<3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

LEAL (ja miksei muutkin): suosittelen lämpimästi kiipeämistä kaupunkijunan kyytiin, olin puoliltapäivin muksujen kanssa ajelulla ja se sai mun pari päivää kestäneet supparit koventumaan ja nyt läksi limatulppa irtoamaan :D Jos huomiseen mennessä ei ole alkanut tosissaan tapahtua, istun siellä junassa neljä kierrosta!

Katja ja masukki rv 39+1
 
Hepskukkuu! Täällä voidaan jo paremmin. Tein päivityksetkin. Löytyykö vapaaehtoista tekemään pinoa heinäkuulle? Jos ei millään löydy niin voin jatkaa, mtta en voi taata että ehdin kovin usein päivityshommiin. Arki kuluu kätevästi kahden pienen tytön ja yhden ison miehen hoidossa. :D :heart:
 
tinnaa: en tosiaan haluais pelotella mut tiedän tapauksen missä loppuajasta alkoi hidastua tosissaan sf mitta ja mitään ei kukaan asialle tehty ja kun vauva viimein synty niin oli alle 2500 g vaik meni yli la ja sit 2 vuoden päästä todettiin et sillä lapsella on yx oireyhtymä, en nyt muista eli kannattaa olla huolissaan siin määrin et vauva ei välttämättä saa tarpeeksi ravintoa eikä siis kasva kunnolla, mut eikös sulla ollu perjantaina kokoarvio tj. et kysy siellä ja mä todella toivon et kaikki on teil hyvin!! ei siis oikeesti ollu tarkoitus huolestuttaa, mut kerroin nyt tälläsen version asiasta.

päivittäjäksi musta ei ainakaan ole, toivottavasti joku löytyy.

tääl oli joku kamala vatsakramppi äsken mahassa, nyt tarkkailen vauvan liikkeitä, jos ei ala pikku hiljaa tuntumaan niin lähen johonkin näytille, pelotti kyl niin se kramppi, kun sattu ihan kiitettävästi.

pääryskä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja-81:
LEAL (ja miksei muutkin): suosittelen lämpimästi kiipeämistä kaupunkijunan kyytiin, olin puoliltapäivin muksujen kanssa ajelulla ja se sai mun pari päivää kestäneet supparit koventumaan ja nyt läksi limatulppa irtoamaan :D Jos huomiseen mennessä ei ole alkanut tosissaan tapahtua, istun siellä junassa neljä kierrosta!

Katja ja masukki rv 39+1
Ei oo totta, me ollaan just suunniteltu miehen ja esikon kanssa että mennään ajelulle lauantaina :D Toivotaan, että siitä totisesti on hyötyä! =)

 
Sedrik Tosi hyvä huomio tuo S-juttu! Näin sen täytyy olla! :D

Päivittäjäksi ei ole minustakaan, vaikka loppukuinen olenkin...

Täällä entiseen malliin. Hirveä siivoushimo koko ajan päällä, tänään ollut vuorossa keittiön hankaaminen. Onhan se hyvä, että koti pysyy siistinä ;) . Eilinen meni esikoisen ja anopin kanssa riehuessa puoleen ja toiseen, joten selkä oli ihan kauhean kipeä illalla ja tämän päivän on supistellut ahkerasti. Lisäksi myös sellaista mahanvääntöä, en halua mitään ripulia tähän riesaksi! :headwall:

Anoppi tosiaan ollut jo kaksi yötä ja vielä on yhden yön ja tuntuu jo että mielellään ois ihan omalla porukalla. Vaikkei tuo mikään höösääjä ookkaan, niin kyllä se silti alkaa ahdistaa pikkuhiljaa. :kieh:

Mutta nyt postiin! Suppareita niitä toivoville! :)

Pikkumuksis rv 36+3
 
moi!
mä en kanssa kyllä osaa päivittää ja musta tuntuu että mä en ihan hirveen kauaa tällä puolen pyöri tai sitten jos tää ei tuu ulos niin oon ainakin niin kiukkuinen että en jaksa täällä kirjoitella. mutta ei sun cassy tarvitse päivittää tai sitä stressata. sä oot jo homman hoitanut hienosti ja jos meistä joku ei innostu sitä tekemään niin omahan on häpeemme:)
mulla oikeesti menee hermo, nyt ollu niin paljon kaikkea vaivaa ja kipuilua että en tajuu mitä tuolla oikein tapahtuu. supistelee niin pirusti, mutta ei säännöllisesti, selkää ja alapäätä vihloo ja ties mitä kamaa valuu ulos :LOL: ja nyt tää turvotus, aivan järkyttävää, varpaita en voi heiluttaa ja mitkään kengät ei mee jalkaan. meinasin jo r.myrkytystä kun muutenkin on huono olo, mutta verenpaineet ei anna viitteitä siihen... en jaksais enää. onneks huomenna on neuvola, jos sieltä saisi jotain apuja. on kyllä joku uusi täti etten tiedä yhtään minkä tyyppinen on.
anteeksi tämä vuodatus, mutta mulla on oikeasti nyt niin kurja olo ollu tän viikon ettei meinaa enää jaksaa.

voimia kaikille :hug: nyt on sentään oikea kuukausi :D

toivova ja nyytti POKS 38+0
 
Onnea kaikille poksuneille!

