-2012 yrittävät pinosta plussanneet-

Kun näin että Unikettu olit käyny kirjottamassa, mä jo ajattelin et nyt teillä on vauva! Mut se olikin sit vasta torstaina. :heart: ihanaa!! Tsemppiä kovasti teille sektioon. :)

Sone, harmi että yöt surkeita :/ mua vähän jännittää kun en viel tiedä mitä se tulee olemaan tuo valvominen. Ainakin nyt on ihan kamalaa tää kun ei saa nukuttua, mut ehkä jaksaa paremmin sit kun on se todellinen syy, miksi joutuu valvomaan :)
Toivon että teillä menee pian ohi tuo ja paavo alkais nukkumaan paremmin! Jaksamisia sulle :flower:

Meillä täällä kaikki valmiina jo vauvaa varten, mä alan oleen itekin aika valmis!! Siis kyllä jo ootan et synnytys alkais, toiv. Etukäteen!! Huomenna ollaan täysaikasia, ja ajattelin aloittaa häädön, mutta tuskin mistään on oikeesti mitään apua tässä vaiheessa? Kunhan toivon vaan...

Rakkausvauva89 & kirppu 36+6 <3
 
Rakkausvauva meinasitko kolmen ässän häädöllä aloitella:D? Harmi että sulla loppu niin tukalaa. Mulla taas tänään on niin hyvä ja jaksava olo että ei mitään kiirettä vielä luopua pallomasusta. Todella paljon vaikuttaa tuo että saa nukuttua hyvin. Mulla oli tuossa useampi huono yö ja nyt ku viime yönä nukuin hyvin niin tänään jaksanut eri tavalla tehdä asioita ja hermotkin on pysyneet kurissa lasten kanssa. Olen ollut aika kireänä ja päätin että nyt nää muutamat päivät yritän olla pitkäpinnaisempi lasten kanssa. Mies kyllä tuppaa ärsyttämään kaikella mitä tekeekään.. Alkaa koko perhe olla levoton kun hetki lähestyy.
Paljon jaksamista sinulle!:heart:
Ja kyllä, valvomiset, kivut ja kaikki muu mitä synnytys ja vauvan kanssa ensiviikot tuo tullessaan kestää kyllä niin ihanan syyn takia. Kokoajan itseänikin muistutan siitä että miksi olen menossa "teuraalle" ja taas kestettävä kaikki ne inhat toimenpiteet ja kivut. Kyllä mä huomaan nyt kaipaavani tyttöäni syliini ja rinnat ilmoittelee myös valmistautumisesta tulevaan lypsykoneena olemiseen:D.
 
Täällä alkaa oleen elämä pakattuna pahvilaatikoihin ja jätesäkkeihin, lauantaina muutto. Hurjan nopeaa on aika menny, ens viikolla mullaki on vaavi sylissä. Vähän kauhistuttaa tuo sektio, mutta kaikki on vakuutellu et kaikki menee varmasti hyvin..Toivotaa :)

Tsemppiä ja jaksamista kaikille unettomiin öihin, odotukseen ja kaikkeen :)

panzkus & toukka 37+4
 
Unikettu, joo oon valmis kokeileen kaikkea :D mutta luulempa ettei mistään oikeesti ole apua, jos vauva ei tosissaan ole jo muutenkin valmis syntymään.. Mulla kun sitä kaulaakin jäljellä viel pari senttiä. :/
Teillä kyllä jännät paikat jo :heart: Ihan mieletöntä! Kaikki menee varmasti hyvin, ja toivotaan pikaista toipumista sulle. :)

Panzkus, sullakin on h-hetki ens viikolla :eek: Hui! Hyvin menee, suunniteltu sektio on kuitenkin rauhallinen ja turvallinen toimenpide, vaikka aina leikkaukseen liittyykin omat riskinsä, vaik olis kyse jostain pienestäkin. Ihan varmasti menee hyvin ja toivon sullekin pikaista toipumista! :)

Tulkaa sitten kertomaan heti kun jaksatte, että miten on mennyt ja minkälaisia ihanuuksia sieltä putkahtaa :heart: Jännittää! :popcorn:


Rakkausvauva89 & Kirppu 37+0 POKS :)
 
Ihanaa, täällä on monella nii jännät ajat menossa! Tsemppiä uniketulle ja panzkusille sektioihin! Tulkaa ihmeessä kertomaan sitten leikkauksen jälkeen kuulumiset ja vointinne, kun jaksatte!

Sonelle jaksamisia huonojen öiden kanssa!

