<3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

Orchid ONNEA!! :heart: :D Ihanaa, kun täälä tuollainen uutinen!!!Jes!

Voi äizikkä ja kääkkis :'( höh höh ja höh! Mä niin toivoin, että teille PIAN testi näyttäis plussaa!!!
Äizikällä oireet kuulostaa niin todelta...jospa se näkyy vähän myöhemmin :whistle: ja kääkkikselle toivoa pidän yllä, vaikka toi sun kierto on todella syvältä :kieh: huh huh sais nyt tulla jo joku muutos tilanteeseen. Plussa mieluiten tai edes täti kyläilemään!

Mulla taas oireita ei juurikaan ole. Nekin mitä oli tais olla kuviteltuja tai sit ne on hävinnyt : /
jotenkin epätodellinen olo ja ei osaa uskoa olevan raskaana. No niin kauan hyvä, kun ei vuotoja ilmesty!

Kaikille teille plussaisia tuulia ja voimia yritykseen!!!!!! Toivottavasti pian pääsette kaikki plussailemaan!
:D
 
Orchid hirmuisesti onnea matkaan!!

Täällä toivuttu eilisistä lastenjuhlista, kun oli keskimmäisen synttärijuhlat :) Nyt on tämä päivä aikaa laittaa kämppä siihen kuosiin, että voi huomenna sukulaisia kestitä!

Hauskaa viikonvaihdetta :)
 
Täälläkin pitäisi alkaa suunnitella pienimmän 2v. juhlia, ei jaksaisi ajatella millään : / On tässä kolmisen viikkoa aikaa miettiä miten pidetään. Meillä kun talo on suht pieni, mutta toisaalta aina tulee myös niitä jotka eivät pääse. Tytoillä on kiva, kun toinen on keväinen ja toinen kesäinen, niin on päästy ulos juhlistamaan ja lisäksi keskimmäinen on niin lähellä äitienpäivää, että mummot on tulleet meille äitenpäivälounaalle ja samalla juhlistamaan synttäreitä :) On saatu näin jaettua vähän porukkaa. Tädit on tulleet myös silloin äitienpäivänä.

Ajoittain on ollut nyt mojovaa nippailua taas. Ärsyttää herätellä toiveita kierron käynnistymisestä, mutta pakkohan niiden menkkojen on joskus alkaa :O Toinen talvivauva olisi aika raskas projekti, saas nähdä miten käy. Voihan tää venyä kevääseenkin tällä menolla, mutta mun tuurilla tulee taas talvinen :D

kääkkis kp 80 ( saavutus se on tämäkin )
 
Onnea plussanneille!!
Kyllä se vaan kovin harmittaa kun ilman plussaa jää, pari päivää oli Niilin mieli maassa mutta ei se auta kuin uutta kiertoa lähteä kokeilemaan.
Romanssi 3/28.
-tilasin eka kertaa netistä ovis ja raskaustestejä, paljon halvempia kuin apteekissa!
 
Viimeksi muokattu:
Mä tilasin omat testini Ebaysta. Sieltä ne saa kaikkein halvemmalla, eikä toimitus kestänyt kuin muutaman päivän.

50 testiä maksaa reilut 13 euroa, eli suunnilleen saman, mitä yksi apteekin testi. Ja siis kyllä niitä pienemmissäkin erissä saa, mutta mä tilasin 25 ovistestiä ja 25 raskaustestiä, eli tuon 50 testin satsin.

Järkevämpää olisi ollut tilata ovistestejä vähän enempi ja raskaustestejä vähempi, mutta mulle nuo riitti ja jäi ylikin, kun niin nopeasti sitten raskauduin.
 
Huoh.. Negahan se sieltä sitte tulla tupsahti.. tätiä odotellessa:headwall: Ja näillä päivillä (kp 27/29) pitäisi kyllä mahd. raskauden jo näkyä.. että ottaa nuppiin!!

Kääkkiksellä kyllä mahtava tuo kp:n saldo :headwall::LOL: Miten sun hermot kestää??

