<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

NiQ: niinkin tylsä selitys kuin joka toinen päivä -taktiikka. :D aiemmin yritettiin säästellä ja osuttaa ovikseen niin kokeillaan nyt näin. ja ajattelin jopa olla tikuttamatta ovista...saas nährä kuin käy. ;)

Hjannah: pahoittelut keskenmenosta!! :hug: ymmärrän varovaisuuden tämän projektin suhteen. toivotaan, että ette joudu enää moista kohtaamaan, ja saisitte positiivisia uutisia piakkoin! :heart:

diiselikissa: kiva kun kävit pyörähtämässä! tsemppiä varhaisultraan ja tuleppa tännekin puolelle kertomaan kuulumisia! :D
 
Nopponen
Onnea Omppuf ja Tiudeliini!!! :heart::) aivan mahtavaa!!!

Meillä kotipäivä esikoisen kanssa, eilen 4-vuotis neuvolassa pistetty rokote nostatti lämpöä ja jalkaa valittaa kipeeksi... Tänään siis kotoillaan. Tyttö täyttää lauantaina 4 v. Aika menee liian nopeaa. Hirvee vauvakuume vaan lisääntyy. Onneksi kiinnostus itse asiaan näyttää jatkuvan, se on tää kesä varmaan. ;) Mulla pitäis menkat alkaa juhannuksen jälkeen joten sinne saakka elelen ihan normaalisti ja juhannuksenakin otan sen yhden ainoan illan joka on töistä vapaa rennosti sidukkaa ja grillaillen ystävien kanssa. Testiä on pakko kyl tehdä ennen heinäkuun alkua ku lähdetään silloin piiiitkälle kesälomareissulle hesan sukuloinnin kautta itä-suomeen mökkeileen niin ennen sitä haluun kyl tietää jos on jotain tiedettävää. Saapahan sitte jos/kun pettymys iskee ajatukset muualle lomailulla ja tietty reissunpäällä voi sitten kulauttaa muutaman terassi-siiterin. :) Mut siihen on viel aikaa... liian kauan tuntuu ku huomenna taas töihin koko v.lopuksi. :( Mut siihen asti (toivottavasti hyvistä) ilmoista nauttimista ja pupuilun tehostusta tää ja ens viikko, varmuuden vuoksi. ;)
 
Viimeksi muokattu:
**********Perjantai 8.6.2012*********






Mukana:


kiia81...............poika 05/11..............kp2/26-27.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp3/25-27.............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp6/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp7/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp8/24-27...............yk2
bambina.........................................kp8/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp12/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp12/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp13/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp15/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp16/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp16/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp17/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp19/31...................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp19/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp20/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp20/32...................yk2
taikamaailma...................................kp20/?....................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp21/30-34..............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp23/28...................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp23/26-28..............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp26/29..................yk3
MeaMinnis........poika 01/08...............kp28/28..................yk9
MyDream..........poika 06/11..............kp31/30..................yk6
mama07..... .........tyttö 07...............kp33/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp37/28-34.............yk4
Aura08...................12/08................kp37/31-33.............yk5
kurasaapas.........poika02/11.............kp42/?....................yk1
NiQ..........................07/11............ kp64/32..................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?

Jännäilijät
Taikamaailma dpo6, Nopsu dpo8, alley dpo3

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Hei kaikille pikku kakkos-pinolaisille! Pitkästä pitkästä aikaa ajauduin tänne palstalle ja ajattelin taas alkaa kirjoittaa. Meillä esikoinen täyttää tässä kuussa kaksi ja kakkosen yritys aloitettu marraskuussa. Nyt siis meneillään yk 8. Esikoinen tärppäsi vuoden tahkoamisen jälkeen. Meillä hieman hankalampaa siis tämä raskautuminen, vaikkei kai mitään vikaa olekaan. Tähän asti olen ollut ihan valoisalla mielellä, mutta tässä kuussa on jotenkin ollut mieli maassa ja ärsyttää koko yritys. Ajattelin siksikin, että josko tänne sitten voisi niitä fiiliksiä purkaa, kun ei oikeassa elämässä kovinkaan paljon viitsi asiasta huudella. Eli jos mukaan mahtuu, niin olisin kovin iloinen :)

bambina kirjoittelitko parivuotta sitten odotuspuolella heinäkuisten pinossa?
 
