<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Gabrielle Tiedän tunteen, kun tulee jonkinmoisia oireita ja haluaa totta kai uskoa, että ne viittaisi plussaan! Sinulla on nyt jännät paikat ja pidän sinulle kädet ristissä, että se olisi se toivottu tulos! Joo minä kyselin terolut-käyttäjien kokemuksia. Mulla ei ole tuota tuhruttelua ollut ennen tätä. Eilen illalla tuntui menkat loppuvan kokonaan, ei tullut myöhään illalla enää yhtään mitään, ei edes pyyhittäessä. Mutta tänään ihan äsken huomasin, että ihan puhdasta valkovuotoa on nyt, mutta pikkuhousunsuojaan on kuitenkin tullut sitä saamarin rusehtavaa tuhrua! :kieh: Ja alavatsa on reagoinut nyt ihan eri tavalla kuin aiemmissa terolut-kierroissa. Juuri tuota tarkoitin, että seurattaisiin ammattilaisen johdolla ovulaatiota, minä en vielä ole näistä nimistä niin perillä :LOL: Mutta varmaankin juuri tuo progesteroni-verikoe. Haluaisin myös seurata follikkelin (munis?) kehitystä, että kasvaako se siellä edes, voidaankohan sitä sisäultralla tai vastaavalla seurailla?? Olen kokeillut ovistikkuja, niin apteekin kuin kaupankin. Minusta ne on hieman harhaanjohtavia, saa joskus arpoa viivan tummuutta. Kaksi pakettia kokeilin myös niitä helkutin kalliita Clearbluen digitestejä, joista sain hymynaaman. Mutta siinäkin minua epäilytti se, että olin ehtinyt syödä terolutteja kaksi päivää eli neljä tablettia, joten mietin, josko se olisi johtanut harhaanjohtavasti plussaan, voisiko näin olla? Limoja ei kuitenkaan tuolloin ollut... Ja just tuo, että ne kyllä näyttää lh-huipun, mutta ei kerro sitä, tapahtuuko ovista siitä huolimatta. En viitsisi laittaa rahaa enää noihin, koska kokeillut olen niin monesta kierrosta ja joudun tikuttamaan pari viikkoa, joten aikamoinen lompakon tyhjentäjä on kyllä =)
 
syysmyrsky Se antaa kyllä toivoa, kun teillä on kuitenkin tärpännyt jo kaksi kertaa. Meilläkin kävi yksi tärppi, joka meni aika heti kesken, mutta jos jotain positiivista pitää siitä ikävästä kokemuksesta sanoa, niin se, että kyllä se on mahdollista. Mulla vähän samanlaisia fiiliksiä kuin sinulla, että olen malttamaton ja kaikki mulle heti nyt, mies ei vaan ole kovin innoissaan tästä luonteenpiirteestä :LOL: Mutta yritystä takana jo reilusti yli puolitoista vuotta, niin ei tässä enää kovin positiivisella mielellä voi olla. Meilläkin seksi on osittain pakkopullaa ja miehen työstressin ollessa päällä vielä vaivalloisempaa. On inhottavaa harrastaa seksiä vain vauvantekomielessä, jolloin se häiritsee itse toimintaa. Tiedät varmaan mitä tarkoitan. Mä olen kans todella kireä ja äkäinen, suutun ja loukkaannun lähes kaikesta. Tunteet on pinnassa ja ympärillä vaan kuhisee raskaana olevia, joka ei ainakaan auta tunnemyrskyjen suhteen... päinvastoin, itkuraivarithan siitä vaan tulee ja kamalan ahdistava olo! Ymmärrän niin hyvin sinun kireyttä ja stressiä!! Mä luulen, että itselläni tämä stressi johtuu lähinnä tästä epätietoisuudesta, kun ei voi tietää, onko jommassakummassa vikaa. Jos saisi edes tiedon, että olemme terveitä ja kaikki ok, niin varmasti suurin stressi ajautuisi pois ja vois ottaa paljon rennommin myös seksin suhteen, kosna tietäisi, että mahdollista se on ja ajan kysymys vain. Mutta tämä tilanne, että jos onkin jotain vikaa ja turhaan vaan yritetään... miksi ihmeessä??!! Nyt on aika toimia, sano mies mitä sano! Sinulle tsemmpiä kovasti, ollaan toistemme tukena :hug:
 
Täällä on ollu aktiivista. Onnea sokrulille :heart:

Täällä vissiin kroppa on ihan sekasi. Ajattelin tosiaan noitten lämpöjen perusteella + ovistikkujen perusteella et ovis ois ollu tuossa alkuviikosta, mut tänään näyttäs siltä et täti ois kurvaamassa kylään. Tänään on nipristelly masua ja suihkussa huomasin vähän rusehtavaa limaa, joten kokeilin tops tikulla emättimestä et miltä siellä näyttää. Kirkasta verta ei vielä ollu, mut aika rusehtavaa kyl oli... joten eiköhän tää oo nyt tätiä odotellessa menossa tää aika. Toisaalta ihan mahtis, vaikka sen plussan oiski halunnu, niin saapahan kunnolla kiertopäivistä kiinni ja mutki saa tuonne listalle sit nostella.

