*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Koskas teillä Lennis on ne häät? :) Jos osais nyt laittaa kaiken innostuksensa ja odotuksensa niihin ja miettiä ennemminkin niin, että olis helpompi mahtua mekkoon ja voida juhlissa hyvin ei-raskaana. Oma kroppa varmasti ärsyttää, kun ei tiedä koska tiputtelut loppuu ja palautuu normaaliks. Ja kun mihinkään lääkärillekään ja ultrattavaks ei tunnu pääsevän ennen ku on loputtomasti odotellu ja ihmetelly. Ovis voi tietysti yllättää takavasemmalta ja tiputtelu loppua, mutta ehkä ihan hyvä vaan, jos osais antaa itselleen aikaa ja olla miettimättä kuumeilua liikaan. Tätä projektia kun ei pysty kiirehtimään. Keskenmeno tekee niin ihmeellisen kärrynpyörän kropalle ja sulla ottaa pidemmän ajan palautuakseen. Taas tunnen pienen epäoikeudenmukaisuuspistoksen sydämessäni, kun itsellä loppu ne jälkivuodot ja tunsin oviksenkin. Taidat olla Lennis vahva nainen (y)

Tuntuuko jotenkin, että miehille tää vauvaprojekti ois hiukan helpompaa... Eivät joudu tarkkailemaan omaa kroppaansa ja tuntemuksiaan kaiken aikaa ja laskemaan kierron päiviä ja testailemaan ovulaatioita. Miehet ei myöskään joudu kohtaamaan samanlaista ystävien vauvahössötystä ja pitkiä keskusteluja siitä, miten ystävän raskaustuntemukset etenee ja osallistumaan niihin superhössötysvauvakutsuihin.
 
Fiidu, oli pakko tulla myötäilemään sun ajatuksia kuinka miehillä on helpompaa tää vauvaprojekti. Oman kropan tarkkailut, muiden raskaus- ja vauvahössötysten kuunteleminen ja ovisten laskemiset on jatkuvaa arkea naisille ja välillä tosi rankkaa aikaa. Joskus mietin ymmärtääkö miehet millaisessa tilanteessa me naiset ollaan, kun vauvaa ei toiveista huolimatta kuulu ja biologisesta kellosta viisarit on jo irronneet... Mutta ei me naisetkaan varmasti ymmärretä miesten tuskaa tämän asian ympärillä, ovathan he jollain lailla vähän ulkopuolisia näiden oman kropan juttujen kanssa ja me naisethan raskaana ollaan (toivottavasti joskus vielä itsekin), vaikka yhdessä vauvaa toivotaan.
 
Totta puhutte! Oon aina miettinyt, et miehillä on helpompaa, kun eivät joudu pohtimaan jokaista kropan vihlaisua tai jomotusta. Mut tuohan on myös ihan totta, että se kavereiden vauvahössötys puuttuu heiltä kokonaan! Tai ainakin se on varmasti vähäisempää kuin meillä naisilla.. Miehet hoitaa homman ehkä tyyliin "Vaimolla on pulla uunissa", johon vastataan "Vainiin" ja jatketaan juttua jostain muusta :D Eikä miehet varmaan kysele toisiltaan, että miksi teillä ei oo lapsia jne. Toki ei pitäis yleistää, varmasti joissakin miesporukoissa puhutaan näistäkin asioista.

Ja ehkä nää naishormonit saa meillä aikaan sen, että murehditaan ja pohditaan (turhaankin) etukäteen. Ainakin mun mies sanoo aina, että kyllä meillä vielä tärppää ja että hän ei oo yhtään huolissaan. Enhän toki tiedä mitä oikeasti ajattelee, jos ei vaan halua minua masentaa, mut kyllä mulla sellainen kutina on, ettei se oikeastikaan pelkää lapsettomuutta tms.

Huoh.

