*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Oireet jatkuu, eli pientä ajoittaista kuvitusta ja rinnat arkana edelleen. Ja menkkamaiset tunteet eli siis kuukautiskipuja ollut nyt useita päiviä ja tuntuu että vuoto alkaisi, sit kun käy vessassa niin ei kuitenkaan ole alkanut. Eli niin perinteinen oire kun voi olla :D

Mutta tänään pissitty taas negatiivinen tulos :/ Noista menkkafiiliksistä on itselläni aina mennyt (piiiitkät) 1,5-2vkoa plussaan eli en heitä vielä toivoa vaan ehkä pe-la uusi yritys. Kuitenkin kuukautiskipua minulla on ollut vain vuodon kanssa samaan aikaan (pl. raskaana) joten en jaksa uskoa että enteilisi kuukautisia. Saas nähdä :/
 
Ihan mielenkiinnosta etsiskelin mitä olin kirjoitellut ennen kakkosen plussaa vauvapalstalle ja löysinkin vanhan tekstini. Tämä on siis kirjoitettu 13.8.2013 (kp27), kp1 oli 17.7. vaikka en heti muistanut.

"-- imetän esikoistani (6kk) ja ensimmäiset menkat tuli 15. tai 17.7., muisti on pitkä.
Pari viikkoa sen jälkeen oli jonkin aikaa (viikko?) että oikein vihloi mahasta ja hieman selästä, nännit ovat olleet imettäessä kipeenä ja ton oletetun oviksen jälkeen (en ole tikutellut) on myös ollut kuvotusta, kuviteltuja oireita on ollut laidasta laitaan ja valkkariakin on tullut. Normaalisti on saattanut oviksen kohdalla tulla parina päivänä menkkakipuja mutta ei vihlontaa, eikä noin montaa päivää, ja muutenkaan ei ole koskaan tisseissä tuntunut saati muita oireita ollut, eli voitte kuvitella millainen mylläkkä tällä hetkellä päässä.

Menkat pitäisi kohta alkaa, kierto on aina ollut melko lailla siinä kuukauden luokkaa tasaisesti, en ole laskenut päiviä. Eilen ja tänään taas ollut menkkamaisia tuntemuksia mutta valkovuotoa vaan tullut. Olen testaillut jo pari negaa aiemmin tässä kuussa enkä uskalla enää tehdä testiä, toisaalta en jaksa odottaa jos loppuviikosta taas kokeilisi Tuntuu vaan että oon taas nostattanut toiveet korkeelle (enkä mitään oppinut edellisestä kolmesta vuodesta, en osaa näköjään rennosti yrittää) ja petyn varmaan huomenna kun käyn vessassa..
--"

Ja plussan soitti neuvolan th 22.8.2013, samana aamuna olin käynyt antamassa pissanäytteen. Siinä välissä tein pari negaa vielä ja tuo 22.8. oli kp36 jos en ole väärin laskenut, eli siis viikon myöhässä olikin vaan menkat! :) Ja np-ultran mukaan tuo on kirjoitettu oikeasti rv 3+1, eli noin viikko hedelmöittymisestä. Se selittäisi miksi plussa tuli myöhemmin mutta ei sitä miksi oirehdin niin aikaisin kun olin tuohon mennessä jo pari testiä tehnyt :LOL:

Nyt kun luen tuota niin aika samanlaisia oireita ollut... Jännää, toiveita herättävää mutta toisaalta tuntuu taas että elättelen turhia toiveita :p Miten mä saisin työnnettyä tämän asian taka-alalle :D
 
Työkiireet taas kaatuivat päälle joten päivitykset tänne jääneet vähäisiksi mutta kuumeilu vielä voimissaan! Onnittelut hipsulle plussasta! Ja jännät paikat myös pöllömammalla näyttäisi olevan:)

Minulla nyt kp 19/30-33 ja viimeiset 4 päivää välillä vihlonnut nivusissa mutta ei kuitenkaan samalla tavalla kuin viime kierrossa jossa tunnistin ovulaation selkeästi. Joten nyt vähän epävarma olo että onko ollut jo ovulaatio vai vasta tulossa.. puuhailtu on tasaisesti joten toivottavasti ovulaatio on osunut kohdilleen! Nyt ei enään minkäänlaisia tuntemuksia nimittäin.. Ihmeellisiä nämä luomukierrot:D Ja jos ei tästä kierrosta tärppää niin ainakin selviää kuinka pitkä kierto ylipäänsä on! Plussatuulia kaikille ja käyn kuitenkin lukemassa teidän juttuja vaikka en ehdi kirjoittamaan niin usein:)
 
Plussatuulia Alinaallekin :)

Täällä ihan tuuliviiriolo näiden oireiden kanssa. Pahoinvointi jatkuu edelleen mutta tissit ei ole tarpeeksi kipeät nyt :D No kyllä viimeraskaudessakin oli niitä kipeämpiä ja kivuttomampia jaksoja kun imetin sinne rv30 asti mutta... Silti epäilyttää että onko nämä taas vaan jotain hormonihömpötyksiä :p No se paineentunne olis kyllä outoa mutta olen keksinyt että jos mulla onkin kohdun laskeuma (en edes tiedä mitä oireita siitä tulisi) ja menkkajomotukset taas voisi johtua vaikka jostain mitä oon syönyt tai joku erikoinen vatsatauti josta tämä pahoinvointikin johtuu :D Puhumattakaan hajujutuista ja muista oireista jotka voi kuvitella. Kauhea epävarmuus. En voi uskoa että taas alan pakkomielteillä näistä oireista, pitäisi jo tietää ettei lopputulokseen voi juurikaan vaikuttaa. Pitää vaan odotella, toivoa parasta ja pelätä pahinta.
 
