<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Jomi, enhän minä nyt sitä r-testiä ole missään nimessä tekemässä... ;) Hmm, jatkuvasti tekis mieli juosta vessaan ja testata, tänään tai vähän myöhemmin pitäis täti tulla joten saattais jo jotain haamujenhaamua näkyäkin jos siellä on jotain tapahtunut... Toivotaan että sulla nega muuttuu plussaksi myöhemmin, ja nuo vihlonnat oiski sitä! Koska seuraava r-testi? :heart:

tiuhti en tiiä millon uskaltaisin testata :D jostain kumman syystä on jotku jarrut päällä vaikka haluttaiski testata hetipaikalla.
Mutta voi että, tsemppihali :hug: kökön mielentilan parantamiseksi. Olisin minäkin aika hurjana jos eläimet pistäis oikeasti elektroniikkaa mäsäksi, ja siinä ei pelkästään ois eläinten henki vaarassa vaan koko asunto vois olla tuhkana tuulessa! Ja vielä ukkojen putkiaivot siihen päälle... Niinku joku sanokin, niin oon kans huomannu että jos ne on siinä mielentilassa niin kaikki on ihansama... Eikä oo yhtään reilua sanoa noin ikävästi varsinkaan ku toinen on aidosti huolissaan... : / Toivottavasti saatte puhuttua tai vaihtoehtoisesti sä puhut ja taot järkeä ja muutaman totuuden :D

Dremming mä edustan just sitä omenalihavuutta :D kaikki ylimääränen (jota mullakin kyllä on vaikka oonkin hoikkanen) tulee vyötärölle vararenkaiksi, mutta lantiolle ei sitten millään. Sama äidillä ja siskolla. Persausta tai lantiota ei sitten ole nimeksikään, jalatkin on rimpulat, ja se vähän harmittaa kun ei ole kovin naisellinen olo siinä mielessä : / Rintamusta taas on ihan hyvästi, joten joku lohtu edes :D paino on ollut iät ja ajat 55 kiloa, eikä oo muuttunu siitä mihinkään suuntaan vuosikausiin. Pituus siis 165 cm =)
En nyt ihan oo kartalla mikä oli alkuperäinen kysymys tähän aiheeseen, mutta mun puolesta synnyttämisen jälkeen vois ihan mielellään tulla vähä lantiota ja kilojakin siihen, kiitos :p

Gabrielle tosi kovasti voimia teille :hug: olet aina mielessä ja pahalta tuntuu sun vastoinkäymiset. Kaikki vielä sattui niin lyhyen ajan sisään. : / Toivotaan että ajan kanssa helpottaa, vähän kerrallaan mutta kuitenkin. Kunhan jaksat puhua ja purkaa tapahtunutta niin varmasti alkaa helpottaa ja taakka kevenee. Äh, kuulostaa tosi kliseiseltä, mutta jaksamista kovasti :hug:

Chiba haleja :hug: tiedän niiin tuon tunteen ku haluais vaan olla rutistettavana, mutta sitten mies just lorvii koneella tai tokaisee tyyliin "semmosta se on" tai muuta vastaavaa... (tuommoset mua ainaki erityisesti kismittää kun vielä mies on niin paljon poissa muutenkin...) Ja höpönhöpön, jokaisessa meissä asuu pieni menkkaränkkäakka :D
Oon kyllä itessäni huomannu taipumusta kevätmasenteluun, vaikka sehän on ihan epäloogista ku valon määrä lisääntyy, lumet alkaa sulaa jne.. :confused:

Lilli88 en mie uskalla testata :D äääk apuaa, tää on kuitenki ollu ihan turhaa vouhottamista... :x
 
t84 Tällainen löytyi CB:n sivuilta:

"Testin aikana on tapahtunut jokin seuraavista virheistä:
• Näytteenottopäähän on lisätty virtsaa ennen
testipuikon asettamista testilaitteeseen.
• Näytteenottopäätä ei ole pidetty alaspäin suunnattuna
tai testilaitetta ei ole pidetty vaaka-asennossa virtsan
lisäämisen jälkeen.
• Virtsaa on lisätty liian paljon tai liian vähän.
• Testipuikko on poistettu liian aikaisin.
Symboli näkyy näytössä kahdeksan minuutin ajan.
Tee uusi testi uudella testipuikolla ja noudata
huolellisesti ohjeita."