Mut onhan siinä toi Danniellan mainitsema toinenkin puoli. Varmasti ainakin sitten raskauden koittaessa mies voi kokea olevansa jotenkin ulkopuolinen. Ja nainenhan toki jatkaa murehtimistaan.. ;)

Vahvoja me kaikki ollaan, varsinkin jos selvitään tästä rumbasta selväjärkisinä! (y)
 
Fiidu,häät olis maaliskuussa ja jos ois käyny tärppi niin myös la ois samoilla päivillä. Todella huonoa tuuria jos näin olis! :sneaky:

Komppaan kyllä tätä miesjuttua.Ei täälläkään jaksa isäntä miettiä onko ovista vai ei,kunhan seksiä saa :LOL:

Sain kuitenkin Primolutit tähän tiputteluun.10pvä:n kuuri ja sit menkat.Sen jälkeen pitäs päästä normirytmiin.Oon nyt tyytyväinen tästäkin.:barefoot:
 
Vielä miesaiheeseen liittyen, niin nyt kun tietää millaisia nämä naisen oman kropan tuntemusten tarkkailut ym jutut on, niin tylsäähän se ois miehen rooliin joutua ja olla kokematta näitä kaikkia. Jos yhtäkkiä oliskin se mies, joka kuuntelee toisen sepustuksia oviskivuista ja valkovuodon tarkkailusta :LOL: Ai kauhia :ROFLMAO:

No joo, olishan se jännä miettiä omaa hääpäivää ja laskettua aikaa samaan syssyyn. Vois jäädä häät viime hetkillä pitämättä tai juhlaseurue pappeineen vois täyttää synnytyssalin :LOL:

Vähän väsyttää täällä yövuorossa...
 
Fiidu, kyllä se mullakin varmaan niitä limoja vähän lisää. Vaikeaa sanoo, kun join sitä greippimehua monta kuukautta aina välillä enemmän ja välillä vähemmän ja sit aloitin ne geleet niin nekin tais limoja lisätä ja eikä se ole kyl loppunut, vaikka en nyt geleitäkään enää oo syönyt enkä mehua juonut. Lähinnä sitä meinasin tolla mun kirjotuksella, että jotenkin turhauttaa sen litkiminen, kun ei ole kuitenkaan tulosta tullut vaikka join sitä kuukausikaupalla. :D

Lennis Olis se kyllä aikamoinen sattuma, jos nyt tulisit raskaaksi ja olis se la juuri hääpäivänä. Tosi kiva, kun teillä on häät tulossa. :)

Lili85 Täytyy muistaa tuo Ovumia, oon ajatellut meneväni syksyllä gynelle jos ei ole tärppiä vielä siihen mennessä käynyt ja jos tämä Ovumia ei oo kovin kallis niin voisin mennä sinne.

Mä kyllä jokin aika sitten ystävän kanssa puhuin, että alkaa olla kaikki vippaskonstit kyllä kokeiltu, paitsi nyt tämä hanskojen tiskiin lyöminen koko asian suhteen ja sitten se, että "päätän tulla tässä kuussa raskaaksi". :ROFLMAO: Oletteko lukeneet tämän? http://www.lily.fi/blogit/vauvakuumeeton/aion-tulla-raskaaksi-tassa-kuussa
Musta toi oli aika hauska. :)
 
Mustikk4: joo, yk7 oli. Samat tuntemukset oli täällä ettei varmasti nappaa, mutta niin se vaan nappasi.:)

Fiidu: Täälläkin oli todellinen ärtymys ennen plussaa ja menkkakomot alkoi noin viikko ennen plussaa, nippailuja molemmin puolin. Josko se tietäisi plussaa sinullakin.(y)

Hieman on epäilevä olo, että onkohan tuolla masussa mitään kun niin lievät oireet. Kaverit kyllä sanoi(joilla lapsia), että odotappa vielä viikko niin sitten oiretta tulee.
 
