<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
no joo sul onkin sit aika paljon enemmän matkaa kun minulla synnärille=O mulla vaan 8kilsaa,tosin meillä ei oo autoa ja mulla kaks pientä lasta (3v ja 1v) ni mihin mä ne laittaisin jos mies ei oo kotosalla just silloin kun synnytys alkaa kun pitäs kutsua ambulanssi heti (taksia edes turha kuvitella kun kiljuisin koko matkan todennäkösesti heheh)..ei voi oikein lapsia synnärille mukaan ottaa =D=D mutta joo kyl tosiaan kannattaa silloin valita tuo käynnistys vaikka kivempihän se ois et tulis ihan itekseen,koska ei voi sit taas tietää että kuin kauan sielä käynnistellään jne..ei jaksais millää olla montaa päivää sairaalas..=)ihmeen myöhäseks noikin pistää käynnistyksen kun mullakin se on rv 39+6 vasta=O
 
eva-maria ja Minnarun: Voimia viime metreille! Toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaan tällä kertaa. Ihmeen myöhään tosiaan se käynnistely aloitetaan, kun aikamoinen riski on kyseessä. :O

(.) Olen ihan loppu tähän sairasteluun. :mad: Makasin eilen koko päivän korkeassa kuumeessa ja astmaan ei tunnu auttavan nyt mikään. Voimat on ihan loppu. Pakko soittaa tänään neuvolaan ja kysyä neuvoa mitä teen ton astman kanssa. Olen pärjännyt tosi pienellä lääkityksellä vuosia, mutta nyt se tuntuu räjähtävän ihan uusiin mittasuhteisiin :( Se on siis pikkuhiljaa pahentunut koko raskauden ajan, mutta nää jatkuvat flunssat pahentaa sitä entisestään. Alkaa olla jo huoli tuosta pikkuisesta. Toivottavasti saa riittävästi happea vaikka minä rohisen ja vingun...
 
Heippa pitkästä aikaa :wave:

Hui, mitä syöksysynnytys kokemuksia, kyllä on jo parempi tosiaan käynnistää.. Mut viime tipalle on aikoja siihen annettu :O Ja sit vielä jos siirtyy entisestään ruuhkan takia :eek:

Mulla kauheita liitoskipuja, ei paljon panadoli auta, mut näillä mennään, liitoskipujen loppua odotellessa :headwall:

Josefia ja poika rv 30+5
 
mä meinaan kyllä sanoa huomena sielä äippäpolilla että en aijo kotia enää lähteä täältä sairaalasta..se ois jo liian suuri riski koska mulla laskettu lauantaina...se ois ihan hullua jos lääkäri sanois että joo käynnistellään vasta maanantaina..luulis että nyt helmikuun puolella ei olis kauheita ruuhkia synnärillä,ens kuussa vois jo ollakkin? esikoista kun lähin synnyttää heinäkuun alussa ni synnäri oli ihan tukossa ja synnytinki jossai ihme huoneessa ja kätilö hoiti 3 synnytystä samaan aikaan =O mun äiti sai toimia kätilönä siinä sitten=) ja toista kun menin synnyttää ni oli kyllä tosinopea palvelu,pääsin heti pöydälle ponnistaa,oli tosi hiljaista synnärillä! ja se oli tammikuu=)
 
Josefia: mulla alkoi aivan järkyt liitoskivut ja öiset lonkka,jalkasäryt rv 29 ja ne pahenisit vaan loppua kohden niin että nyt on tuo häpyluukin ihan törkeen kipee,hyvä kun pystyy kävelemään..oon kun joku pingviini konsanaan=P

viime yönä halailin vessanpyttyy sit oikein urakalla..toivottavasti ei siis tänään lähe syntyy lapsi sit! nyt 39+5 ja vieläkin oksettava olo ja vatsa ripulilla
 
mulla selviää huomenna paljon... toivoisin et paikat olisi jo pehmentyneet että käynnistys sujuisi nopeammin. Tytöltä ne tabletit ei vaikuttanu muuten kuin niillä lääke supistuksilla jotka oli vaan ärsyttäviä mut ei ne mitään aikaseks saanu. Nyt toivoisin että asuisin lähempänä sairaalaa. Huomenna paljon selvempää varmasti. Ei oo peitotkaan heilunu useampaan viikkoon ku on ollu tuntemuksia ja mitään tietoa ei oo kohdunkaulan tilanteesta viimeks katottu 24- viikolla.
 
mulla oli viime äippäpolikäynnillä rv 36+2 paikat ihan pehmeet,ulkosuu 2 sormelle auki ja kaulaa 2cm että ihan ok tilanne vissiin käynnistyksen kannalta..nyt tietyst varmasti vielä parempi tilanne kun on tässä jo supistellut ja vauvakin kiinnittynyt lähtökuoppiinsa,limatulppaa tullut ja sensemmosta..jännittää paljon tuo on edennyt nyt sitte..=)huomena klo 12 sinne äippäpolille
 

Yhteistyössä