Tilasin noita Davideja ke-iltana ja perjantaina ne tulikin, kuten lupasivat. Postituskuluja tuli muistaakseni 1,60 e, kun sen kymmenen liuskaa tilasin. Mukavan edullisia olivat eli ei niin haittaa, vaikka vähän tiuhempaan testais :p

Gabrielle Kiva kun tulit meitä kurkkaamaan. Oot ollut mielessä mullakin. Paljon voimia teille molemmille! Toivon kovasti, että kysta häviää itsestään ja pääsette taas yrittämään paremmalla onnella. :heart: :hug:

Mirwu Mä en oikein jaksa uskoa, että vielä plussaksi muuttuisi. Luulisin, että näkyisi jo jotain haamulaista testissä tässä vaiheessa kiertoa, jos siis jotain olis näkyäkseen. Katsotaan, jos testaisin vielä huomenissa tai sitten ootan suosiolla tiistaihin, jolloin uskon vuodon alkavan. Jos ei ala, niin sitten tietysti testiä kehiin taas. Tsemppiä sulle, kyllä kuulostaa lupaavalta! :)
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
Laretzki Uskon, et tuon kokoiset rinnat on jo haitaks. : / Mutta mulle riittäiski jo ihan jos ois ees B. :D Niin ja sä luultavasti oot mua hoikempi, koska kyllähän D-kupin rinnat jo jotain painaaki. Mäkin haaveilen et pääsis siihen 69-70kg painoon takas. Sillon oli hyvä olla. :) Tänään kävinkin tunnin lenkillä koirien kans ja perään vähän vatsa -ja reisilihasliikkeitä. ;) Ja eilen meni huiviin viimoinen pilleri. :)
Pisti naurattamaan kun itse mupellan tällä hetkellä sipsippussin loppuja menemään :D. Mutta, laitetaan viikonlopun piikkiin.
Viikonlopun suhteen muutenkin loppuhyvin kaikki hyvin. Mies kävi kävelyllä ja toi tullessaan mulle jonkun ruukku kukkasen :heart:. Antoi myös selkähieronnan joka johti vaikka mihin :D :p
Äsken se sit meni ja lähti ajelemaan. Onneksi sentään kissat jäivät seuraksi. Naureskelinkin kissoista että ne on kuin jotain avioerilapsia kun väliin ovat viikot mun luona ja väliin miehellä :D

Onneksi toi kevät alkaa ihan oikeasti tulemaan! Koska mä oon itessäni huomannut myös tuota mistä Mirwu mainitsi, että lisääntyvästä auringosta huolimatta kevätmasentelua. Jos lumet lähtis veks ja alkais tulemaan vihreetä niin sit ois hyvä. Oon meinaa niin kevät/kesä ihminen
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mirwu Mäkin muitelen, et useampana keväänä on ollu mieli vähän maassa, jotain lievää masennusta kait, just tässä maaliskuun aikana. Mut eikös se mee niin, et toisilla on syysmasennus ja toisilla kevätmasennus?