Kippu kyllä nää tuntemukset ihan samoja on ku viime raskaudessa viikolla 3+. Oon aika luottavainen, että olen raskaana. Mies ei malttais odottaa testausta, mutta itsellä taas pelko siitä, että plussan jälkeen ne epäilykset ja pelot vasta alkaakin. Toivon, että saisin niin paljon raskausoireita ettei tarttis epäillä vaikka kammoankin pahoinvointia. Eiköhän ne oireet sulla lisäänny, kun hetken maltat odottaa. :) Aiotteko mennä varhaisultraan? Mä jo mietin, et haluaisin juosta siellä joka viikko tarkistamassa onko syke näkyvissä, jos siihen asti päästään. Niin kauheesti pelkään uusintoa ettei sykettä löytyiskään. Mut jos nyt sais sen plussanki ensin... :)
 
Mustikk4, mun mielestä se Ovumian tarkastus ei kovinkaan paljoa kalliimpi ollut verrattuna normaaliin gyneen ultralla.

Eilen tein kp11 kohdalla illalla kuuden aikaan ovistestin, kun ajattelin ihan oikeasti vähän tutkailla omaa kiertoa ja hyvin hailakka viiva piirtyi tikkuun. Yöllä herään vessaan ja härregyyyd mitkä ovislimat! Olen juonut nyt greippimehua ja näköjään sillä on vaikutusta. Kierukan poiston jälkeen eli puoleen vuoteen ei tällaisia limoja ole ollut ja kierto edelleen heittää.

Mutta miten tuo testi ei reagoinut illalla mitenkään?
 
Mustikk4 Olipas hauska kirjoitus :) Joilaain toi toimii, pitäiskö itsekin seuraavaks tehdä kans vaan päätös raskautua :ROFLMAO:

Daniella, niin repesin tolle viisarit on jo irronneet biologisesta kellosta, ai että :LOL:

Ehkä en tosiaan myöskään haluaisi olla kuuntekevana osapuolena ovislimoissa ym. jutuissa. Laittoi kyllä hieman perspekektiiviä siihen miks mies ei aina kiinnostu omista jutuista tähän liittyen :ROFLMAO:

Fiidu millä päivillä menet?

Lili85 jos ovis on vasta siltikin tulossa?

Lennis hitsi jos ootkin hääpäivänä synnyttämässä :p

Mulla ei vielä oireita ja fiiliksiä mihinkään suuntaan, taitaa olla DPO 3 eli eipä kuulukaan olla...
 
Lili85 mä olen kans paljon miettiny noita ovikseen liittyviä juttuja. Testaillu en oo varsinaisesti, kun tunnen ja huomaan sen muutenkin niin hyvin. Mutta eiköhän se aika kohdilla sulla ole, kun limatkin löytyy :)

Luin kans ton Mustikk4n laittaman linkin :LOL::ROFLMAO: Kaikkea kannattaa kokeilla. Itseäni en sais varmaan uskomaan tohon tai mistä sitä tietää.

BlackCat saat nauttia kesästä ja malttaa odotella päivien kulumista. :) Joskus toi loppukierto tuntuu vaan niin pitkältä, jos kun odotukset on suuret.

Mulla menossa ehkä dpo 9 vasta. Ajateltiin, että olis voinut olla dpo 10 ja testailtiin herkimmällä raskaustestillä, mut ihan turhaan. Ei tullu edes viivan paikkaa. Tunteet meni vuoristorataa ja nyt rauhoittelen vaan itseni odottamaan, kun liian aikasin alettiin testailemaan. Nyt keskenmenokierrossa en tiedä kierron päivää enkä tarkkaa aikaa koska menkat alkais. Kaikki laskut on vaan oviksen perusteella tehtyjä. Eikä edes tikutetun sellaisen.
 
Ajatus näköjään katkes illalla, kun vahdin uunia samalla ku kirjottelin. Oli leipomukset tän päivän vauvakutsuille meneillään.

