*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Heippa kaikille! Ajattelin kirjoitella tänne kuulumisia, jospa ne antaisivat toivoa yrittäjille! Kirjoittelin täällä joskus 2012 ja jäin sitten palstalta pois, kun ei oikein ottanut onnistuakseen. Nyt en ole pitkään aikaa edes lukenut palstaa, mutta tuttuja nimim. löytyy vielä tuolta ketjun alkupäästä.
Tässäpä tarinaa: yritystä takana nyt 4,5 v, johon ei mahtunut yhtään ainoaa positiivista tulosta, ei edes haamua. Sairautena mulla reuma, joka tietysti lääkitysten vähentämisen takia pääsi valloilleen. Munasarjoista leikattu kystat (1. vuosi), kilppariarvot kohdalleen (2. vuosi), clomi-yrityksiä (3. vuosi) ja sitten hoitoihin. Ekasta hoidosta (pitkä) tuoresiirto - nega ja pas - munis ei lähtenyt jakaantumaan. Toka hoito (lyhyt) jäi kesken, kun muniksia tuli vain yksi. Kolmas hoito(pitkä) jäi kesken, kun synarela ei lamaannuttanut toimintaa ja lomaviikko sotki hoidon jatkamisen. No nyt neljäs hoito tehtiin "korvauksena" tuosta kesken jääneestä. Lyhyellä kaavalla saatiin kokonaista kolme solua, joista kaksi saatiin icsattua ja vain yksi jatkoi eloa. Tämä yksi ja ainoa olikin sitten hyvä 6-soluinen, joka nyt köllöttelee tuolla masussa. Meneillään siis rv 6 ja usko koetuksella, voiko tämä oikeasti tapahtua.... Meillä molemmat ovat jo turtuneet tähän yritykseen ja heittäneet toivon nurkkaan, mutta näinkin voi tapahtua. Jännityksellä odotan ensi viikon varhaisultraa, jossa toivottavasti saan itsellenikin vahvistuksen masuasukista. Ja kaikki mahdolliset varpaat ja sormet ristissä, että tämä ihmetys jatkuu... Eli toivoa on, onnea kaikille yrittäjille ja plussatuulia!!
 
  • Tykkää
Reactions: eppula
Vanessaaa: Tervetuloa joukkoon! :) Meillä ovista edeltävä aika mennään sillä jokatoinenpäivä-mentaliteetillä. Sitten kun ovisplussa tulee, niin voi olla yritystä perättäisinäkin päivinä. Mut kyllä se on jo maksimi, ei meillä kyettäisi esim. 2x päivässä -tahtiin :D Ja käytän ovulaatiotestejä, kun mistään en etukäteen tunnista oviksen lähestymistä. Enkä kyllä tunne itse 'tapahtumaakaan'. Testit on siis ihan must-juttu jos halutaan onnistua ajoituksessa!
Mut nopeaa plussautumista teille! :)

Kateudesta tms. Mulla on ihan samoja tunteita kuin teillä monilla siitä, että joku tuttu ilmoittaa raskaudestaan! Tiedän että pitäisi ja haluaisin olla onnellinen toisten puolesta, mutten vaan pysty! Tai no joo, oon toki onnellinen heidän puolestaan, mutten pysty todellakaan ajattelemaan mitään "ihanaa että heillä tärppäsi" -ajatuksia. En haluaisi olla tällainen katkeroitunut tyyppi, mutta minkäs teet.. :(

Kuivasta kaudesta. Niin ilmaisin itteni ehkä vähän huonosti siinä valkovuotokyselyssä, koska mulla siis on ollu tää sama tilanne monta kuukautta. Että mitään kuivaa kautta ei tod. tule ja nytkin vuoto on voimakkaampaa kuin oviksen aikaan. Ja varsinkin kun nyt puuttui ne oviksen jälkeiset oireetkin, niin tuli mieleen et merkkaakohan tää kostean kauden jatkuminenkin jotain mistä pitäis olla huolissaan. Jos ens kierrossa ei päästä siihen inssiin juhannuksen takia, niin multa sitten varmasti otetaan se loppukierron progesteronikoe joka kertoo sen, tapahtuuko se ovulaatio oikeasti. Ihmettelin jo alkuvuodesta miksei sitä otettu heti muiden tutkimusten yhteydessä..? Mut sillon en voi syödä Lugesteronia, että voipi olla kaikin puolin luomukierto edessä. Oon kyllä ihan fine sen kanssa, alkaa jotenki turtumaan tähän projektiin. Klinikka on sitte kesätauolla heinäkuun, joten jatkot siirtyy elo-syyskuulle. Mut voihan tässä tapahtua sitä ennen vaikka mitä! :p