Laretzki Mäkin kuule eilen vedin lenkkiä naamariin ihan onnessani, siinä meni 3min aikaa kun lenkkipätkä oli pötsissä. Sen jälkeen seurasi 30min masennus siitä, että pitikin mennä syömään se lenkki. : / Tänään lenkki kesti 1h ja hyvää oloa sen jälkeen varmasti 10h! :D Jos saapi udella niin minkälainen asumisjärjestely teillä sitten on? :)
 
Täti rämähti ihan puskista tänään! Tosin valkkarin sekaista verivuotoa tuli ja peiton pöllytyksen jälkeen vasta! Ihan ihmeissäni olin kun joku hetki suihkun jälkeen menin vessaan ja alkkareissa verta...sori ällökirjotus, mut näin kävi! Ei mitää tätituntemuksia ollut eikä ole edelleenkään! Outoa, mut outo tää kroppa on taas ollu muutenki täs muutaman kuukauden! Mut lyhenipä taas kierto 3 päivällä. :D Aikasintaan keskiviikoks ja viimeistään perjantaiks kyllä tuota vasta oottelin, mut päätti tälleen pyhän kunniaks tulla vierailulle sitten! Voi pärmylä sentään! Eli miulle saa päivittää kp 1/32-37 ja yk4!
 
Ansku83 Tätipahoittelut sinnekin.

Mullekin saa päivittää kp 1/30-32 ja yk 8 : / Onneksi alkoi tuo vuoto jo nyt eikä vasta tiistaina. Uutta matoa koukkuun sitten vaan. Ilman näitä kramppejakin vois kyllä elää, ärh!
 
Laretzki
Dremming Me pyöritetään kahta taloutta sen takia, että miehen asuinkaupungista on mun opiskelupaikkakunnalle 160 km yhteen suuntaan ja reilu kahen tunnin ajomatka olis vähän turhan paljon ennen ja jälkeen koulun, vaikka tiedän jonkun sellaistakin ajavan. Puhumattakaan siitä, että näillä bensan hinnoilla ei muutenkaan kannata oikein ajella. Siispä mä asutan tällästä soluyksiötä, ja mies asuttaa tahollansa kaksiota..:D Mehän ei olla naimisiin menosta huolimatta asuttu saman katon alla ollenkaan. Alkuun sellaset yli 400 km ollut tuo välimatka, joten on tämä tämänhetkinen parannusta entiseen.
 
Gabrielle Toivotan teille ihan mielettömän paljon voimia ja jaksamista! Rankkaa teillä on varmasti, en uskalla edes kuvitella miten paha olla tuon kokemuksen jälkeen voi olla. :heart:

Dremming En hirveän paljon mitään puuhaile tuon touhon kanssa peruslenkkeilyn lisäksi. Puistossa käydään ja jälkeä ollaan opeteltu hieman. Se on enemmän mun miehen koira ja oon patistellu ukkoa tekemään sen kanssa enemmän kun kerran moisen tarmonpesän halusikin. Naksuttimella oon jotain pientä sen kanssa myös opetellu. Meillähän on toinenkin koira, schipperke, ja se on enemmän mun kaveri. Sen kanssa oon agilityä opetellu pikkusen ja aika laajan temppuvalikoiman just naksuttelemalla.

Mirwu Testaamaan :)

Tiuhti Miehet osaa välillä olla kyllä ihan ääliöitä. Toivottavasti saatte asiat sovittua :hug:

Läskikeskustelusta, mä vedän varmasti pohjat tässä hommassa. Alettiin ukon kanssa seurustelemaan -06 ja painoin 62 kg... kaksi vuotta myöhemmin elopainoa oli 80kg ja siitä oon onnistunut veivaa kerran 67kiloon mut nyt sen tupakan hylkäämisen jälkeen mennään taas lukemissa 75+kg En ole uskaltanut käydä tuon lukeman jälkeen mut epäilen sen kasvaneen.... Pituutta mulla on 166 cm että liikaa painoa on ihan selkeästi, onneks se on jakautunut joka kohtaan kroppaa ettei kukaan usko mun painavan niin paljon. :D :D :D Nyt vaan täytyy lääkärin käskystä saada painoa alas tuon PCO:n hoitamiseksi.
 
