<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

onnea vielä meaminnikselle ja tiuhti83 en muista joko onnittelin aiemmin :D

meliah ja nöhvi joo nautiskellaan me ajatuksilla kylmistä siidereistä niin ei päästä masentumaan :D saadaanpahan nauttia vielä kesästä ennen raskaaks tulemista :) eli käänteispsykologia peliin! mä olenkin jo ruvennut sopimaan lapsen hoitajaa juhannukseks ja keräämään kaupasta erimakusia siidereitä:D täti iskee kyllä varmaan just juhannusviikolla mut loppuu toivottavasti ennen perjantaita.

(.) alan olemaan sataprosenttisen varma et ovis oli vasta viime tiistaina, lämpöjen ja muiden ällötysten merkeistä niimpä kun ei talleteltu koko viikkona niin turha oottaa plussaa tässä kuussa. siirtyisin siis pois jännäilijöistä vaikka takasin listalle

sitten onkin heinäkuu ja kaverin polttarit ja perään häät joten mietiskelenkin et mitä jos painais taas jarrua ja juhlis rauhassa nää kaikki juhlat. Syksyllä ois hyvä taas alottaa vauvanteko puuhat :) näitä jään mietiskelemään..
 
Kiitos kaikille osanotosta tuohon meidän menetykseen! Viime kuussa siitä tuli kaksi vuotta ja onhan se edelleenkin tosi raskas asia! Ja olen niin mielettömän kiitollinen siitä, että reilun kuukauden kuluttua meillä juhlitaan yksivuotissynttäreitä :) Meidän pieni ihmemies:heart:

Ja nyt jo kovasti toivotaan uutta plussaa! Reilu viikko kuukautisiin ja oikeastaan yritän olla liiemmin ajattelematta asiaa. On muuten liian jännää ;)

Tsemppiä jännäilijöille!
Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille/negan testanneille:hug:

Nyt plussanneita muistaakseni jo onnittelin, mutta eipä sitä onnea koskaan liikaa ole!!
 
Viimeksi muokattu:
Täälläpä on plussatuulet puhallellut sitten viime käynnin! :) ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE! :heart:
ja halit kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja negan testanneille :hug:

Ittellä tässä on vähän muut asiat pyörineet mielessä kuin vauvakuume :( mutta kohta niihinkin saadaan selvyys ja toivottavasti hyvien uutisten jälkeen pääsen taas ylipuhumaan isäntää vauvan tekohommiin. ;)

Carriina Mä niin tiedän ton tunteen, kun ei ole menkat alkanut.. Itekin oon samaa kironnut tässä pinossa. ootko muuten miettinyt menkkojen "käynnistämistä" hormooneilla?? Mulla olis cerazette paketti kaapissa ja ajattelin, että jos niitä popsis kuukauden-pari, niin saiskohan niillä jonkinlaisen kierron aikaseksi? :D
Meillä on samanikäset esikoiset. Muistanko ihan oikein että olisit ollut odotuspuolella viime vuonna Lokakuisten pinossa? Ite vielä imetän poikaa 1-2 yössä, päivisin en ole yli kuukauteen muistaakseni antanut tissiä. Meillekin oli esikoisen saaminen helppoa.. Itseasiassa ei ollenkaan suunniteltu juttu, mutta katunut en ole päivääkään <3 Jotenkin oon varma, että tuo "helppous" kostautuu toisen kohdalla :stick:
 
Pikaisesti vain että Ovisplussa bongattu, jeeee! Vielä ehkes tänään jotain siitos-seksin tyylistä varmistuksen vuoksi vaikkei yhtään jaksaisi enää... Mutta "A man's gotta do what a man's gotta do" :LOL: :D Huomenna siis dpo 0 ja nyt se jännäily taasen alkaa, oon ihan täpinöissäni :popcorn:
 
Nöhvi
**********Sunnuntai 10.6.2012*********






Mukana:


kiia81...............poika 05/11..............kp4/26-27.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp5/25-27.............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp8/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp9/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp10/24-27...............yk2
bambina.........................................kp10/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp14/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp14/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp15/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp17/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp18/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp18/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp19/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp21/31...................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp21/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp22/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp22/32...................yk2
Taikamaailma...................................kp22/?....................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp23/30-34..............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp25/28...................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp25/26-28..............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp28/29..................yk3
MyDream..........poika 06/11..............kp33/30..................yk6
mama07..... .........tyttö 07...............kp35/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp39/28-34.............yk4
Aura08...................12/08................kp39/31-33.............yk5
kurasaapas.........poika02/11.............kp44/?....................yk1
NiQ..........................07/11............ kp66/32..................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?