Mut toivottavasti sulla BlackCat nuo kosteudet on nyt hyvä merkki! :D

Danniella: Tervetuloa sullekin! :) Ihailtavan pitkään ootte yrittäneet ennen lääkäriin menoa. Itse hötkyilin sinne heti kun vuosi yritystä tuli (tai oli tulossa..) täyteen. Sehän on kuitenkin hyvä merkki, että raskaus on ainakin kerran todistettavasti alkanut! Vaikka eihän se tietty paljon lohduta, mut tuohan se varmasti jonkunlaista varmuutta siihen, ettei yritys ihan turhaa ole.. :) Toivotaan kesän rentouttavan ja tuovan uuden plussan! :heart:

Demuli: Kiitos toivoa herättävästä tarinasta! On se hyvä, että monenlaisia apuja tähän projektiin saa. Matka voi olla pitkä, mutta tulos on tärkein.. :) Hyvin se varhaisultra menee, sen ootte ansainneet!
 
Tervetuloa minunkin puolesta uudet kirjoittajat!

Mitä ihmisille kuuluu? Täällä on näköjään pari päivää ollut aika hiljaista...

Itse oon jo hieman toipunut noista kaverien vauvauutisista ja koitan yrittää ajatella positiivisesti

Ovulaatio oli sunnuntaina 24.5 ja nyt vaan maltillisesti odotellaan tuottiko puuhailut tällä kertaa tulosta. Alavatsassa on ollut pientä paineen tunnetta aika ajoin, mutta se nyt voi olla ihan mitä vaan...
 
Keinuilija: Hei meillähän oli sama ovispäivä! :) Tai no ovisplussan sain 23.5. ja epäilen oviksen olleen sitte seuraavana päivänä. Jos se siis ees tuli. Vähän epäilen, että jäi väliin kun ei tullut niitä perinteisiä oireita ollenkaan.. Mut muutenki oireettomana ollaan menty täällä tähän asti! Vähän välillä ollut mullakin jotain kuukautisiin viittaavia tuntemuksia, mut en osaa sanoa et onks ne kramppeja vai mitä. Tuntuu vaan valitettavan tutulta jotenki. Ja vaikka en ihan edes usko oviksen tapahtuneen, odottaa tässä silti ihmeen tapahtuvan.. o_O (Hei nyt täältä uudesta Kaksplussasta puuttuu se hakkaapäätäseinään -hymiö, se oli aika tarpeellinen tässä vaiheessa kiertoa :D)
 
Tilulilu: No onpas hauska yhteensattuma! :D Tää on aina se viikko kierrosta, kun mä ainakin mietin ja kuuntelen kehoani jatkuvasti. Nyt voidaan sit jännittää yhdessä! :p

Mun ei tarvitse tikuttaa ovista, kun olen havainnut, että aina ovisen aikoihin mulla tulee sellainen ns. limatulppa ( joo tiedän...ällöttävää) mistä tunnistan oviksen. Lähes aina tunnen myös kipua alavatsassa päivän tai parin tämän limatulpan jälkeen. Nyt kun oli ovis, en tuntenut tätä kipua lainkaan ja mietin, että mahtoiko mitään ovulaatiota edes tapahtua, vaikka testiinkin hymynaama tuli... On tää kyllä sellaista arvailua ja hiustenhalkomista :confused:, et en kyllä olis pari vuotta sitten uskonut :D
 
No tosiaan, hauska sattuma sekin, että molemmilta puuttui ovikseen liittyviä oireita :D Oon kuullut monen puhuvan tuosta limatulpasta ym., mut mulla sellaisia ei kyllä oo näkynyt o_O Sillon tällöin kyllä tulee sellainen minkä tulkitsen limatulpaksi, mut ei mitenkään aina tiettyyn aikaan kiertoa tms. että voisin siitä ovulaatiota ennustella. Ovulaatiokipujakaan en tunne. Kerran muistan, että ovisplussaa seur. aamuna oli sellanen hetkellinen kipukohtaus jonka tulkitsin olevan sitten se irtoaminen. Mut tuostakin ainoasta kerrasta on jo 8kk, joten aika huonosti menee jos tuo kipu on varma oviksen merkki :D Tosin eipä tässä olla raskauduttukaan, joten ei se mikään ihme ois jos en ovuloisi ollenkaan.. :confused:

No ei meidän molempien auta kuin odotella ja katsoa kuinka tässä kierrossa käy! :) Huomenna mun kai pitäisi testata kun on juhlat tiedossa, mut en uskalla. Voihan tuota varmasti hyvällä omalla tunnolla onnittelumaljan ottaa ilman testejäkin. Sitä paitsi se negan tuoma fiilis on niin hirveä, etten sitä haluais juhlapäiväksi..

Tsemppiä sinne! Ja toivotaan oireiden ilmestymistä niin on jotain mitä jännätä ;)

Muoksmuoks.. Näin tuntia myöhemmin voinkin jo tiedottaa, että nyt se tuhruvuoto alkoi. Taas DPO10. Aina näin. Perkele. :mad:
 
Viimeksi muokattu:
Heips kaikille!

Olen tässä vaan piinaillut ja yrittänyt olla testailematta... Huonolla menestyksellä koska äsken petti itsekuri ja tein testin. Noh yllätys yllätys, negaa se näytti, tänään on DPO 8-10. Ehkä liian aikaista taas mut minkäs sitä itselleen voi. Uskomatonta tämäkin, että olen unohtanut minä päivänä ovis oli :0 Mullakun yleensä näissä asioissa on hyvä muisti.. No hieman tää taas tiputti kun olis ajatellut et ees pienen pieni haalee viiva näkyis, mut eeeeiii..

Tilulilu :( Voi kurja jos tuhruttelu alkoi jo...

Keinuilija. Hyvä jos nyt on piinapäivät edessä mieli korkeammalla :)

Danniella, tervetuloa! Oho, teilläkin on pitkä matka jo kuljettuna. Tämä on kyllä kiva paikka, täältä löytyy ainakin vertaistukea ajatuksiin :)

Mä en muuten löydä mobiililla hymiöitä enkä saanut lihavoitua tekstejä. Jos joku viisas tietää mistä löytyy niin pistäkää vinkkiä ;) Samoin kaipaisin sitä pään seinään hakkaamista, sitähän tää aikaisin testailu on :D

Muoks. Näköjään jotkut noista "vanhoista" puhelimen omista hymiöistä näkyykin tässä :S
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon viime päivinä miettinyt taas paljon sitä, mitä mun oma äiti on aina sanonut, että "lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan". En oo tainnut sitä kuitenkaan täysin sisäistää. Vaikka oon sen tiennyt ettei niitä lapsia välttämättä ihan tosta noin vaan aina tule, niin on mulle näinä kuukausina tullut vaan se silti tosi yllätyksenä, että mitä tää jatkuva odottaminen on ja että miten vaikeeta se lapsen saaminen voi olla.
Teini-ikäsestä asti toitotetaan miten tarkka pitää ehkäisyn kanssa olla ja kuinka ihan yhdestäkin kerrasta voi tulla raskaaksi. Nyt kun tässä on viidettä kuukautta harrastettu seksiä ilman ehkäisyä niin kyllä se vaan tosi kummalliselta tuntuu, ihan joltain urbaanilegendalta, että voi todella ihan yhdestä vahingosta tärpätä. No, tokihan se yhdestä kerrasta aina tapahtuukin, mutta ymmärrätte varmaan mitä ajan takaa. En vaan voi olla miettimättä, et mitähän mun kropassa on sit näinä kertoina tapahtunut, kun ei ole tärpännyt.

Tänään on meneillään kp25/27-29 ja mahaa on parina päivänä pistellyt ja valkkaria tulee edelleen. Vähän on kyl menkkaolojakin ollut ja koko aika odottaa millon ne alkaa. Hirveetä vessassa ravaamista tiedossa siis seuraavat päivät "jokohan ne nyt on alkanu?"

Tsemppiä kaikille!
 