Namppis88 Mä oon noin 172 cm pitkä ja painoin seurustelun alkaessa (2004) muistaakseni reilut 70 kiloa. Pari vuotta myöhemmin olinkin sitten jo 94 kg! Kun otettiin eka koira, niin asuttiin hissittömän kerrostalon neljännessä kerroksessa ja mä käytin pentua ulkona parhaimmillaan kahdeksan kertaa päivässä eli ravasin portaita ihan hirveästi. Tuloksena oli, että paino tippui jonnekin 80 kiloon syömisiä yhtään muuttamatta. Koiriakin on siunaantunut kaksi lisää, mutta paino on noussut silti pikkuhiljaa takaisin 94-95 kiloon. Vhh:lla oon onneksi saanut painoa vähän alemmas eli johonkin 87 kiloon, mutta pitäis taas skarpata ja vähentää reilulla kädellä hiilareita, niin tippuis nopeampaan paino. Vaikka en mä karppaa painonpudotusmielessä, kilojen kariseminen on lähinnä vaan bonusta sen hyvän olon lisäksi. :p Ja epäilen kans, että mulla vois olla PCO, joten siksikin tuo vhh on hyvä juttu. Muistelen, että sä oot myös karppaaja? Tsemppiä painonpudotukseen!!
 
KiitosJomi tsempistä :) Joo oon kyllä jonkin asteinen karppaaja mut jotenkin se on jämähtäny sellaiselle ei-haittaa-jos-vähän-lipsuu meiningille. Pitäis saada jostain ihan hemmetillinen tsemppi päälle uudelleen, samanlainen kun vuosi sitten karppauksen aloittaessa. :) Jotenkin toi karppaus.infon keskustelupalsta missä oon vertaistukea hakenu on hyytyny tyystin...
Pitäis varmaan hyödyntää enemmän noita portaita kun ittekin asun kolmannessa kerroksessa. Sääli kun meillä on hissi. ;) Täytynee vaan ottaa itteä niskasta kiinni. :D
 
Namppis88 No mulla on ihan sama! Että ei se nyt niin haittaa, jos nyt syö vähän karkkia :ashamed: Mies on yhtä kova lipsumaan ku minä. Ja nyt kun olin kovassa flunssassa, niin en oo jaksanu miettiä järkevästi ruoanlaittoa eikä mieskään oo ollut kovin innostunut. On sitten mennyt ihan höpöhöpölinjalla tää viikko. Mutta jospa se tästä taas! :) Mekin muutettiin ensin hissittömän talon ekaan kerrokseen ja nyt asutaan hissillisen tason neljännessä kerroksessa, että eipä kauheesti oo tullut portaita kuljettua. Tässä talossa on vähän semmoiset kierremalliset portaat ja jostain syystä ne on hirveän vaikeat koirille kulkea, niin ollaan ajeltu hissillä vaan. Tosin nyt ollaan harjoiteltu portaiden menoa aika onnistuneesti molempiin suuntiin, joten täytyy jatkossa enemmän kulkea niitä pitkin. :)
 
Mun mies ei viitti edes yrittää karppailua. Se on niin hirveä herkkuperse ja raahaa koko ajan kaikkea nannaa kotiin kuten jätskii ja sipsiä, pitsaa ja karkkia vaan koska "mun teki mieli, eihän sun tartte näitä syödä". Juu ei tartte mut yritäpä siinä olla syömättä kun toinen maiskuttaa vieressä. Lisäks toi ukko on niin nirso ettei se voi edes ajatella maistavansa vihannesjuttuja jne. Se on vaan perunan, pastan ja leivänmussuttaja tyyppi. :D
 
Mä en varmasti pystyisi olemaan koskematta herkkuihin, jos mies niitä kotiin kantais :D Mulla on niin kieroutunut suhde ruokaan, tiedän sen itsekin. Onneksi mies on ollut ihan hyvin tässä mukana, kun hänelläkin on huomattavaa ylipainoa. Lisäintoa on tosiaan saanut siitä, kun kotipuolessa oli sukulaiset jo kehuneet, että on selvästi laihtunut. Jospa me tästä noustaan taas! :D
 
