä viikot nyt menossa? Onnea myös pikkuisen ensimmäisistä liikkeistä:heart:.
 
Jee kivaa, että ootte käynyt kertomassa kuulumisia! :)

Panzkus, meillähän on melkein samat viikot menossa! Tai siis ihan muutamalla päivällä heittää. Sulla tosin sitten ajoissa sektioaika. :) Tsemppiä muuttoon, hurjalta kuulostaa, ite en pystyis kykkiin lattialla pakkaamassa enkä myöskään kantamaan yhtään mitään... mutta varmasti menee hyvin ja ihanaa laittaa sit uutta kotia vauvaakin ajatellen! =)

Unikettu, täällä kans valmisteluja tehty jonkin verran, yllättävän paljon kaikkea hommaa, etenkin kun haluan laittaa kaikki vimpan päälle kuntoon :) Ehkä tää on vähän tällasta turhaakin hössötystä kun eka tulossa.
Tota lämpöö oottelen, et pääsis peseen ikkunat ja olkkarin maton vielä ennen synnytystä!

Vilijonkka, onnea täältäkin ekoista liikkeistä. Se on kyllä ihanaa! :heart:
Ehkä parempi jäädä jo sivuun, vaikka varmasti vaikeeta on kun niin tykkää pelata. Se on kuitenkin vähän hurja laji, niin ettei vaan mitään sattuis...

Mitähän Sonelle kuuluu? :heart: Ja tietysti vauvalle!?

Rakkausvauva89 & Kirppu 35+2
 
Kiitos tsempeistä! En miekään aio mitään kannella ja pakkaillakkin oman jaksamisen mukaan. Tää muutto johtuu miehestä niin se sen hoitakoon :D Ei siis ollu ihan suunniteltu juttu alunperin, mut eiköhän tää tästä!

unikettu mulla ei tosiaan aamupalan sokerit meinaa pysyä millään kurissa. Inskat ja tiukka ruokavalio ainoa vaihtoehto. Muut päivän ateriat ei nosta jos syö oikein. Tähän mennessä sikiö kasvanu keskikäyrällä, mutta viime kerralla oli jo lähellä yläkäyrää :ashamed: Oman painonnousun oon onneks saanu tuol ruokavaliolla piettyä maltillisena...
 
Tsemppiä loppuodotukseen Unikettu ja Rakkausvauva ja panzkus :) Alkaa käydä viikot teillä vähiin! Ihan jännittää teidän puolesta!
Vilijonkka Ekat liikkeet, ihanaa :)

(.) Mie en oo hirveesti jaksanu ja kerenny kirjotella, on tota univelkaa aika läjä. Viime viikolla Paavo nukku suht hyvin, mut nyt on ihan taas mahdotonta ollu viimiset pari yötä ja päivälläkin levotonta unta. Masuvaivaa on ollut, mutta nyt en osaa sanoa mistä johtuu levottomuus kun ei ole ilmavaivoja mainittavasti ollut. Mistä näitä tietää, päivä kerrallaan. Mie niin haaveilen unesta, kun sais edes 3h putkeen nukkuu :D Onneks luonto on asian niin järkänny että vauvat on niin sulosia, ei jaksas muuten paljon aamulla tolle kukkujalle leperrellä :heart:

Sone ja Paavo 1kk 5vrk
 
Sone kiitos:heart:. Voi että mä kans kuopuksen kanssa haaveilin just kolmen tunnin yhtenäisistä unista ja kohta mä oon taas samassa tilanteessa, oonkohan ihan selväjärkinen..:D. Jotenkin sitä jaksoi aika hyvin jo kolmannen kanssa nauttia vaikka olikin väsynyt. Muistan kuinka mä melkein aina iloisena hain vauvan sängystään vaikka olin toivonut pidempää lepoa itselleni ja vauvalle. On ne vaan niin ihania:heart:. Tuleeko sulle vielä/enää/ollenkaan ajatuksia siitä kuinka ihmeellistä että sulla on nyt poika kahden prinsessan äjälkeen?

panzkus no sullahan on sitten hyvä tilanne kun voit ukolle sanoa että tee sinä kun itse halusit muuttaa:D.