Onpa huono tää foorumin päivitys! Ei meinaa tukea padia ollenkaa.
Menkkoja ootellaan huomisesta lähtien. Ei vaan menkkaoiretta, vaan kaikkea muuta.
Söin pitsaa tuossa ja piti lähtee sitä yökkimään vaikka oli olevinaa kova nälkä. Eiköhän ollut kuviteltua oiretta, sillä eilisaamun testi nega.
Katsoin kyllä viime tärpissä, että testasin lauantaina, ois pitäny jo sillo näkyä raskaus mut ei vaan näkynyt. Valemenkat alko pari päivää siitä. Saas nyt nähdä.

Kiva kun meillä on samaan aikaan piinailijoita monta! Tää käy jännäksi :)
 
Tervetuloa uusille!

Täällä on nyt otettu kunnon panostukset kehiin :D Pre-Seed ja digi- ja liuskatestit ja tietty panelointi parin päivän välein. :cool:Mietityttää vaan kun digi pitäisi pystyä tehdä milloin vaan ja olenkin sillä verukkeella tehnyt sen heti aamun ekasta pissailusta ja samaan aikaan myös liuskan tehnyt (molemmat negaa aina) ja sitten taas kaikki sanoo, että mieluiten keskipäivällä ja illalla noi ovistestit, että teenköhän turhaan ne aamulla. Eilen sitten tein illalla vielä liuskan ja se oli tummin tähän asti koskaan (edes aikaisemmissa kierroissa en ole saanut noin tummaa), mutta ei täysi plussa tai sitten on jo mennyt ohi. Testaukset siis jatkuu. Digi näyttänyt joka aamu vielä negaa. Limat tuli maanantaina(KP8) ja sen jälkeen hirveesti vetistä vaan tullut joka päivä. Olettaisin ovulaation osuvaan viikonloppuun, mutta saas nähdä. Nippailua ja ällötystä ja tisikipua on hieman ollut pari päivää. Nippailua tosin jo muutaman päivän. Testailut aloitin jo kp6.

Miten te kaikki testailette? Asiasta on kyllä aikaisemminkin kirjoitettu, mutta voisi palailla samaan kun uusiakin paikalla.:)

Mustikk4: Samaa olen miettinyt kun YK 7 menossa ja mitään ei kuulu ja muut pamahtaa jo ekasta. Varmasti jotain vialla omassa kropassa esim. en oikeasti ovuloikaan tai munis on joku minimaalinen. Tai jotain.

Lennis: Kuulostaa lupaavalle noi oireet ;) Josko sieltä vielä plussa pärähtäisi.
 
..pakko taas urputtaa täällä heti aamusta. Eli tuhru se vaan lisääntyy ja kuukautiskivut on täällä. Eli huomiseksi (DPO12) odotan virallisia menkkoja, ihan kuten aiemmissakin kierroissa. V*tuttaa ihan jonkin verran.. Tein sitte sen raskaustestinkin, ettei vaan tartte edes toivoa mitään ihmettä - negahan se. Soitin samantien klinikalle, että mites sen inssin kanssa - ovis kun tulee nyt olemaan luultavasti just sillon juhannuksena. Lääkärille jätti mietittäväksi asian ja ilmoittelevat huomenna.. Eli alkava kierto mennään nyt joko luomuna (ja sit otetaan se loppukierron progesteronikoe), tai sitte jatketaan Clomeilla tai Letrozolilla(?). Inssi varmasti jää väliin.

Ahdistaaaa... :( Allekirjoitan täysin nuo teidän pohdinnat tän homman vaikeudesta! Kyllä minäkin söin 16 vuotta niitä pillereitä peläten raskautumista aina, kun pillerin otto viivästyi vaikka 3h.. Voi kunpa olisin tiennyt millasta tää tulee vielä olemaan!
 
Aivan samat jutut pyörineet tässä mielessä, miten ihmeessä joku voi tulla yhdestä kerrasta raskaaksi, mahdollisesti vielä joku keskeytetty panelointi ja sitten kun itse tikuttaa ovista, laskee päiviä, paneloi sitten joka päivä tai joka toinen niin eipä tärppää... Huvittaa itseäkin tuo e-pillereiden ja laastarin käyttö, ettei vaan tuu raskaaks, no eipä näytä tulevan ilmankaan :rolleyes: että eipä olis ollut pelkoa..
Mulla ei ole kertaakaan tän kymmenen yrityskierron aikana (joka kerta olen testejä tehnyt hätäpäissäni;)) r-testi tikkuun tullut edes hailukkaa viivaa tai viivan paikkaa, joten mitään ei vaan ole tapahtunut :mad: Todella alkaa mietityttämään onko kaikki ihan kunnossa tuolla alhaalla...
Varsinkin kun tutut tuntuu raskautuvan jo ajatuksesta...

