3-kymppiset toista odottavat

Jes! Minä ainakin voisin täällä seurailla ja postailla aina minkä muistan :D Millon sinulle Miri sattuu laskettu aika? Meillähän tais esikoisetkin olla aika samanikäisiä...?
La täällä 10.4. eli nyt olisi viikkoja 5+2...

Eilen ja tänään on mielen päällä ollut oireiden äkillinen katoaminen... (n) Esikosta voitiin huonosti tässä vaiheessa jo ihan urakalla, nyt ei muuta ole kuin tajuton VÄSYMYS, ihmeellinen aamuheräily ja jatkuva NÄLKÄ :D
Kaikki oireet, mitkä sinällään vois kuulua minun ihan normaalielämäänkin :D

Noh, nyt ei auta kuin vain odotella... kesän alussa oli kemiallinen/meni heti kesken positiivisen testin jälkeen joten siksi kuulostelen kaikkia ehke turhankin skarppina...
 
Oi ihanaa @Marjee !! Mahtavaa että liityit! Ei oo totta toi sun laskettu aika! Mulla on 8.4. :LOL: Eli ihan samoissa mennään! Mulla kans hetkellisesti katos kaikki oireet juurikin tolkutonta väsymystä lukuunottamatta. Sitten tuli kuvioihin jär-je-tön turvotus!! Ja tänään. Pahoinvointi. Vasta kuvotus, toivottavasti ei kymäys... Olin kanssa tosi huolissani, kun esikosta se maailmanlopun pahoinvointi alkoi jo 5+2. Ootko Marjee menossa varhaisultraan? Mulla o. 31.8. Ei jotenkaan uskalla iloita ennen...
 
Heipä hei! Mäkin voisin liittyä tänne. Kovin paljon en ole palstalla jaksanut kirjoitella ja tänään pitkästä aikaa kirjoitan. Raskaus on sujunut ihan hyvin. Alkuraskaudessa pahoinvointi oli kyllä melko kovaa, mutta meni sitten ohi. Oksentelin paljon. Sokerirasituksessa sain erinomaiset arvot: paasto 4.9, 1h 6,5 ja 2h 6.0. Liitoskivut on tosi kovat jälleen. Nyt varsinkin keski- ja loppuraskaudessa olen linkannut paljon ankkatyylillä. Kävellä en pysty 2km enempää. Ensimmäisessä raskaudessa en lopussa pystynyt kävellä kuin 200m kipujen takia. Lantio, reidet ja selkä ovat kuin tulessa. Nyt on siis menossa rv 28+1. Harjoitussupistuksia on ollut tässä raskaudessa myös paljon, kun esikoisen odotuksen aikaan en tuntenut niitä lainkaan. Myös ainakin yksi kipeä supistus oli. En kuitenkaan käynyt vielä tarkistuttamassa paikkoja tämän jälkeen. Neuvola pisti mut pissatulehdustestiin kipeiden supistusten takia, mutta näytti negaa. Jos kipeitä supistuksia tulee lisää, pitää kuulemma mennä äitiyspolille tarkistukseen. Semmoista täällä:sneaky: Jännittyneenä jo odotan tulevaa synnytystä.

EDIT: ainiin ja ikä on nyt 38v. Mirin ja Marjeen muistankin! Terkkuja:love:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kans yks 30v äiti, joka viime vkl sai plussan testiin. Viivat vaan vahvistunut ja nyt tarvitsee vain uskoa et toukokuussa meidän perheessä olisi kaksi lasta. Esikoinen tulee olemaan tulokkaan syntyessä 2v11kk.
Vähän jännittää miten tulee raskaus menemään. Aikaisemmin ollut taustalla kemiallinen raskaus ja keskeytynyt raskaus. Lisäksi jännittää miten pahoin alan voimaan muutaman viikon sisään. Maaliskuussa oli toi keskeytynyt ja silloin oksensin ihan valtavasti. Olin parhaimmillaan 3vko putkeen saikulla ja kerran tiputuksessa.
Toivotaan et kaikki raskaudet olisivat erilaisia.
 
Moikka! Täällä myös 31v toista lasta odottava :) Ihan alkuraskaudessa mennään. Laskurin mukaan LA on 23.4.2018. Ikäeroa esikoiseen tulee 2v10kk. Mulla ei ole juurikaan vielä oireita ja se vähän huolestuttaa, vaikka pitäisi varmaan olla vaan tyytyväinen :D Viime kerralla muistan et tässä kohtaa oli jo valtaisa väsymys ja etova olo.
 

Yhteistyössä