Kaipa se tarvis sitte testitilausta laittaa kans jo vetämään.. Kotitesteiltä olen myöskin tilannu, ja Sofi One steppejä, vaikka ei niitä kauheasti kai kehuta..?
 
äippä 84: Mäkin testailen Sofilla, mulle on näyttänyt kyllä tosi selkeesti negoja ja kuopuksesta plussaa, silloin kun pitikin :) En tiedä onko noikin jotenkin ihmisestä kiinni, että joidenkin hormonit vaan näyttää epäselviä tuloksia? Itse en ole ikinä haamua saanut. Toivottavasti kääntyy sulla vielä plussaksi, koska aikaahan on b:)d

Losa: Onpa tosi edullisia :O Pitäisiköhän munkin tilata sieltä joku älytön määrä, jos sitten plussa pamahtaisi :D Käyn kyllä ainakin katsomassa niillä sivuilla.

Soitin tänään neuvolaan terkka-tädille tuosta Terolut-asiasta, ja hän suositteli, että soitan suoraan sille gynelle miten niitä kannattaa aloitella. Hän oli sitä mieltä, ettei varmaan uutta tutkimusta tarvita, kun kaikki oli viimeksi ok :) Kaikista ihaninta oli, että hän sanoi puhelun lopuksi, että nähdään pian :heart: Hommaan jostain nyt pari ovistestiä ja katson mitä ne näyttää. On meinaan ollut todella märkä olo nyt, tätä ei ole tapahtunut aikoihin :LOL: Jos ovat negoja, niin soitan sitten sille gynelle vielä tän viikon aikana.

kääkkis kp 81
 
Kiitos kaikille :heart:

Täällä ollaan tänään kummasteltu testin vahvaa viivaa näille viikoille... Pregcheck kyseessä ja DPO 14 (menkat olis siis tänään pitäny alkaa) tasavahvat viivat tai testiviiva jopa hieman tummempi, eilen oli jo ihan siinä siinä ettei ollu tasavahvat :O :confused: Piti jo tänään katsastaa kuvat edellisistä onnistuneista raskauksista, ja en oo samaiseen testiin saanu vielä DPO17 läheskään tasavahvoja viivoja... En edes kuopuksen raskaudessa vaikka masussa oli alkuun 3 tulokasta.

Tällä viikolla pitää kyllä vielä dipata sellanen viikkonäytöllinen, jos siitä sais vähän osviittaa missä mennään... ei uskalla vielä aikoihin mennä tuonne toiselle puolelle niin tänne tulen sitten kirjottelemaan :rolleyes:

Kääkkis kokeile sellasta sylkiovistestiä, ei tarvii kymmeniä tikkuja ostaa kun se sylkiovistesti toimii ilmeisen rajattoman ajan. Kaveri sen puoleen liputti kun kärsi megakierroista.

Äippä 84 harmistus nyt, mutta voihan se vielä plussaksi muuttua kun ei ole vielä päivät täynnä =)

En nyt saa mieleen mitä muuta piti kommentoida :ashamed:

Orchid
 
Viikkonäytöllinen anto tulokses 2-3 viikkoo, että eiköhän tuo ole ihan "normaali" tulos DPO 14-15 :p :LOL: mä en oo ennen ollu himotestaaja mut nyt jotenkin pakko seurata tota nousua varmaan viel viikonloppuna :saint:

Oireita ei taas pahemmin ole. Yöpissalla saa juosta, väsyttää ihan hel***sti varsinkin aamupäivisin ja iltaisin ja kahvi maistuu oudolle -> ei mee alas, mahassa on ihme tuikintaa ja nipistelyä molemmin puolin. Illalla turpoo maha kauheeks palloks :eek: Yks mikä puuttuu on närästys, kaikista 4 pojasta on närästys alkanu jo ennen testiä...

