--2012 yrittävät--

Rakkasuvauva89 Ei me mitään pahaa tarkoitettu! Oikeesti! Ei tarkoitus loukata ketään. Ja aidosti oikeesti voi olla onnellinen toisten puolesta. Hehheee se sun herkkyys tarttuu ko mua itkettää byhyy nyt :D

Mie ne tiijä ennää mitä sitä uskos. Mulla ei ollu muita testejä kun epäluotettava rsfu. joten aamupissan siihen dippasin ( nyt kp 27 / 26-28-33?) ja sit ovikello soi, joten lykkäsin vain kaappiin kuivumaan sen testin. tunnin päästä reilu pääsin katsoon miten kävi, ja siinä oli kyllä ihan pimiässänähtävä haamu. tai oikeemmin plussa. mut se väri oli kyllä levinny silla tyhmästi. Mut siis en tosiaankaa tiiä onko tullu testiajalla vai ei. Illalla uus testi apteekin omaan, ja huomen aamulla vielä yks. ( siis jos ei täti yllätä, ei kyl oo yhtään semmonen olo.

-kuvitellut raskausoireet
palelu
mielialanvaihtelu, etenkin kiukuttelu
väsy ( nukkunut jo viikon minim.10 tunnin yö unet. ja silti väsyttää.
HAJAMIELISYYS siis ei jeesus .... ysk työkaveriki heitti että ootko raskaana ku oot nui hajamielinen ? Jep jep....

Varmaan muutaki, mut ei tuu just mieleen ko oooooon niiiiin hajamielinen :D Ai niin pissattaa tiehästi !

Tiedottomuus on kyl aika perseestä.
 
Joo ei siis todellakaan millään pahalla tarkoitettu tuo mun masistelu kommentti! Oon onnellinen kaikkien plussanneiden puolesta ja toivon teille paljon tarrasukkia matkaan. :flower:

Kuten kaikki varmasti tietää, niin sen negatestin tekeminen ja menkkojen alku on vaan niin rankkaa. Meillä alkaa yk5 ja tuntuu että oltais yritetty jo ikuisuus, vaikka eihän se todellisuudessa ole niin. Niin kovasti vaan haluaisi sen pienen, että odotus on ihan tuskaa. Varmaan lopetan taas tänne kirjoittelun ainekin vähäksi aikaa.. :ashamed:
 
unelmavauvasta voi että voimahali! menkat on aina sitä mustaa aikaa. kyllä se siitä taas kun ovis nostattaa himoja niin alakaa sujumaan. Odotusta odottavan aika on pitkä.

Tämä työpäivä ei lopu ikinä. Mut ainakaa vielä ei oo alkanut menkat. mut voi olla tosi mahdollista et tälläkertaa vain pidempi kierto esim 28 tai 30. Toivottavasti ei kuitenaan 33 päivää ettei mene mun aukiolotutkimus vituiksi. Mut ennenkaikkea, kunpa tuliski plussa...
 
Evanhelinalle pahoittelut negasta. Unelmavauvasta, pahoittelut tädistä. Ja muille pettymyksen kohdanneille voimahali myös! Nyt kaikille plussaa seuraavaan kiertoon!+++

Itse pissin tänään aamupissat apteekin omaan... viiva tuli, mutta hailakampi kuin odotin... oikeastaan haamu se on. Tänään menossa siis vasta kuitenkin kp29/27-30.. eli kaikki on vielä mahdollista :/ piti tänään käydä ilmottautumassa odotuspuolen ryhmään, mutta taidankin odotella vielä jokusen päivän.
 
Evangelina, pitkä kierto tarkottais myös sitä, et plussa ei viel näkyis... toivoa on vielä :)

Suhveli, etkö sä nyt ihan selvääkin plussaa jo saanut? Älä pelkää :) Saat mutkin panikoimaan, kun mä elän jo ihan raskaanaolevana tääl vaikka vasta ihan alkumetreillä mennään ja kaikki on tosiaanki mahdollista..
 
Evangelina: No hitsi, alkais sitte pian menkat ni ei tarvis iänkaiken odotella, pitkät kierrot on hirmu ärsyttäviä kun raskautta yrittää, sitä kuitenkin toivoo ja ja salaa uskoo vaikka testit näyttää negaa jne.

Unelmavauvasta: Mä niiin tiedän ton tunteen, miltä tuntuu kun toiset ja koko maailma ympärillä plussaa ja saa vauvoja. Me tehtiin esikoista 2 vuotta, ja se oli tosi piinaavaa. Mutta, siinä kävi sitten niin, että hain kouluun ja päätin olla sitten "lapseton", pääsin kouluun, koskaan en koulua ennättänyt aloittaa kun pääsykokeiden aikaan tein +++ testin. Usko vaan, hetkenä minä hyvänsä, sun tikussa on ne 2 viivaa:hug:

Omanapa: kp32/30-32(34) aamupissasta tein pregcheg puikkotestin, haamu vahvistunut, mutta hailakkaa on edelleen. Luulis että nyt jo pitäis vahvempaa viivaa olla, tai sitten tää on (toistanko itseäni:D) taas pitkä kierto, kutes kesäkuussa 34. Takaraivossa kummittelee tuulimuna, joka mulla oli ennen kuopusta.