Rakkausvauvalle kärsivällisyyttä ja toki tsemppiä, jos synnytys alkaakin jo lähipäivinä :)

Meillä tullaan ensi viikolla 4kk. Hyvin on mennyt ja lauantaina aloitetaan vauvauinti :)
 
Heippa! Täällä on neljäs muksu saatu maailmaan. Kaikki on kutakuinkin mennyt suunnitellusti:). Tytön mitat oli 3,8kg ja 51cm. Leikkurissa olivat sitä mieltä että iso on mutta meille tämä tuntuu pieneltä:). Hyvä on neiti syömään, luonnonlahjakkuus suorastaan. No voipi olla merkitystä että äippä on yhteensä melkein kolmisen vuotta imettänyt vauvoja;-). Hyvin on sujunut ja hyvin voidaan. Aletaan jo pian odottelemaan kotiinpääsyä. Hyvää vointia kaikille! Mä jatkan pienen tyttäreni nuuskuttamista<3
 
Onnea Unikettu :) niin se aika menee, sielläkin jo pikkuinen nyytti:heart: Voimia toipumiseen ja ihanaa vauva-aikaa sinne :)

Rakkausvauva ja panzkus, voimia loppurutistukseen, kohta ne tulee :D

(.) Täällä on ollu sillontöllön hyviäkin öitä, pari viimistä on menny 2 syötöllä, IHANAA! Jaksaa taas valvoo lisää kun alkaa tihee imu:LOL: Eipä mitään kummempaa, perus arkee, aika jotenkin häviää, mitään ei kerkee tehä :D

ps. Unikettu, tää on to-del-la-kin viimenen villahousu :) Raskausvaatteet on laitettu jo kiertoon ja samoin lähtee noi ihan pienimmät vaatteet kohta kaverille, eikä harmita yhtään :)
 
Ooii, onnea Unikettu :heart: Onneks kaikki meni hyvin! Pikaista toipumista... :) eikä kyllä mitoiltaan iso vauva!! Mäkin jo haluuuun!

Kiva Sone, että ees satunnaisia parempia öitä teillä, ne varmaan tuo voimia ees vähän... :) varmaan menee äkkiä aika, yritä nyt nauttia vauvasta vielä kun se pieni on! <3 jos todellakin viiminen ;)

Mä täällä jännitän, koska pääsisin synnyttää mut tuskin viel hetkeen... huoh..
 
Ihanaa, ONNEA UNIKETTU ja koko perhe :flower::heart:
Mukava kuulla, että kaikki meni hyvin ja voitte siellä kaikki hyvin. Pikaista toipumista ja nautihan nuuskuttelusta ;)

Sone: Hienoa, että oot saanu nukutuksia muutamia parempia öitä, toivotaan, että hyviä öitä tulee lisää :)

Rakkausvauvalle kärsivällisyyttä viimeisiin viikkoihin <3 voi hyvin!

Täällä ei uutta, kovasti oottelen rakenneultraan pääsyä (2 vkoa vielä). Muuten kaikki hyvin, hieman rytmihäiriöt piinaa ja tuntuvat epämukavilta, mutta kaippa se ihan normaalia on. Liikeitä tuntuu nyt joka päivä ja se on ihanaa <3

Vilijonkka, 18+3
 
Nostellaas vähän tätä niin ei kokonaan mee hukkaan tää pino :)

Vilijonkka, ihanaa että tunnet liikkeitä päivittäin. :heart: Se on niin ihanaaaa. Rakenneultra sullakin kohta! Ja voi kun se aika rupeaakin sen ultran jälkeen suorastaan juoksemaan! :) Tule sitten kertomaan ultrakuulumiset.

Mitenkähän unikettu jakselee ja kuinka lähtenyt arki sujumaan? :)


(.) Täällä nyt sellainen tilanne, että tiistaina meen sairaalaan ja aletaan lääkkeettömästi kypsyttämään kohdunsuuta. Siitä syystä, että mä oon ollu ahdistunut ja väsynyt... varmistellaan sillä sitä, että ei menis ainakaan lasketun ajan yli, tulee lääkärin arvion mukaan tolla kypsyttämisellä muutamaa päivää ennen laskettua eli ensi viikon aikana, ei tietenkään voi tietää että missä vaiheessa viikkoa. :) Oon kyllä iloinen et saa ees jonkun edistysaskeleen. Ahdistuksesta ja pelosta huolimatta oon onnellinen että pian tää on ohi...
 
Sori kun on vähän kestänyt ilmoitella! Meille syntyi pieni poika vihdoin tiistaina 14.5. mitoin 3540g ja 51cm. <3 Onnesta soikeana ollaan! Synnytys meni ihan hyvin vaikka rankka kokemus olikin. Nyt opetellaan pienokaisen hoitoa :)

Vilijonkka, onnittelut rakenneultrakuulumisista :)
 

Yhteistyössä