*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Hei vaan, ilokseni löysin omankin nikkini vielä taustailemasta täältä! Jossain vaiheessa kirjoittelin vastaavaan aiempaan ketjuun, mutta kaikessa kiireessä kuulumisten päivitys ja seuraaminen sitten jäi.

Tein kuitenkin itsellenikin yllätyksenä, liki parin vuoden odottelun jälkeen, positiivisen testituloksen hiljattain. Kilpirauhaslääkityksellä lienee ollut tässä onnistumisessa iso osa, aiemmin kun kierto saattoi olla jopa 70 päivää. Tällä viestillä haluaisin siis luoda toivoa, että vaikka kuluisi aikaakin, niin onnistuminen on mahdollista :).
 
Torstai 15.3.2012



Avonlea..........35v.......kp 9/27-29...........yk9
SL..................30v......kp 10/30-48..........yk9.....(2*clomi)
Demuli............32v.......kp 11/29-32...........yk17
Jocelyn...........30v.......kp 11/30...............yk2.....(km)
pipsa79..........32v........kp 13/30-40...........yk11 (1kkm)
Tirpu..............33v.......kp 13/27-31...........yk5
intoilija...........30v.......kp 15/??.................yk1
Anncherie........31v......kp 20/17-61...........yv1,5v....(3*km)
Mandala..........32v......kp 23/23-35..........yk15
Vissyliini..........30v......kp 23/27-36...........yk3.....Dpo8
Tatja..............35v......kp 30/36-48...........yk17....(terolut tauko)
Syksy2010.......30v......kp 30/28-41...........yk16
Neitipippuri......31v.......kp 39/31-49...........yk8.....(Gonal-F)




Taustalla:
Lila79
Papsu
NettA79
Ginger
Wanda81
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Neah
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat




plussanneet

-2012-

PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Sakara............35v.......yk8.........plussa 4.3.
Indico.......................................plussa 1.3.
Mirtsu81..........30v.......yk2.........plussa 28.2.
Sanja...............32v......yk8.........plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11.......plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Voi hitsi, tuplasti plussaa senkun ropisee! Mahtavaa, että edelleen vahvasti taustaltakin plussaillaan! :heart: Onnea ja mahan kasvattelua! :)

Käääk meidän kuumeilijoiden lista alkaa näyttää hurjan lyhyeltä :O hurjaa ja ihanaa samaan aikaan, näin se pitää mennäkin; ihmisiä siirtyy odottajien puoleen tasaiseen tahtiin :heart:

Anncherie en käsitä ettei lääkäri EDES ultrannut siinä samalla kun sinne asti kerran mennyt. Tuo on tosi paha tuo väliinputoaminen noiden keskenmenojen kanssa, en voi käsittää miten tuollasissa tapauksissa voidaan noin karkeasti suorastaan syrjiä!! Ei varmasti paljon helpota tieto siitä että raskaaksi tulet kun noin monta keskenmenoa takana. Lämpimiä ajatuksia sulle!

En enää edes jaksannut ovista testata eilen kun se on niin blanco ollut ja jäljellä vaan kalliita digitestejä joilla yleensä siis varmistelen liuskan tuloksia. Pitää yrittää lääkäriin paukata maanantaina, jolloin lääkäri varmaan ultraa. Jotenkin pystyn nyt kyllä niin samaistumaan ovisongelmaisiin ihmisiin ettei tosikaan!
Onneks en ole jaksanut murehtia näitä juttuja kun mieskin on töissä taas pitkiä aikoja ja koko viikonlopuna; minä tyttö se vaan käyn salilla ja pelaan :D
 
Pauhaavasydän Onneksi olkoon :)

Mandala En ihan oo perillä sun tilanteesta, eli oliko sulla niin että kiertoa/ovista autetaan lääkityksellä? Ja siellä ultrassa siis ilmeisesti nähdään munarakkuloista(?) onko ovis tulossa/tapahtunu? Onneks oot urheilun ystävä, se jos joku vie ajatukset pois muusta, ja on kaiken lisäks terveydelle hyvästä :)