Erittäin kaunista päivää teille kaikille :heart:

-Memelisa-
 
Rentouttavaa pääsiäistä kaikille teille ihanille naisille! Minä poistun keskuudestanne muutamaksi päiväksi, kun lähdetään reissuun. Kyllä tekee hyvää vaihtaa maisemaa ja saada muuta ajateltavaa. Puusauna, suklaata ja lammasta!! Ihanaa! Toivottavasti sää suosii, että pääsis myös ulkoilemaan. Palailemisiin!
 
"kuumeilija" oikein mukavaa ja munarikasta pääsiäistä!

pakko tulla hehkuttamaan :D sieltä on meidän odotuspuolen esikoispinkasta syntymässä kohta puoliin eka vauva jo, viimistä viikkoa viedään :D ihanaa! yksi maalissa sitten! :) niin se aika vaan rientää! :)
 
Heips. Täällä tuli kuin tulikin sit täti kylään, oon aika ihmeissäni et mitähän viivoja mä oon alkuviikosta saanu ovistesteihin ja mites mun lämmöt on tuossa vaiheessa heitelly oviksen mukaan??? Noh kuitenkin mut saa nyt nostaa listoilla ja päivittää tuon kp1/?? ku kerkeepi. Tästä on hyvä lähtee sit tärpittämään ;)

-Memelisa-
 
onnea sokruli:heart:
ja tsemppii memelisa! oot ihanan positiivinen.
kuumeilija itsellä stressi johtuu samasta syystä kun ei tiedä onko jossain vika vai onko ajoitukset ollut huonoja aiemmin, ei voi tietää. ja varsinkin jos ei ennen kaksosten laskettua aikaa ala plussat paukkumaan niin en tiedä missä jamassa henkinen hyvin vointi on siinä vaiheessa. :/ joka puolella pyörii tosiaan raskaana olevia ja eräs facebook kaverini oli kirjottanut juuri näin "Vilkas on tuo tyyppi tuolla masussa, kokoaika potkuttaa ? aamulla ekaks ja illal viimiseks ? Miten voi tupakka maistua näin hyvältä? Ehkä siks, kun oon tänään alottanu tunnin välein polttamisen, ni sais vähän vähennettyä. kiva roikkuu tääl ja kyttää kelloo et koska voi taas vetää :D kyl se tästä"...luin moneen kertaan ja mietin että anteeksi mitä. jos ite kyttää ovista ja elää nyt jo lapselle mitä ei ole kuulunut, ei juoda, ei polteta, ei pidetä hauskaa kavereiden kanssa kaiken aikaa pitää miettiä voiko lähtee talvella thaimaahan tai kesäkussa provinssiin ja ne jotka ansaitsis lapsen ei sitä saa. oon käsin kirjottanut päiväkirjaa tästä epäreiluudesta ja porannut sen kirjan väliin jokusen kyyneleen :/ hetkittäin mielessä käy pitäiskö luovuttaa kun tuntuu välillä että asian tiimoilta on enemmän tuskaa kuin iloa. ja toiset päivät on hirmu synkkiä eikä tätä asiaa saa mielestään.. mut josko kevät aurinko piristäisi maansa myyneitäkin :) toivoa ainakin on aina hetkittäin!
 
Hmmm.. tiistai-iltana siis tuhrua, eilen enemmän vuotoa mutta tänään taas ei paljon mitään, tuhrua vaan:confused: maha oli kipee sillon tiistai-iltana, mut sen jälkee ei oo ollu ollenkaan. Yleensä en oo pystyny mitään tekemään menkkakipujen takia kierron pariin ekaan päivään ja oon yleensä vuotanu ku joku putous ainaki 3 ekaa päivää, mut nyt ei ku vaan tuhrua.:O mitähän tää on? Onko joku ollu samanlaisessa tilanteessa? Mitä mää teen, ku ei tää oo mulle normaalia?:attn: hmm.. pitänee varmaan seurailla tilannetta...