Jännäilijät
Nopsu dpo10, alley dpo5, Nöhvi dpo2, meliah dpo0

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
meliah: Jeeeeeee mahtista :D Jaksaa jaksaa! Vähän sama agendalla, ei enää jaksais kun on tosiaan tätä jtp tahtia pidetty. No jos tämän päivän jälkeen sais taas vähän levätä :LOL: Se on NIIIIN mahtava tunne, kun se O+ viimein pärähtää tauluun! Meillä onkin nyt jännäpäivät samaan aikaan :)

Omppuf: no voisin kuvitella että jos itse joskus plussaan, niin teen varmaan sata miljoonaa testiä. Sen verran monta negaa tullut tehtyä, että kompensoisi vähän sitä. Hih, on se ihanaa testata kun tulee plussa. Ja kyllä - täällä on erittäin helpottunut olo kun se O+ viimein tuli. Ei se O+ ole pahemmin tässä tuottanut tulosta, mutta on kiva että on edes mahdollisuus siihen raskauteen :)

nannamamma ja carriina: no varmasti turhauttavaa jos menkkoja ei kuulu ja vauva toiveissa... mulla noi cerazetet nostaa karvat pystyyn :O Mä kun niitä söin vuoden ja olen miettinyt että mitenköhän nyt vaikuttaa tähän projektiin? Tai ei kai niiden enää pitäis? Tsemppiä kovasti!

Taikamaailma: jes, käänteispsykologiaa kehiin. Mullakin alkoi suunnittelu, mitä kaikkea kivaa kesällä voisi tehdä. Terassikierros nyt ainakin :D Ja kuukauden päästä olis miehen kanssa kahdenkeskinen reissu, toisena iltana stand uppia ja toisena konsertti, ei haittaa jos siellä vois siemailla vähän sidukkaa ;) Toivotaan että nyt kuiteskin erehtyisit oviksen ajankohdasta ja kohta tulisi superylläriplussa!

Anu: joo mustakin olisi tosi kiva jos se kakkosten pino odotuspuolella aktivoituisi, sinne olisi ihan päästä itsekin höpöttelemään :)

Salliina: sä oot niin meedio :D Ja kuules vielä ehtii oireet pukkaamaan vaikka kuinka moneen kertaan :)

Pikku-Saara: hyvältä kuulostaa :) Kuulosta kyllä NIIIN hyvältä... plussarikasta alkuviikkoa :D

Pauki: JEEEE, no nyt pääset sitten asiaan :) Muista ittekkin sen fiiliksen kun mieheltä tuli vihreä valo kakkoseen - se jännitys ja innostus :)

Kulkuriina: no kieltämättä aika oudon kuuloiset menkat? Joka tapauksessa talletteluintoa :)

Mä luulen että ovis oli eilen illalla, mutta koska koskaan ei voi olla varma niin kai se täytyisi vielä varmistella. On tää rankkaa hommaa :D Töissä on ollut ja tulee olemaan ihan eläimellisen kiire, joten jospa sitä sais pidettyä ainakin hetkellisesti ajatukset pois tästä hommasta? Olen kyllä miettinyt sitäkin, että onko tällä jatkuvalla stressillä ja huonosti nukutuilla öillä paljonkin vaikutusta raskautumiseen... Vai onko tämä "uuvahtaminen" osittain seurausta turhautumisesta yrittämiseen?
 
Tänne voi päivittää kp 1/31-37 ja yk 6, huhhuh. Sori, en saa punasella kun oon puhelimella liikenteessä!

Eli kylmät somersbyt korkattakoon! Ei oikeastaan ees ärsytä, ollaan reissussa ja on onneks muuta ajateltavaa :)

Tsempit tasapuolisesti kaikille ja mukavaa lauantaita!
 