Jomi ja Namppis Mun lihomiseni alkoi varmaanki siis pillereistä, mut osasyynä on kyllä mullakin ollu tämä suhde (hyvä syyttää! :D ). Miehen kanssa kun alettiin hellustamaan, ruvettiin viettämään ihania kotisoffa-iltoja ja niihinhän luonnollisesti kuuluu jäätelö, karkit, sipsit ja keksit. Voi hyvää päivää kun miettii nyt mitä kaikkea sitä on suuhunsa työntäny ja mitä määriä! Päivittäin! :O Kunto on menny huonoks ja sitä mukaa kaikki tuntuu niin hankalalta. : / Noh, päätin, että nyt loppu! Pillerit pois ja muutenkin ilmettä uuteen uskoon. :) Tupakointiakin koitan nyt alkuun ainakin vähentää.

Laretzki Onko sulla miten pitkään sitä koulua vielä? Aika mielenkiintoinen tilanne teil, siis tuo, et naimisissa, mut ei viel asuttu yhdes. :) Joskus niinkin päin kun useimmiten kait nykyään aina ensin asutaan yhdessä, tehdään lapset, mennään kihloihin ja sitte vasta naimisiin. Oisin ehkä ittekki halunnu toteuttaa ennemmin tuon sinun kaavan, mutta mun elämä ei koskaan mennyt niin. :( Vaikka kyllähän se ittestäkin riippuu. Äiti ois varmaan tykänny, jos oisin menny naimisiin ennen yhteenmuuttoa, se on niin vanhanaikainen. :)
 
Huomenia :heart:

ihanaa kuulla sinusta Gabrielle :heart: mie oonki sinuu kovin ikävöinyt täällä ja miettinyt että kuinka teillä sujuu, olen kovin pahoillani keskenmenosta muru :hug: tuo olis minusta riittänyt jo, ja vielä tulee kystia ja keltarauhaskipuja päälle, voi sinua muru :hug: tulet heti vaan kun jaksat ja siltä tuntuu niin takaisin meidän pinkkaan, me otetaan sinut avosylin vastaan, mutta toivottavasti et viihdy täällä puolella pitkään ;) vaan pääset pian odottajien puolelle ja siitä 8kk päästä siulla ois pikkunen sylissä :heart: tämä pikkuinen jonka menetitte, oli varmasti kipeä, ja sinun ei kannata miettiä, miten sen olisit voinut estää tai olisitko voinut tehdä jotain toisin :heart: pieni ei vain ollut valmis tähän maailmaan! nyt kunnon voimahalit sinulle muru :heart: ja kovasti jaksamaisia teille molemmille (sinulle ja miehellesi)!

mukava kuulla sinusta Jomi, siulla se työharjoittelu senkus lähenee vaan :) ja pääset ulkomaille! pahoittelut muru tädistä :hug: toivotaan, että tää olisi se kierto, siullaki alkaa YK lähenee 10! : / onneks tilastot on meijän puolella! eli eiköhän kohta tärppää ;)

Ansku83, myös pahoittelut tätipahasta :hug:

mieki voi tuohon läskikeskusteluun tulla mukaan :D kun alettiin seurustelemaan miehen kanssa, painoin sen 69kg ja olen 165 cm pitkä :D eli mie vedän tässä pohjat, mutta sitten alettiin ukon kanssa käymää lenkillä yms. niin mulla tippui paino tonne 56kg :) eli meillä se meni toisinpäin, nyt painan sitten sen 58kg :) eli on sitä painoa tullut takaisinki :D ja nyt oon minusta sopiva, paitsi reisistä sais nuo selluliittimuhkurat lähteä pois..

