*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Testasin Pregcheckin liuskalla, niin eipä siihen mitään järkevää tullut, korkeintaan viivan paikka, mutta minähän se täällä taas kuvittelen vaikka mitä :stick: Mutta eilisessä Davidin testissä näkyi kyllä selkämpi viiva kuin tossa, minkä aiemmin tänne laitoin.

On sellainen olo kuin ois tehnyt ihan miljoona vatsalihasta, alavatsaa jomottelee tosi paljon. Samoin turvottaa. Lisäksi rinnat on tuntuu turvonneilta ja aroilta myös. Voihan nää nyt enteillä menkkojakin, mutta aika aikaisin alkais ne oireet.. en tiiä :D

Muoks. Laitan vielä kuvan, niin saapi kaikki tiirailla :D

[/url][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin testattu tänään nega :( kp 26/28. Mies yritti tsempata, että eihän se koskaan ole ekasta kerrasta onnistunut. Jotenkin masentaa, että taasko tässä kieriskellään se puoli vuotta tai yli tämän asian kanssa. Kuinkahan sitä suuntaisi energiansa johonkin muuhun? Olen aina ollut kaikki mulle heti ihminen, niin ajatukset kiertää tätä samaa kehää ja tulee laskettua kiertopäiviä ja tarkastettua laskettuja-aikoja kaiken aikaa :/
 
Anskuna ei vitsi miten huippu juttu :LOL: On nuo lapset ihania sillonko ne on :)

Porkkana I feel yah. Oikeasti. Mie oon kans semmonen että ko mie johonki päätän ryhtyä mie teen sen ja sillä sipuli. Siksi tämä lastenteko on vähän paska juttu meikäläiselle(ki), ei ne penteleet tuu sillä että vaan päättää nyt sen tehä. Oon kyllä ottanu tämän asian itelle silleen kasvattavana koettelemuksena.. Nakkasin kaikki kustut tikut roskiin etten ainakkaan tuhulaa ennään aikaani niitä tuijottelemalla.

Tuulentavoittelija ihanko siellä joku kurkkis? :) Ehottomasti vaatii taas uusintatestiä parin päivän päästä :)

Mammi ei muutako uutta testiä sitte ens viikolla. Mie piän peukkuja että tullee mieleisempi tulos tikkuun ;)

Pöllömamma mie oon aina rakastanu salia, siellä on niin ihana ko on kunnon painot ja telineet ja saa ihan uppoutua siihen ommaan treeniin. Vähän on ollu hankala opetella kotijumpalle, mutta näyttää se käyvän ko on niiiiiiiiin ihana tunne nostella vähän rautaa :D

Kiiltokuva onpa omituinen aalto nyt liikkellä ko kaikilla (ei ihan kaikilla :D) kunnon oireet mutta kökkäre testit vaan väittää negaa, höh sanon mie!

ON Aivan hullun etova ja huono olo ollu tässä ehtoopuolella. Se kyllä johtuu siitä että oon vetäny herkkuja niin että napa raikaa :D Mutta on sitte yhäti vaan ja edelleen tuo alavatta juilinu. Aamulla oli semmoset menkkapolttelut että olin ihan varma että nyt ne alakaa. Varsinki ko vähän myöhemmin tuli taas valumisen tunnetta. Alakais jo perhanavie!
 
No on nyt viallisia tikkuja liikkeellä, kun eivät plussaa anna vaikka oireita on vaikka muille jakaa.. Pidetään toivoa yllä ihan loppuun asti kuitenkin !

Täällä kärsitty monen tunnin oviskrampit ja nyt sitten alkaa taas piinailut. Tänään vielä illalla yks varmistelu, ja sitten on kaikki tarvittava tehty. Huomenna siis DPO 1.. Tässä kierrossa en ala testailla liian aikaisin. Koitan pitää itseni erossa tikuista dpo 12 asti. Sit pitäis jo näkyä jos on jotain nähtävää..
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa heidip, veit multa viis vuotta pois! :D 27 näyttää muuten hitokseen paremmalta ku 32... :p