Carriina, mäkin välillä mietin, että vaikuttaako tuo imetys edelleen... Mutta mulla kyllä nosti toiveita kun alkoi menkat. Just juttelin tosin eilen kaverin kanssa ja hällä oli alkanut menkat vasta sitten, kun imetys oli täysin loppunut. On niin yksilöllistä. Tsemppihalit sulle!

Taikamaailma, sullekin toivos jo niin kovin plussaa! Toivottavasti sullekin tulis joku ylläriplussa ;)

Hjannah, tsemppiä odotteluun :)

Nannamamma, mäkin ehdin syödä reilut pari kk Cerazetteja, mutta en tiedä vaikuttiko ne mihinkään mitenkään, kun ei tullut menkkoja (tosin imetin koko ajan...). Ja mulla tuli ne menkat sitten, ku eka yösyöttö alko olee klo.04 muistaakseni. Käsittääkseni juuri yöimetykset pitää yllä sitä hormoonia, joka estää ovulaation. Ihan kuin olisin jostain niin lukenut? Korjatkaa jos oon väärässä :D

meliah, onnea O-plussasta :heart:

Nöhvi, jaksaa jaksaa! :D Ja täällä, oireita odotellessa...

Aura08, :hug:
 
Salliina 85: Tietääkseni olet oikeassa ja meillä tosiaan yöllä imetetään. 1-2 kertaa, joskus 3, riippuu päivästä onko syönyt illalla mitään. Kun mikään ei pojan mielestä ole rintaa voittanutta.

Nannamamma: Meillä on juu molemmilla lokakuiset ja näemmä samassa veneessä kellutaan! Mitä nyt että itse syöttelen päivälläkin. Monen monta kertaa. En ole ajattelut mitään hormooneja todellakaan, olen jotenkin niin luonnon kannalla tässä asiassa, että luonto hoitaa ja antaa toisen tulla, kun mun kroppa on siihen valmis :) Vaikka se mua kuinka piinais ja ärsyttäisi! Kärsivällisyys kun ei ole ystäväni.

Nöhvi: Rentoudu, älä stressaa. Yleensä sillä on tosiaan se haittaava vaikutus.
 
Carriina ja Salliina mulla kans lokakuinen, ja menkat alko heti kun yösyötöt jäi pois. Tai aamuyöstä kyllä imetin, joskus klo 4-5 aikaan. Nyt jo siis yk 3 menossa, edelleen imetän pari kertaa päivässä. Tosin ovistahan ei välttämättä tuu ihan ekojen kiertojen aikana.

Vieläkään ei tuhruttele, lupaavaa lupaavaa... Yritän olla tippumatta kovin korkealta jos täti kaikesta huolimatta kurvaa paikalle! Huomenna vois käydä tosiaan valkkailemassa siidereitä juhannukseksi, kiitos Taikamaailma vinkistä.:) Jospa tuo veisi pahimman terän jännitykseltä ja stressailulta pois.
 
Pauki.........poika07/11.......kp2/33-34......yk1

Siinä olis jotakuinki mun rivi. Saa nyt nähä meneekö kierto päin härän pyllyä kun ehdin kokeilla yhden ehkäsyrenkaan ja tulin siihen tulokseen miehen kans, että ei passaa mulle. Mielialat heitteli ihan hulluna, välillä olin niin pahalla päällä ku olla ja voi. Ja halut katos sen siliän tien. Vaikka sitä sanotaankin, että sitä pitäis kokeilla vähintään se 3kk paketti, niin no thanks!!! Söin ennen ekaa raskautta n. 10v pillereitä ja nyt vasta oon tajunnu miten paljon ne vaikutti mielialaan ja haluihin.

Ootteko muuten syöny jotain monivitamiinia nyt? Ajattelin, että pitäisköhän alkaa syömään. Esikoista odottaessa söin sitä, olisko ollu jotain multivitaa ehkä.

Oon vieläki niin täpinöissä ja jännityksissä kun mies näytti nyt sitä vihreää valoa. En oikeen osaa uskoa sitä todeks vieläkään... No nyt pitäis vaan osata ottaa rennosti.

