.

Muistan kyllä myös sen viestin missä Neiti myönsi itse saavansa iloa muiden epäonnesta, kemiallisista ja keskenmenoista. Nyt se on tietysti jo poistettu, kuten tämä hiukan outo tapa hänellä on. Ei ehkä kannata ihmetellä miksei oikein innosta muitakaan osallistumaan ketjuun ja avautumaan asioistaan jossa yksi poistaa aina lähes kaikki omat viestinsä jälkeenpäin. Tuskin täällä sentään kenenkään henkilöys on anonyymien nimimerkkien takaa tunnistettavissa? Lisäksi en kyllä muista Neidin itsensäkään kovinkaan herkästi yleensä missään onnitelleen muita plussista.

Ymmärrän hyvin myös sen, ettei sekundaarinen lapsettomuus ole mitenkään sama kuin niillä joilla ei ole (vielä) ensimmäistäkään. Toisaalta se ei ole sekundaaristen vika, että toiset saa useamman lapsen, jotkut ei ainuttakaan, tai että joku toinen onnistuu muutaman pillerin syömällä ja kotioloissa seksiä harrastamalla, joku muu joutuu käymään useamman ivf hoidonkin, ilman toivoakaan muulla tavoin onnistumisesta. Elämä ei ole reilua monessakaan asiassa.
Siksi täällä on erilaisia ryhmiä eri tilanteissa oleville, kuten eri hoidoissa kävijöille, ja ehkä niitä ketä haittaa sekundaarit, kannattaisi perustaa oma "Ensimmäistään yrittävät lapsettomat" tms. ketju.
 
Olihan se arvattavissa että käyt kaivelemassa kaiken mahdollisen muiden historioista :) mitä se sitten susta itsestä kertookaan.... Se on kurjaa tietenkin jos joutuu kadehtimaan jo toisten värikkäämpää seksielämääkin.
Helpompaa ehkä tehdä tarvittaessa vaikka uusia nimimerkkejä kun poistella viestejä yksitellen, varsinkaan kun niissä ei mitään hävettäväkään ole. Miten semmostakaan voisi "arvostaa" jos ei kukaan tiedä edes kenestä puhutaan :LOL:

Jääköön tämä kommentointi mun osalta tähän, mutta voisit Neiti mennä itseesi ja miettiä, miksi ne keskustelut tuntuu menevän kovin negatiivisiksi missä sinä olet mukana.
 
No huh huh. .Olen täysin samaa mieltä edellisen kanssa, tuo neidin kommentointi kertoo aika paljon hänestä ihmisenä. Jäin jossain vaiheessa tässä ketjussa taustalle juuri sen takia, kun sävy oli niin negatiivinen kaikessa.

Negatiivisuus ruokkii negatiivisuutta ja lapsettomuudessa jatkuva vellominen ei auta ketään. Ainakin itseäni se ahdistaa, sen sijaan taas ivf ketju ja pari muuta ketju on positiivisia hengeltään, vaikka kaikilla on varmasti ollut enemmän kuin rankkaa.

Olihan se minustakin outoa, että neiti poisteli viestejään. Kysyinkin, että oliko jotain sattunut, kun viestit oli poistettu.Jäi omatkin vastaukset neidin viesteihin nähden aukottomaksi ja siksi plussatestin saatuani poistin kaikki vanhat kommenttini. Miksi haluaisin olla tälläisessa ketjussa edes mukana?

Tämä on tosiaan viimeinen viestini tässä ketjussa ja haluankin toivottaa kaikille paljon tsemppiä omissa taisteluissanne. Olkoon tämä vuosi neille kaikille se onnen vuosi (y) Itse olen päättänyt, että teen kaikkeni, jotta saan vihdoinkin pienen Nyyttini syliini. Edes neidin kaltaiset ihmiset ei tätä hyvää oloa voi minulta viedä pois. ;)

Joten kiitos vielä kerran kaikille joilta olen saanut tsemppejä ja yksityisiä viestejä, ne lämmittävät enemmän kuin arvaattekaan. Ihanaa, että maailmassa on vielä positiivisuutta ja empatiakykyä (y):LOL:

Kuulumisiani en tule tähän ketjuun enää päivittämään ja poistan nämäkin kunhan aikaa hieman kuluu ja tavoitan ne henkilöt jotka haluan saavan kiitokseni:) puss ja laav
 

Yhteistyössä