Mä oon alkanu vainoharhaiseks, ja mietin miksei mun ovista kuulu (kp15). Tietty se voi tulla myöhemmin, mut oon tällanen yliressaaja. testasin 9,11,13,15, koska tikkuja oli niin vähän. kertaakaan ei mitään, oisko mahista että ois menny ohi noina päivinä, kun en tikuttanu? eks kuitenki pitäis näkyy edellisenä/jälkeisenä päivänä edes JOTAIN siinä testissä? APUAAA miksen mä osaa relaa, tää menee ihan naurettavaks mun osalta :D nyt en jauha tosta mun oviksesta enää mitään ainakaan..... seuraavaan kahteen päivään? :LOL:
 
Ihan mahtavaa, miten täällä pitkään yrittäneet / taustailijat plussaa! Onnea:flower: Antaahan se toivoa, jospa sitä itsekin joskus... Vaikkapa huhtikuun PAS:sista (yk18). Pysyn siis edelleen taustalla, jos siinä onkin taikaa :D

Tsemppiä Mandala! Tavallaan ihan hyvä, että jokin syy löytyi, vaikka ei sen olisi tarttenut olla noin hankala. Et ilmeisesti ole käynyt aikaisemmin ultrassa yrityksen aikana?
 
  • Tykkää
Reactions: Ronjaliina
Kiitos Nima tsempityksistä :) lähetän niitä takaisin teille huhtikuun hoitoihin! Ja tosiaan ultrassa en ole käynyt koskaan aiemmin, joten ihan uutta touhua.

Intoilija mulla itse asiassa ei ole autettu ovulaatio millään kun se on ihan normaalisti kp14-kp16 ilmestynyt ovistesteihin. Lääkäriin menin vaan sen takia, että katsotaan mitä mun kropassa yhden kierron aikana tapahtuu: munisten ja kohdun limakalvon tilanne ennen ovista ja sen jälkeen oli tarkoitus mennä tutkituttamaan ne hormonit mistä näkee onko ovis oikeasti tapahtunut. Samoin kilpirauhasarvot mitkä näyttelee isoa osaa tässä hommassa. Noh nyt sitten aivan yllättäen ei ovista tulekaan ja kroppa tuntuu olevan sekaisin. Just mun tuurii :)

Kyllähän se on mahdollista, että ovis on voinut mennä ohi noina välipäivinä kun joillain voi olla vaikeaa bongata ovista vaikka testaisi kerran päivässä. Ekaa kertaa bongaillessa tein niin että kun ekan plussan löysin niin testasin pari kertaa päivässä, että näin kauan plussa testissä näkyy. Mutta sekin vaihtelee kierroittain että kauan.
Mutta olette kuitenkin pupuilleet joka päivä niin ei hätää :) ja seuraavaan kiertoon varaat paaaljon tikkuja niin eiköhän se ovis löydy ;) tosin kukas sen sanoo, voihan se vielä tullakin!
 
Mandala Äh, no onpa ärsyttävää että just nyt jätti tulematta kun olitte menossa tutkimuksiin. Odotatteko nyt sitten seuraavaa kiertoa?

Joo, mullahan on täys mahis siihen että ovis vielä löytyy tästä kierrosta, ja vaik en sitä bongaiskaan, niin pupuilut on hoidettu sen verran mallikkaasti, että jos plussa on tullakseen, se tulee. Huolimatta siitä sainko sen oviksen tikkuun vai en. Lähinnä vaan oon kärsimätön, ja ku lueskelee tätä palstaa liikaa(ihan koukussa!), niin mielikuvitus alkaa laukkaamaan että itellä olis kaikki mahdolliset esteet ja taudit ja ongelmat. Vaikk kierukan poiston yhteydessä ultrattiin kaikki paikat, ja lääkäri sanoi "paikat on kun suoraan oppikirjasta, nähdään siis puolen vuoden sisään uudestaan!". Tie nyt tosta, mutta voisin siis olosuhteisiin nähden olla paljon relampi ku oon :D Liika vapaa-aika on pahasta!
 