Mutta vahvistunut on eilisestä, se on pääasia..Ja oiretta pukkaa, joten nyt ooooootelllaaaaaaaaaaannn....
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
miss_piggy
Toivoliini: Täällä alkais 8kk opiskelut 19.9, tosin vaikka plussaisinkin, niin aion tuon kurssin aloittaa. Jätän sitten kesken jos ei onnistu loppuun asti. Nyt kp 24 ja oiskohan dpo 6...
 
Moi :) Kävin täällä aikaisemmin ja nyt olis mahdollisuus olla raskaana :). Ovulaatio oli todennäköisesti 6-8 päivä. Ovulaatiotestin tein 8 päivä ja testi ei ollut täysin vahva. Viime kierrossa en myöskään tikuttanut täysin selvää ovista, mutta selvästi samanlainen testi tässäkin kierrossa. Ovulaatio tapahtui sillonkin eli luulen, että nytkään en ole testannut oikeaan aikaan.

Viimekierrossa oli selvä ovispäivä. Limat, kivut, lämmöt ja testi melkein yhtä tumma viiva. Kipuja vaan yhtenä päivänä. Ei voitu harrastaa sillon seksiä. Menkat alkoivat myös 15 päivää siitä, eli ovispäivä oli todennäköisesti sillon kun luulin.

Nyt on vähän erilainen olo. Kipuja on ollut 6.9 asti. Siis menkkamaita jomotusta. Ollaan harrastettu tällä viikolla joka päivä seksiä, niin on ollut vähän vaikea limoja tarkkailla :D nännit myös vähän aremmat, mikä liittyy mulla siihen, että ovulaatio on ollut. Vatsaa myös turvottaa. Nämä jatkuvat kivut saa epäilemään, jos jotain yrittäisi kiinnittyä :) vauvakuume :heart:
 
Toivoliini ihan mahdottoman paljon onnea sinulle ja koko perheelle!:heart::flower:

Unelmavauvasta voi sua, paljon jaksamista, kyllä sä vielä plussaat!:hug:

Evangelinalle pahoittelut negasta mutta toivoa vielä on:popcorn:

pancakes jännää on, hyvältä kuulostaa:popcorn:.

Sun paljon paljon plussaonnea sinne nyt!!:popcorn:

Vilijonkalle hedelmällistä kiertoa, sinutkin niin mielelläni näkisin tuolla odottajissa=).
 
Oi, paljon onnea kaikille plussainneille ja tsempit plussaa odottaville! =)

Täällä kp 22/28 ja nyt pari päivää ollut tosi kovaa nipistelyä vasemman munasarjan kohdalla.. :O Ei meinaa pystyä edes istumaan. Mitähän tämä on.. On tullut kehiteltyä myös muita oireita oviksen aikoihin ja sen jälkeen: ajoittaista huimausta, pahaa oloa ja väsymys on tosi kovaa vaikka nukkuisi 8-9h. Tekis melkeen jo mieli tehdä r-testi, mutta pitänee kuitenkin ootella viikko josko ne menkat tulis kuitenkin, negaa näyttäisi varmasti enivei. Yk1 kuitenkin vasta menossa.. Mieli taitaa tehdä vaan tepposet, mutta mistä sitä tietää... :popcorn:

Toivoliini: kyllähän siellä plussa vaan näkyy :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflowerille hirveesti tsemppiä piinapäiviin ja täällä on kaikki sormet ja varpaat pystyssä :)

Toivoliini: Kyllä näkyy, siitä se alkaa vahvistumaan :) Livenä näkyy varmaan paljon paremmin viel kun taita olla valottunut kuva, toi toinenkin viiva on tollanen ohut, mutta ihan selvästi on kaksi viivaa siun testissä :)
 
Viimeksi muokattu:
Toivoliini Hahahaa.... eiks teekki oksentaminen kaiken jotenki enemmän todelliseksi ? :D

Unikettu ja rakkasuvauva: jep niin kauan ko ei oo vuotoa, voi pitää yllä pientä toivoa


Ei edelleenkään menkkoja. Kiva kiva kun ne tästä venyy niin menee vituiksi mun aukilotutkimus... FUCK! kp 29/ 26-28 (33).
 
Onnea Toivoliini! Ja kovasti toivotaan, että jännäilijät saisivat sen plussan tikkuun:)

Täällä on mieliala hyvinkin korkealla, kp 9 ja ovisviikko lähestyy kovaa vauhtia. Lisäksi meillä on paljon kivaa ohjelmaa, synttäreitä ja muita kutsuja nyt syyskuussa useat, ihana nähdä paljon mukavia ihmisiä:) Enkä ehdi sitten ressata liikaa ainakaan:) Toivotaan vaan, että pysyttäisiin koko perhe terveenä, eikä syysflunssat kaataisi sängynpohjalle.
 

Yhteistyössä