Viimeksi muokattu:
Elsiliini, samoilla kpillä mennään. Älä vielä luovu toivosta, mäkään en oo luopunut :heart: Nyt pitää vain odotella, että alkaako tässä tulla mitään oloja :D

Nöhvi, jospa sun ovis on vain eksynyt ja tulee seuraavalla bussilla? ;)

Omppuf, no jos sullakin juili vatsaa oviksen jälkeen niin täähän vois mullekin olla hyvä merkki ;) Nyt se on tosin ohi ja odotellaa muita oloja...

NiQ, toivottavasti kierto katkeaa ja pääset uuteen yritykseen :) Hienosti selitit terojen salat :LOL:

bambina, älä oo pessimisti :kiss:

ON: Ihan ekaks pitää kommentoida, että nyt oli tullu niin paljon tekstiä että mulla meni pasmat ihan sekaisin :D En osannu kaikille kirjotella edes vastauksia!

Meillä täällä alkanut olla kuivempi kausi makkarissa :LOL: Esikoinen vie kaikki mun mehut ja mies on alkanut taas treenaamaan ja juoksee salilla ja sen mehut menee siellä ;) Mutta onneks oviksen aikaan jaksettiin viel :LOL: Meille on tulossa reilun viikon päästä vieraita ja mietin, että jos testailis sillo perjantaina (kp27/32), näiköhän se näyttäs jo tuloksen? Kun jos ois nega, vois juoda pari siideriä ja jos ois plussa, vois piilottaa vettä siideripulloon :LOL:
 
Vitsit et on orpo olo nyt ku ei oo oikeen mitään kirjotettavaa. En malttais odottaa ens viikkoa et pääsis testaamaan. Mitään oireita ei oo, tosin tänään kun käytiin pizzalla päivällä niin oisin voinu syödä enemmänkin kuin sen yhden kotipizzan gluteenittoman, ja normaalisti jaksan ehkä 3/4... On niin normaali olo kuin vaan olla ja voi. Missäs vaiheessa niitä haamuja voi olla jos ois sattunu jo tästä kierrosta onnistumaan?

Hjannah: Pahoittelut keskenmenosta :( Tuon pelossa sitä itsekin jättää kertomatta kovin aikasessa vaiheessa.

Kivasti tullut nyt lähiaikoina plussia, kukahan saa seuraavan? Ja on muuten mennyt ihan suunnitelmien mukaan kun on saatu 2 pitkään yrittänyttä jo plussanneisiin tässä kuussa :D

Mua niin harmittaa, kun meandin alet alkoi, ja siellä ois kaikkea kivaa edullisesti vauvalle. Pilvipyllyhaalaritkin vai 15e, sitten se sammakkobody. Mutta ei voi tilata, kun ei oo vielä vauvaakaan tulossa. Sitä pelkää tuottavansa huonoa onnea projektille, jos ostelee etukäteen tavaroita jollekin, mitä ei oo vielä olemassakaan. Meidän tytön suosikki on juurikin tuo sammakkokuosinen mekko, missä on paljon sammakoita.
 
Viimeksi muokattu:
Kuulkaa täällä menee nyt jännäksi!!:popcorn: kp28/28 ja ei edelleenkään mitään vuotoa :O.
Tässä vaiheessa on yleensä jo pari päivää tuhrunnu ja mulla kun tosiaan tuota tuhrua tuli neljä päivää sitten ja loppui sitten. Ja eilen meni illan tekemään ovistestin (kun oli ainut mitä kaapista löysin) :ashamed:ja siihen piirtyi heti kaksi melkein samanvahvuista viivaa :confused:. En mä jaksa nyt uskoa että mulla oviskaan olisi ollut näin myöhään... eikös se jollain ole reagoinnut raskauteeenkin?

