<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Voisin oikeestaan ilmottautua varulta jo tännekki.. Ilmottauduin kyllä jo tuonne jouluaaton plussaajiinki :ashamed: mutta nykykierron mukaan oottelen menkkoja hyvinki vielä viikolla 1. Nyt kp 9/32 (väli vaihellu nuorimman jälkeen 24-55 et otappa selvää)
 
Liitytääs tänne nyt sitten. Eli esikoinen toiveissa, yk3 ja kp:t on nyt 5/32. Joka kuukausi tuo kp vaan nousee, mutta nyt on kaksi vikaa kiertoa tosiaan ollu tuon 32. Tammikuun ekalle viikolle mennee testaus. Ehkäpä 3.1 ois hyvä päivä :)
 
Huomenia, meillä nukuttiin tänään pitkään. Mitä ei ole tapahtunut sitten aikoihin. Onpa energinen olo :D

No niin, muutama jo ilmottanut jännäävänsä vuoden ekalla viikolla. Ja tuttuja nikkejä aikasemmista pinoista :heart:

Katotaan saadaanko joku lista aikaseks??? Voin yrittää tehdä, en ole kyllä koskaan sellasta tehnyt.. :headwall:
 
:heart:MAANANTAI 8.12 :heart:


E-V-A...............kp8/32............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp4/28............yk6.................?
delfis...............kp12/28-36.....yk4.................ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp12/32...........yk?.................?
Flora-79..........kp7/32.............yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp7/29.............yk11..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp4/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp13/30............yk3................neljäs toiveissa
TESTIPÄIVÄT:

ke 31.12.2008
to 1.1.2009 E-V-A,yöperhonen-
pe 2.1
la 3.1 Flora-79,kujakatit
su 4.1
ma 5.1
ti 6.1
HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET
 
Maanantailla mennään.. hieman on ei niin aktiivinen pino, mutta jospa se loppua kohti virkistyisi.

).( ei mitään kummempia. Täti lähti ja harjotukset alotettu. Täytyy kyllä sanoa, että en edes odota plussaa tässä kierrossa. Sellanen fiilis vaan... Ehkä se tästä viel nousee ylöspäin.
 
heippa :) voisimpa tännekin ilmoittautua mukaan... eli tänään kp 7/29 ja yk11, ensimmäinen ois haaveissa. toiveita elättelen, että josko kuitenkin olisin pieniin päin, kun vime tädin vierailu ei ollut kovin uskottava. kuinka ihminen voi olla näin tyhmä.? :headwall: no, mutta etiäpäin :)
 
Mä haluun ja mukaan :wave:
Eli mulla nyt kp4/27-29 ja sovitaa nyt testipäiväksi vaikka 3.1(tosiasiassa hermoheikkona testaan jo varmaa viimeistää 1. päivä :D :kieh: ) ja yk ois nyt 3.
Vähän taustatietoa muutenkin mie 26v,mies tänää 28,esikoinen 5v ja kuopus 8kk ja KOKSissa synnytetään ehkä sitten joskus,hope so!Meillä kun tuo kuopuksen tekokin kesti vaan vaivaiset 3vuotta :/ mut toivottavasti ei nyt tarvis ihan yhtä kauaa ootella!

G: Kertokaahan muutkin hiukka itsestänne,niin tiedetään ketä täällä oikein pyörii =)
 
Moikka!
Oikeesti mä kuuluisin tuonne jouluna plussaaviin mutta kun enhän mä tunne sielt kuin pari ja täälä on osa ainakin samasta porukasta mikä aikaisemmissakin viimeisissä pinoissa niin siks mä tuppaudun taas tänne :ashamed: Viimekierrost mulla kp.t pidenty kahdella ja jos nytkin käy samoin niin sit tuo tosiaan menee vkon 1.
Päätin kyllä kun het toisena tipuin viimeeks et oli sit viimeinen pino mut kuinkas ollakkaan, en mä osaa olla poissa :headwall:
Tänään siis kp 13/30 yk3 eikä vielä ainakaan merkkiäkään lähenevästä oviksesta :(

Anteeks, myöhemmin vastailen tuohon kujakatit galluppiin kun nyt mentävä, pikkuneiti heräs :)
Mukavaa viikkoa kaikille ja muistakaahan, tällä kertaa plussataan kaikki kun viimekierrost kuitenkin tipahdettiin vaikkei pitänytkään :wave:
 
E-V-A Kiitos! Hienon pinon oot tehny! :flower:

(.) Täällä kans alotettu harjottelu ;) Oon myös ihmetelly kun tätösen vierailu kesti vaan 3päivää ja niukkaa vuotoa oli, eikä kipuja melkein yhtään. Katselin kiertoja taakse päin ja tajusin että joka toinen kierto just tollanen. Mietin, josko on toinen puoli "vammanen" ja joka toisessa kierrossa en ovuloi laisinkaan. :/ Ota tästä nyt selvää....

G: Minä siis itse 29v ja mies 28v ja esikoinen on haaveissa. Itse oon kuumeillu tosi pitkään. Miehen lämmittelyyn vaadittiin vaivaiset 7vuotta :D Sitten joskus, jos onnistaa synnytys tapahtuu VKS:ssa. Toivottavasti syksyllä 2009.
 