Perjantai 16.3.2012



Avonlea..........35v........kp 10/27-29...........yk9
SL..................30v.......kp 11/30-48..........yk9.....(2*clomi)
Demuli............32v.......kp 12/29-32...........yk17
Jocelyn...........30v.......kp 12/30...............yk2.....(km)
pipsa79..........32v........kp 14/30-40...........yk11 (1kkm)
Tirpu..............33v.......kp 14/27-31...........yk5
intoilija...........30v.......kp 16/??.................yk1
Anncherie........31v......kp 21/17-61...........yv1,5v....(3*km)
Mandala..........32v......kp 24/23-35..........yk15
Vissyliini..........30v.....kp 24/27-36...........yk3.....Dpo9
Tatja..............35v......kp 31/36-48...........yk17....(terolut tauko)
Syksy2010.......30v.....kp 31/28-41...........yk16
Neitipippuri......31v.....kp 40/31-49...........yk8.....(Gonal-F)




Taustalla:
Lila79
Papsu
NettA79
Ginger
Wanda81
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Neah
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat




plussanneet

-2012-

PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Sakara............35v.......yk8.........plussa 4.3.
Indico.......................................plussa 1.3.
Mirtsu81..........30v.......yk2.........plussa 28.2.
Sanja...............32v......yk8.........plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11.......plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Kiitos kovasti tsempityksistä, onnitteluista ja masun kasvattelu -toivotuksista!
Olipa ihana lukea, kun niiiiiiiin moni vilpittömästi toivoi parasta mulle ja masulle!
Eka neuvolakin on jo täällä takana ja oksenneltukin on, joten kaikki tässä hiljaksiin tulee tutuksi!

Kovasti tsemppiä jokaiselle ja sitten loppuun puhallankin oikein HUUUUUUURRRRJAN PLUSSA-AALLON tulemaan....
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
SL
Oijoiiii onpas hienoja uutisia täällä ropissut sitten oikein roppakaupalla :)

Tunalle suuret onnittelut!!! Aivan loistavaa!!! :)
Ja muillekin plussanneille onnittelut ja tarrasukkia matkaan mukaan!!! :)

Mandala mulle lääkäri on sanonut, että tuhruttelu johtuu huonosta keltarauhasesta. Harmillista kun ei sitä lääkäriä saa helposti langan päähän, jotta saisit mielen rauhan. Olikos teillä nyt millaiset suunnitelmat? Sen muistan, että jossain vaiheessa ne kystat poistetaan leikkauksella, mutta milloin?

Neitipippuri Voin hyvin samaistua tunteisiisi tuossa vauvauutisasiassa... Kyllä se vaan niin on, että tämä vauvakuumeilu ja tämä vauva-projekti ja epäonnistumiset invalidisoivat ihmisen ja ihmisen tunteet.. Sitä on äärettömän iloinen ystävien puolesta kun raskautuvat, mutta ...

Siis onko toi totta, että Kalinainenkin on raskaana??? Ei kai... huh huh..

Intoilija itse olen käyttänyt noita CB:n ovulaatiodigitestejä, koska en jaksa arvailla onko se ovis vai ei :D heh! Toki ovat kalliita, mutta olen niitä esim. huuto.netistä ostanut halvalla :) Mulla ei ole kuin yksi kokemus ovisplussasta ja siitäkin on kohta jo vuosi :( Mutta silloin sain plussan kp23

).( Kp11. Tänään kävin folliultrassa ja oikealla näkyi hienosti yksi erikoistunut folli 15mm kokoinen. Lääkäri kehoitti pupuilee joka toinen päivä ja tästä perjantaiaamusta lähtien teen nyt ovistestejä. Mä NIIIIIN toivon, että toi digi hymyilis mulle pian :)
 
SL Jes, nyt vaan pupuilemaan! Toivottavasti digis hymyilee pian!

Mulle tuli tänään sofi-ovistikkutestiin kaks viivaa!! okei, toinen oli vähän vaaleempi, mut tosi vähän, ja näky kuitenki selkeesti. ehkä huomen sit ihan tosi vahva? Harmittaa vaan niin paljon, ku miehen kaveri on yötä koko viikonlopun :D Tai siis ihana tyyppi se on, mutta en nyt tiedä miten noi pupuilut sais hoidettua pienessä kämpässä?? aargh!

muoks: testi ovistesti, ei rtesti
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Olen nyt pysynyt pari päivää poissa palstalta, kun oon ollut niin hermoheikkona, ja en viitsinyt höyrytä täällä. :D

Testasin nimittäin torstaina (dpo 12) herkällä testillä ihan havaittavan haamun, jota ei tarvinnut tihrustaa. Siinä itkua vääntäen ja kädet täristen vein sen miehellekin aamulla katsottavaksi. Sitten tuli kuitenkin mieleen, että sehän voi ihan hyvin olla 1.3. illalla pistetystä Pregnylistä johtuvaa. :headwall: Perjantaina myös näkyi viivanen herkässä testissä ja myös Pregcheckissä. Soitin sitten pe NKL:ään ja kysyin S-PROG-tulokseni (53,2) ja samalla, että voisiko Pregnylistä vielä jotain näkyä 14 vuorokauden jälkeen (netin mukaan häviäisi n. 10 päivässä). Hoitajan mukaan se voisi olla vielä mahdollista, joten pyysi palaamaan asiaan alkuviikosta, jos täti ei kaarra paikalle.