Tsempit kaikille tasapuolisesti!! :wave:
 
Pauki Minä syön Multivitan monivitamiinia lähinnä foolihapon takia.
Tsemppiä kuumeiluun ja tervetuloa listoille =)

Pikku-Saara Peukutuksia! Minäkin olen jo suunnitellut viinit ja sidut
juhannukseksi, ja taidan ne käydä hyvissä ajoin ostamassakin. Sitten juhannusperjantaina on hyvä syy testata, vaikkei menkkojen vielä kuuluisikaan alkaa :ashamed: :D

Salliina Jännäpäivät jo menossa siellä ja vähintäänkin mielenkiintoiselta kuulostaa olosi :popcorn:
Pidän peukut ja varpaat pystyssä sinulle! Olet niin mahtava kun aina jaksat tsempata ja huomioida, ihanainen :kiss:

Nannamamma
Jaksamisia ja toivottavasti saat niitä hyviä uutisia pian, ja sitten ei muuta kuin listoille :)

Taikamaailma
Minäkin toivon ylläriplussaa sinulle. Ja sehän on ihan legendaarista jo, että pitää vähän taukoa yritys-yrityksestä, niin sitten se
HUPSolenraskaanavaikkenyrittänytkäänenkälaskenutpäiviäenkästressannut tuntuu tapahtuvan :whistle: Joten voi olla hyvä tuo suunnitelma jatkaa sitten syksymmällä, saattaakin mennä suunnitelmat juhlinnoista uusiksi ;)

Anu Juu me kaikki täällä jonotetaan jo pääsyä sinne odotuspuolen pinoon innolla teidän seuraksi :heart: Mutkun tuntuu nuo pääsyliput olevan vähän kortilla, mutta kärkytään kärkytään :LOL:

Emma82 Heissan :wave: Miten menee?

Kohta pääsen pissimään tikkuun ja jännäämään vieläkö on o-testissä tasavahvat viivat vai joko himmenee. Eikös se virallisesti kuitenkin mene niin, jos useampana päivänä on plussaa, niin laskennat tehdään ensimmäisestä plussasta? Näin muistelen jostain täältä palstalta lukeneeni.
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Huuh, onpas tänne tullut asiaa, kun on pari päivää poissa pakollisista syistä! :p
kiva kun kaikki ovat niin aktiivisia!!!

Jos en ole kaikkia plussanneita vielä onnitellut, niin yhteisesti vielä ONNEA kaikille matkaan!!! :flower:

Haini: kyllä kirjottelin aikanaan siinä pinossa! :D onpas sulla hyvä muisti! olitko säkin samassa? kun nimimerkki ei äkkiseltään tunnu tutulta, mutta onhan siitä kyllä jo aikaa, en muista sieltä paljon muutakaan... :p ja tämä on juuri oikea paikka purkaa fiiliksiä, hyviä ja huonoja!

pikku-saara: kuulostaa siltä, että siellä todellakin ollaan raskaana!!! :D heti tietoa sitten tänne!!!!!!

salliina: toivotaan toivotaan!!! kyllä se on tää kierto, onhan sen oltava! :D vaikka toisaalta en halua sua täältä pois tsemppaamasta!!! :LOL: :LOL: ei vaa, tottakai plussaa toivotaan, ja vielä myös sitä, että minä tulen sitten perässä samaan odotuspinoon. piste. :kiss:

Carriina: ja muut imettävät.. tuo on tosiaan niin yksilöllistä, toisilla imetys toimii ehkäsynä toisilla ei, toisilla alkaa menkat silti, ja toisilla (kuten minulla) alkoi menkat 2kk:tta imetyksen lopettamisen jälkeen. täytyy vaan jaksaa seurailla... : /

taikamaailma: täälläkin parit polttarit jo juhlittu ja ensi kuussa parit häät, joten jos ei tärppää, niin voipi ainakin juhlia kunnolla. :) näin yritän ajatella, mutta kivempi silti olis jos sais hyvän syyn olla juomatta... ;)

meliah: onnea O-plussasta!!!!! :D :heart: on se kumma miten nekin kaksi viivaa lämmittää mieltä! ei ole tallettelut menneet ihan hukkaan... nyt alkaa sitten parin viikon jännääminen, huih!!! ;) ja joo, näin mullekin viime kierrossa sanottiin, kun vahvat viivat tulivat kolmena päivänä, niin että se laskettais siitä ekasta. mutta siksi en viime kierrossa ollutkaan ihan varma, koska se ovis oikeesti oli... nyt kun mennään jtp niin ei pitäis olla väliä... :p

Nöhvi: tää on rankkaa tää jtp!!! :O mutta kuten sanoit..jaksaa jaksaa! :D mä olen myös miettinyt, että kun töissä on hirmu kiire, niin on hyvä ettei ehdi päivisin ajatella tätä asiaa, mutta kostautuuko se sitten niin, että kroppa on väsynyt ja sitä kautta stressaantunut kuitenkin... only god knows!

