3 raskaus ja ne tissit!

Kun ei noille oo tapahtunu vielä mitään. Aikasemmin, on alkanu raskaus näkyä niin, että rinnat kasvaa ja sitten vasta vatsa. Nyt tällä kolmannella kerralla näyttää menevän päin vastoin :eek:
Verrataha ei tietenkään pitäisi, mut ihmettelen kumminkin.

Ja viikkoja on 14+5
 
Minulla kävi samalla tavalla. Rinnoissa en huomannut muutosta kun vasta viimeisinä päivinä.
Ekassa raskaudessa tuli ensin tissit,sitten vatsa. Toisessa raskaudessa molemmat samaa tahtia ja molmannessa vatsaa vain..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Minulla kävi samalla tavalla. Rinnoissa en huomannut muutosta kun vasta viimeisinä päivinä.
Ekassa raskaudessa tuli ensin tissit,sitten vatsa. Toisessa raskaudessa molemmat samaa tahtia ja molmannessa vatsaa vain..
Eli ei oo mitenkään varmaan kummallista. :) Kai ne tissit on sen verran "valmiustilassa" et ei tarvii heti alkaa kasvaan. :D
 
i
mulla on menossa nyt kolmas raskaus ja tissit ei ole kasvanut samaa vauhtia kun aiemmissa raskauksissa. Vasta noin puolessa välissä rupes turpoomaan eikä sillonkaan yhtäpaljon ku aiemmin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Minulla kävi samalla tavalla. Rinnoissa en huomannut muutosta kun vasta viimeisinä päivinä.
Ekassa raskaudessa tuli ensin tissit,sitten vatsa. Toisessa raskaudessa molemmat samaa tahtia ja molmannessa vatsaa vain..
Eli ei oo mitenkään varmaan kummallista. :) Kai ne tissit on sen verran "valmiustilassa" et ei tarvii heti alkaa kasvaan. :D
Niin kai =) Huomasin muutenkin että kolmannen lapsen imetyksessä maitoa tuli vähemmän,riittävästi muttei yhtään tippunut ylimääräistä niin kuin muiden kohdalla. Eikä imetys sattunut yhtä paljon alussa. Kai kroppa osaa jo hommansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja i:
mulla on menossa nyt kolmas raskaus ja tissit ei ole kasvanut samaa vauhtia kun aiemmissa raskauksissa. Vasta noin puolessa välissä rupes turpoomaan eikä sillonkaan yhtäpaljon ku aiemmin...
Parempi vaan, semmoset kauheet meijerit on tosi kummalliset kun on tottunu näihin minikokoisiin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Minulla kävi samalla tavalla. Rinnoissa en huomannut muutosta kun vasta viimeisinä päivinä.
Ekassa raskaudessa tuli ensin tissit,sitten vatsa. Toisessa raskaudessa molemmat samaa tahtia ja molmannessa vatsaa vain..
Eli ei oo mitenkään varmaan kummallista. :) Kai ne tissit on sen verran "valmiustilassa" et ei tarvii heti alkaa kasvaan. :D
Niin kai =) Huomasin muutenkin että kolmannen lapsen imetyksessä maitoa tuli vähemmän,riittävästi muttei yhtään tippunut ylimääräistä niin kuin muiden kohdalla. Eikä imetys sattunut yhtä paljon alussa. Kai kroppa osaa jo hommansa.
Ahaa. Mielenkiintosta. Mulla ei myöskään enää sattunu ton kakkosen kohdalla. Esikoisella alku oli ihan tuskaa :/ Jospa se olis sitten vielä helpompaa =)
 
muutaman imettänyt....
kyl mulla on sattunu imetys jokasen kohalla ensi alkuun...
ensimmäisen kohdalla rinnat kasvo alku raskaudessa...muissa vasta ku maito nousut rintoihin synnytyksen jälkeen.
 

Yhteistyössä