Laretzki, mieki oisin ennemmin menny naimisiin ennenkuin oltais yhteen muutettu.. paitsi silloin ei tiedä niitä toisen "huonoja" puolia välttämättä mitkä ilmenee yhteenmuuton yhteydessä.. mutta siis pääponttina ehkä, et olisin halunnu ensin asuu yksin ennenku oisin muuttanu suoraan himasta miehen kanssa yhteen!

*muoks
t84, mie jo pelkäsin että ette saa ovista hyödynnettyä, onneks saitte :D huh! *pyyhkii hikee otsalta* mie oikein mietin perjantaina vai eilen, että toivottavasti se siun ukkos nyt tulee ajoissa kotiin, ettei mee ovis harakoille! vai ootko sie saanu sitä hymynaamaa vielä?

ON, siis mulla on jo melkein menkat loppu, ei ole paljon tullut verta koko menkkojen aikana, ekana päivänä tuli suht normisti ja tokan päivän tulvat jäi väliin, tuli siis vähän vaan siteeseen ku normisti tamppooni pitää vaihtaa tunnin välein, eilen tuli vaan pari viirua wc reissulla paperiin :confused: ja tänään tulee tuhrua.. siis miten musta alkaa tuntumaan, et mun oma limakalvo on liian ohut ja siksi meillä ei raskaus onnistu!?

ja kotopuolesta sen verran, että eilen sitten juteltiin ukon kanssa, ja mie jo vähä uhkailin, että kohta etin sit oman kämpän minne koira ei tuu repimään ja polttamaan mun taloa, et jos kerta se ei ukkoa kiinnosta niin sit on parempi, et asutaa eri huusholleissa sen aikaa et koira rauhottuu (AINAKI).. meinaan mie en enää ala kattelee ja siivoilee yhen yhtä sotkua himasta koiran jäljiltä :kieh: ja jos kerta mies ei ole valmis tekemään asian eteen mitään, niin sit saa olla, en jaksa tapella enää tosta asiasta!!! meni ukko vähä hiljaiseks!!! että näin meni meijän sunnuntai ilta! eli ei mitenkää kovin mukavasti.. mut tätähän se on, kaks jääräpäätä yhdessä :D mut kyl mie minusta oon jo tarpeeks kattellu tota, ja pelkästää mie oon yrittäny tehdä asian eteen jotain ku ukkoa ei paskan vertaa kiinnosta, niin miksi mun pitäis enää jaksaa yrittää YKSIN saada koiraa kuriin? olkoot sit pojat keskenään.. :kieh:

hei, mulla ois Galluppi taas :) eli, koska muutitte pois kotoa?

mie muutin 16 vuotiaana kun kotiolot oli mitä oli enkä jaksanu enää.. muutettiin suoraan miehen kanssa yhteen, ens alkuun "asuin"kyllä 15-vuotiaasta miehen ja hänen vanhempien kanssa :) miun anoppi onkin ihana siitä, hän antoi minulle kodin kun omassa en pystynyt olemaan, ja siitä olenkin ikuisesti kiitollinen hänelle :heart:
 
Viimeksi muokattu:
t84
Huomenta!

tiuhti no siis en saanu hymynaamaa, pirkuleen testi heitti ruutuun jotain ihan ihmettä, tossa viime sivulla laitoinkin siitä kuvan. Jomi ihana kaivo sitten selityksen että joku virhe siinä tuli tehtyä, tein sen sitten uusiks mutta sama homma toistu, että tiedä sitten... No mutta sain kyllä eilen niin hienot viivat ettei tosikaan :D

Ikinä en oo noin vahvoja saanu, luulen että nää testit sopii mulle paremmin. Ei tartte paljon pähkäillä että onko vai ei, että ei tota digiä oikeen edes tarvii :)
Ja joo, saatiin talletus tehtyä, otettiin vielä eilen uusiks ja jos vielä tänään, ja hitto vaikka huomennakin, jaksais niin sitten on kaikki taas tehty :)

