<3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

Heippa hei!

Kovasti on taas tekstiä tullut, mutta mä jaan vaan nopeasti kuulumiset :)

Raskausarpia on alkanut sitten ilmestyä rintojen alle. :kieh: noo.. vatsassa ei ainakaan vielä ole :D *kop kop kop* Noo.. niitä tulee jos tulee :) Ei stressiä! :D

Olo on ihan kakka.. : / Oon kovassa flunssassa vieläkin! Olin muutama viikko sitten kipeänä, ja päivystyksessä lääkäri epäili keuhkoputkentulehdusta, mutta ei kirjoittanut lääkettä, kun olen raskaana. Käski odottaa muutaman päivän et jos lähtis olo paranemaan itellään. No se lähti, mut nyt taas sit tuntuu et keuhkoihin sattuu ja polttaa, ja olo huononee.. :( Tarttee huomenissa raahautua käymään päivystyksessä taas valittamassa. Sinne saa kyllä aina menemään koko pirun päivän! :kieh:

Masu tuntuu kasvavan silmissä! :heart: ja pikkuinen mönkii ja potkii tosi hurjasti! :) Tänään prinsessa kyllä vääntäyty jotenkin niin ilkeään asentoon, että mua oikein sattu, kun se paino tonne jonnekin : / Olo kyllä helpotti kun otti muutaman kävelyaskeleen.. :)
Viime yönä olin ihan varma, että mun vatta repee! Tuntu niin älytön paine ja pistävä kipu. :O

Äitikin poikkesi tänään kahvilla, ja toi kasan vaaleenpunasta.. :heart: Meillä alkaa kyllä pikkuhiljaa kerääntymään noita n. 60cm vauvanvaatteita kamalat läjät kun äiti ja anoppi niitä kantaa vähän väliä meille :D ja itsekin muutaman bodyn oon ostanut miehen kanssa :)

Mä vetäydyn nyt peiton alle kuuman tee/hunaja kupposen kanssa kärsimään tästä kamalasta flunssasta! |O

Voikaa hyvin! :wave:

Emilien ja pikku prinsessa 22+6 :heart: Whiiiii! Huomenna tulee JO 23 viikkoa täyteen ja alkaa 24 raskausviikko! :saint: ihanaa! :heart:
 
:wave:

Viikonloppu meni, sisko oli siis kylässä yllätysvieraana :) Piti sitten kertoa vauvauutiset ja vasta sen jälkeen myönsi että kyllähän mulla iso möhömaha jo onkin, hän ei vaan silti jotenki osannut odottaa :D No, hyvin otti uutisen ja päätin sitten kertoa äidillenikin ettei sit lipsahda joltakulta toiselta vahingossa!. Melko hyvin kokosi itsensä puhelimessa hänkin ja sai onniteltuakin eli en jäänyt pahoille mielin vaikka sen takia ollaan vauvauutisten kertomista lykättykkin minun suvun puolelle että heille se ei ole niin iloinen asia kuin miehen sukulaisille.
Tänään on väsyttänyt urakalla, johtuneeko viikonlopun kylpyläreissusta ja koiralenkeistä järvenjäällä :)

MommysMonsters Kys sun neuvolaterkalta jos hän katsois siitä sun rakenneultrasta tehdystä epikriisistä sen vauvan painoarvion? Kyllähän hän nyt kai koneelta ne tiedot näkee. Meillä neuvolatäti evästi mua rakenneultraan että muista sit kysyä vaan heti kun jotain tulee mieleen ja jos joku juttu jää kaiveleen niin voidaan sitten yhdessä kattoa se epikriisi että sieltä näkee vauvasta otetut mitat ja muut tiedot. Meillä on ollut täällä rakenneultrassa aika tylyjä tai ainakin nopeita lääkäreitä ultraamassa, he ei paljon jää jaarittelemaan joten moni on sieltä poistunut vähän haavi auki niin siksi terkka sano että kandee mennä silllä asenteella että mulla on oikeus tietää kaikki mitä mieleen tulee :)

Flower again Mulle on riittänyt ihan perus MitäsNyt-palstan ilkeyksien ja arvosteluiden seuraaminen ja paha mieli tuli että sellasta voi olla näillä pienempien piirien palstoillakin! Ihan ällistyneenä luin ja välillä kieltämättä raivostutti se viattomiin hymynaamoihin puettu kaksinaamaisuus ja ilkeys. Tosi surullista että teille kävi niin. Hienoa että kuitenkin muutama on pystynyt suhtkoht "selvinpäin" jatkaa palstailua.
Onnea matkaan synnytykseen ja ihanaa vauva-aikaa sulle! :heart:

Anu Voi että voin kuvitella kuinka olet säikähtänyt koirasi takia :hug: Vähän tuo kuva nauratti, näyttää kaveri kieltämättä vähän kyrpiintyneeltä tuon kaulurinsa kanssa :D Toivottavasti koira voi jo hyvin!

Paljon onnea taas ultrakuulumisista kaikille käyneille! Mukava lukea niitä :flower:

Mukavaa viikonjatkoa ja koittavaa MAALISKUUTA! :)

jasmin ja siiri rv 18+1
 

Yhteistyössä