Tänään oli neuvola ja kaikki ok. painoa tullut 500g
kohdunpohjan korkeus 33
raivotarjonnassa
ainoa, et verenpaine on TOSI alhaalla 96/64 EI ihme että vähän huimaa silloin tällöin :/
Tulisi vaan jo ulos pikkuinen, nyt olisi hyvä saumakin kun ukki vei kaksoset mökille yökylään.
Tulevat vasta perjantaina takaisin.
Pitäisköhän tuon miehen kanssa jotain koittaa tehdä.... saunoa ja muuta :p

riepuriia ja torsti 37+5
 
Pikaiseen kirjoittelen...
Täällä ollaan nyt KYS:ssä ja kohdunsuun tilanne tänne tultaessa oli ulkosuu kolmelle sormelle auki, vielä kovin takana. Tabu laitettiin alapään kautta pehmittelemään kohdunsuuta. Toistaseks ei tapahtunut muuta kuin supistukset loppu ku seinään. :/
Ehkä hiukan tullut sellasta veristä limaa, limatulppa irtoamassa?
täytyy lähteä rappusia kävelemään nyt kun taas saan liikkua että tilanne edistyisi.
Tsempit muillekin!
 
Tsempit Tuuliinalle, toivottavasti supistukset alkaa pian uudestaan, ehkäpä ovat jo alkaneetkin =)

Pävittäjäksi mustakaan ei kyllä ole, oon vähän toisaikanen muutenkin tän kirjoittelun kanssa :ashamed:

Oma napa: Eilen siivosin tunnin autoa sisältä supistusten toivossa, mutta ei, niin ei!! |O Siivotessa tuli pari, mutta illalla ja yöllä ei ainuttakaan :kieh: Tänään oon sitten ottanut rennommin, kummipoika vanhempineen oli kylässä. Tossa iltapäivällä tuli taas veristä limaa hiukan, ja selässä tuntuvia supistuksia muutama. Mahan puolella on ollut illan aikana vaan muutama suppari. Sitten on jotenkin kummasti toi alavatsa tosi kipeä aina seistessä, johtuiskohan siitä että vauveli on laskeutunut ja toivottavasti jo vaikka kiinnittynyt :whistle:
En jaksa vieläkään uskoa että synnytys olis lähellä, tota verivuotoa on ollut vko:lta 34 lähtien melkein joka viikko; tulee aina hiukan ja loppuu melkein yhtä nopeasti kun on alkanutkin. Nyt tosin oli enemmän limaista kun ennen.

Nyt lähden suihkuun, ällö olo kun on koko ajan niin kuuma ja hiostava olo :eek:

MMK & Kirppu 39+1
 
MOIKKA!

Täällä vauva on potkinut koko illan siihen tahtiin et kylkiluut hellänä ja huono olo enkä pysty nukkumaan ja kauhee paine alamahassa... Ja nukuttais....

Tää ei ainakaan enteile sit synnytystä, kun eiks vauvan yleensä rauhotu mahassa kun synnytys lähenee vai muistanko väärin?????


Cassy on hienosti hoitanut päivitystä, mutta musta ei ole jatkajaksi ja samaa mieltä toivovan kanssa et jos meistä kukaan ei ole valmis jatkajaksi niin se on meidän murheemme ja cassy varmaan muutenkin jo siirtyy meitä muita odottelemaan tonne vauva puolelle....

38+5

 
SusSoo
UUSI PINO TEHTY!

Mä nyt tein edes tuon heinäkuun pinon, ettei tarvi hävetä kun kesäkuun pinoon kirjoitellaan. Välttämättä en ala päivittää. Tarkoituksena olis poksua tästä pian itsekin tuonne vauvapuolelle.

Sussoo ja S 37+5 :heart:
 
Miulla ollut tänään kaamea iltapäivä.. Joka liikkeellä maha pingottui ja loppujen lopuks tuli jo välistä niin kiepitä supistuksia että itkua väänsin. Jännä että liikkuessa supistaa ja tuli ne kipeät, sitten kun kävi lepoon niin ihan pienen pieniä pingotuksia vaan. Helpotin sitten oloani kuumalla suihkulla ja lopulta mies lämmitti saunan. Kaupan päälle oli niin hirveä päänsärky että oksat pois :/ Muutama 1g panadoli sitten autto vihdoin päänsärkyyn ja supparitkin alkoi helpottaa.

Kiitos Sussoo pinon tekemisestä :)

Mie olin näköjään lentänyt tuolta heinäkuisten kerhon puolelsta pihalle kun en oo sinne jaksanut mitään kirjoitella...

Puh, kyllä on veto pois. Voimia meille kaikille

:heart: Tanjuska ja Väinö 36+3
 

Yhteistyössä