<3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

Mullakin muuten tuplien synnytyksissä alkoi selkäpuolen kivuilla ja siirtyi siitä aika nopeasti kuitenkin vatsan puolelle. Kuopuksen supistukset tuntui vain vatsassa. Ja nää menkkakivut on pitkän aikaa tosiaan tuntunut kans selässä, ei koskaa vatsapuolella. Viime raskaudessa muistelen että menkkojen aikaan tuntui juuri vatsapuolella jomotusta ja siitäkin jo heti epäilin että oon raskaana. Toinen on se nännien tummuminen, hassua.

Eikös tuolla aikaisemmin moni ollut kumman oireeton juuri ennen plussaa vai muistanko väärin.. No joka tapauksessa kovasti toivon kääkkis ihanaa lopputulosta tähän jännäriin :heart: Ja muille myös! Aika hiljaista täällä on, mitäs muille kuuluu? :)

Itse aloitan sen tikittelyn ensi maanantaina, One Step -testejä kaappi pullollaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Hiljaista tosiaan on, ei ole ninetsu: stakaan kuulunut pitkään aikaan :O Toivottavasti on plussannut :heart:

Nyt ketuttaa, mun selkä alkoi taas oireilla : / Jostain syystä on nyt ärtynyt tuo hermo, enkä kyllä voi mennä jäsenkorjaajalle jos olenkin raskaana. Lepo tekee aina hyvää, mutta tänäänkin olen ollut aika paljon jalkeilla, niin ei tykännyt. Huomasin muuten jumpassa tänään, että kaikissa vatsaliikkeissä tuntui kuin alavatsassa olisi ollut ilmaa. En pystynyt jännittämään sitä niinkuin normaalisti.

Aamua odotellessa... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Huomenta kaikki kuumeilijat!
Vähän hiljaista on täälläkin nyt kun joutuu vaan odottelemaan ja päiviä kerryttämään.
Nyt mulla kp 21/28. Ovis oli kp 16, olettaisin kun mielestäni yhtä tummia viivoja tuli kp 15 ja 16.
Voihan se olla et olikin vasta kp 17. Jokatapauksessa,, en ole vielä alkanut oireita sen enempiä kuulostella.
Sen verran olen kuitenkin huomannut, erona viime kiertoon, nyt on rinnat kipeytyneet oviksen jälkeen.
Mitäs Kääkkiksen testi näyttää tälle aamulle? Toivotaan ++++
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Pikkuisen on hiljentynyt täällä... sais kyllä plussa nyt tähän nippuun pärähtää pitkästä aikaa!! Kukapa seuraavana jännäilee? :popcorn: Täällä ovis kohta käsillä, ja "tallettelu" aloitettu eilen... :D

Ja minä myöskin kuulun tähän "oireeton raskaus"- porukkaan.. Ei ole yhdessäkään alkuraskaudessa ollut minkäänlaisia oireita..
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
PLUSSA TULI :heart::heart::heart:

Hailakka vielä, mutta sen verran näkyvä, ettei tarvitse tihrustella :) Näin taas tosi ahdistavia ja realistisia unia ja aamulla jomotti alavatsaa ihan kiitettävästi. Tein sitten testin ja mietin, että näenkö omiani... Viivaa alko selvästi kertyä, en uskaltanut katsella, menin vähän ajan päästä uudelleen ja siinä se vaaleanpunertava viiva kökötti :D Ovistestissä testiviiva on melkein yhtä vahva kuin kontrolli. Huomenna teen uuden :heart:

Laitan kuvaa jossain vaiheessa, kunhan saan miehen siihen hommaan avuksi :)

kääkkis kp 98 dpo 9
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos :heart::heart::heart:

äippä 84: Joo, otin :D

Nyt plussa-aalto todellakin liikkeelle, sovitaan, että kaikki tulette tuonne odottajiin nyt tästä kierrosta, eikös vaan :heart:

Hassua, kun just eilen ajattelin, että en kyllä tasan ole raskaana ja mietin jopa sitä, alkaisiko ne menkatkaan, jos ne ovistestit olikin viallisia jne. :LOL: Siellä se viiva möllöttää, saan kyllä hienon synttärilahjan :heart: Miehelle tästä piti tulla 30v-lahja, mutta tuleekin vissiin vähän etuajassa :)