Meilläpä onkin monella piinapäivät menossa :)

Ovista testailen yleensä KP 9 alkaen, pariin viime kiertoon en ole tikuttanut, ensin en halunnut kun yritin olla stressamatta turhaan (hienosti on mennyt) ja nyt kun aion testailla niin oli tikut loppu...
Eli KP9 alkaen ja kerran päivässä olis kyllä riittänyt, yleensä iltapäivän puolella, mutta joskus oon myös testaillut seka aamulla ja iltapäivällä, siihen jää niin koukkuun :D
Raskaustestit alkaa yleensä DPO 8, joka on aivan liian aikaisin, mutta mieli tekee tepposia, keksii oireita ja sit toiveajattelulla miettii et jos kuitenkin jo jotain iiiiihan pientä näkyis...

Tilulilulle halaus! Niin tunnistan noi p****t ja ahdistavat fiilikset kun tuhruttelu/vuoto alkaa :(
 
Mustikk4 samaa olen miettinyt ja luultavasti kaikki muutkin ei-helposti-raskautuvat. Viimeksi eilen lenkillä mietin tätä miten aina varoitellaan yhdenkin kerran vaarasta ja miten kaukana itse olen siitä. Vai oisko ollu parempi mahdollisuus, jos vuosia sitten olisin halunut vauvan? Ehkä, vaikka tuskin silloinkaan kerrasta... Mietteet meni niin pitkälle, että jos joskus saisin tytön, niin ehkä tulisi "mainittua" sille aikuisena, ettei kannata jättää liian myöhälle vauvajuttuja.

Tilulilu oletko kunnallisella vai yksityisellä hoidoissa? Olen jänistänyt vähän näiden lapsettomuusjuttujen kanssa ja edelleenkin lapsettomuuslääkäri on pelottava ajatus. Kun on päätetty ottaa yhteyttä sinne vasta kesän jälkeen, niin se on tuntunut turvallisen kaukaiselta ajatukselta, mutta eilen tajusin, että "kesän jälkeen" on ihan pian. 3-4 kuukauden päästä on kesän jälkeen ja silloin ehkä meilläkin alkaa asiat edetä, vaikka en odota kunnalliselta mitään supernopeaa toimintaa. Hitaasti hyvää tulee vai miten se sanonta menikään?

Kippu mä olen käyttänyt ovisliuskatestejä ja niillä bongannut sen, mutta enpä silti ole raskaana vieläkään. En ole edes harkinnut niitä kalliita digejä onneksi, näillä yk:llla olisin jo vararikossa... Mielenkiintoista olisi kuitenkin nähdä miten se reagoi.
 
Danniella: Yksityisellä ollaan. En malttanut odotella kunnallisen puolen aikoja, kun asia ahdisti niin paljon o_O Enkä silloin tietty ajatellutkaan, että tässä mihinkään suurempiin hoitoihin jouduttaisiin. Inssi ei vielä hirvittävän kallis ole, mut jos niihin IVF:iin yms. joutuu niin sitten pitää jo miettiä, että siirtyisikö kunnalliselle puolelle..

Testeistä. Itse käytän niitä halpis liuskatestejä. Aloitan ehkä joskus KP 11 paikkeilla ja tikutan kerran päivässä, jos näyttää melko vahvalta niin sitten toisenkin kerran saman päivän aikana. (Kerran nimittäin ovisplussa meni ohi tuolla 1x/pvä taktiikalla) Mun liuskoista sanottiin, että ei saa testata aamulla, koska LH syntetisoituu yöllä. Eli testaan aina iltapäivällä. Nyt oon viime kierroissa myös tarkistanu tuloksen digitestillä aina, kun liuska on plussa tai melkein plussa. Ainakin nyt näissä tapauksissa, kun klinikalle pitää ilmoitta plussasta, varmistan sen mielelläni. :)Kalliitahan ne on, mut tällä taktiikalla niitä menee 1kpl (no joskus 2) kuukaudessa.