Sokrulille oikein paljon onnea plussasta:heart:
Hyvää pääsiäistä kaikille!:heart:
 
Tnyatäällä ilmottautuu kans yks tuhruttelija! tämän kierron aikana noin viikon verran tuhruttomia päiviä muuten rusehtavaa mut tällä hetkellä pelkkää aivan vaalean ruskeaa limaa? mies on ihan varma et mulla on klamydia ja kohdunkaulan ja kohdun tulehdus ja kaikkee ku se vertailee "OIREITA" nettilöytöihinsä :D mä nyt en usko mihinkään noista mut on tää aika erikoista. ja tosiaan maha ei ole ollut kipeä missään vaiheessa.. sangen outoa..
 
syysmyrsky On tää kyllä outoa.. ensin mun säännölliset menkat alkaa liian aikasin tuhruillen, tulee vähä enemmän vuotoa ja taas tuhruilee.. edelleen..:| Siis onko sulla kauanki jatkunu tuo tuhruilu? Ootko kyselly lääkäristä mitä vois olla? Mulla oli tosiaan maha vaan sillo kipeä ku aloitti tuhruilun ja oon tänään ja eilen ihmetelly kovasti, että missä mun mahakipu on.. pitäs vaan olla tyytyväine et se on poissa:) mikähän meillä on:confused:
 
"kuumeilija" Juu terolut-kuurin jouduin minäkin vetäseen kun alko noi kp:t paukkua yli 50. Nyt oon terotauolla ja seurailen mitä kroppa sanoo.

Joku kyseli ovulaatio ja menkkalaskureista. Itte oon vähän käyttänyt tollasta Kuukautispivkirja (Toi on siis linkki) On vähän monimutkanen käyttää mut laskee kivat keskiarvot ja sieltä voi tulostaa esim lääkärille hyvän version mukaan jos tahtoo.

Tää likka hiljenee myös pääsiäisen ajaksi. Lähdetään viettämään leirielämää koiraleirille. Saadaan myös meidän pikku-koira kotiin mammalomalta samalla reissulla :heart: Palaillaan ihanaiset! :hug:
 
nyt on kp29/28-30 ja viikko kuukautisista alkoi tuhru siis ruskeaa kokkareista vuotoa mulla..ja se loppu viikko oviksen jälkeen noin komeksi päiväksi ja nyt tulee sellasta ihan vaaleankeltaista/ruskeaa litkua? eikä ole virtsanpidätysongelmia siis :D en ole kysellyt lääkäristä mitään..luultavasti täää sekoilu on jotain keskenmenoon liittyvää mut koska en ole kipuillut tai mitään ni olen vaan tyytynyt pikkuhousunsuojan ihmettelyyn et hmm mitäs väriä ja koostumusta täältä tänään löytyy. aika erikoista kyllä!
 
Hey
Noniin!

En nyt ala kommentoimaan kirjoituksia sen kummemmin kun tekstiä on tullut niin hurjasti..
Lyhyesti, tsempitykset kaikille piinailijoille! :heart: Voimahalit uuteen kiertoon lähteneille!:hug:
ja suuren suuret onnittelut Sokrulille!:heart:

Täällä siis tosiaan kp 61 HUOH!:headwall: Odotan menkkoja kuin kuuta nousevaa, pääsisi uuteen yritykseen...Tässä samaisessa kierrossahan kävin gynellä kp 18 jolloin totesi vasemman muniksen olevan PCO tyyppinen ja oikea normaali. Pitkät kierrot vaan ottaa päähän...Mahtaa tulla taas hulppea vuoto kunhan hanat suvaitsee seuraavan kerran aueta. No, tilannehan on kuitenkin hyvä ja gyne käski syksyllä tulla uudestaan mikäli ei ole tapahtunut muutoksia ja kierrot ovat koko ajan pitkiä..silloin sitten clomit/terot käyttöön. Tänne ei siis sen kummempaa, nyt tuntuu että kevät alkaa vaikuttaa ja itsekin tässä heräilee talven koomasta eloon ainakin henkisesti, toivottavasti kroppakin olisi samaa mieltä.. Anteeksi nyt tämä omanapailu heti alkuun!!:ashamed:

Kiitos tiuhti_lle pinkan päivittämisestä! :heart:

Paljon paljon plussapuhureita kaikille!+++:whistle:
ja oikein vauvarikasta pääsiäistä!:heart:
 
t84
Mä en nyt tiedä enää mitä tehdä, meillä ei vaan oikeen toimi mikään tällä hetkellä :( Meillä oli ihan kamala riita ja ukko lähti poikien kanssa baanalle ja mä jäin yksin kotiin märehtimään.