Eli siitä oviksesta Lili85 mua on mietityttäny mitä se kipu merkitsee. Tässä kierrossa ainakin selkeä oviskipu oli sunnuntaina ja ovislimat ma + ti. Eli olikohan munasolun kasvukipuja? Niinhän se vissiin menee, että munasolu irtoo ja hedelmöittyminen tapahtuu siinä kohtaa, kun limat on viimistä päivää. Kun toi kipuhan voi tarkottaa niitä kasvukipuja tai irtoamista. Mites muut ootte ajatellu? Tai miten koette että toi teillä tapahtuu?
 
Huomentaaa!

Fiidu: Jännät paikat! Hirveitä nuo (nämä) päivät, jolloin testissä ei vielä mitään näy mut silti voi se plussa vielä tulla :eek: Eli testaaminen on ihan yhtä tyhjän kanssa, lähinnä saa vaan pahan mielen kun mitään ei (vielä) näykkään.. Mut sulla kyllä oireet on lupaavat! Yks kaverikin just sanoi, että "kyllä sä sitten tiedät kun oot raskaana..", kun oli puhe tästä oireiden kyttäämisestä yms. Ok, tiedän ettei kaikki todellakaan tunne oireita ennen plussaa, mut yritän nyt itse ainakin keskittyä tuohon, että kyllä sen sitten huomaa kun oikeita oireita tulee! Mut yritä nyt malttaa vielä pari päivää sen testaamisen kanssa niin saat toivottavasti jo sen plussan kehiin :love:

Lennis: Jaa että häät ja laskettu aika lähekkäin?! Siinä vasta jännitystä :LOL: Ei ainakaan vähentäisi stressiä kumpaankaan tapahtumaan liittyen :p

Lili85: En osaa noista limoista sanoa.. Mulla niitä ainakin tulee pitkin kiertoa, en pystyisi niistä ovulaatiota ennustamaan. Luotan siis vain tikutteluun. Mut tää on vain mun tilanne, monethan erottaa selvästi limailun vaiheet yms. Joten jos sulla on niistä kokemusta niin kai siihen limailuun voi luottaa :) Se huippuhan voi tosiaan mennä niin nopeesti ohi, ettei sitä ehdi tikkuun saada! Ja mulla ainakin on se viiva jo lähes kokonaan hävinnyt plussaa seuraavana päivänä. Eli ei siis tosiaan oo enää vahva sen yhden ohikiitävän hetken jälkeen :) Ja sama juttu toisinkinpäin - aika lailla nollasta sataan se vahveneekin! Eli jospa tänään saat jo sen plussan (y)

Omat kuulumiset: DPO8 alkoi. Vaikka tuossa alussa paasasin jo siitä, kuinka aikaisin testatessa saa vain pahan mielen, niin testasin jo kuitenkin eilen :p Illalla oli bileet niin oli 'pakko'. Ja aloittelevana himotestaajana tein vielä kaks testiä! Kun mulla on niitä Wondfon halpistestejä joita oon aina käyttänyt, joista sanoinkin että kun ei edes sitä viivanpaikkaa tule! Niin uitin nyt sitten jonkun toisenkin halpistestin (ProMatris?) ja siihenhän tuli se viivanpaikka. Kyllä, nyt on sekin koettu. Siis sellainen erittäin haalea harmaa alue, joka kyllä sitten kuivuttuaan hävisi kokonaan (joo kaivoin roskiksesta :geek:). Heti tuli sellainen himotestaajaolo, ehkä ne on just noi ärsyttävät viivanpaikkatestit jotka saa ihmiset testaamaan monta kertaa päivässä! Harmi että mulla on enää kaksi testiä jäljellä. :whistle:
Nojoo, mut negaahan ne testit siis oli joka tapauksessa ja skumppaa meni kaksin käsin :D
 