Voi, kyllä mä olen sekasin :D On todella epätodellinen olo. Nyt täytyy toivoa, että toi selkä pysyy kunnossa eikä sen oireilu ainakaan pahene. Olin tänäänkin jumppaamassa, aioin käydä niin pitkään normaalisti kuin pystyn, että saa lihaskunnon pysymään hyvänä :) Siirryn jossain vaiheessa varmaan vesijumppaan, kun noi muut tunnit alkaa tuntua pahalta. Nyt sitten pian karppaamaan, että saan ekassa sokerirasituksessa hyvät arvot :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
KÄÄKKIS82 paljon onnea plussasta :heart:

Toivotaan, että tännekkin puhaltaa paljon plussatuulia, niin kuin tuohon yhteen ryhmään :D

Omaa: Sain juuri tänään tietää, että siskoni käynyt poistamassa kierukan ja yrittävät myöskin vauvelia :heart:
Itsellä nyt tylsää, kierron tässä vaiheessa, ei mtn ihmeellistä.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
KÄÄKKIS aivan mahtavaa :heart: Super onnittelut =)

P.S. Aika hyvin, mullakin on laskettu aika oman synttärin kohdalla. Tarkkaa LA kun ei vielä ole mutta neukka laski tasan mun oman synttärin :heart:

Plussa puhureita kaikille tähän pinoon puhaltelen :whistle:

(.) On iso :O ei mene enää aamulla omat farkut jalkaan. Otin tossa joku aamu kuvankin senhän voiski lisätä tonne kuvakansioon :p Illalla on sitten turvotuksen kanssa sellanen pallo, ettei keneltäkään jää huomaamatta :ashamed: ja mä niin haluaisin tämän pitää salaisuutena vielä pitkän aikaa... saa nähdä miten käy.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Huomenta! Onnea paljon kääkkis :flower:
Täällä ei taaskaan hyviä uutisia raskautumisen suunnalta. Eilen, kp 24 alkoi kuukautiset, ja kunnolla heti alkoikin, mietin voisko olla taas keskenmeno kun ei yleensä noin paljon vuoda yhtenäkään päivänä. Mielestäni oireita raskautumiseen oli, mutta silti menkat alkoi. Vaikka taitaa kuumelijoilla olla joka kierrossanoireita. :'( no kyllä se vielä onnistuu, kunhan ei taas sitä kahta vuotta kestä, sitä ei pääkoppa varmaan enää jaksais...

No talorintamalta onneksi parempia kuulumisia, saatiinkin tontista hyviä uutisia ja nyt ollaan siihen pytinki pystyttämässä, kunhan vaan saatais tää entinen talo myytyä, toivottavasti ei mene kauhean kauaa.
Ja tänään koittaa myös kauan odotettu yhteinn viikonloppu, ihanaa :heart:
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!
 
maaru: Voi ei... :( Kuulostaa kyllä aivan keskenmenolta. Onnea tontista :heart:

Mäkin säikähdin tosi pahasti aamulla :( One Stepissä oli enää haamu jäljellä, ei todellakaan samanlaista viivaa kuin eilen. Menin samantien hakemaan kaupasta pregcheckin ja siihen tuli vahvempi viiva, kuin eilen sofiin :heart: Ei siis edes aamupissasta. Tein äsken uuden sofin ja yhtä heikkoa näyttää, vaikka sen kuuluisi olla herkempi kuin tuon pc:n. No, luotan pregcheckiin koska se on ilmeisen luotettava testi. Menisin hakemaan mieluiten sen digin, mutta maksaa niin törkeästi : /

kääkkis ja sisu :heart:
 
Maaru :hug:

Kääkkis lopetas nyt se dippailu, kun kerran plussahan siellä on ollu :) turhaan tulee ressiä noista viivojen vahvuuksista... ja hitto, mutta on tosiaan sillä digillä hintaa |O
meinasin sellasen tonne kaappiin varoiksi hankkia, mutta apteekin hyllyyn sai jäädä.. haetaan sitten, jos tarvitaan!