Olen siis ihan hermoheikkona ollut pari päivää, mutta tänä aamuna (dpo 14) digiin pamahti: Raskaana 2-3. Eli en nyt oikein usko, että noin iso pitoisuus voisi olla vieläkin Pregnylin jämistä johtuvaa. :confused: Pregchekissäkin viiva oli tänään lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Eli kai tässä on pakko uskoa, että raskaana sitä ollaan! :heart: Mutta en aio kyllä vielä iloita ennen tiistai-iltaa. Mulla kun on niin pitkä luteaalivaihe, että viimeksi täti tuli dpo 17. Eli hermot kireällä vielä siihen saakka...

Tätä ei kyllä pysty mitenkään uskomaan, sillä mulla ei ole oireita liiemmin ollut. Mutta ilmeisesti se alkuviikon itku/masennuskohtaus johtui sitten hormoneista. Vasta dpo 11 oli ihan pientä nipistelyä mahassa ja alaselässä, ja dpo 12 jonkin verran enemmän. Mutta mulla ne ei tuntuneet menkkakivuilta, vaan enemmän kauhean mahassa tuntuvan nälän ja jännityksen risteytykseltä.

En kyllä ymmärrä, miten nyt voi olla raskaus mahdollinen. Ovis saatiin tulemaan vasta kp 26, ja pupuiltiin miehen kanssa vaan kerran ovista (oli kai lauantaina ihan aamusta, kun oli ainoa, milloin jotain elämää vas.munasarjassa tuntui. Mutta todella heikosti!) edeltävänä aamuna ja sitä ennen tiistai-iltapäivänä. Mutta näemmä se sitten riitti.

Ronjaliinalle täytyy sen verran lähettää kiitosta pupuiluneuvoista, että se oli ainoa asia, joka tehtiin nyt erilailla. :attn: Nyt on luvassa pupuiluasiaa, eli hyppää kappaleen yli, jos et halua kuulla. :attn: Mäkin selvitin kohtuni "sijainnin" ja selvisi, että sekin on eteenpäin kallistunut. Niinpä jäin itsekin pupuilun jälkeen puoleksi tunniksi makoilemaan mahalleni. Ja nyt tulee härski osa: koska olosuhteiden pakosta pupuiltiin klo 5.25. en ollut megatunnelmissa. Niinpä räpläsin siinä mahalla maatessani itselleni orgasmin, koska olen kuullut sen auttavan vetämään simnppoja paremmin ylös, ja pupuillessa en saanut sitä aikaan.

Kävin tietty tässä kierrossa kahdella ekalla viikolla kumpanakin kerran akupunktiossa, mutta en oikein usko, että se olisi näin nopeasti auttanut! Mutta eipä tuosta kai haittaakaan ollut. Lisäksi olen syönyt reilut 3 kuukautta megaisoa d-vitamiiniannosta (5000 IU), ja kuten joku muukin aiemmin plussannut, siirryin rasvattomasta siniseen maitoon ja aloin syödä turkkilaista joguttia, jne. Hiilareita olen pyrkinyt vähentelemään jo jonkin aikaa. Vitamiineja olen muutenkin yllä vetänyt ihan monipuolisesti.

Mutta näemmä sitten 2 % normaaleja simppoja riittää hedelmöittämiseen, vaikka itse en millään meinannut sitä uskoakaan, kun määrä ja liikkuvuus ovat isot.

Joka tapauksessa, niin kuin työterveyslääkärikin sanoi, vaikka tulisikin keskenmeno, niin hyvä uutinen on joka tapauksessa se, että pystyy kuitenkin tulemaan raskaaksi. Mieskin on onneksi tosi jalat maassa, ja tietää, että mikään ei ole vielä varmaa. Nyt sitä vasta ymmärtää sen kaikkien plussanneiden hirveän stressin, vaikka itse kuvittelisi, että vaan nauttisi plussasta.

