3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Aika kamala oli tuo menkkojen alku, itkusta ei meinannut tulla loppua ja työterveydestä laitettiin saikulle kun oli niin tunteet pinnassa et itkin vaan kun työterveyslääkäri alkoi hoidoista kyseleen. Kertaalleen oon nyt käynyt yksin keskustelemassa psyk.sh:n kanssa ja ens viikolla mennään miehen kans kahdestaan terapeutin vastaanotolle, et saa jotain apukeinoja näiden asioiden käsittelyyn!
Elikkä täällä menossa nyt yk17 kpl 10/28 ja luomukierto on tämä, sitten ku seuraavat menkat alkaa voi soittaa polille ja ilmoittautua PAS:ia varten. Meillä on siis pakkasessa 1 Top-alkio ja yks vähän heikompi..
Mukavaa joulua kaikille ja toivotaan paljon plussia seuraaville kierroille!
 
@Sinikukkanen Oikein paljon tsemppiä, on tämä niin raskas polku taivaltaa kun pitkään yrittää :unsure: Mietin tuossa aiemmin itsekin miten tahtomatta tähän ekaan hoitoon on ladannut ihan valtavat toiveet ja että miten pää kestää jos tulos on nega... Toivotaan nyt PAS:ista teille plussaa! Onneksi sentään pakkasessa on vielä alkioita, jottei tarvitse koko rumbaa heti aloittaa alusta (y)

Pahoittelut uudesta kierrosta @ToukkaHaave87 :poop:

Paljon Onnea Sonaralle :love::love::love:

Ja sitten siihen kuuluisaan omaan napaan: Meillä kurkki testissä aamulla haamu :love: Perjantaina on vasta verikoepäivä, joten saa tässä vielä jännäillä. Tänään pp10 ja dpo12, haamu oli ihan helposti kyllä silmin havaittava. Vaikka tämä ei kestäisi olen silti niin onnellinen, reilusti yli kolme vuotta yritystä takana ja ensimmäinen plussa ikinä :love:

Palaan viimeistään perjantaina kun luulen hcg arvon :)
 
Moi!
Oon syksyn aikana seurannut keskusteluja taustalla ja uskaltaudun kirjoittamaan. Vauvakuume yllätti voimakkuudellaan syksyllä ja nyt on yk3 meneillään. Kp 27/28-30 eli vkl selviää onko tärpännyt.
Oon nauttinut kuumeilusta, kun aiemmin en ole lapsia halunnut kovan synnytyspelon takia, mutta niin vaan vauvakuume vei voiton tästä toki pelko on edelleen taustalla, mutta se on sitten sen ajan murhe, jos tästä jotain tulee.
 
BlackCat ihania uutisia :)
Tulee niin hyvälle mielelle kun tietää mitä se pitkä odotus on... Se on kyllä jo ihan sun vuorokin päästä odottajien puolelle...
Nyt toivotaan ja luotetaan siihen, että tyyppi pysyy kyydissä!

Täällä on doppleri ollu jo kovassa käytössä ja aika helpolla jo löydän sykkeet kun haen. Rentouttaa mieltä kun tietää että sielä joku hengissä on. Ensiviikolla nt ultraan. Sen jälkeen alkaa jo helpottaan, kai :D
 
  • Tykkää
Reactions: MamaBlue
Kiitos @miu84 :love:
Tuli tippa linssiin kauniista sanoistasi!
Doppleria oon itekki miettinyt hermojen vuoksi, saatan alkuraskauden ultran jälkeen ostaakin jos sykkeet siellä löytyy.. Tsemppiä nt-ultraan (y)

IVF hoitaja sanoi aamun hcg lukemieni olevan hienot, yli 450, joten vihdoin pitkän odotuksen jälkeen mulle saa päivittää plussan 26.12. 1.ICSI/tuoresiirto ja ya 1/2014. @Lallastiina ko nykyään listaa päivitteli, nyt en muista :rolleyes:
 
Blackcat, voi että miten ihanaa! Suuret onnittelut täältäkin päin! :love::love::love: Aivan ihana uutinen! :love: Noin mäkin sillon alkuun ajattelin, että iloitsen nyt plussasta, kävi miten kävi, kun ei ollut koskaan ennen sitä kahta viivaa tikussa nähnyt. Nyt vaan kovasti onnea jatkoon ja hyviä vointeja! :love:

Mä oon täällä taustalla käynyt kurkkimassa teidän kuulumisia viikottain, vähänlaisesti on vaan nyt tullut täällä kaksplussassa kirjoiteltua. Paljon onnea myös sulle miu84 :love: jos en ole aiemmin sua jo onnitellut. Sama täällä, että on niin kiva aina lukea onnistumisista pitkän yrityksen jälkeen.