Meiän kaikki lapset on syntyneet talvella, joulu-tammi-helmikuu. Enkeli syntyi kesäkuussa, mutta LA oli lokakuussa. Tämän LA onkin sitten syyskuussa (ilmeisesti) olis ensimmäinen syysvauva... olishan se kiva kokea tällainenkin vauvan hoito kun kaikkia muita on saanut topata vaatteisiin jo heti laitoksella. Muistan kun 2. kanssa kotiuduttiin niin pakkasta oli vaivaiset -26 astetta helmikuun alussa :O ei ihan heti päästy ulos. Ja kolmas kun tuli sen maagisen 2viikkoo niin pakkanen rupes paukkumaan monta viikkoa lähempänä ja ylikin -20 astetta siinä oli mukava yrittää topata vauva ja vaunut niin hyvin, että pysty asioilla ja harrastuksissa jalan käydä.

Ääh tää meni muisteluks :heart: toivottavasti ei haittaa :ashamed:

Nyt nukkumaan...

Orchid jotenkin väsyneen oloisena |O
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa orchid , mua ainakin kiinnostaa tietää miten muilla on mennyt vauva-ajat :) Kun meille tuli helmikuun alussa kolmas, niin silloin heitti juurikin kovat pakkaset. Onneksi oli mies sen 3 viikkoa kotona, niin sain rauhassa olla sisällä lämpimässä vauvan kanssa :) Yhdenlaista toppaamista oli kyllä uloslähtö, sen muistan enkä jaksaisi nyt samaa heti alkuunsa : /

Hailakka viiva tuli ovistestiin, kun pääsin vasta tänään tekemään, eli en ole yhtään sen viisaampi :D Täytyy tässä pari päivää katsella mitä tapahtuu ja soittelen sitten gynelle. Tänään ollut aika mojovaa kipua vasemmassa munasarjassa, mutta sehän nyt voi tarkoittaa vaikka mitä.

kääkkis kp 82
 
Meillä tuo keskimmäinen on tosiaan syntynyt tammikuun puolivälissä, joten talvivauvasta myöskin kokemusta. Kova "pakkaaminen" siinä kyllä oli kun pihalle lähdettiin.. Ja pakko oli lähteä, kun esikko oli vasta reilu vuoden ikäinen tuolloin.

Itse sain ystävältä ihania vauvauutisia klo 04.04, pieni poika oli syntynyt :heart:

Kp:t paukkuu, tätiä ei vielä näy, mutta oireet sen malliset että eiköhän kohta kurvase paikalle, hemmetti :kieh:
 
Onpas äippä 84:n ystävän vauvalla hieno syntymäaika, tuon kellonajan muistaa varmasti :heart:

Mulla on kivut muuttuneet nyt tuohon alavatsalle, polttelee kuin menkat olisi tulossa. Aamulla oli vasen tissi aivan järjettömän arka :O Hormonit tekee tepposiaan... Laitoin sitten valkoiset stringit jalkaan, ajattelin jos nyt alkaisi vuotamaan, mut ei ole näkynyt :LOL: Pinna on aika tiukalla ton jomotuksen takia nyt. Katselen vielä hetken jospa jotain tapahtuisikin :) Kiertopäivät vetelee niin hirveetä lukemaa, että väliäkös sillä vaikka odottelee vielä.

kääkkis kp 83
 
Piti ihan tulla kirjottaa mitä tuo ihana esikoinen sanoi tänään kun eskariin oltiin menossa: "Äiti te ette varmaan enää hommaa 4. lasta, mutta mä niin tykkäisin taas pitää pientä vauvaa sylissä ja pusutella sitä" :heart: Niin ja siis hänhän on poika. Kyllä melkein kyyneleet rupes valumaan tältä äidiltä.

Äippä raskausoireethan muistuttaa hyyyvin paljon menkkatuntemuksia... jospa kuitenkin :heart:

Kääkkis sulla on kyllä hyvät hermot tuon kierron suhteen, toki eihän sille mitään voi mutta kuitenkin. Jospa siellä nyt jotain tapahtuisi, suuntaan tai toiseen :rolleyes:

Hah mun piti eilen hajottaa se digitesti (utelias pieni minä) :LOL: ja oli kyllä niiiin tumma se kolmaskin viiva, että ei varmaan kovin kaukana ollu +3 viikoista. Mä nyt kuitenkin maltan itseni viikonloppuun.

