<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

mulla on liukuva työaika :D eli siis tuun kun siltä tuntuu, tänään tulin jo puoli 6 vaikka tuntilaskuri alkaa laskemaan vasta 6 tunteja eteenpäin (työaika siis 8h, liukuma 6-10.00), mut saan siis lähtee jo ennen 2 tänään ja kirjaa tunnit 2 asti :) eli saan sen puoli tuntia hyvitystä! tuun välillä tälleen aikaseen kun haluun sit ajoissa himaan töistä! joskus tuun vasta 9 töihin jolloin pitäis istuu 5 saakka : / ja se ei kiinnosta, menee muuten päivä hukkaan :D eli mie oon tällanen, tuun ajoissa et pääsee ajoissa poiskin :) joskus oon klo6.00 -> 16.00 ja saan ylityötunteja sisään niin saa vapaata :D

ja joo, joskus mennään ihan johonki kiinalaiseen yms. sellaseen paikkaan syömään, mut yleensä mäkin drive inniin :D se vasta on romanttista syyä ahtaassa autossa ahmien (niinku mie yleensä ahmin noi mäkkiruuat) ;)
 
niin ja koirahan tästä meidän tilanteestä kärsii, tästä on tullut kierre, mä oon huonolla tuulella kun se on tuhonnut, en ole siis tasapainoinen johtaja, koira ei tiiä miten toimia ja siis tuhoaa taas.. eli näin.. siksi otanki tohon ongelmakoirakouluttajaan yhteyttä, kun vika on hihnan päässä ja saa sit korjata minut ja koiran samaa aikaan :) ja parantaa näin mun ja koiran suhdetta, meillä oli ennen koiran kanssa hyvä suhde, mut tottakai se rapistuu kun luotto menee koiraan! eikä koirakaan luota mun sanaan enää samalla tavalla kuin esim. 2kk sitten :|
 
Huomenta!

tiuhti, hyvä homma että asiat järjestyy. On se koirallekin paljon parempi saada asiat kuntoon, kun koirahan se siittä stressaa ihan kamalasti jos se joutuukin vetämään johtajan roolia, vartioimaan kaikkea ja paimentamaan laumaansa.
Ja mie oon samanlainen, tykkään mennä ajoissa töihin niin pääsee oikeasti ajoissa sitte kotiin. Vaikka toisaalta pitkään nukkuminen on jees, mutta toisaalta taas kun hommat kerkeää ajoissa tehdä niin on sitten kotona ajoissa ja voi ottaa vaikka pikku päikkärit tai touhuta koirien kanssa, tai pistää kämppää kasaan. Tai muuten vaan löllötellä. :D
 
just tuota :) mä tykkäöän tulla ajoissa himaan niin ehtii sit rauhassa juua kahvit ja sit alkaa touhuumaan ellei sit haluu ottaa vaikka tunnin nokoset :) ja mie on samaa mieltä et koira ressaa jos joutuu olemaan johtajan roolissa, ja sitä mie en halua! ei ihme et sillä on allergioita ja muita : / noh, onneks ollaan menossa parempaan suuntaan ja saan varmasti kiristää hampaita vielä jonki aikaa, mutta eiköhän pitkä pinna palkita! :)
 
tiuhti tätiä ei näy eikä kuulu : / eikä mitään tuntemuksiakaan ole, tissit turvoksissa ja välillä juilii, eilen illalla pakotti selkää joten otin särkylääkkeen ja laitoin kupinkin yöksi mutta ei sieltä mitään tule :O Ja niinpä, ois ihan hyvä saada selvyys asioihin... ehkä tässä keväällä kunhan muu stressi helpottaa :ashamed:
Oho, sullahan vähiin käy ennenku loppuu vuoto ;) Eivaan, mulla on taas käyny päinvastoin, nuorempana oli ihan normaalia/niukkaa vuotoa ja nykyään vähä runsaampaa. Tosin ei nytkään niin runsasta kuin esmes sulla, että tunnin välin on joutunut vaihtamaan jne... Kuulostaa kyllä melkoiselta teurastukselta :O Onneksi sulla helpottanut, mutta että noin paljon... :confused: Jos se oiski hakemassa sitä luonnollista balanssia? Nämä on kyllä välillä niin henkimaailman juttuja että...
Niin, ja ihana kuulla että teillä kotona ootte päässy yhteisymmärrykseen :heart:

Laa84 voii ihanaa, hurjan isot onnittelut ja onnea matkaan :heart:

Sokruli isot pahoittelut ja voimia :hug:

Memelisa voi itku, pahoittelut :hug:

ON. Lemmikkiangstia, toinen kissoista kusaisi eilen illalla eteisen matolle ja mun kengälle just ku olin saapunut kotiin, kollit on leikattu pari viikkoa sitten mutta kuseskelu on jatkunut edelleen, neljä laukkua ja kahdet kengät on enemmän tai vähemmän pilalla. Ja nimenomaan mun omaisuutta on tuhoutunut, ei miehen :D Mielessä on käynyt että josko oisi kyse virtsakivistä tai muista ongelmista, mutta mulla on semmonen tunne että tuo kissa protestoi ihan vaan vittumaisuuttaan. Pitänee hommata ensihätiin kaikki maailman tökötit ja yrittää putsata hajut ettei kissa jatkaisi lirauttelua ainakaan samoihin paikkoihin... Jos nekään ei auta niin on keinot vähissä... : /
Tätihommiakaan ei kuulu, välillä on juilinut siihen malliin mutta todella vähän. Ootellaan ootellaan...
 