Täällä on viikot menneet nyt tosi nopeasti ja äitiysloman alkuun on enää kolme viikkoa aikaa. Tunnelmat on odottavat ja vähän on alkanut lähestyvä synnytys myös jännittämään. Raskaus on edennyt hyvin ja voinut olen kohtalaisesti, vähän vaivoja kyllä on, mutta olen silti koulussa pystynyt käymään.

Hyvää uutta vuotta kaikille ja onnea jokaiselle yritykseen! <3

Mustikk4 31+5
 
Hyvää alkanutta vuotta 2017 kaikille! Toivotaan, että uusi vuosi tuo tullessaan plussia ja ehkä jo vauvojankin meille kaikille! :love:

Onnea @BlackCat plussasta! Ihan mahtavaa! :love:

ON: Itsellä taas kumma kierto menossa... Ovis sattui (FF lämpökäyrän mukaan) joulupäivälle ja sen vuoksi tallettelutkaan ei oikein onnistunut moneen päivään (oltiin pitkän matkan päässä toisistamme). Ovistestillä en tosin saanut selkeää plussaa, ainoastaan melkein tasavahvat viivat. Jos ovis nyt tapahtui, pieni mahdollisuus on kuitenkin olemassa, kun viimeisin talletuskerta oli 23.12. Nyt siis tuon sovelluksen mukaan dpo7 menossa. Lämmöt olleet nousussa koko ajan ja tänä aamuna yli 37, mutta samalla pieniä flunssan oireita havaittavissa, että johtuisko korkea lämpö sittenkin siitä, että oon tulossa kipeäksi...

Tsemppiä kaikille! Kertokaahan kuulumisianne! ;)
 
Iso kiitos @Mustikk4 ja @MamaBlue :love:

Kiva kuulla Mustik4n kuulumisia, ootpa sä jo pitkällä :eek: Oikein mukavaa äitiyslomaa :)

Mamablue Kyllähän ne siittiöt elää aika pitkään, joten toivotaan ettei lämmön nousut olisi pelkästä flunssasta johtuvaa :)

Mukavaa alkanutta vuotta kaikille, toivottavasti tämä vuosi tuo kaikille sen kaivatun plussan :love:
 
2.1.2017



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Ihanapa...............28v.....kp 34/29-31...........yk 4..........luomu
Muruhaave..........36v......kp 32/30............ya 10/15.......luomu
Mimm1...............XXv.......kp 31/28-39........yk 3.............luomu
Sinikukkanen......34v.......kp 20/28............yk 17...........luomu
MamaBlue..........38v......kp 23/24-29.........yk 8.............luomu
Lallastiina............35v......kp 19/29.............yk 16...........luomu
Toukkahaave87...29v.....kp 11/30................yk 3...........terolut
Shih....................29v.......kp ?/25-2...........yk 1.............luomu
Sano Pirkka........33v.................................yk 2.............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Daniella, Blackcat, Sekopuolinen, Kicumisu, Iitukka81, Evangelina, Millimolli85, Miu84, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, kicumisu, Reirei85, Vauvakuume85

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1
Sekopuolinen..........................................22.3
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4
Sonara................37v.........yk11..............31.5 (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6 (tuulimuna)
hill4...................36v...........ya 4/16.........luomu
Maya...............31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84.............32v.............ya 11/13........2.11 luomu
BlackCat..........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Terveiset täältä nousevan auringon maasta ja hyvää uutta vuotta! En oo paljon ehtinyt pysähtyä päivittelemään aiemmin, toivottavasti nyt meni kaikki suht oikein.

Onnea @BlackCat plussasta, hienoa että ehdit vielä 2016 plussanneisiin :). Nyt vaan paljon tarrasukkia!

@Mimm1 tervetuloa!