Viikonloppuna alkaakin sitten synttärirumba. Kuopus on syntynyt jouluna esikoinen tammikuun lopulla ja kakkonen helmikuun alussa, pidetään sitten muutamat yhteissynttärit ja vielä erikseen esikoisen kaveri synttärit. Ihan kiva, että on hommaa niin ei kerkee muutamaan viikkoon tätä raskaana-vai ei pohdintaa harrastaa sen enempää.
Neuvolaan ollaan menossa kakkosen kanssa kahden viikon päästä niin siellä sitten jutella enemmän =) pelottaa vaan, että pysyykö mukana tämäkään kun ei siitä keskenmenosta kerennyt ku se 30 päivää mennä kun uus plussa tuli : /

Orchid
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Täällä kp9 ja ensimmäisiä limoja tullut tänään . Ihanaa kun saa alkaa taas jännäämään. Tai mielummin tietty olis jo tärpännyt, mutta toivotaan että tässä kierrossa..
Mulla taas kaikki kolme on syntyneet touko- tai kesäkuussa ja haaveissa olis syksy tai talvivauva, mutta mikä tahansa käy. Meillä siis synttärisuma ajoittuu noille kahdelle kuukaudelle, kaikkien kolmen+ minun synttärit on kolmen viikon sisällä toisistaan, huh hulinaa silloin :D
Ihanaa,meillä miehen kanssa tiedossa yhteinen hotelliviikonloppu tulossa helmikuun aikana, tosi mukava päästä syömään, shoppailemaan, nukkumaan ja rentoutumaan , tekee hyvää. Miten muut, minkä verran saatte yhteistä aikaammiehen kanssa? Entä itseksenne? Töihin palattuani, ihan ikiomaa aikaanei enää juuri löydy, ovat mummolassa vain silloin kun minä lauantaisin töissä. Sitä kaipaisin, mutta en valita.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Orchid ihana sun poika :heart: Mäkin olen kysellyt aina välillä noilta tyttösiltä, että olisiko pikkusisko tai pikkuveli kiva tuon kuopuksen lisäksi ja molemmat olivat sitä mieltä, että kyllä ja pikkusisko vielä mielummin :D Varmaan kun heillä molemmilla se pikkuveli nyt sitten jo on :)
Toivon aivan mielettömästi että sulla raskaus sujuu nyt hyvin ja hyvältähän tuo kuulostaa kun on kunnon oireetkin :heart:

maaru: Teillähän on hyvä ajoitus ollut vauvojen teossa, mutta hienoa että pystyy jotain synttäreitä yhdistelemään, niin ei tarvitse järjestellä niin paljon :) Eriasia sitten jos on sellainen ihminen, että tykkää järjestellä :D Itse stressaan kaikista pippaloista mahdottomasti :snotty: Meiltä puuttuu se syysvauva, muille vuodenajoille on jo :)
Meillä on miehen kanssa aina perinteenä ollut juurikin helmikuussa yhteinen viikonloppuyö :D Meillä on silloin vuosipäivä ja on käyty aina samassa hotellissa sitä juhlistamassa. Toinen samanlainen reissu on pidetty kesällä, kun meillä on hääpäivä :) Viimevuonna yhdistimme yhdet festarit siihen ja mietin tässä jo valmiiksi, että miten jaksan sitten maha pystyssä ( toivottavasti :rolleyes: ) tänä vuonna saman :O Ensi kuussa olisi sitten ollut hotelliyö tiedossa, mutta mies ilmoittikin että tällä kertaa hän aikoo viedä minut risteilylle ( !! ). Tätä olen pyytänyt jo monta vuotta ja juuri nyt hän haluaa minut viedä, kun mietin valmiiksi kauhulla mahdollista pahoinvointia ja sitä merenkäyntiä, olen nimittäin sitten todella sairas :$ Mulle riittää että se laiva kiikkaa vähänkään, niin oksu lentää ja olin laskenut sen varaan, että voin ottaa alkoa, jolloin en ehkä tunne merenkäyntiä niin voimakkaana, mutta jos olen raskaana niin...
Miehen kanssa on mun mielestä ihan kivasti yhteistä aikaa :) Meillä on paha tapa valvoa aika myöhään yhdessä ja katsella telkkaria, herkutella ja jutella :p Välillä on käyty leffassa ja/tai syömässä ja sitten kun on ollut koiran kanssa kisoja, niin on lähdetty kahdestaan reissuun. Pari kertaa on oltu anopin mökillä kahdestaan ja tarkoitus olisi tuokin uusia nyt lähiaikoina :heart: Mun äiti ja miehen vanhemmat asuvat lähellä, niin ollaan saatu hyvin lapsia hoitoon, en tiedä mikä mahtaa olla tilanne kun heitä on neljä :D
Itsellenikin on ihan kivasti aikaa. Käyn yleensä lenkeillä itsekseni ja lisäksi on koiraharkkoja ja ryhmäliikuntatunteja :) Vaikka niissäkin on muita ihmisiä läsnä, niin on ihanaa lähteä ihan yksinään sinne, aivan " liian" helppoa. Mies on silloin lasten kanssa ja vastavuoroisesti hän saa lähteä jonnekin omiin juttuihin kun sitä haluaa :heart: Jään myös saunaan usein itsekseni, kun mies laittaa lapsia nukkumaan, se on aivan luksusta :)