Tänään apteekin kautta kotiin jännäämään, mulla on nyt tosi vahva olo että tärppi olis sittenkin jotenkin ihmeesti käynyt=). Sama olo kun viimeeksi plussasin (mikä oli kylläkin sitten kemiallinen). Pistäkäähän naiset peukut pystyyn!:wave:
 
Ja heti kun ehdin mennä sanomaan ettei lähes mtn oireita niin täällä alkoi ilmeisesti kuvotus ja pahoinvointi :S ! Samoiten myös kamalaa alamahan juilintaa ;S.

Ensviikolla ostan viel apteekista testit ja jos tulee vahvat viivat niin kai se on varattava aikaa neuvolaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Omppuf
Testasin sitten Predictor-testillä jota en ole ennen käyttänyt. Ensin ei näkynyt mitään mutta tarkemmin tarkastelessa haamu! :heart:

Pitää huomiseksi ostaa joku muu ja testata heti aamusta uudestaan! Pikkasen nyt kyllä mietityttää taas tuo kemiallisen mahdollisuus, luulisi että näkyisi jo vähän selvempi kun haamu:confused: Otetaan nyt iisisti muutama päivä, en vielä intoile..

Tänään on ollut etova olo koko päivän:x
 
Tiudeliini: Onnea oireista, jos näin voi sanoa! :D

MeaMinnis: Oijjoij, varovaiset onnittelut haamusta...! :) :) Oispaoispa!

Täällä TAAS testattu nega apteekin omalla. :rolleyes: Esikoisesta plussasin kp 39, sillon tosin kierto oli pitempi. Nyt kp 37, viitisen päivää myöhässä normista.
 
MeaMinnis!!!!!!!!!!!!!! Ihanaa <3 Olispa se vahvistuvaa sorttia! :) Apteekin omaa? ei niitä herkkiä ainakaan kannata, ne on yleensä huonompia. Ps. oliko tarpeeksi huutomerkkejä?
Aura: Pahoittelut negasta! :(:hug:
 
HERÄTETÄÄNPÄS tuo odotuspuolella oleva pikkukakkosta toivovat pino myös!!! Tuossa tammikuisissa missä olen niin on yli 100 jo niin tuntuu että ei ole niin tiivis pino kun voisi olla, eli tehdään tuosta pikkukakkosta toivovat pinosta nyt tiivis ja kaikki täältä nyt sinne sitten! ;)
 
Kiitos vaan onnitteluista jo:flower:

Enhän mä malttanut odottaa huomiseen vaan pissin niihin Prismassa myytäviin tikkuihin ja aika vahva viiva tuli=):heart::heart:.

Voi hyvänen aika sentään, tää kierto oli epätodennäköisin ikinä!! Mun mielestä ei edes harrastettu juuri seksiäkään:D, ei oviksen bongausta, ei lääkkeitä eikä mitään!. Vähän on epäuskoinen olo kyllä, että nytkö tää tahkoaminen vihdoin päättyy:O.

Omppuf Oli tarpeeksi huutomerkkejä :D

Että kai mutkin voi siirtää plussanneisiin,
niinkuin Omppuf sanoi, pääseehän sieltä takaisin sitten:wave:. Mä täällä taustalla pysyttelen kuitenkin teitä tsemppaamassa, plussaketjuunkaan en uskalla ennenkuin digi näyttää 2-3.