Lähinnä mua huolettaa tuo digitestin noin korkea lukema, kun oviksesta/hedelmöittymisestä on vasta tasan kaksi viikkoa! Eli aika paljon pelkään, että se johtuisi kohdunulkoisesta raskaudesta. :| Miten se muuten voisi jo nyt olla 2-3. No, ei auta kuin odotella. Tiistai-iltana on ehkä vähän rauhallisempi olo, jos täti ei silloin päivällä paikalle kurvaa.

Eli hyvin outo case kokonaisuudessaan!
 
Viimeksi muokattu:
Se piti vielä lisätä, että jos en aamulla olisi testiä tehnyt, en millään voisi kuvitellakaan olevani tänään raskaana! Se mahan nipistely ei enää tunnu, ainoastaan tisseissä on ihan pientä arkuutta, mutta sillä tavalla kuin rintalihas olisi kipeä. Ja olin tiistaina pumpissa, joten en siihenkään kiinnittäisi mitään huomiota. Tissit eivät ole kasvaneet, nänneissä ei tunnu mitään eikä mahaa turvota. Väsymystäkään ei ole ollut eikä "ylimääräistä" palelua. Meidän kämppä on niin kylmä, että olen alusta asti palellut iltaisin. Pissatiheyskin mulla on aina ollut suht tiheä. Ainoa mihin kiinnitin huomiota dpo 4 oli se, että silloin ja dpo 5, tuli vähän niin kuin ovislimat. Muistin, että Marjutanilla oli sama juttu plussakierrossa, mutta ajattelin, että se oli vaan sattumaa. En nyt ehkä tuohon oireena luottaisi.

Sellainen selkeä ero mulla on ollut valkkarissa, että aiemmin saattoi tulla oviksen jälkeen esim. sellaista keltaista venyvää valkkaria. Mutta nyt se oli koko ajan oviksen jälkeen ihan vitivalkoista. Listaan ehkä jossakin vaiheessa noita ylöskirjaamiani kierto-juttuja tuonne kuumeilijoiden oireet -ketjuun (jos siis täti ei tule tiistaina), niin sieltä voi lueskella tarkemmin. Mutta mun mielestäni kaikki oireet olivat pääosin ihan samat kuin muissakin kierroissa, eikä todellakaan missään vaiheessa tullut oloa, että olisin raskaana.
 
MITÄ MITÄ ?!?!? Neitipippurikin plussannut :O :D :heart: waaauuuu! :heart: aivan käsittämätön alkuvuosi!!! Piti oikein lukea kaksi kertaa! hirmuisesti onnea!!!
Kauhia kun tämä porukka käykin pieneksi :O
Minkä päivän haluat laittaa listaan plussapäiväksi? :)

Täällä (ällövaroitus) oranssin punertavaa limaa havaittavissa, joten ehkäpä, oi ehkäpä, tämä susikierto voisi päättyä. Kumpa vain nollautuisi taulu kunnolla, että tulisi kunnon menkat! En siis soittanut vielä lääkärille kun alkoi tuhruta, turha kai sinne on mennä ultrailtavaksi jos tuhruaa/menkat alkaa. Täytyy katsoa miten menee, pakkohan sinne on mennä uudestaan jossain vaiheessa kun on se verikoelähetekin. Ja täytyy suunnitella se kystien poisto.

Mukavaa viikonloppua tänne kaikille ihanille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: neitipippuri
Lauantai 17.3.2012



Avonlea..........35v........kp 11/27-29...........yk9
SL..................30v.......kp 12/30-48..........yk9.....(2*clomi)
Demuli............32v.......kp 13/29-32...........yk17
Jocelyn...........30v.......kp 13/30...............yk2.....(km)
pipsa79..........32v........kp 15/30-40...........yk11 (1kkm)
Tirpu..............33v.......kp 15/27-31...........yk5
intoilija...........30v.......kp 17/??.................yk1
Anncherie........31v......kp 22/17-61...........yv1,5v....(3*km)
Mandala..........32v......kp 25/23-35..........yk15
Vissyliini..........30v.....kp 25/27-36...........yk3.....Dpo10
Tatja..............35v......kp 32/36-48...........yk17....(terolut tauko)
Syksy2010.......30v.....kp 32/28-41...........yk16
Neitipippuri......31v.....kp 41/31-49...........yk8.....(Gonal-F)