Täällä on OIKEASTI tissit kipeät, en kuvitellut asiaa. Toi kylmyys ulkona teki molemmista arat, aivankun olisi maitoa paakkaantunut tuonne kainalon puolelle :O En nyt kyllä uskalla, enkä halua ajatella mitään, toivon vaan että jotain tapahtuu. En tiedä voiko ajatuksen voimalla saada paikat särkemään :LOL: Voi kun muistaisin oliko viimeksikin tälläistä, kun kierto venähti... Jotenkin on sellainen muistikuva, ettei ollut, mutta voihan tää olla oire ihan siitäkin.
 
Voi mikä lausahdus orchidin pojalta :heart:
Kahdenkeskinen aika meillä on aika kortilla... Lapsilla ei ole kuin yhdet isovanhemmat, niin ei kovinkaan usein viitsi koko "laumaa" sinne viedä.. :/ mutta ainakin pari kertaa vuodessa yritetään kahdestaan jotakin kehitellä :)

Meillä tytöt sytyneet tammi- touko- ja syyskuussa.. että sinällään oikeastaan sama mihin väliin sitten tämä mahd. neljäs putkahtaisi!
Voi, katsoitteko eilen ava:lta sitä uutta pieniä potilaita- ohjelmaa? Mulla melkein kyyneleet valui kun siinä sen pienen Janina- tytön kampurajalkaa hoidettiin.. Liiankin tutuksi tuli kolmosen kohdalla nuo kipsitouhut, kun jo synnärillä todettiin molemmin puolinen lonkkaluksaatio.. : /

Eikä näy sitä tätiä vieläkään; kyllä on odottavan aika pitkä |O
 
äippä 84: Tuo kyllä rajoittaa pakosti, jos on vain 1 hoitopaikka mihin saa lapset kerralla : / Tsempit odotteluun :hug:

Näin viimeyönä ensimmäisen raskausunen: kahteen testiin tuli 2 viivaa :D Varmaan noi ovistestien tuijottelut teki tehtävänsä, negaa nimittäin näyttää r.testi yhä :D Eihän se mitenkään voi vielä raskautta näyttääkään, jos, siis JOS olisinkin ovuloinut alkuviikosta, mutta pakkohan se oli katsoa :D
Alavatsa tuntuu pinkeältä, aivan kuin ilmapallo olisi vatsassa, rinta-arkuus on ollut tänään kihelmöivää, eli vähän erilaista. On se hyvä, että jotain oiretta on :D Vyohyketerapeutin kanssa juttelin, jos odottelis nyt vielä sen edellisen homeopaatti-satsin vaikutuksia, kun kyllä se varmaan jotain teki kun näitä jomotuksiakin alkoi ilmetä :)

kääkkis kp 84
 

Yhteistyössä