Meidän pitkään yrittäneiden juomaveteen on ilmeisesti laitettu jotain kun näitä plussia nyt varsinkin meille satelee:LOL:. Eikö ole jännä sattuma että nyt jo kolme pitkään tahkonnutta plussasi samassa kuussa!? Tulkaahan muut perässä, plussia teille kovasti toivottelen :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
**********Lauantai 9.6.2012*********






Mukana:


kiia81...............poika 05/11..............kp3/26-27.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp4/25-27.............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp7/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp8/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp9/24-27...............yk2
bambina.........................................kp9/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp13/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp13/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp14/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp16/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp17/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp17/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp18/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp20/31...................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp20/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp21/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp21/32...................yk2
taikamaailma...................................kp21/?....................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp22/30-34..............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp24/28...................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp24/26-28..............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp27/29..................yk3
MyDream..........poika 06/11..............kp32/30..................yk6
mama07..... .........tyttö 07...............kp34/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp38/28-34.............yk4
Aura08...................12/08................kp38/31-33.............yk5
kurasaapas.........poika02/11.............kp43/?....................yk1
NiQ..........................07/11............ kp65/32..................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?

Jännäilijät
Taikamaailma dpo7, Nopsu dpo9, alley dpo4, Nöhvi dpo1

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Ohhoh täällähän on tapahtunut!!! Onnea tuhannesti Tiudeliini ja MeaMinnis :heart: Ihanaa että plussia nyt "ropisee" :D Tiudeliini: saiskos sut siirtää plussanneisiin? MeaMinnis: näköjään se menee niin, että kun vähiten odottaa plussaa niin silloin se napsahtaa :D

Taikamaailma: Ihana asenne :D No joo, kesällä ei harmita niin paljon se ettei ole raskaana... aaah jääkylmä siideri, nams :p

Omppuf: Jokos siellä aletaan toipua ja uskomaan plussaan :D ? Ja on kyllä ovela tuo miehes, vai että farmariautoa hankkimaan :D

Kiia: pahoittelut menkoista :hug:

Bambina: no sulla on tosiaan helppo muistaa kp:t :D Jaksaa jaksaa, jtp on kyllä kova sana :D

Hjannah: voi kauhea mitä olet kokenut :'( Rankkoja juttuja... kun ei tuossa vaiheessa enää odota keskenmenoa :/ Ehkäpä se sun vuotelu on jotain ovikseen liittyvää?

diiselikissa: Mites jakselet? Tsemppiä ultraan :)

Salliina: joo kummasti tuolla makkarin puolella hiljenee toiminta kun ovis on ohi :D Ei sitä koko aikaa jaksa ;)

alley: odottavan aika on pitkä... no pian ne dpot kasvaa ja pääset testailemaan (toivottavasti plussia) :)

Aura: pahoittelut negasta :hug:

ON: tulihan se O+ viimein :D Eilen illalla lähes plussa ja aamulla kirkuvan punainen plussa! Kivut alkoi jo eilen ja tänään on ollut kyllä melkoista kipua. Ja voi jösses mä en kyllä tähän enää uskalla mitään greippimehuja juoda, on tuo "kosteus" ihan järkyttävää muutenkin :O Eilen hoideltiin tallentelut ja huomenna varmistelut. Saa tuo jtp riittää, töissä on taas päivät venyneet ja esikkokin on valvottanut. Ei pysty joka päivä... Mä taidan käyttää kanssa käänteispsykologiaa - siis enhän mä nyt kesällä halua olla raskaana ;) Siis mähän istun terassilla koko kesän ja silleen... toimiskohan tää?
 
OmppuF, Tiudeliini ja MeaMinnis: Aivan mahtavaa! Olen todella innoissani teidän puolesta ( niin innoissani, että melkein paljastin ukollekkin tän palstailun kun tuulettelin uutisianne!) Te pitkään tuhdanneet ansaitsette niin tuplaviivanne.