Taustalla:
Lila79
Papsu
NettA79
Ginger
Wanda81
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Neah
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat




plussanneet

-2012-

PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Sakara............35v.......yk8.........plussa 4.3.
Indico.......................................plussa 1.3.
Mirtsu81..........30v.......yk2.........plussa 28.2.
Sanja...............32v......yk8.........plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11.......plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Kaipa mulle uskaltaa sitten plussauspäiväksi laittaa sen 15.3. Oli melko sopivasti meidän vuosipäivä miehen kanssa. :D Noin 10 kuukautta tässä ehti yritystä kulua, joten ei tätä vaan pysty mitenkään uskomaan. Tarkistin silloin torstainakin 4 kertaa, että en vahingossa vaan tehnyt ovistestiä, kun samalla tavalla rupesi viiva piirtymään kuin ovistestiin.

Mutta ainakaan ennen tiistaita en täältä palstalta poistu, jos se vain teille sopii. Haluan vainoharhaisena olla varma, että täti ei saavu. Hus, pois! :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea neitipippuri!! :)

Voi, että. Pääsispä nyt mukaan tähän plussa-aaltoon. Ihan mahtavaa!

).( Tänään selkeä ovisplussa liuskalla ja digillä. Haluaisin nyt varmistella, että onko ne parhaat pupuilupäivät tänään ja huomenna vai huomenna ja ylihuomenna. Tuo ajoitus on ollut koko ajan vähän epäselvä, etten ole ollut 100 varma missään vaiheessa mikä on se kaikkein paras ajankohta.
 
  • Tykkää
Reactions: neitipippuri
Neitipippuri wau, onnea!! Ihan mahtavaa. Nyt ollaan kaikki sormet ja varpaat ristissä että kaikki menee hyvin! ja miksei menisi :)

Mandala Toivotaan että seuraava kierto olis sitten selkeämpi ja ovis löydettävissä. Tsemppihalaukset!

Avonlea Mun ymmärtääkseni homma menee niin, että hedelmöitys tapahtuu munajohtimessa. Ja kun munasolu on matkannut johtimesta kohtuun, on jo liian myöhäistä, eli siittiöitä pitäis olla johtimessa silloin ku munasolu tekee sen 12-24h matkan johdinta pitkin. Eli ovulaatio on se hetki kun munasolu aloittaa kulkemisen. Tällöin kannattaa olla ennen ja ovulaation aikaan, ja vähän jälkeen pupuilemassa. n.24h ovulaation jälkeen ja siitä eteenpäin on liian myöhäistä. Ja koska siittiöt elää pitkään, niin oon ite noudattanu tätä netistä poimimaani neuvoa että parempi liian aikasin, kun myöhääm! Jos olen väärässä, korjatkaa!

Omaa napaa.. on himmeetä kun tajuaa että alavatsakivut ja hirveät seksihalujen nousut, joita oon aina kokenu, johtuukin ovulaatiosta! Miten en o aikasemmin tarkkailut itseäni? oon aina tuntenu ovulaation, mutta en o ikinä tienny mistä se johtuu :D hauskaa. Pupuiluyksityiskohtavarotus : tänään pupuiltiin autossa, kun mies haki töistä :D Oli pakko ku miehen kaveri yöpyy viel meillä :D Oli aika teini olo, mutta kivasti tää vauvanteko tuo uusia juttuja suhteeseen! en valita!
 
Hei! Onnea Neitipippuri! Tunafish! ja Pauhaava Sydän, sekä aiemmin plussanneet!

Taustalta tulin kertomaan, että vaikka hoidot katkolla äärimmäisen vaikeitten työ-, työmatka- yms aikataulujen takia nyt pari kk, niin toissapäivänä noin dpo 14 testasin päiväpissasta selkeän plussan, ja tänä aamuna dpo 16 vähän tummemman plussan Elivon testillä (ei kyllä vielä yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mut melkein.) Tietty voisin huolestua siitä että pitäisi olla vielä tummempi viiva, mutku en ole ennen tuota Elivoa käyttänyt niin en tiedä mitkä siinä on viivanpaksuudet ylipäänsä.