Galluppiin mä taisin olla 17 kun "muutin" ton ukon luokse. Kyllä mulla kamat oli vielä vanhempien luona mutta siellä kävin lähinnä vaatteita hakemassa ja vaihtamassa. Jossain vaiheessa ne oli sitten mun huoneen ottanu muuhun käyttöön :D eli rupesin omaa ettimään ja löytykin nopeesti. Mies taas hengaili siellä samaan tyyliin, vaikka ei virallisesti siellä asunut. Vasta seuraava kämppä oli sitten yhteinen ja sillä tiellä ollaan :)
Mä oon kans miehelle eka kunnon suhde, ja aino sänkypuolella, samaa en voi ihan itsestäni sanoa... Sanotaanko näin että oon kyllä aika villiä elämää viettäny ennen tota miestä :D

Mun mielestä teit ihan oikeen kun ton miehen kanssa löit faktat tiskiin, se ei vaan taida tajuta kuinka toi asia sua rassaa, jos se ei esim just oo se joka niitä jälkiä joutuu korjaamaan jne...
Teillähän oli joku portti siinä eteisen kohdalla, saisko sitä jotenkin korotettua ettei pääse yli menemään? Kompostikehikot (saa mm k-raudoista ja maksaa joku 10e) on aika käteviä tollaseen väkertämiseen, siinä on mukana 4 osaa ja niistä voi rakentaa mitä vaan portteja ja aitoja.

Lare on kyllä erikoinen järjestely teillä, mä en mitenkään läheisriippuvainen oo tai mitään mutta mä en varmaan kestäis tollasta eroa :D
 
no nyt on niin perhanan komeet viivat t84 :D kai eilen talletitte? ja tänään kans viellä! nyt kyllä käy tärppi :D ja jos et kerta koskaan oo saanu tuollasia niin oon aivan varma, et tää on se kierto ja ei tuu sitä 1000001 kiertoa :D

joo siis mie tilasin viime viikolla sellasen portin joka on 120 cm korkea siihen eteiseen, siinä on nyt sellanen puuportti jota mies oli sit korjaillu lauantain aikana ku olin poissa ja korottanu sitä vähäsenja laittanu ihan rautahakaset sinne ettei koira saa auki sitä! mut nyt huomasin aamulla, että valokatkasija on siinä kohtaa mihin se portti pitäis laittaa, ku siinä on sellanen 10cm kapee kohta oviaukon sisäpuolella mihin se pitäis laittaa kiinni niin se on just siinä kohtaa mihin se pitäis se portti laittaa kii :( eli en nyt tiiä mitä tekis! ja joo, pakko se oli laittaa faktat pöytään kun muu ei enää tehoo, ja ukko tietää, et mä toteutan mun uhkailut jos ei ala tapahtuu muutosta!
 
ja tohon sänkypuoleen :D mieki oon ukon eka, mutta miulla on ollut muutama ennen sitä.. ja joo, 15-veenä menetin neitsyyden :ashamed: että näin.. siis 3 ollut ennen ukkoa! et ei mitenkää monta :)

tässä just mietin, et soitanko vaan ihan itekseni sinne ongelmakoirakouluttajalle vai mitä teen, vai jättäskö koko homman ukon huolehdittavaksi, mä en meinaan koskenu pitkällä tikullakaan koiraan ja huomasin ku koiraki oli vähä allapäin tämän takia :( en mä sitä haluis, mut pakko vaan olla reagoimatta koko elukkaan, et oppis olemaan, kertaakaan en ole silittäny koiraa tai leikkiny sen kanssa viikonloppuna, lenkillä kävin eilen mut silloinkaa en sanonu sanaakaa, olipa outoo muuten ku koira ei reagoinut edes toiseen haukkuvaan koiraan, se vaan keskitty muhun ja kyttäs koko ajan et "miks mamma oot tollanen", kyllä mulle kipeetä teki ja kyyneleet valu silmistä, mut ei vaan antanu luonne enää periks silittää koiraa :ashamed: tiedän, olen tyhmä ja ankara, mut kun en vaan pysty enää.. tällaiseks se sit menee kun alan "inhota" (minusta liian vahva sana, mutta en keksiny parempaakaan, en siis ihan inhoa koiraa..) jotain, ja näin ei varmaan kyl sais sanoo lemmikistä, mut oikeesti.. minuu inhottaa se koira niin paljon, ja isäntäki ärsyttää!