Mirwu, koskas sie meinaat tetsaa uudestaan) :p noista kissoista sen verran, molemmat siis kollikissoja? joskus on niin ettei kaks kollia tuu toimeen saman katon alla ja siksi kuseksii pitkin seiniä.. mutta uskoisin et tuo helpottaa kohta kun oot käyttäny leikkauksessa ne :) eläinkaupasta saa sitä ainetta ihan just tohon tarkotukseen! toinen on etikka!!!! sitä mä suosittelen :) sillä kun peset niin eivät kuse enää, ainakaa samaan kohtaan! ja päälle sielä tuoretta sitruunaa niin luulis auttavan ;) mieki luulen, että menkat hakee vielä paikkaansa kierrossa, mutta pitää seuraa tilannetta, jos ei vuoden yrittämisen jälkeen ala tulosta tulemaan ja menkat jatkuu niukkina niin sit käyn kyllä tutkii et mikä on!
 
tiuhti kiva,et asiat järjesty! :)

Mun piti mennä tänään pitkästä aikaa töihin ku vapaat ja saikku loppu, mutta eikös mitä! Puoliyötä istuin pöntöllä ja toinen pää lavuaarissa. Huh huh! Vesikin tuli ulos. Nyt on sitte lämpö ja ihan kauhea olo! :( Pääsisköhän sitä sit huomenna duuniin? Torstaina saiskin sitte lähtee Laphiin lomailemaan viikonlopuksi. :) Mies yritti yöllä parhaansa mukaan pitää hyvänä ja lämmittää, aivan järjetön lihaskipu ja palelu! : / Huoh...
 
voi Dremming, nyt paranehan kunnolla! mä oikein pelkään noita oksennustauteja kun mulla on suolistosairaus niin meen niin heikkoon kuntoon aina, yleensä mulla menee viikko et paranen okse/paskataudista!!!!! :x ja huonolla tuurilla joudun sairaalaa tiputukseen.. meinaan mulla kestää se tauti yleensä sen 3 päivää ettei mikää pysy sisällä, edes vesi, vaan se tulee molemmista päistä ylös! siinähä sit istun 3 päivää pöntöllä ämpäri kädessä :D
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti saako udella mikä suolistosairaus sulla on? Eksällä oli Crohnintauti, ajattelin, et ei vaan ole sama?

Joo tää on tosi kivaa. Vielä nyt aamullakin saanu käydä sontimassa pelkkää vettä. :( Mukavasti vääntää vatsaaki ku edes yrittää juoda tuota vettä, mut pakko kait se on. Muutenhan tässä kuolee nestehukkaan!
 
Kiitti tiuhti! Täytyy ottaa sitä Imodiumia. :) Tulis nyt vaan se ukko kotiin, sais alottaa mun hoitamisen (siis passaamisen). :D

Mä kyl muistan sen mun eksän taudin, liianki hyvin. Sillä tais olla aika huonona se suoli ku joutu yks kesä olemaan viikkoja sairaalassa ja syömään aina vaan voimakkaampia lääkkeitä. : / Onko sulla sitä suvussa?
 
joo, mun äitillä on taas Colitis ulcerosa eli haavanen paksusuoli, häneltä kyllä on poistettu koko suoli niin ei ole enää vaivana, mä vaan sain sit perintönä tämän paskemman taudin eli mulla on pasku ja ohutsuoli tulehtunut :( yleensä se meneeki niin että esim. jos mun lapsella tulee suolistosairaus niin todennäköisesti se on toi colitis taas.. ja joo, paska sairaus tää on, onneks nyt on pysyny hyvänä ja olenki ilman lääkettä taas kokonaan :) mut vuosi sitte olin pahassa kunnossa! mutta nyt kun sairaus on remississä niin ei sitä muistakkaan ollenkaan :D
 
Memelisa Suuren suuret pahoittelut! Hiljaiseksi vetää tuommonen..Voimia ! :hug:

Sokruli Pahoittelut ja voimia! :hug:

tiuhti_ Mahtava juttu, että mies ymmärsi sun huolen ja saitte asiaa eteenpäin! :) Varmasti koulutajasta on apua!

Dremming Inhottavaa mikä tauti suhun iskenyt! :x Pikaista paranemista!