Pauki: tsemppiä yritykseen! on kiva kun mies on samoilla linjoilla, eipä tarvii toisen ajatuksista stressata! :heart: mä aloitin tässä kierrossa syömään jotain maultitabsia vai mitähän tuo on...just sen foolihapon takia.

ON: ovista odotellaan saapuvaksi alkuviikosta, keskiviikkoon mennessä olis ihan hyvä niin ei jäis luteaalivaihe hirveen lyhyeksi... siispä odotellaan. kyllä tääkin eräänlaista odotusaikaa jo on!!!!! :LOL: :kieh: ei aina vaan niin mieluista kuin se toinen... mutta ovislimoja jo siis aika kiitettavästi, joten toivotaan, että itse oviskin saapuu paikalle. jtp-taktiikkaa jatketaan. :D rankkaa on, ei meillä normaalisti niin usein heilutella peittoja, mutta mitäpä sitä ei tämän projektin eteen tekisi. ;) täytyy vaan käyttää mielikuvitusta, että miten hommat saa pidettyä kiinnostavina, ettei ihan leipiinnytä samoihin juttuihin! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Hei siskot nyt mä pimahdan onnesta! Nega on muuttunu plussaks!!!! Mitääääää..... En voi uskoa tätä todeks! Tuntuu ihankun olis ensimmäistä kertaa raskaana, niin uskomaton olo.
Pistän vielä jäitä hattuun,ja käyn varhaisultrassa tarkistuttamas asian parin viikon päästä.
Tuun lukemaan paremmin teidän juttuja, nyt koitan vaan rauhotella itteeni ja ottaa iisisti. Kiitos vielä kaikille tuesta!
 
MyDream Härrekuud, ihania uutisia! Onnea onnea :heart:

Nöhvi ja Bambina Te ootte kyllä olleet niin ahkeria tuon tekniikan kanssa, ei voi kun ihailla! Ja tuollaisesta ahkeroinnista kuuluisi tulla sitten kaivattu palkinto :heart: Nyt on kyllä käynnissä sellainen plussapuhuri, jotta sehän saattaa imaista teidät ihanuudet mukanaan, näin mää toivon ;) :hug:

Täällä o-testissä vielä lähes tasapaksut viivat, illalla viimeiset talletukset siis tehtävä. (Pitää varmaan laittaa miehelle joku "nettileffa" pyörimään ja katsella itse vaikka Paul Walkerin kuvia :LOL: ) Noo ehkä sen fiiliksen vielä tavoittaa muutenkin, vaikka pientä väsymystä on jo molemmilla ilmassa |O
 
Carriina, Nannamamma ja Pikku-Saara, meillä kaikilla on siis aika samanikäiset lapset :heart: Hurjaa tää aika, kun pikkuinen kehittyy niin kovasti! Niin ja Pikku-Saara, toivottavasti ei vuotoa näy ;)

Pauki, mäkään en enää koskaan ota yhdistelmiä! Voi luoja niitä "vierotusoireita", mitä niiden lopettamisesta aikanaan tuli :kieh:

meliah, kekseliäisyyttä peliin vain! ;) Vielä jaksaa! Ajattele vaikka vain sitä lopputulosta ;)

bambina, samat jutut sulle kuin meliahille ;) Toivottavasti keksitte kaikkee uutta kivaa :LOL: Ja toivotaan, että sulla on ovis alkuviikosta. Tikutatko? Ja joo, joo, samaan odottajien pinoon :D

MyDream, miljoonasti onnea! :heart:

ON: Ei mitään oloja, vieläkään :( TAI! Olin tänään kirpparilla ja yhtäkkiä alko pyörryttää. Kuljeskelin loput väleistä kyllä vielä, mut huippas erikoisesti. Arvelin, että nälkä oli. Mutta kun tulin kotia ja sanoin miehelle, niin tää vaan kommentoi "näiköhän rouva on raskaana" :LOL: Mutta siis, esikoisestakin huippasi välillä. Mutta ei kyl mitään oireita, ei väsymystä, ei tissikipuja, ei mitään. En sais viel heittää toivoa, tiedän. Mutta välillä tulee näitä tälläsiä päiviä.
 