Siis tää alkaa olee jo ihan toivotonta, mies ei edelleenkään ole ikinä kotona. Mä oon vaan niin yksinäinen :( Ja niin kypsä. Ei tää miksikään muutu, eikä elämän tällasta pitäis olla. Ollaan siis puhuttu jo vaikka kuinka monta kertaa asiasta mutta vieläkin tilanne on sama.
Mä luulen että ero tässä tulee, mitä sitä kaunistelemaan, ennemmin tai myöhemmin, nää asiat ei vaan näköjään oo korjattavissa.

Kai tässä tosiaan on vauvatohinoissa unohdettu toisemme, ollaan eletty oviksien ja oireiden mukaan ja unohdettu koko parisuhde. Pettymystä toisen perään, ei se helppoa ole...
Pitäkää siis toisistanne huolta!

Sori, oli vaan pakko purkautua johonkin, tällä hetkellä on vaan niin paska mieli. :'(
 
t84: Voi kurjaa.. Koita jaksaa, toivottavasti saisitte kuitenkin asiat selvitettyä :hug:

En oo käynyt täällä pitkään aikaan edes lukemassa, anteeksi :ashamed:
Nyt olisin kovasti tulossa takaisin, jo huolitte..

Keskenmenosta jotenkin selvitty ja nyt toivotaan kovasti jo uutta raskautta. 1,5vk sitten alkoi kunnon vuoto, en oikein tienny oliko menkat vai jälkivuotoa, kun yhtenä päivänä vuoto oli aika reipasta. muuten hyvin menkkamaiset. Nyt ollu sit jo 3 päivää menkkaoireita, mutta mitään ei ole tapahtunu??? Whaat?? Ei koskaan oo näin käyny... Täällä nyt ihmetellään sit tätä hommaa.. Verikokeessa maanantaina hcg-arvo oli 50, joka on just se raja, että jos on alle niin ei tarvi kontrolloida. Sanoivat, että jos menkat ei ala viikonlopun aikana niin käydä vielä ottamassa uus verikoe tiistaina. No, tehäänpä näin.

Ja Hyvää Pääsiäistä kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
t84 mä tiiän miltä susta tuntuu. Me kans erkaanuttiin viime syksynä ku kaikki mun aika meni vaan vauvajuttujen seuraamiseen, unohdin mieheni aivan kokonaan. Meillä tilanne ei mennyt noin pahaksi ja tilanne helpottu vasta sillä kun me mentiin yksityiselle lääkäriasemalle tutkituttamaan mun kehon toimintaa, se sai mut rauhottumaan ja aloin taas huolehtimaan parisuhteestamme. Mä kehotan et juttelet miehes kanssa kunnolla, toivottavasti saisitte yhteisen sävelen ja ymmärtäisitte toisianne ja tilanne alkaisi korjaantumaan omalla painollaan. Todella paljon voimia sulle sinne kaiken surun keskelle saat täältä multa ison halauksen

lemonade tervetuloa takaisin. Itsekkin jouduin tuolta odottajista palaamaan. Mulla pieni poika meni kesken viioilla 14+2 ja syntyi seuraavalla viikolla 15+4. Tiedän et suru on kova ja itkuja tulee vaikka kuinka pitkään ja asia vaikuttaa monessa muussakin eri suhteessa. Valtavasti jaksamista, suru kyllä helpottaa ajan myötä, mutta koskaan sitä ei tule unohtamaan. Toivottavaste saatte, niin kuin me kaikki muutkin, uuden plussan mahdollisimman pian :heart:

Taas pitää sit ihmetellä oman navan toimintaa. Joo mähän ilmottelin et mulla alko menkat. Kyllähän ne alkokin mut kesti normaalia vähän runsaampana vuorokauden ajan, sen jälkeen on ollu tosi vähästä, ei oo siteeseenkää oikein tullu. Eilen illalla vaihoin jo pikkuhousunsuojaan ja tänään ei tuu ees pyyhittäessä mitää. Alkaa mennä aika omalaatuseksi nää mun kehon toiminnat. Lisäks mun keho on alkanu taas kutisemaan vatsan seudulta ja rintalastan kohalta. Eilen oli joku puoltoista minuuttia kestävä kipukohtaus molemmilla kyljillä? Tänään sit nännejä kipristelee, et pitäs niitäki vähän rapsutella? En enää ymmärrä. mut piän nyt siitä kiinni et nyt on KP3 pitää käyä ostamassa kunnon ovistestejä valmiiksi et saapi ottaa taas sit järeet aseet käyttöön.

-Memelisa-
 

Yhteistyössä