Itsellä ei mitään hajua kierrosta tai siitä oliko ovis vaiko eikö ja jos niin milloin. Mukava välillä näinkin.
 
Terveiset täältä nousevan auringon maasta ja hyvää uutta vuotta! En oo paljon ehtinyt pysähtyä päivittelemään aiemmin, toivottavasti nyt meni kaikki suht oikein.

Onnea @BlackCat plussasta, hienoa että ehdit vielä 2016 plussanneisiin :). Nyt vaan paljon tarrasukkia!

@Mimm1 tervetuloa!

Itsellä ei mitään hajua kierrosta tai siitä oliko ovis vaiko eikö ja jos niin milloin. Mukava välillä näinkin.
Hyvää Uutta Vuotta!
Mulla kp23 menossa (ei siis 19, kuten listalla), mutta no worries. Korjataan sitten joskus... (y) Rentouttavaa loman jatkoa! :D
 
Hei vaan taas pitkästä aikaa. Oon nyt hetken hengannut vaan tuolla keskenmenon jälkeisissä, mutta kait mut voi tännekin päivittää. Mulla siis todettiin keskeytynyt keskenmeno NT-ultrassa lokakuussa, ar-ultra 7+1 oli aivan priima, mutta kesken oli mennyt joskus viikolla 8+. Tyhjennyskään ei sujunut ihan loistavasti ja yrittää saatiin aloittaa joulukuussa. Ekalla kierrolla ei tärpännyt. Kylläpä korpeaa, mutta uutta yritystä kehiin.
Eli listaan voi päivittää mun plussan keskenmenoksi ja nyt tuon jälkeen yk2, kp 4...
 
Täälläkin yritys jatkuu kp5/27-30 yk4. Oireita oli, mutta taisi osa liittyä tähän kauheaan flunssaan mikä on ollut uuden vuoden yli. Menkat oli oudot, kesti 1,5 pvä ja tuhruttelua 2pv yksi vuotamaton päivä välissä. Vatsa-ja lantion kipuja oli vkl, niin tein vielä testin varmuuden vuoksi, mikä oli nega. Nyt otetaan rennosti
 
Pahoittelut @hill4 keskenmenosta! :cry: Toivottavasti uusi raskaus alkaa pian ja kantaa loppuun saakka! :love:

ON: menkat 2 päivää myöhässä (Fertility Friendin lämpökäyrän mukaan ovis kp15), eli nyt siis kp 29/23-29 ja dpo14 menossa. Oon ihan pihalla. :confused: Mulla luteaali ollut aina 12 päivää (pari kertaa 11), eli jos ovis oli tosiaan kp15, olis menkkojen pitänyt jo alkaa. Lämmöt on kyllä laskusuunnassa, mutta ei vielä tipahtanut peruslämmön tasolle. Olin viikonlopun reissussa, mutta äsken kotiin päästyä tein testin ja puhtaanvalkoinen negahan se, mitäpä muuta. :poop: Perjantaina (kp27 ja dpo12) tuli hennon vaalenpunaista vuotoa, mutta sitä jäi vain paperiin pyyhkiessä ja sitä kesti vajaan vuorokauden ja loppui sit ku seinään. Olin varma, että menkat alkaa, mutta ei... ja nyt siis ollu taas ihan kuivaa la aamupäivästä saakka. En mä ymmärrä... no enivei, toivo raskautumisen suhteen tässä kierrossa on joka tapauksessa minimaalinen, joten alkais nyt vaan ne menkat, niin pääsis uuteen yritykseen.

Kai mä olen tällä stressaamisella onnistunut sekoittamaan ennen niin säännöllisen kiertoni... :(

Anteeksi omanapainen avautuminen :unsure:

Tsemppiä ja plussatuulia muille ketjulaisille! (y)

Muoks. Niin siis sen verran vielä, että en saanu ovistikkuun plussaa ollenkaan ja rehellisesti sanottuna aika laiskasti tikutinkin ja kp16 kyllästyin ja lopetin... Limojakaan ei oikein kunnolla bongannut. Lämpöjen perusteella ovis olis kuitenkin kai tapahtunut... ota tästä nyt selvää...
 