Pikaisesti tulin käväseen kännyllä ennen yöpuulle menoa. Tänne ei ihmeitä, eikä myöskään tätiä. Ja napukka sinnikkäästi korkeuksissa. :) On ollu sellasta tahtojen taistoa nää viimosimmat aamut ja aion olla tiukka mimmi ja selvitä maanantaihin saakka. Sit dpo9..tuskin mitää näkyis, mutta pitää päästää paskat sofit uittoretkelle et pääsee tilaamaa uusia. :D

Hyvää yötä ! :saint:
 
Kp 30.. Ylihuomenna pitäis viimeistään alkaa menkat.. Oiskohan tuo rintojen kutiaminen ja kihelmöinti liittynyt siihen jotenkin että nyt ne on turvonnut.. Silleen sopivasti että ei näytä kahelta patalapulta vaan ne on kerranki ryhdikkään ja täyteläisen näköset :D no toivossa on hyvä elää kn kova ja korkealla enkä varmasti testaa ennen maanantaita :D jos ei menkat ala..
 
Porkkana, minäkin oon vähän samanlainen, ettei malttia tälläsissä asioissa löydy. Pitäs heti tärpätä.. :D vaikka kuin päättäsin etten katsele kalenteria niin silti tulee laskettua päiviä. Pitäis keksiä muuta puuhaa.

Salista, ei oo koskaan oikein ollut miulle tarpeeksi motivoivaa, pari kertaa innoissaan käy ja sitten se taas jää.. Kaivoin kaapista steppilaudan ja aattelin et nyt alotan edes kotona tekemään jotain.

Pupelaattorille menkkatuulia! :)

onpas meitä piinailijoita nyt, toivottavasti jollain edes tärppäis. Vaikken itse oo tohon Sofiin saanu aiemmin mitään viivoja ni toisessa ketjussa oli et niihin tulis aina viivanpaikkaa.. Saas nähdä, keskiviikkona jos testais uuelleen, jos ne menkat ei sit ala huomenna.
Niin ja Unnaunna, kävin miettimään, et voisko noi testit jotenkin reagoida johonki hormonilääkitykseen? Onko siulla mitään käytössä? Ite tilasin noita samasia testejä jo kuopuksen aikaan, enkä sillonkaa saanu mitään negakierrossa.

Rintojen arkuudesta tms oon itsellä ainakin huomannut sen et vaikka ois negakierto niin ne on loppukierrosta kipeemmät ja turpeet. On ne nytkin kipiänä, mut en uskalla liiaks toiveita kohotella.

Kiiltokuva, eiks tuossa 'wc-reissussa' ois oiretta kerrakseen ;)
 
Viimeksi muokattu:
No niin, muutaman päivän voimistuneiden menkkakipujen jälkeen tänään alkoi vuoto eli kp1. Eli viikon myöhässä ja outoa kun mulla ei koskaan nuo kivut tule kyllä etukäteen. Eilen huomasin et hormonifinnejä ohimoilla. Ehdin ihmetellä tuossa miehelle aamulla että onpa kovat kivut vaikka ei ole vuotoa, edes raskauksien alussa ei ole ollut näin kovia ne kohdun kasvukivut. Ja vähän aikaa sitten menin vessaan ja huomasin että vuoto alkoi. Todennäköisempäähän tässä tilanteessa on että imetys venytti kiertoa sinne 38 päivään mutta mietin myös sitä varhaisen keskenmenon mahdollisuutta..? Mutta olishan se nyt kaikkien todennäköisyyksien vastaista. Turhapa sitä on murehtia, saa nähdä miten tämä kierto :) Ja pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja hommata se kunnollinen ehkäisy kun kerta taukoa pidetään :/ Onkohan kenelläkään kokemusta siitä kapselista että jos kesken kaiken haluaa ehkäisyn pois niin onko se vaikea poistattaa? Muistelen että niitä laitettais monta pientä jonkun painon mukaan kai käteen?!
 
mamina, ei oo mulla mitään lääkitystä mikä pystyis viivoja aikaan saamaan. Tossa yks kuva, viikko sitten otettu kp23. :|



Ja joka testii ton jälkeen tullu tollain samanlainen paskiainen. :headwall: Ja kaikenlisäks mun mielest toi viiru on vielä värillinen ettei oo vaan mikää harmaa selkee viivanpaikka. Mutta sitä toi ainakin mulle nyt tällä kertaa oli.

Huomen aamulla taas sofi pääsee uiskentelee. Onneks viel muutama pc ja rfsu jäljellä.
 