Tulin osallistumaan tohon testauskeskusteluun: mä olen pissannut tässä kuluneina parina viikkona loput ovistestitkin, kun sitä 2 viivaa on niiiiiiiin kiva tuijotella! :LOL: Ja tietty vähän "varmistellu" vieläkö se pysyy tummana, vahvana viivana...

MeaMinnis: ONNEA sinullekin aivan miljoonasti! :heart: Nyt on todella joku pitkään tahkonneiden plussa-aalto meneillään, ja hyvä niin! Loputkin vielä ++++++++++++++:whistle:

-> Huomenna varhaisultraan, jaiks!

Diiselikissa rv7+2

P.S: Ja mullakin on niin ikävä teitä tuttuja, että mielelläni ttä ketjua luen ja täällä "pyörin". Joskaan en enää kolmatta kertaa halua palata, nyt mä aion pitää tän vauvan tammikuuhun asti masussa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
**********Maanantai 11.6.2012*********






Mukana:

Aura08...................12/08................kp2/31-37............yk6
Pauki................poika 07/11..............kp3/33-34............yk1
kiia81...............poika 05/11..............kp5/26-27.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp6/25-27.............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp9/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp10/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp11/24-27...............yk2
bambina.........................................kp11/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp15/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp15/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp16/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp18/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp19/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp19/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp20/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp22/31...................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp22/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp23/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp23/32...................yk2
Taikamaailma...................................kp23/?....................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp24/30-34..............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp26/28...................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp26/26-28..............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp29/29..................yk3
mama07..... .........tyttö 07...............kp36/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp40/28-34.............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp45/?....................yk1
NiQ..........................07/11............ kp67/32..................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?

Jännäilijät
Nopsu dpo11, alley dpo6, Nöhvi dpo3, meliah dpo1

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
**********Maanantai 11.6.2012*********






Mukana:



Aura08...................12/08................kp2/31-33................yk6
Pauki................poika07/11...............kp3/33-34................yk1
kiia81...............poika 05/11..............kp5/26-27................yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp6/25-27................yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp9/30-43................yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp10/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp11/24-27...............yk2
bambina.........................................kp11/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp15/28-32................yk4
Meliah...........................................kp15/25-29................yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp16/30-38................yk7
alley..............tyttö10/09.................kp18/?......................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp19/24....................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp19/23-29...............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp20/25-26...............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp22/31....................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp22/31-64...............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp23/33....................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp23/32...................yk2
Taikamaailma...................................kp23/?....................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp24/30-34...............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp26/28....................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp26/26-28...............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp29/29...................yk3
mama07..... .........tyttö 07...............kp36/28...................yk2
nanakuu................tyttö..................kp40/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp45/?.....................yk1
NiQ..........................07/11............ kp67/32...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
Nopsu dpo11, alley dpo6, Nöhvi dpo3, meliah dpo1

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Onnea paljon MyDream ja Nopsu :heart::heart::heart:

meliah: Oltiin samaan aikaan liikkeellä :D Joo siis kyllä se siitä ekasta O+:sta lasketaan. Mäkin tosin tikuttelen kunnes viiva on haalea- ihan varmuuden vuoksi :D No jokos pääsit lepomoodiin ja jännäilemään ;) Mä en olis kyllä enää jaksanut - nyt saa onneksi vähän levätä :LOL:

Aura: pahoittelut menkoista :hug:

Salliina: oireita lähettelen sinne ;)

Carriina: joo pitäisi rauhoittua, mä taidan käydä jotenkin ylikierroksilla...