Sain just tiedon, että jatkan Clomifeneilla. Tavallaan oon pettynyt, koska en jotenkin enää usko niiden tehoon. Mut toisaalta kiva, että on jotain apuja! Luomutoimintaan en usko enää ainakaan ;) Mut ilmoittelen klinikalle jos ovisplussa tulee ennen juhannusta, päästään inseminaatioon. En usko että tulee, sen pitäis tulla siinä tapauksessa ennätysaikaisin. Epäselväksi jäi nyt, että otetaanko se loppukierron progesteronikoe vai ei, mut enkohän minä taas soittele sinne joku päivä ja kysele lisää.. :rolleyes:

Anteeksi tää omanapailu. Nyt on vaan taas jotenki niin pohjamudissa tän asian kanssa, ettei jaksa muuta ajatella.. Vilpittömästi toivotan kuitenki tsemppiä teille kaikille vielä piinaileville ja piinailuvaiheeseen 'joutuville'! :)
 
Onnea piinailijoille!
Täällä ollaan palattu maan pinnalle. Vihdoin 47 kp:n jälkeen oikeat menkat. Oireet oli kyllä hyviä, mutta menkat ne alkoi tänä aamuna, kuten oli oletuskin.
Yritetään nyt vaan ajatella et päästään taas normiyrityksen pariin. Ja varmaan tehdään luovutusta joka päivä tässä kuussa ;)

Toivotaan Tilulilu sen oviksen saapuvan ennen juhannusta! Edistyis sielläkin! Hiton pyhät :confused:
Hyvä tietää tuosta oviksen testailusta, että se kannattaakin tehdä iltapäivällä. Täällä oli tarkoitus nyt tässä kierrossa ainakin testailla.
 
Perjantai 5.6.2015

upload_2015-6-5_11-48-13.png



Nimimerkki..........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk..........luomu/lääk.kierto
BlackCat..............29v.....kp 24/26-28.........yk 10.........luomu
Tilulilu.................34v.....kp 29/28.............yk 14.........c+l
Keinuilija..............31v....kp 31/30-32.........yk 6...........luomu
Vilijonkka_...........31v.....kp 33/30-50.........ya 2012.....1. IVF 1. PAS
Jännää................33v.....kp 48/27-34.........yk monta....luomu/1.IVF 1.PAS
Kippu..................35v.....kp 12/22-27...........yk7
Lennis………….…..30v…...kp 1/28……………..yk 4

Vanessaaa………..36v…..kp 21/28……………..yk 5

Danniella…………..35v…..kp ? ……………………yk ?

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Tikru78, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Lennis, Milli Mimosa, Tamariini, NeitiPelargonia, Fiidu, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v..................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2......21.2.
Lennis.................29v.......yk3......16.3. km
Liljah..................31v.......yk4.......3.4.
Hironea...............36v....ya 2010....7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2.......11.4.
Metsäläinen.................................16.4.
tamariini.............32v.......yk4.......20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.......23.4. km
NeitiPelargonia.....32v.......yk1.......24.4.
OmaAurinkoinen....32v......yk2.......14.5.
pöllötär................28v.......yk2......14.5.
Norna.............................yk 4/5....5/15
Rockwell.....................................27.5.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.

Päivitin listan kun satuin olemaan koneella. Saas nähdä mitä tuli o_O Kiertopäivät voi heittää, hirveen vaikea oli poimia kun ei ollut punaisella. Taustalle laitoin muutaman kun ei ole kuulunut.
Kiitos ja anteeks :D
 
Pakko tulla jakamaan teidän kanssa! Ovulaatioliuskatesti eilen illalla vahvin koskaan eli plussa tuli illalla (ja varmaan digikin olisi hymyillyt jos olisin sen tehnyt) ja tänä aamuna digi hymyili ja liuska taas oli nega. :) Eli 5kk pillerien jälkeen näköjään vasta kunnollinen ovulaatio. Ja tänään ollut kamalaa kipua aamusta lähtien mitä muissa kierroissa ei ole ollut. Sentään ovuloin!
 
Jännää:n tilanne kiinnostaa täälläkin :)

Kippu, nyt vaan sitten peukut pystyssä että tärppäsi kun oviskin löytyi!

Tilulilu, toivottavasti ovis tulisi ennen juhannusta ja inssi onnistuisi!

Lennis, toivottavasti nyt pääset normaaleihin kiertoihin :) kiitos listan päivittämisestä!