Kp 15 meneillään... kierto ollu säännöllinen 29-30 päivää, mutta nyt ei ole sitte minkäänlaisia ovisoireita :confused: toivotaan nyt etten mä ala jatkamaan tätä kääkkiksen megakierto- perinnettä.. :LOL:
 
äippä 84: :LOL: Joo, todella toivon, ettei kukaan nyt jatka kierronvenytystä, kun itse siitä pääsin :D Ei ollut kovinkaan mukavaa olla " horroksessa". No, tänään alkoi näköjään uutena oireena jatkuva nälkä ja mahan murina, joten kaitpa asukki on paikallaan ja nälkäisenä :D
Kerroin tänään mun äidille ja se muistutti heti, että " muista syödä sitten vähän, jos tulisi vähän pienempi vauva :D " puoli-vitsillään siis. Nelikiloisia hänkin on synnyttänyt, vaikka on itse pieni. Kuopuksesta tuli vain 5 kiloa raskausaikana painoa lisää, eli melkein vain vauvan painon verran. Periaatteessa siis laihduin ja silti tuli iso vauva, ei vain painava, vaan myös tosi pitkä :D RD-ruokavaliolla mentiin.
 
Kääkkis!! Mahtavaa! Onnea :heart: Niinhän me oltiin sitä mieltä, että nyt oli menossa SE kierto ja kummallakin venyi pitkäksi, sinulla "vähän" pidemmäksi kuin minulla ;) Mahtava juttu, niin sitä voi pitkistäkin kierroista plussata! Kiitos kysymästä, hyvin on mennyt odotus, huomenna on riskiviikot täynnä ja maanantaina np ultra :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
kääkkis MAHTAVAA ONNEA ONNEA TUHANNESTI!!!!!!!! :heart: :heart: Niin IHANAA toi sun törkeä odotus palkittiin!!!!!!!!!!!!!!!!!Aivan mahtavaa!!!!ONNEE MEGAPALJON!!!

maaru:hug:


Pikana täälä lukemas, ei muuta nyt ehdi. MOI!

Delila rv 8+4
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Maarulle :hug: mutta mukavaa että talohommat edistyy!
Kääkkis, tosiaan älä turhaa ressaile enää :) Antoi taas toivoa kyllä että täältä vielä itsekin joskus plussataan...
Toivottavasti äippä ovis vielä ilmaantuu :)

Täällä kummallisen herkillä, jopa jotkut lehtijutut itkettää yhtäkkiä vaikka yleensä en todellakaan ole kovin tunteellinen ainakaan tuollaisissa :confused: Ärsyttävä flunssa myöskin jatkunut jo viikkoja, silti painanut menemään ihan normaalisti, taidan siis vain olla yliväsynyt.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Mulle iski aivan järkyttävä uupumus taas siinä seitsemän maissa. Tuntuu, että on aivan totaalisen uupunut, eikä jaksa mitään, mutta tässä tapauksessa sitä pitää hyvänä juttuna :) Vaikeaa oli kyllä siivoilla kuopuksen synttäreitä varten, kun tuntui että kaatuu jonnekin ihan justiinsa :D

Kuulostaa coffeeBreak hyvältä kyllä nyt :heart:

Huomasin itsessäni myös sen jo tuossa alkuviikosta, että muuten on tyyni olo, mutta pinna tuntuu olevan aika lyhyt. Reagoin asiaan kuin asiaan vähän pikaseen, on kysymys jostain herkästä asiasta, tai sitten ärsyttävästä. Herkästi avaan suuni, ennen osasin hieman edes hillitä itseäni paremmin :snotty:

Haluaako joku ottaa päivityksen? Käyn täällä toki teitä "vahtimassa", mutta olisi kiva jos joku teistä hoitelisi sen puolen :)
 
coffeeBreak: Kiitos kun otit "pestin" vastaan :heart: Eikös se niin mennyt, että päivittäjä on seuraava plussaaja ;)

Nyt se plussausaalto sitten liikkeelle d:)b, toivon jokaiselle tärppiä mahdollisimman nopeaan ja "nähdään" sitten odottajissa :heart:

kääkkis ja sisu :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak

Yhteistyössä