Me ei olla kerrottu yrittämisestä kenellekkään. Tuttavapiiri on sen verran hölösuista sakkia, että pian olisi kaikkien tiedossa tämä ;)

(.) Ovis olisi kalenterien mukaan joskus ensi viikolla, mutta lisääntyneet liukkaudet viittaisi nopeampaan saapumiseen... No talletteluja tehdään tasaisen tiuhaan kun alkukierto on omalta osalta varsin "antoisaa" aikaa petipuuhille, hih.
Jäi nuo viime menkat mietityttämään kun ne lopulta kesti vuodon alusta loppuun vain kaksi vuorokautta? Välillä itseäni kiusatakseni olen puöritellyt ajatusta mahd. raskaudestakin, mutta urheasti olen ollut testaamatta välttyäkseni varmalta pettymyksektä!!

Mehän mennään Bambinan kanssa ihan samaa kiertoa, enpä ollut muuten tuota päivämäärien/ kp:en yhteyttä tajunnutkaan..!
 
Upeaa, MeaMinniskin on plussannut! Suurensuuret onnittelut :heart:

Taikamaailma Minäkin olen ajatellut/lohduttautunut ajatuksella, että
saampahan käydä terasseilla drinksuilla, kun en kerta raskaanakaan ole.
Käänteispsykologia toimii välillä ;)

Kiia Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Hjannah Kamalan asian olet joutunut kokemaan, oikein sydäntä riipi lukea :(
Tsemppihali sinulle ja pikaista plussaamista :hug:

Alley Peukutuksia piinapäiville =)

Aura
Voihan nega! Pahoittelut :hug:

Nöhvi
Ihanaiselle onnet o-plussasta :flower: Nyt jännäillään ja pidetään peukkuja jotta tämä plussapuhuri vie sinutkin mukanaan, olisit sen niin jo ansainnut :hug: Minäkin olen nyt tuohon samaan psykologian osaan tutustunut, ja kesä buukattu täyteen kosteita huurteisia menoja :saint: :cool:

Kulkuriina Onnea oviksenmetsästykseen :)


"Kärsimätön Meliah etsii Ovista osoitteessa xxxxx. Tule tule jo!" Näillä mennään toiveikkain mielin taas kerran :LOL:
 
Nöhvi: Onnittelut O+:sta! varmaan huojentunut fiilis? :)<3
MeaMinnis: Valtavat onnittelut :)!Nyt päästään samaa matkaa jännäileen ;)
Tiudeliini:Sinä omaat jotkut lehmän hermot? :) Minä olisin jo sun tilanteessa testaillu montamontamonta kertaa.

Alkaahan tässä jo uskomaan kun on tehnyt 7 liuskatestiä 1 digitaalisen ja verikokeen tulos oli positiivinen. ensi viikolla pitäisi uskaltaa soittaa neuvolaan. Mut nyt kohta jalisharjoituksiin :)
 
Tää ei voi olla totta... Käytiin eilen saunassa miehen kans perhepoliittiset keskustelut. Mieskin tuli nyt siihen tulokseen, että jätetään ehkäsy pois ja pikkukakkonen saa tulla kun on tullakseen. :) En ees painostanu sitä millään tavalla, kuten en yleensäkään. Mä oon niin onnellinen!!!!!!!!!!!!! :heart: Toisaalta jänskättää hurjasti. Jeejeejeejeejee!!! Sori, omanapaisuus. Mutta oli pakko päästä jonnekin purkamaan. Kellekään muille luultavasti ei tästä puhuta sen kummemmin. Ilmottaudun listalle vähän myöhemmin, jos nyt huolitte mut mukaan... :ashamed:
 
Oih, mitä ihanaa täällä onkaan! Tuhannesti onnea Omppuf, Tiudeliini ja MeaMinnis!!! Nyt ei muuta kuin neuvola-aikoja varaamaan ja hirrrmuisesti onnea matkaan masun kasvatukseen.:heart:

Nöhvi onnittelut oviksesta, toivottavasti talletukset kantaa hedelmää.:)

Ja toivottavasti ovis löytää tiensä Kulkuriina ja Meliahin tykö asap!