Daniella, olen myös ajatellut keväällä että jos kesän aikana ei tärppää pitää varmaan lähteä tutkimaan asiaa... Miten vaan nyt tajusin että enää on siis 4 kiertoa kunnes on kesä jo käytännössä ohi, hui!!!

Testasin tänään aamulla negan :'( tällä kertaa on ollut huomattavasti lupaavampia oireita kuin vähään aikaan, eipä nekään plussaa silti tuoneet :(
Harmittaa mutta ei auta... Nyt tuli jo sellainen olo että alkais menkat vaan ja pääsis uuteen yritykseen.

Tää voi vaikuttaa tyhmältä kysymykseltä, mutta mihin minun kuuluisi ottaa yhteyttä jos/kun tutkimuksiin ja hoitoihin lähdetään?? Yritin etsiä kunnallisen nettisivuilta, mutta mitään tietoa ei löytynyt ensikäyntiin liittyen. Soitanko suoraan TYKS:in naistenpolille vai pitääkö mennä ensin jonnekin omassa kaupungissa eli terveyskeskukseen? Onko se joku jolle mennä hoitaja vai lääkäri?

Viikonlopun aikana kuulin kolme uutta raskaus uutista, Aaaaaaaargh!!!!
 
BlackCat Harmi kun tuli nega. :( Mä oon käsittänyt niin, että ihan terveyskeskuslääkärille mennään joka sitten laittaisi lähetteen niihin tutkimuksiin. Ainakin yksi tuttu pariskunta teki näin.

Daniella Mä oon jo aatellut itse sitäkin, että sitten jos joskus vauva saadaan, niin kannattaako sitä mitään ehkäisyä edes synnytyksen jälkeen aloittaa, kun me ollaan kuitenkin haaveiltu useammasta lapsesta. o_O Ainakaan mitään pillereitä en kyllä ala syömään! :mad: Me ollaan joskus puhuttu, että haluttaisiin kolme lasta, mutta nyt tuntuu lähinnä siltä, että kun nyt saataisiin edes se yksi.

Nyt on kp 29/27-29. En kestä tätä menkkojen odottamista. Tuun hulluks! :eek:
 
Blackcat,kyllä se on valitettavasti perusterveydenhuollon kautta lähdettävä liikenteeseen ja sieltä saatte sit lähetteen erikoissairaanhoitoon. Pitkäveteinen prosessi mut ei auta kuin odottaa :notworthy:

Samat ajatukset Mustikk4,en itsekään meinannut pillereitä käydä enää ikinä syömään,sitä hormonia kun on mätetty nuoruudesta saakka. Tuskin ehkäistään jatkossa muutenkaan,korkeitaan keskeytetyllä. Lapset on lahja :love:

Mutta missä viipyy Jännää? :whistle:
 
Heippa! Pakko jonnekin tulla jännäämään ymmärtäväiseen seuraan.
Lasta kovasti koitettu saaha jo 1,5 vuotta. Ny lopultakin ois toiveita! Ny menossa 6+3 ja aamulla ultraan varattu aika. Oon aika kauhuissani jo valmiiksi. Ihan varma et joku on pielessä.
Ja jos ei oo huomenna niin entä ens viikolla, tai seuraavalla? Miten äidit selviää sen 9kk hengissä? Eiks täs tuu väkisinkin hermoromahdus?
 
Miu84,siun on ollu ehkä tarkoitus kirjottaa tuolla odottajat-osiossa kolmekymppisten ensikertalaisten kanssa?
Täällä nimittäin ketjussa vasta kova yritys päällä :LOL:

Kaikkea hyvää kuitenkin raskauteen ja yritä olla murehtimatta ;)
 
Moni kaipailee jännää.. tuolta toisen ketjun tietojen perusteella voin kertoa että ei onnistunut ja ilmeisesti pakkanen tyhjeni. Nyt kesällä heillä ei tapahdu mitään..

).( Tänään pp13 ja tyylipuhdas nega. Vielä verikokeella se tietty varmistetaan. Eli taidan taas siirtyä taustalle. Kesän aikana kun ei tapahdu yhtään mitään... Seuraavaksi elo-syyskuussa taas jotain toiveita.

Kaikille mukavaa kesää ja paljon plussauutisia tähän ketjuun.
 

Yhteistyössä