Pikku-Saaea: jännää jännää :popcorn:

Pauki: mä vetelen monivitamiinia, d-vitamiinia, foolihappoa sekä karpalotabletteja (maitohappo samassa). Eli kunnon kourallinen vitamiineja :LOL: Meneeköhän vähän överiksi? Niin ja tervetuloa listoille :)

Bambina: no juuri noin, mielikuvitusta vaan kehiin :D Mutta rankkaa rankkaa... varsinkin arkena kun on valmiiksi ihan rättipoikki.

diiselikissa: onnea ultraan!!!! Tuu pliis kertomaan sitten miten meni :)

On: nonniin, kehitetty miehen kanssa pieni miniloma kaksistaan reilun parin viikon päähän. Ja reissulla luultavasti tulisi juotua vähän viiniä yms. Eli buukkaan nyt kesän täyteen rientoja, josko alkais tärppäämään ;)
 
Huomenta!

Meitähän on monta Lokakuun äitiä täällä! :)

Pikku-Saaralle pahoittelut negasta :hug:

Noista Cerazetteista sen verran vielä, että mulla ajatuksena olis, että jos sattuisi niin kivasti, että niillä saisi tärppämään, jos söisi niitä hetken ja lopettaisi. Esikoinen sai nimittäin alkunsa suunnilleen 2 viikkoa sen jälkeen kun lopetin hormooniehkäsyn.. Sillon tosin oli nuvaring käytössä ja toista kertaa en kyllä siihen kapistukseen koske!! :LOL:. Ja tiedän yhden kellä on esikoinen tärpännyt cerazetteistä huolimatta, aloitti synnytyksen jälkeen ne uudestaan ja kun lopetti, niin kakkonen sai alkunsa.. Siis ainakin muistaakseni se jotenkin noin meni. :)

Salliina joo oon kanssa kuullut jotain tosta yöimetyksestä, että "ehkäsee" enemmän kun päiväimetys. Mulla olis nyt tarkotus ens viikolla alkaa vierottaa jäbää tosta yöimetyksestä, koska tiedän, että nälkä sillä ei ole, vaan toi on tekosyy päästä äitin kainaloon nukkumaan :p Niin ja mähän olen kuulema itse saanut alkuni vaikka äiti täysimetti mun siskoa ja äitillä ei ollut menkat vielä alkanut. :D

MyDream ja Nopsu Onnea plussasta! :)
 
diiselikissa, kiva kun pyörähdit :) Tuu sitten kertomaan ultrakuulumiset :heart:

Nopsu, sullekin miljoonasti onnea :heart: Jestas mikä plussakuu! :)

Nöhvi, kuulostaa suunnitelmalta ;) Kiitos, mutta lähettämäsi oireet ei oo vielä tulleet perille :LOL:

Pikku-Saara, :hug: Kyllä se joka kerta tuntuu ihan yhtä pahalta :(

Nannamamma, meillä on takarajana tuo aamu klo.05 jonka jälkeen poika saa halutessaan maitoa. Eli viime yönä nukuttelin takasin kaks kertaa syliin tutin kanssa klo.04-04.45 välissä ja sitten hää heräsi klo.06 huhuilemaan maitoannostaan. Et en mä kokonaan vierottanut, aamumaidon saa. Ja edelleen, voihan olla, että tuo mullakin vaikuttaa...

ON: No arvatkaapas mitä mä tein :kieh: No näin UNEN, että tuli testiin plussa ja sitten piti tietenkin rientää tekemään aamulla testiä - eihän se mitään näytä kp23/32. Voi luoja. Ei vissii ollu taas mulla järki matkassa. Nyt mä sit oon täällä ihan varma, että joo, ei tästä taaskaan mitään tullu. Mut ei pitäs viel luovuttaa... No, ainakin ehdin testata ennen juhannusta jos ei maalarit saavu taloon ennen sitä. Sitten voi juhlia juhannusta hyvällä omallatunnolla. On toikin, ei pitäs mihinkään uniin uskoa... :kieh: Tyhmä, tyhmä minä.

Mies vain lohdutteli puhelimessa, että pääsetpähän terassille ja ehdit pudottaa sitä painoas, kun oon siitä vaahdonnu jo puoli vuotta. Mitenköhän noi käy yksiin? ;) Ei mitenkään :LOL: Sanoi vain, että ei tuo ressaaminen ainakaan auta. Tottahan se on.

Nii joo, ei siinä siis ollu edes mitään haamua siinä testissä. Osaan vähän manipuloida kuvia ja muutin sitä niin, että kaikki vähätkin eri kontrastit näkyy kuvassa selvästi. Ei edes viivanpaikkaa.
 

Yhteistyössä