Yritän työntää huolenaiheita syrjemmälle ja kuvitella/uskoa että plussasta seuraa myöhemmin ihkaelävä vauva, vaikka oma kokemus päinvastaista osoittaakin.
Ajattelen, että jos joku menee pieleen, ei siinä aita yhtään, vaikka olisi pelännyt pahinta 24h siihen asti. Toisaalta jos kaikki menee hyvin, niin harmillista koko ajan huolehtia turhaan mitä mielikuvituksellisimmista ongelmista.

Oireita: dpo 12 huonon olon häivähdys ja tientä "tuikkimisen" tunnetta alhaalla.
Muutaman päivän valtava iltaunisuus. vähän pieniä nippailuja plussan jälkeen. Aivastaessa vienoa repäisykipua. Eli ei mitään, mitä huomaisi jos ei suurennuslasilla itseään tutkisi.

Jos tästä plussasta tulee joskus vauva, niin aion kutsua sitä "yllätysvauvaksi!"
t
Ginger, uusi yritys
 
Ginger, superpaljon onnea yllätysplussasta! :heart: Ja ymmärrän kyllä hyvin tuon pelon. Itse olen hermoheikkona, kun pelkään jotenkin niin paljon sitä kohdunulkoista (vaikka taustaa ei olekaan, mutta tuo vahva testitulos mietityttää). Varasin nyt ensi viikolle yksityiselle gyneajan, vaikka silloin perjantaina onkin menossa vasta 4+6. Tiedän, että ei silloin muuta ole mahdollista näkyäkään kuin raskaus/ruskuaispussi, mutta sekin riittäisi hermoja rauhoittamaan, jos ne olisivat oikeassa paikassa eli kohdussa... :)
 
SL
ONNEA PLUSSANNEILLE!!! :)

Huuuuh, täällä on oikein kunnon PLUSSA-AAaaaAAaaLTO menossa :D

Mulle lääkäri neuvoi, että kun ovistesti näyttää plussaa, niin silloin sinä päivänä ja seuraavana päivänä on otollisemmat ajat pupuilla :)
 
Sunnuntai 18.3.2012



Avonlea..........35v.......kp 12/27-29...........yk9
SL..................30v.......kp 13/30-48..........yk9.....(2*clomi)
Demuli............32v.......kp 14/29-32...........yk17
Jocelyn...........30v.......kp 14/30...............yk2.....(km)
pipsa79..........32v........kp 16/30-40...........yk11 (1kkm)
Tirpu..............33v.......kp 16/27-31...........yk5
intoilija...........30v.......kp 18/??.................yk1
Anncherie........31v......kp 23/17-61...........yv1,5v....(3*km)
Mandala..........32v......kp 26/23-35..........yk15
Vissyliini..........30v.....kp 26/27-36...........yk3.....Dpo11
Tatja..............35v......kp 33/36-48...........yk17....(terolut tauko)
Syksy2010.......31v.....kp 33/28-41...........yk16




Taustalla:
Lila79
Papsu
NettA79
Wanda81
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Neah
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat




plussanneet

-2012-

Ginger......................................plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8.........plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Sakara............35v.......yk8.........plussa 4.3.
Indico.......................................plussa 1.3.
Mirtsu81..........30v.......yk2.........plussa 28.2.
Sanja...............32v......yk8.........plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11.......plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Hei apua käääk likat, mikä tää törky iso plussa-aalto oikein on???? :D :heart: aivan super extra hyper hienoa Ginger :heart: en voisi onnellisempi olla sun puolesta!!! Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mitkä hoidot teillä olikaan nyt mistä plussa tuli?

Jos ei olisi ollut hauska viikonloppu niin voisin olla tästä jopa vähän kauhuissani koska siis apua, mua alkaa huolestuttamaan, että mä oikeasti olen ainoa täällä koko pinossa kohta kun kaikki muut on siirtyneet odottajiin :D

Mutta samaan syssyyn toisaalta hienoinen toive olisi, että oma tilanne alkaisi nollaantumaan kun tuhrupäivien jälkeen nyt on menkkakipuja ja jotain veren häivähdystä pöksyissä. Voi kuinka toivonkaan, että ne _oikeat_ menkat nyt tulisi niin pääsisin uuteen alkuun ja toivottavasti myös siihen kystien poistoonkin! Pitäkee kuulkaa peukkuja mulle :D

Oikein mahtavaa plussauutisten suloistamaa sunnuntaita kaikille!
 

Yhteistyössä