No hyvä jos ei sulle Tilulilu tullu kauheen pettyny olo negan testaamisesta. Tietäähän sen järjellä ettei aikasin näy todennäköisesti mitään, mutta tunteella reagoi silti. Ja onhan se himotestailu jo itsessään mielenkiintoista. Aika samoissa muuten mennään sun kanssa. Viikon sisällä molemmat tietää kuin kävi. Jännää! :) Mulla ei ollu rohkeutta testata tänään ennen niitä kaverin vauvakutsuja. Olis ollu liian rankkaa saada nega. Mutta uutena oireena mulla on eilen ja tänään ollu hiukan suonenvetotyyppistä kipua vasemmassa jalkapohjassa, mitä oli sillon ekassa raskaudessa joka päivä. Turvotusta on yövuorojen ja herkuttelujen jälkeen edelleen, joten sitä en osaa raskausoireeksi yhdistää. Huomenna aamulla uskaltaudun pissimään taas tikkuun.
 
Joo jostain syystä en masentunut kauheasti. Oli vain hetken sellainen "No niinpä tietysti"-fiilis. Mut tavallaan osasin kai ajatella sen niin, ettei tässä vaiheessa välttämättä edes VOI näkyä mitään.. Ja pakko myöntää, et se viivanpaikka sai minut jotenkin innostumaan.. *hakkaapäätäseinään* Sehän siis hävisi kuivuttuaan jne., mut jostain se ilo pitää repiä.. :rolleyes:

Mut toi on totta, ettei halua testata ennen jotain tärkeää menoa tms. Se pettymys on yleensä niin suuri, että fiilis menee samantien. Joskus oon sitte testannu edellisenä iltana, että saa itkettyä ne pettymysitkut silloin pois. Seuraavana päivänä kun osaa jo ehkä ajatella vähän positiivisemmin..

Minä oon tuntevinani kans kaikenlaisia uusia oireita täällä ja oon alitajunnassani taas niiiiiiin raskaana.. Miksei sitä voi rauhoittua tän asian kanssa, menkkojen alkaminen tulee olemaan taas vaikeeta :( Rinnat tuntuu ehkä kipeiltä (se oviksen jälkeinen kipu ehti jo loppua, muistaakseni :whistle:), mut se voi johtua tästä jatkuvasta tunnustelusta tai sitten siitä, että oon nyt käyttäny pari päivää liian pieniä rintsikoita :D Huoh.

Mites sun vauvakutsut meni, niinku noin sun kannalta? Oliko rankkaa? Onneks mulla ei oo tuollaisia tiedossa (kaikilla kavereilla on jo lapsiluvut täynnä!), tosi ahdistavaa.. :(

Toivottavasti sun oireet kertoo just siitä mistä niiden oletatkin kertovan! Pääset jatkamaan sitä mikä jäi viimeeksi kesken :love:
 
Täällähän käy testailut kuumana! :ROFLMAO: Toivottavasti ois tärppi jollakin!
Itsekin testasin yksiviivaisen kun alotin ne primolutit.Ei yllättänyt.

Kyllä Kippu ne oireet sieltä vielä tulee-älä huoli.Tai sit jotkut vaan pääsee helpolla ilman 24/7 yrjöämistä :rolleyes:

Täällä vaan odotellaan menkkoja,ei siis oirettakaan tärpistä.Onhan täs viel viikko aikaa. Jos sais valita,niin ens kuun tärppiä odottasin,sit ois la huhtikuussa,kevätvauva ois ihana .Itsekin huhtikuussa syntynyt.Haaveilu sallittu,jopa typerä sellainen :love:

Tässä just mietin,kun sain taas vauvauutisia,että onko lähipiirissä ketään kuka nyt enää vois ilmottaa olevansa raskaana.Valitettavasti on.Oon vaan niin turhautunut tähän.:poop:
Toisille se tuntuu olevan niin helppoa.
 
..pakko tulla kertomaan, että en kyllä enää voi hyvällä omalla tunnolla väittää, että rinnat ois kipeet. Eli sinne meni sekin 'oire' :( Nyt oon taas niiiiiin ei-raskaana..