ja anteeksi tää tilitys, nää on siis tämän hetken fiiliksiä, mut kyllä tää tästä.. eli kyllä varmaan on ihan eri ääni kellossa loppuviikosta, jos se isäntä vaan älyää että mä oon tosissani ja haluan ratkaista ton tuhoomisongelman NYT enkä sit kun on liian myöhästä! ja tiedän, koira ei oo tähän syyllinen, vaan minä ja mies! mutta ajattelin nyt kokeilla josko tollanen huomioimattomuus tehois.. MOLEMPIIN :D
 
Viimeksi muokattu:
t84
tiuhti mutta tollastahan moni suositteleekin, että ei koiraa huomioi mitenkään, jääkausiko se on noin niinku hienolta nimeltään? :D Kummasti rupee mamma kiinnostamaan kun ei sen huomio oo enää itsestäänselvää.
Ja mä oon kans käyny läpi ton koiran inhoamisen, niin kamalalta kun se kuullostaakin...

Mua muuten naurattaa jo tää meidän projekti, mies ottaa tän niin tosissaan. Se nyt siis ilmotti että täähän nyt onnistuu, tää on se kierto! Että nyt tehdään talletuksia joka päivä, vielä parin päivän aijan. Ja pitää kyllä huolen että mä oon päivittäiset greippimehut vetäny...
No, nythän sillä oli hirvee ongelma että miten me tänään keretään, aamulla ei keretty, töiden jälkeen sillä on lekuri (mutta saattais kuulemma keretä pikaselle siinä välissä) tai sitten riippuen kauanko siellä lekurissa menee niin saattais siinäkin välissä keretä, koska sit illalla sillä on treenit jotka loppuu niin myöhään että mä nukun jo sitten kun tulee... Se jo suunnitteli että tulee safkiksella hakemaan mun pikasille :LOL:
 
voi kun on ihana mies sinulla ^^ :heart: mieki toivon, että jos tää menee pitkäksi projektiksi niin mieskin alkais sitten jo panostamaan tähän eri tavalla, vielä mies ei silleen tästä huolehdi! kun hän haluas et se ois enemmän niinku "ylläri" kun se plussa tulee, eli meillä mies tietää, että tikutan ovista, ja tietää kun sanon että nyt vois mennä makkariin, että on ovis päällä, mutta hän ei halua niinku tietämällä tietää että nyt on oikeesti se aika kuusta jolloin vois tärppi käydä! :)
 
ja tosta jääkaudesta sen verran, mie meinasin et otan yhteyttä PEVI kouluttajaan, eli siellä on toi jääkausi käytössä! :) musta se kuulostaa hyvältä metodilta, meinaan nyt jo huomasi viikonlopun aikana, että koira oli vähä allapäin kun mamma ei rapsutellukkaan, tai edes nykiny hihnasta jos se veti, annoin vaan vetää ja mennä miten haluaa, sitten huomas ettei mua kiinnosta ja käveli loppumatkan vierellä ja kattoi koko ajan naamaanpäin että miksei se mamma nyt sano tai tee mitään! ja niin mallikkaasti oli, ihan eri koira, koskaan se ei ole noin rauhallinen ollut.. ja kaiken kruunasi se ettei se oikeesti lotkauttanu korviaankaan kun toinen koira räksytti aidan takana, normisti se vähintää vetää ja uikkaa ja yrittää päästä sinne ja tekee kaiken maailman temput..
 

Yhteistyössä