(.)|O:snotty:. Meille on iskenyt flunssa. Kaikki muksut ja itsekin olen puolikuntoinen. Toivotaan ettei kestä kauaa ja että lapset säästyy korvatulehduksilta. Eilen kävin neuvolassa kun poksahti 37 viikkoa. Kaikki oli oikein hyvin=). Vauva on edelleen tosi ylhäällä vaikka vatsa on alhaalla. Painoa oli tullut reilussa kolmessa viikossa 400g ja koko aikana 8,5kg. Ihan jees. Lähinnä nyt juteltiin sektiosta tai täti kyseli mun ajatuksia mutta sanoin etten ole ajatellut tai yrittänyt olla ajattelematta. Tiedänhän hyvin mitä se on ja turhaa mun on käydä läpi sitä operaatiota etukäteen, se on vaan kestettävä ja oltava toisten armoilla ja toki toivoa että kaikki menis hyvin ja ilman komplikaatioita. Olen kyllä yllättynyt siitä kuinka hyvin tämä raskaus on mennyt kun alussa kovin pelkäsin haavakipuja ja sitä miten kroppa kestää. Sterilisaatiopäätös silti pitää vaikka aika haikea mieli onkin.. Sairaalakassi ammottaa tyhjyyttään jossain vaatekaapin pohjilla mutta tänään yritän saada vauvalle sängyn pedattua. Muutenkin olen täällä nyt hääräillyt vaatteiden ja liinavaatteiden kanssa. Pitää saada kaikki puhtaaksi. Mies onkin ihmetellyt että kuinka pitkäksi aikaa olen lähdössä sairaalaan kun hääräilen ja järjestelen kaappeja ja paikkoja. Toivottavasti en kuitenkaan kovin pitkäksi aikaa..

Taas se on viikonloppu, ihanaa, jos sais huomenna nukkua vähän pidempään kuin puol seiskaan. Oikein hyvää viikonloppua ja hyviä vointeja kaikille!=)

unikettu ja tyttö 37+1:heart:
 
Kuinkas täällä voidaan, joko on nyyttejä tuloillaan? :)

Meillä edelleen yöt huonoja, mut yllättävän hyvin tosiaan jaksaa niinkuin unikettu siekin kirjotit et vaikka väsyttään niin hymyilyttää :) Ja pitää nyt yrittää nauttia kaikinvoimin tästä ajasta kun tän jälkeen ei enää omia vauvoja tule <3
 
Sone, äläs sano vielä, jospa neljäs kuitenkin:D. Mä tosiaan huomasin tuon eron kolmannen kanssa että jotenkin oikeesti sitä jaksoi nauttia enemmän vauva-ajasta kuin ensimmäisen ja toisen aikana ja ihana oli sulkea vauva syliin vaikka unet vähäisiä olivatkin molemmin puolin. Se piti paikkansa että kolmannen kanssa nautti eniten, ainakin tähän mennessä. Neljännen kanssa luvassa siis yhtä juhlaa;).
Tosiaan alkaa olla viimeiset päivät käsillä, torstaina se on menoa:O. Olen pessyt pyykkejä valmiiksi että löytyy sitten lapsille vaatteita ja nuo lemmikkieläimet pitäis vielä hoidella puhtaisiin ja käydä ruokinnat läpi. Muuten kaikki alkaa olla kunnossa, paitsi yks pikku juttu, eilen kuulin että meillä ei olekaan vaunuja sitten luvassa. Ei muuta kun tänään sitten lähdetään vaunuja katsomaan.
Ihania keväisiä päiviä sulle, ihana vaunuilukelit=)

Mitäpä muille kuuluu?:)

unikettu ja tyttö 38+4:heart:
 

Yhteistyössä