Jotain kohdun nipistelyitä on silloin tällöin, niinku aina ennenkin, mut ajattelen et jos siellä oikeesti jotain vauvaan liittyvää tapahtuisi, niin eiköhän nuo tuntemukset ois jatkuvampia..

Lennishän on aika samoissa päivissä mun ja Fiidun kanssa ilmeisesti :) Kevätvauva ois kyllä täydellistä munkin mielestä.. :love:

On tää tosiaan itsekkäästi ajateltuna ikävää, kun toiset ympärillä sikiää. Onneks meillä ei ollut yritys päällä kun kaverit tehtaili vauvoja - jatkuvasti joku raskaana tai äitiyslomalla! Ois saattanut masentaa :unsure: Tosin masensi aina hetkellisesti silloinkin - haaveilin kuitenki yrittämisestä ja pelkäsin, ettei koskaan saada lasta.. (eikä varsinaisesti kovin hyvältä näytä vieläkään :eek:)

Tsempit teille kanssapiinailijoille!! Maltetaan mielemme ja odotellaan sinne varmemmille DPO:lle :) ..vai joko Fiidu pissi purkkiin? ;)
 
Fiidu Totta, loppukierto on kyllä oviksen jälkeen ehdottomasti hitaiten menevä... Kuulostelee niin tarkalla korvalla kaikkia mahdollisia ja mahdottomia oireita :LOL:
Mä en osaa sanoa noista oviskivuista/limoista juuta en jaata. Ennen mulla alkoi aina kuivempi kausi oviksesta, mutta nyt kun oon kaksi kierto juonut greippimehua ja nyt ekaa kertaa Gele Royalet käytössä jatkuu limailu kyllä oviksen jälkeenkin.

Tilulilu ja Fiidu Se on kumma että vaikka kuinka ajattelee olla testaamatta niin aivoissa tapahtuu jotain ja sitten huomaat testaavasi liian aikaisilla päivillä ja sit tulee luonnollisesti nega :confused:
Mä ainakin itse ajattelen sen vaan niin, että vaikka olis kemiallinen haluaisin edes tietää yritystä olleen vaikkei vauvaksi asti tuliskaan.. Kuvittelisin et se antais toivoa tulevaan.
Sit on varmaan eri asia jos alkaisi useammin käymään kemiallisia, ehkä silloin voisi malttaa kuukautisten pois jääntiin ettei tulisi suotta pahaa mieltä. Nyt kun vain ovistesteissä on ollut kaksi viivaa tuntuisi tärkeältä nähdä raskaustestissä se toinenkin mahdollisimman aikaisin :love:

Lennis Uskomatonta, mäkin sain tällä viikolla TAAS kahdet uudet vauvauutiset :poop: Hemmetin hemmetti miten meidän kummankin tutut sikiää näin valtavasti samaan aikaan. Oma fiilis on aika maassa kun ei vaan onnaa :( Tsempit sulle!
 
Tilulilu Mäkin tuossa jossain vaiheessa valitin kun en ole saanut edes niitä kuuluisia viivan paikkoja :) Uskon täysin siis että niistäkin voi innostua!

Niin muuten ja tosta miehet pääsee helpommalla keskustelusta vielä... Huomaan sen ainakin meidän ajatusten kulussakin, minä puhun aina jos lapsia saadaan, mies puhuu meidän juniorit sitten :)
Eli itsellä skeptisyys ja realismi(kai) on puheissa koko ajan mukana, mies taas ajattelee että kyllä se jossain vaiheessa tärppää...
 
Täällähän on monella menossa jännät ajat, toivottavasti niitä plussia alkaa vihdoin ropisemaan (y).

Muutamat teistä taisi toivoa edes sitä kemiallista, että saisi toivoa tulevaan. Mäkin toivoin silloin ennen keskenmenoa sitä ja kun tuli se varhainen km, niin ajattelin, että onpahan nyt varmuus, että meillä on mahdollisuus omaan lapseen. Joten ymmärrän hyvin toiveenne, vaikka kyllä silloinkin varmasti tulisi pettymys siinä tilassa. Itsellä tässä kuukausien aikana toivo on hiipunut hiljalleen, vaikka tiedetään, että jotain eloa on elimissä.