(.) Täälläkin ollaan muka niin raskaana, niin raskaana.:D Voisin vaikka vannoa, että hanavesi maistui eilen ihan metallille! Ja reilu viikko sitten pyyhkiessä tuli ihan pikkuisen punertavaa, joka tietenkin oli kiinnittymisestä johtuvaa.:D Testailen maanantaina, koska tiistaina olen menossa papa-kokeeseen.
 
MeaMinnis onnea :flower:

En vieläkään raaski jättää tämän pinon seuraamista. Vaikka en kovin kauaa ollutkaan tässä pinossa, tästä tuli tärkeä henkireikä ja teistä kaikista ihania kanssakulkijoita.

E & tiitiäinen 6+4
 
alley, kaipa se melkei pari vkoa vie, ennen ku haamulainen näkyisi. Tai ainaki 1,5 vkoa? En tiedä... Mulla kanssa samat päivät menossa. Ei mitään kirjottamista, odottamista vain :D

MeaMinnis, vielä miljoonasti onnea! :heart: Käänteispsykologia toimi jälleen kerran!

Tiudeliini, oot tosi vahvahermonen, jos jaksat ootella :) Onnea sullekin vielä niin kovasti!!

Aura08, pahoittelut negasta! :hug: Meinasitko testata vielä millon uudestaan?

anu84, kiva kun kävit pyörähtämässä! :wave: Mustakin olis hyvä idea, jos päästäiskin odottelemaan sitten tällä samalla porukalla :heart: Muuten pitää joka pinoa käydä lukemassa, että mitä kaikille kuuluu ;)

Nöhvi, onnittelut o-plussasta! :) Nyt on sun vuoro, nyt on niin sun vuoro!! :heart:

Kulkuriina, ei kai siinä sitten muu auta, kun jaksaa vain talletella tää loppu viikko ja ens viikko ahkeraan ;) Tsemppiä!

meliah, toivottavast ovis löytää sun luokse mahdollisimman pian! :) Nyt olis niin sunkin vuoro, sulle ja Nöhville toivoisin kovasti plussia jo! Toki muillekin, mutta teillä on jo matkaa takana!

Omppuf, voi sua! :D Toisaalta, ihana kai niitä testejä on tehdä tekemisen ilosta! "Jee, kaksi viivaa!" "Jee, taas kaksi viivaa!!" ;)

Pauki, ihanaa!! Tottakai, tervetuloa :wave:

Pikku-Saara, toivon plussaa! Ja tsemppiä jännäpäiviin!

Emma82, ihana kuulla sustakin :hug:

ON: Jaahas. Nyt mennää vasta kp21. Mahaa juilii aina välillä hiukkasen, mutta ei muuta. Rinnat oon onnistunut kuvittelemaan raskaan tuntuisiksi. Eilen illalla olin ihan levollisesti, että joojoo, tää kierto se on, oireet tulee kun on tullakseen :confused: Mua melkei pelottaa, jos mä plussaan tästä kierrosta, sitten musta on tullut ihme meedio :eek: Mutta vielä pitäis ootella noin viikko (oikeastaan ylikin), että voi testiä tehdä. Mun on melkein tehtävä sillo kp27/32, kun meille on tulossa viikonloppuvieraita, niin tietäis sitten että voiko pari siideriä ottaa vai ei...
 
Onnea ++++ plussanneille ++++ ! Kevät vauvoja tulossa :eek:)

ON: Mä oon jotenkin "masentunut", kun eihän mulla menkkoja ole, kun imetän ja tieto siitä että ei tulisi raskaaksi jyskyttää tuolla takaraivossa ja kovaa. Kuitenkin suhteellisen tehokas ehkäisy tämä imetys. Ensimmäisen tekeminen oli meille kovin helppoa, kun tunsin ovikset ja ekasta tärppäsi. Nyt ei tunne mitään, ei ole menkkoja mistä laskea jne... Tavallaan pitäisi vain odottaa, että joskus tulee oireita :p
 

Yhteistyössä