ON: Alaselkää jomottelee ja samoin alavatsaa. Vaikka aiemmin olin jo menettänyt tähän kiertoon toiveen kun ei ovistakaan löytynyt niin silti sitä nyt koko ajan yrittää etsiä oireita! Äääää..Vois vaan ottaa iisisti, mutta ei..:headwall:
 
Ilkeitä tauteja tuommoset! Miks niitä ylipäänsä pitää olla olemas. :( Eksällä ei ollu suvussa, hän on ny sukunsa ensimmäinen. Mut sehän on hienoo, jos ilman lääkkeitä selviit! :)

Mulla ei oikeen mitään perinnöllisiä sairauksia oo kauheest, mitä ny hieman atooppinen iho ja huonot hampaat, siis reikiintyy helposti. Niin ja kuukauden pääst mulla on aika kardiologille joka ultraa mun sydämen ku pienenä mulla oli sydämessä yks ylimääräinen kolo ja se on aiheuttanu monesti esim. hammaslääkärissä hampaanpoiston yhteydes lisätoimenpiteitä. Jos hyvin käy, se kolo on menny umpeen ja saan "terveen" paperit. :)
 
Dremming, toivotaan, että sydämmen reikä on kunnossa! :) :heart:

Lilli88, kuulostaapa hyvältä nuo siun oirees ;) testionnea muru :heart: ja kyllä, nyt on jo levollinen mieli ja paljon parempi olo, kun luotan siihen kouluttajaan!

eli ensi viikolla olis eka neuvolatunti koiran kanssa :) sitä odotellessa!!!!! heti on paljon levollisempi olo :)
 
Mä taas oon utelias niinku pikkulaps, mut mitä sä tiuhti teet työks? :)

Toivotaan, et testiin ilmestyis kaksi viivaa Lilli88!! ;)

Huh, onneks ukko tuli kotiin ja toi mulle piimää, jospa se alkais pysymään sisällä. :) Ihanan lyhyitä nää mun viestit, mut kyljellään pää tyynyllä kirjottaminen on hiukka vaikeaa. :p
 
Moi tyttäret :)
Oli pakko tulla tänne hehkuttaa. Mulla oli tänään ensimmäinen työpäivä tossa uudessa duunissa ja täytyy sanoo että ihan hemmetisti mulla on oppimista mut tosi kiva paikka, tosi kivat työkaverit, ja paljon tekemistä. :) Parasta on se että toi on oikeesti päiväduuni, ehtii näkee kavereitakin joskus.
 
Dremming, mie oon taloushallinnon ihmisiä, controlleri :) ja toki saa udella ja kysellä, kerron mielelläni! ja paranehan sie nyt siellä :heart:

Namppis88, onnea uuden tyäpaikan johdosta! :) kiva kuulla, että viihdyt siellä, eka päivä onkin aika ratkaiseva minusta jatkonki kannalta!

Lilli88 ei ei ei ei, nyt pidetään täti poissa! *puuhpuuhpuuh* ++++++++:whistle: kiinnittymistä??? ;)

Mirwu, joko on plussa testissä? :p

ON, siis tänään on jo KP6 :D eilen tehtiin jo eka talletus :wave: ja huomenna ois sit taas sen aika, mun laskujen mukaan maanantaina ois KP11 ja ovis, jos menee niinku muutki kierrot! maanantai on vaan siitä kökkö päivä kun molemmat on viikon ekan duunipäivän takia niin väsyjä, että katotaa tuleekohan edes talletettua! meinaan mie en usko et riittää jos tekee talletuksen sunnuntaina :stick:
 
Viimeksi muokattu:
t84
Huomenta!
Nukuin sit viime yönä sellaset 10 tuntia (mikä on mulle ihan törkeen paljon!) ja tuntuu et nyt oon sit sen takia ihan jumissa, en olis millään jaksanu nousta ja pää ei toimi ollenkaan. Siis mulla jäi niin paljon univelkaa viikonlopulta, mä siis heräsin molempina päivinä viideltä! En todellakaan tajuu, toisena iltana oltiin vielä iltaa viettämässä kavereiden luona niin jäi sit pariin tuntiin vaan nukkuminen.

Täällä olis jo vissiin dpo 2! :D Aika huimaa. Viikon päästä voi jo alottaa testaamisen :D Taas ärsyttävän hyvät fiilikset tästä kierrosta, pitäs vaan olla silleen coolisti ettei tuu petyttyä...

tiuhti mä uskon että tiistaina olis jopa parempi tallettaa :D En tiiä miten oot yleensä tikuttanu, siis että kp 11 on toi huippu? Niin sillonhan ovis tapahtuu vasta seuraavana päivänä niin sillonhan se vasta onkin hyvä tehdä... :D
Ja mä oon kans tosi skeptinen ton suhteen että joojoo simpat säilyy 2-3 päivää vai miten se meni... No en todellakaan usko tohon, kyllä mä haluun ne just oikeena päivänä sisään :D

Mirwu joko sulla on uutisia??

Laa84 muistinkohan ollenkaan onnitella, tarkotus oli kyllä... Mutta siis vielä kerran paljon onnea! :heart:
 

Yhteistyössä