3+1 päivää vs. Hullut päivät, kumpi?

  • Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti
Stockan Hullut päivät, vaikkakaan ei ole erityisen edullisia tuotteita, mutta aina jotain tarttuu mukaan. Nyt ajattelin aloittaa joululahjojen ostamisen Hulluilta päiviltä, jos jaksan siellä tungoksessa etsiskellä..
 
Hulluilla päivillä on yleensä ollut enemmän minua kiinnostavia tuotteita. Viime aikoina kyllä nekin ovat olleet vähissä. Tämä kyllä johtuu myös siitä että Sokoksen valikoima naisten vaatteiden suhteen on mallia mummo ja lastenvaatteista puhumattakaan.
 
"hei"
3+1 päivät. Stokka on kallis paikka.
Jokaisessa tuotteessa stockmann lisä!
On totta, että stockmannilla on kallista. Ja osa hullujen päivien "tarjouksista" on kalliimpia tai saman hintaisia kuin muissa kaupoissa. Mutta sieltä löytyy myös todellisia kunnon tarjouksiakin, sellaisia millä oikeasti on säästöä. Vähän vaan käyttää järkeä mitä ostaa ja mihin hintaan.
 
Huom harmaana
Viime vuosina olen käynyt enemmän 3+1-päivillä koska siellä mahtuu liikkumaan ja ostamaan rauhassa. Tosin ajattelin huomennakin mennä heti kasilta Stockan ovien taakse hakemaan pari tiettyä tuotetta. Kiertelemään en jää.
Masokisti mikä masokisti.
 
Beep
Menisin silti käymään aamulla jos pääsisin ilman lapsia. Illemmalla on tuskin järkevää mennä tiettyjen tuotteiden perässä kun ne on loppu. Liikaa ihmisiä, että viitsisi nautinnollisesti shoppailla, muuten ihan kiva kauppatapahtuma.
 
+31
[QUOTE="hei";24757552]On totta, että stockmannilla on kallista. Ja osa hullujen päivien "tarjouksista" on kalliimpia tai saman hintaisia kuin muissa kaupoissa. Mutta sieltä löytyy myös todellisia kunnon tarjouksiakin, sellaisia millä oikeasti on säästöä. Vähän vaan käyttää järkeä mitä ostaa ja mihin hintaan.[/QUOTE]

Niinpä. Itse en jaksa lähteä sine ihmis vilinään. harvemmin ostan mitään stokkalta.
Kerran olin ostamassa haalaria lapselle ja ei löytynyt kokoa. Onneks ei löytyny Sokokselta sen sai melkein 20 euroa halvemmalla. Ja siihen yks mun kaveri totes, että "no mut hei se stokka, ja ne myy laatua" Eikai se laatu mihinkään muutu, koska kyseessä oli täysin sama tuote..
 
fdsfdsfdsfds
En muista nähneeni 3+1 päivillä yhtään halpaa tuotetta ellei kyseessä ole ollut ryysyt, joita ei ottaisi edes ilmaiseksi. Hulluilla päivillä on muutamia ihan hyviä tarjouksia, joten se on luonnollisesti parempi. Näkeehän sen kävijämäärässäkin kummassa on oikeasti tarjouksia ja kummassa "tarjouksia".
 

Yhteistyössä