24.12 syntyneet lapset

Onko monella täälä aaton lapsia? Mun esikoinen täytti tänään 6v :) mutta tapanin päivänä aina juhlittu synttäreitä nyt näyttää pahasti siltä että ainoastaan naapurit on tulossa synttäreille.. :( poika taitaa tänävuonna kokea suuren pettymyksen
 
"surku"
meillä myös likellä jouluaattoa syntyny lapsi ja aina on pettymys nuo synttärit, taidan lopettaa koko niiden pidon kunnes lapsi on koulussa :(
Jos pidän viikkoa etukäteen on kaikilla joulukiirettä niin töissä kuin kotona valmisteluineen jos pidän ne oikeana päivänä ei kukaan silloin ainakaan pääse jos pidän viikon myöhemmin ollaankin jo likellä uuttavuotta ja pitää sitä ja tätä ja tota, eli ein taaskaan vieraita :(
Ovelle nopsaan kummit tuo joululhjuksen joka on samalla synttärilahja, joten toisella lapsellani ei siis ole synttäreitä :(
 
aaton lapsi
Olen itse aattona syntynyt.
Vain yhdesti tuli jouluna kaks kaveria viettämään vähäks aikaa mun synttäriä.
Silloin se harmitti. Onneksi sain aina aamulla erikseen synttärilahjat ja synttärikortin.
Nyt pidän tätä hienoimpana päivänä syntyä!
 
dipidapa
[QUOTE="surku";25292741]meillä myös likellä jouluaattoa syntyny lapsi ja aina on pettymys nuo synttärit, taidan lopettaa koko niiden pidon kunnes lapsi on koulussa :(
Jos pidän viikkoa etukäteen on kaikilla joulukiirettä niin töissä kuin kotona valmisteluineen jos pidän ne oikeana päivänä ei kukaan silloin ainakaan pääse jos pidän viikon myöhemmin ollaankin jo likellä uuttavuotta ja pitää sitä ja tätä ja tota, eli ein taaskaan vieraita :(
Ovelle nopsaan kummit tuo joululhjuksen joka on samalla synttärilahja, joten toisella lapsellani ei siis ole synttäreitä :([/QUOTE]

No, höh. Mikä estää pitämästä 1,5 viikkoa aikaisemmin arki-iltana tai sitten vaikka pari viikkoa aikaisemmin viikokloppuna. Näin omalleni ja aina on löytynyt juhlijoita.
 
joulumuorin piparipurkki
Minulla joulutyttö ja synttäreitä vietämme aina etukäteen, tänä vuonna viikko sitten! :) Juhlia tulee vietettyä monessa paikassa, joten joulukuu on usein yhtä juhlaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nellah
"tiipii"
Mä pitäisin vaikka kuukaudenkin myöhässä kaveri-syntsät, jos niikseen tulee! Meillä ei joulun aikaan syntynyttä, mutta joskus esim.työkiireet painaneet niin päälle, että juhlia jouduttu siirtämään ja mikäs siinä? Kyllä mummit, kummit ja sukulaiset voi käydä kaakulla oikeenakin päivänä, mutta kaverit tulee sitten, kun on aikaa järjestää juhlat! Turhaa stressata tommosesta ja tuottaa pahaa mieltä päivänsankarille; järjestelykysymys vain!
 
joulumuorin piparipurkki
[QUOTE="huh";25292882]No olisko kannattanut miettiä että onko kiva ajottaa lapsen syntymä jouluun :([/QUOTE]

:LOL: Voi jestas mikä kommentti..

Juu, pidin sekä sormia että jalkoja ristissä ettei aattona syntyisi, mutta minkäs teet, hän päätti toisin ja hyvä niin. :)
 
"..."
ei oo 24 päivä syntyny, mut 27 päivä. Mä pidän ne synttärit aina tammikuun alussa. Nyt pidetää 7 päivä :D sillo ei oo enää joulu tai uusvuos kiireitä, niin helpommin ihmiset tulee sit käymään...en todellakaa pitäs esim 27 päivä, ku tiiä että kukaa ei kumminkaa tulis
 
Minulla ei aattona ole synttärit, mutta 6.1 eli loppiaisena ja muista jo lapsuudesta, että kukaan ei ikinä muistanut synttäreitä kuin mummot ja omat vanhemmat ( ensin oli ollut joulukiireet, sitten uuden vuoden kiireet ja loppiainen viimeinen lepopäivä ennen töiden alkua ) ei ketään enää kiinnostanut synttärit. En muista, että minulla olisi koskaan ollut kaverisynttäreitä tai kai muutamat oli, mutta en muista että kukaan olisi tullut. kaikki oli aina jossain muualla :/ ei niin kivaa!
 
[QUOTE="huh";25292882]No olisko kannattanut miettiä että onko kiva ajottaa lapsen syntymä jouluun :([/QUOTE]

heh, kaikillahan se lapsi lähteekin alkuun sormia napsauttamalla ja kalenterista suunnittelemalla. Eikä lasketusajan ylityksiä ja alituksia tapahdu kenellekään....
 
Lasten pikkuserkku täytti tänään 15v tytön ollessa pienempi laitoin hänelle aina erikseen synttärikortin + lahjan.
Omista lapsista kksi syntynyt myös joulukuussa, toinen 30, toinen 31 ( juu ei mennyt kerralla jakeluun ettei kannata raskautua siten että lapsi syntyis joulukuussa )
Ja eikä kumpikaan sit oottnut uutta vuotta.
Juhlia on pietty vasta tammikuussa - tosin siellä sitten painaa jo esikoisen synttärit päälle...
 
[QUOTE="huh";25292882]No olisko kannattanut miettiä että onko kiva ajottaa lapsen syntymä jouluun :([/QUOTE]

Laskettu aika oli 1.1.06 mutta lääkäri päätti että säästetään molempien henki ja käynnistetään 23.12.05 synnytys sitten päätti käynnistyä 24.12 joten syytön minä siihen olen! syyttäkäämme siis lääkäriä joka ei halunnut riskeerata minun tai lapsen terveyttä
 
Mun tytöllä on synttärit muutama päivä ennen joulua, eikä se ole koskaan häirinnyt lasta tai ketään muutakaan.

Ei vietetä niitä useinkaan juuri oikeaan aikaan, vaan esim. kaverisynttärit pidetään noin viikkoa ennen oikeaa päivää, tänä vuonna juhlittiin sukulaisten kanssa 4 päivää ennen oikeaa synttäripäivää, ja varsinaisena syntymäpäivänä onnitellaan vaan kotona ja annetaan lahja.

Poika taas täyttää vuosia reilu viikko joulun jälkeen. Kolmannen lapsen kohdalla sentään olen jo oppinut läksyni, hän syntynee juhannuksen aikaan :). Ihan oikeasti kyllä haluaisin vielä yhden joulun ajan vauvankin, siinä on tunnelmaa :heart:
 

Yhteistyössä