Ja nuo vauvauutisten kuulemiset on aina yhtä raastavia, yhdyn teidän ajatuksiin. Ei jaksa iloita ja olla onnellinen niistä. Onneksi kaverit on lapsensa tehneet ennen meitä tai hajoaisin, jos "kilpailtaisiin" kuka saa vauvan ensin tai että joutuisin järjestämään babyshowereita heille nyt... Muutamat työkavereiden mahankasvatukset olen joutunut tänä aikana vierestä seuraamaan ja se ei ollut mitään kivaa. Tiedänpähän ainakin itse pitää matalampaa profiilia, jos joskus olen samassa tilanteessa.

Ja vihdoin se oma ovis tuli, yli viikon myöhemmin kuin alunperin luulin ja toivoin! Nyt voinkin sitten varautua selviytymään menkoista reissussa ollessa :confused:. Harmittaa ihan hirveesti. Voisko jo sanoo että loma pilalla? :LOL:

Aurinkoisempaa ensi viikkoa kaikille ja pidetään lippu korkealla!
 
Tilulilu kyllähän niitten vauvakutsujen suunnittelu oli yhtä tuskaa, kun keskenmenon sattuessa oli järjestettävänä kahdet. Nää toiset meni nyt yllättävän kevyesti. Siihen vaikuttaa aika paljon se, että itse on päässy jo voiton puolelle ja uuteen yritykseen. Ja negaa näytti testi tänäkin aamuna. Pahalta ja toivottomalta tuntu, mut onneks mies oli siinä pissapurkin ja liuskan äärellä tukena <3

BlackCat ja Tilulilu, samaa mäkin ajattelen kemiallisesta. Tietäis ainakin tunteneensa oireet oikein ja että kroppa saa jotain alulle edes hetkeks.

Millä viikoilla/päivillä sulle Daniella tuli se keskenmeno? Mulla todettiin varhaisutrassa 7+2, että kehitys on pysähtynyt 6+5. Lääkkeellistä keskeytystä jouduin odottamaan 8+2 asti. Se oli rankkaa, kun tuntui että oli ajatuksissa jo niin pitkällä.

Olispa niin hienoa, jos saatais kaikki kevätvauvat :)
 
Täällä nyt on todellakin jännät paikat! Haamuviiva testiin!
Kp 24/28 menossa.Ja mieskin näki sen haamun! Oli kyllä oikeesti haamujen haamu,eikä mikään haalea plussa.
Tottakai piti tehdä toinen,mut siinä ei ees haamua.Ei ollut aamupissa.Miksi ees menin testaamaan :eek:
Intoa nyt latistaa toinen haamuton,mutta aika näyttää.

Mietin vaan,onko Primoluteilla osuutta sit asiaan o_O

Ei voi ees huomenna testata aamupissaa,kun yövuorot,kroppa sekaisin.Jos nyt vähän malttais.
 
Monta on nyt jännäjää... toivottavasti ainakin jollakin tärppää!
Häät ja synnytys kuullostaa kyllä kinkkiseltä ja kiireiseltä päivältä :)
Itellä vielä reilu viikko menkkojen alkuun. En usko et ihan heti leikkauksen jälkeen tapahtuu. Pelottaa myös et jos tapahtus nii missä tällä kertaa sijaitsis. Leikkauksessa ku vaa avattii se munanjohdin ja sanovat et todenäkösesti se sulkeutuu itestään ja jää käyttökelpoiseksi. Oletan et on kuites arpinen tms, joten eiks sinne jää helpommin uus jumi!
Sen tiedän kyl et en osaa nauttia raskaudesta ennen varhaisultraa. Jos tästä vielä plussan siis joskus saa aikaseks :)
 

Yhteistyössä