Mukavaa saadaan porukka lisää.. Mulla vähän sama juttu, että vähemmin tulee kirjoteltua pinossa jossa ei tuttuja (nikkejä). Voitais sitten niiden osalta jatkaa tässä samassa pinossa jotka ei plussaa, oisko hyvä idea?

G: En halua liikoja paljastaa itestäni, mutta minä ja mies alle 30vuotiaita. Kaksi lasta löytyy. ;) ;) ;)
 
Moikka :wave:
Voisin minäkin ilmottautua mukaan jos mahtuu :whistle:
Eli meillä ois pikkukakkonen haaveissa. Testipäiväks pärähtää 1.1.2009 jos täti ei kurvaa paikalle :)
Täällä ois menossa kp 4/28 ja yk 2.
Minäkään en halua liikoja paljastaa mutta minä ja mies ollaan alle 25 vuotiaita ja esikko on 2v :)
 
kopioin:
hah :D nii piti kertoo että näin viimeyönä ihan ihmeellistä unta.. sain kaksoset..:) en muista kyllä sukupuolia, mutta kuitenkin... ne oli ihan ruttusia pieniä ihania :heart: ja se tuli viel yllätyksenä, luulin että ootan yhtä ja sit tuliki kaks :D ja sit tuli paniikki ku ei ollu ku yks pinnasänky sun muuta kaikkee... voi jestas se uni oli ihana :heart: ja vaikka heräsin välillä ni se vaan jatku, kun yleensähän unet ei jatku jos herää välissä.! kaveri on monesti nähny unta että saan kaksoset :D kyllä mulle ihan yksikin pieni ihme riittäisi :heart: :heart:
 
Huomenta!
Onpas sulla yöperhonen ollut uni :D :heart:
E-V-A kannatan, mä ainakin meilellään jatkan tässä pinossa jos en plussaa ja jotenkin jo valmiiksi tunne et enpä tässäkään kierros :ashamed: Mulla vaikuttaa tää imetys edelleen ja nyt jo kp 14 ja kuiva kuin saharan hiekkadyyni :eek: Mies tällä kertaa 100% mukana, kiltisti ottanut kalanmaksaöljynsäkkin, sillä siis ihme teho =) Naurakaa vain mutta meillä ainakin mies tosi vireä kun sitä juo, selkeä vaikutus siihen ;)

G: Lähenen jo 40 kovasti kuten nikistä voi päätellä ja mies jo ylittänyt tuon parilla vuodella. Meillä siis jo murros/teini-ikäiset ja 1v3kk tytöt =)

Mukavaa päivää kaikillle ja ihanaa, täälä sataa lunta. Toivotaan että tällä kertaa jäisi
 
:heart:TIISTAI 9.12 :heart:


E-V-A...............kp9/32............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp5/28............yk6.................?
delfis...............kp13/28-36.....yk4.................ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp13/32...........yk?.................kuudes toiveissa
Flora-79..........kp8/32.............yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp8/29.............yk11..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp5/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp14/30............yk3................neljäs toiveissa
zeny...............kp4/28.............yk2.................toinen toiveissa
TESTIPÄIVÄT:

ke 31.12.2008
to 1.1.2009 E-V-A,yöperhonen-,zeny,delfis
pe 2.1
la 3.1 Flora-79,kujakatit
su 4.1
ma 5.1
ti 6.1
HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET


 
tervetuloa zeny mukaan :wave:
yöperhonen- olipas ihana uni :heart: Itsekkin usein näen vauva unia tai muuten raskauteen liittyviä ym. (viime yönä mun tisseistä tuli maitoa, siis unessa).

).( Jotenkin sitä alitajunnassa kuumeilee todella kovasti kun se uniinkin menee vaikka mielestäni ihan normaalisti elelen, etten kokoajan mieti vauvaa.

äiti vm70 tosiaan toi imetys varmaan pitää aika hyvin joillakin ehkäisystä huolen. Mutta sitten kun se on loppu ni mahikset nousee. Ja onhan niitä tosiaan nytkin. Kiva että löytyi halukas jatkamaan tässä samassa pinossa, ei se haittaa vaikka testataan eri viikoilla, eiköhän sellasenkin listan sais aikasex.

1.1.2009 kivasti on päivälle löytynyt testaajia :D

niin ja kiitos delfis jotain yritin väsätä...
 
Mä en ole nyt nähnyt vauvaunia, mutta kunhan kierto tästä lähenee loppuaan niin eiköhän niitä taas joka yö nää kuten aikaisemminkin :) Ajatukset on olleet viime päivinä ihan jossain muualla kuin tässä "projektissa". Lähipiirissä on sattunut ikäviä ja ne asiat on pyörineet mielessä :( Saa nähdä vaikuttaako tämä stressi ovikseen kuinka pahasti..

Mielelläni minäkin jatkaisin tässä samassa pinossa jos ei nyt tästä kierrosta tärppää :)
 

Yhteistyössä