Viimeksi muokattu:
Piinailijoille pussatuulia kovasti! Jospa tuosta Laina-myrkystä olisi sen verran tuulta meillekin. Täällä ei kyllä suuremmin ole puhissut, mitä nyt vähän pihassa tavarat lennelleet :D Kiiltokuvan testissä näen selkeän haamulaisen! Tuliko tuo ihan testiajalla? Maminan molemmissa testeissä näin myös viivaa, jopa puhelimella ;)

Anskunalle tsempit ja malttia alkaneeseen piinailuun! :kiss:

Porkkana84 monesti sitä itsekin miettii, että pitäisi keksiä muuta ajateltavaa ja oonkin koettanut puuhailla kaikenlaista. Väkisin nuo vauva-asiat silti pyörii mielessä. Nyt odotan kovin kevään tuloa, niin pääsee terapioimaan itseä tuonne pihalle ;)

Unnaunna parempi noin päin kuin toisin päin :LOL: Tekisi mieli jättää virhe korjaamatta :D

Pöllömamma toivottavasti teillä ei tauko kovin pitkää aikaa kestä, tervetuloa takaisin joukkoon heti kun siltä tuntuu :hug:

(.) Eilen mulla oli ovismaista kipuilua selkäpuolella (kasvukipuja?) ja alkoi limaa erittyä. Tein otestin ennen töihin lähtöä ja tänään töiden jälkeen niin kyllä se on tummenemaan päin. Elättelen toiveita ovisplussasta jo ensi viikolle! Sitten voin ehkä perua/siirtää sen lääkäriajankin.. Kunhan nyt vaan ei ku**si silmään noi testit taas.. Jos tikut ja oireet nyt täsmäävät niin tulin siihen tulokseen, että viime kierrossa ei ovista tapahtunut vaikka plussan tikkuun sainkin.. Muutenkin tuntunut, että toinen muniksista ovuloinut selkeämmin ja voimakkaammin kuin toinen.
 
Mie nään kanssa maminan molemmissa testeissä hailuran viivanpaikan/haamun :)

Kiiltokuvalle tsemppiä, että homma kohta selkiintyisi suuntaan tai toiseen! Muillekkin piinailijoille jaksuja... itsellä pitäisi tiistaina alkaa menkat/tulla joku testitulos. Sitä odotellessa!
 
Minä myös oottelen menkkoja huomiseksi :) Eiköhän tämä kierto ole taputeltu ja sitten vaan kohti uutta :) Kun noissa vaan jotain pientä hailuraa on näkynyt, eikä ole miksikään muuttunu eikä vahvistunut. Muille paljon plussatuulia tähän kiertoon vielä :)
 
Huomenta :wave: Tänään ois sit se päivä kun menkkojen pitäs alkaa mut olen vakaasti päättänyt etten huoli sellasia enää :D Aamuyöllä tehty testi oli samaa kastia kun eilen, koko yön kärsin jumalattomista "poltoista" nivusissa ja häpyluun alla. Ai perkale jos kaikki nää kivut ja nippailut oon kestäny pelkkien menkkojen takia... Miulla ei aiemmin tullu menkkakipuja, kun vasta vuodon alettua. Mut viimekierrossa oli samaa kun nyt, paria päivää aiemmin tuli järkyttävät kivut. Silti en suostu tätiä vastaanottamaan tälläkertaa :LOL:

Olikos tälle päivälle testaajia? :)
 
Laskinko mie nyt oikein että Mamina, Unnaunna, Kiiltokuva ja Tuulentavoittelija on hommaamassa menolippua odottajien puolelle :O:xmas::popcorn: Mahtava rytinä ko kaikki rässäyttää yhtäaikaa plussat! :D

ON mie oon koittanu olla kiinnittämättä kauheasti huomiota minun 'oireisiin' ja keskittyä muihin asioihin. Lämmöt on kuitenki edelleen koholla ja häpyluun takana on välillä melekosia menkkajuileja. Ja tisseissä tuntuu omituisia. Niitä siis ei voi olla huomaamatta vaikka kuinka yrittäis!

Mie jään oottaan plussia.
:)
 
  • Tykkää
Reactions: heidip* ja mamina

Yhteistyössä