10.1.2017



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Muruhaave.........36v......kp 40/30............ya 10/15.......luomu
Sinikukkanen......34v.......kp 28/28............yk 17...........luomu
Lallastiina............35v......kp 27/29.............yk 16...........luomu
Toukkahaave87...29v......kp 19/30..............yk 3...........terolut
Mimm1...............XXv......kp 12/28-39.........yk 4...........luomu
Ihanapa...............28v.....kp 12/29-31..........yk 5...........luomu
hill4.....................36v......kp 12/XX............yk2..............luomu
MamaBlue..........38v......kp 2/23-29.........yk 9............luomu
Shih....................29v.......kp ?/25-2...........yk 1.............luomu
Sano Pirkka........33v.................................yk 2.............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Daniella, Blackcat, Sekopuolinen, Kicumisu, Iitukka81, Evangelina, Millimolli85, Miu84, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, kicumisu, Reirei85, Vauvakuume85

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1
Sekopuolinen..........................................22.3
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4
Sonara................37v.........yk11..............31.5 (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6 (tuulimuna)
hill4...................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya...............31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84.............32v.............ya 11/13........2.11 luomu
BlackCat..........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
MamaBlue, harmit uudesta kierrosta (bongasin tuolta toisesta topikista)!

Reissusta palattu ja työn parissa taas. Mulla kans pitäis menkkojen alkaa ihan näinä päivinä. Tiputtelua oli taas useampana päivänä, nyt hiipunut kuten yleensä päivän-pari ennen menkkoja. Tänään olis 4-vuotishääpäivä, vois vaikka mennä syömään jos ei menkat ehdi iskeä...
 
MamaBlue, harmit uudesta kierrosta (bongasin tuolta toisesta topikista)!

Reissusta palattu ja työn parissa taas. Mulla kans pitäis menkkojen alkaa ihan näinä päivinä. Tiputtelua oli taas useampana päivänä, nyt hiipunut kuten yleensä päivän-pari ennen menkkoja. Tänään olis 4-vuotishääpäivä, vois vaikka mennä syömään jos ei menkat ehdi iskeä...
Joo, kiitos paljon... unohdin tänne puolelle päivittää, että tosiaan uuteen kiertoon lähdettiin. Sotasuunnitelma ensi viikon hedelmällisille päiville tehty ja toivon niiiiiiiin kovin, että tää olis vihdoin se mun kierto!! Jos ei nyt tärppää, menen ensi kierron alussa sitten taas oman gynen luo (kehotti tulemaan jo puolen vuoden ytityksen jälkeen, kun oon niin vanha) ja pyydän, että tehdään nyt ainakin se aukiolotutkimus alkuun... se mua kaikista eniten mietityttää, et jos onkin röörit tukossa... :(

Vähän mollivoittoisesti startannut muutenkin tämä uusi vuosi, mutta jospas se tästä... Tsemppiä ja plussatuulia! (y)

Onnittelut Lallastiina hääpäivän johdosta!! :love:
 
Moi kaikille ja hyvää tätä vuotta!

Onnittelut plussista niitä saaneille ja pahoittelut uusista kierroista ja erityisesti @hill4 keskenmenosta. Teiän (niinkuin meiän kaikkien) vauva odottaa vielä tulemistaan. Tsemppiä!!

ON: Täällä elelen varovaisesti piinapäiviä, kp 21/28-30. Ovis ehkä osui viime viikonlopulle (en sitä tikkuun saanu kiinni) ja se saatiin touhuiltua hyödyksi hyvin. Terolutit aloitin todennäköisen ovulaation jälkeen, joten ei pitäis sotkea sitä puolta, mut josko hieman pidentäis tuota luteaalivaihetta.. Mene ja tiedä.
Nyt vaan pahasti puskee viikonlopulle isommat juhlat ja en varmaan saa vastausta suuntaan enkä toiseen ennen sitä. Onko mitään testiä, mikä edes vahingossa antais vastausta näin aikasin? Meikäläisen kohdalla kyllä kuohuviinin vaihto Pommaciin huomataan heti. Onneksi sen verran sakkia tulossa, ettei kukaan pysty ainakaan juomatahtia seuraamaan :ROFLMAO: Eipä se muutama lasillinen taida ojaan viedä, jos tärppi olisi viikko tai kaksi sitten käynyt?

Anteeksi omanapailu..:oops:

Positiivista vuotta meille kaikille!
 

Yhteistyössä