Onnea inskun plussasta! :)

Täällä taas lääkäri reissu edessä. Piti tulla tietoa joutuuko leikkauspöydälle, mutta joutuukin taas tutkittavaksi. :stick: Mutta josko sieltä nyt sitten jotain oikeasti selviäis. Välillä kyllä tekisi mieli heittää lusikka nurkkaan ja antaa koko asian olla...mutta vielä se vauvakuume vie voiton tuosta tunteesta. :p
 
Kurja tilanne, voimia pieni toive! :hug: Toivottavasti olis hyviä löydöksiä lisätutkimuksissa ja pääsisitte taas yrittämään. Voiko sillä sektioarvella olla tekemistä keskenmenon kanssa? Tarkoitan että pitäisikö sille arvelle joka tapauksessa tehdä jotain vai pääsettekö yrittämään jos toteavat sen tarpeeksi vahvaksi?
 
Ja mielipiteet vaihtuu :D Iltasella "menkkakivut" tuntui selässä asti samaan tapaan kuin viime raskaudessa ja esim synnytyksessä (ei tietenkään yhtä kovina kuin synnytyksessä :D) eli tuskin voi pistää suoliston piikkiin... Ja pahoinvointi on juuri samaan tapaan kuin raskauksissa, syömisen jälkeen ja esim öisin kun on pidempi tauko syömisessä. Meillä on lapset olleet pikkuflunssassa niin ovat heräilleet siksi vähän öisin, silloin on ollut kyllä voimakkainta. Ei kai mikään vatsatauti kestä yli viikkoa vaikka olisikin tällainen lievä? Toisaalta jos hormonit huijaa niin ei tuon perusteella uskalla arvailla... Nyt jomottelee tuosta oikealta puolelta (jännää, kakkosen alussa jomotteli aina vasemmalta enempi). Tänään valkkaria tuli taas siihen malliin että tunsin kun jotain tuli ja äkkiä tarkistamaan oliko verta :D Mutta loppuviikosta sitten uutta testiä. Anteeksi kun täytän tämän ketjun nyt jauhamalla tätä samaa, pakko vaan purkaa näitä mietteitä johonkin etten rasita liikaa miestä ja siskoa :LOL:
 
Tänään oli taas menkkaoloja, olin kaupassa aivan varma että nyt alkoi vuoto. Nopeasti ostokset ja sitten ravailtiin kotiin tarkistamaan - valkovuotoa :D Olot ja tuntemukset vastasi ihan menkkojen alkamista mutta vielä ainakin ollaan selvillä vesillä. Ehdin jo kotiin kävellessä miettiä että "tänään on tuntunutkin aika oireettomalta" kun olin varma että vuoto alkoi.
Pitäisköhän testata pe vai la? Viimeksi testi tehty su mutta luulen oireiden jne perusteella että nyt vasta oltais jossain 4+...ehkä, jos tärppi on käynyt :p Voi vitsi en halua edes tehdä sitä testiä jos nämä onkin jotain mielikuvituksen tuotetta ja hormonit vaan villiintyneet :B
 
Pari viikkoa sitten mulle sanottiin, ettei tuo keskenmennyt todennäköisesti ole ollut arvessa kiinni. Eilen sitten selvisi, että juuri siinä se pikku toveri on kiinni ollut. Luultavasti se siis oli tuon keskenmenon syynä. Arvessa myös todettiin tuo ohut kohta joka ei uutta raskautta todennäköisesti kestä ilman leikkausta, eikä leikkauskaan välttämättä auta.

Nyt mietitään lähdetäänkö tuota leikkausta yrittämään vai jätetäänkö lapsimäärä suosiolla kahteen. Jossain vaiheessa ilmeisesti päästään vielä juttelemaan lääkärin kanssa asiasta.
 
Pahoinvointi (jne) jatkuu edelleen, tänään erityisen kovaa. Eilen hikottelin vähän väliä koko päivän niin että tuli vaahtoa kurkusta o_O Eilen tyrin raskaustestin, ekalla dippauksella siihen jäi haalea toinen viiva mutta kun väri levähti huonosti ja jäi suttuiseksi (en varmaan dipannut tarpeeksi kauan) dippasin sen uudestaan ja tuli ihan puhdas nega. Tänään päivällä uusintatesti myös nega. Ehkä ensviikolla uudestaan jos oireet jatkuu :/
 
Pahoinvointi ja menkkaoireetkin helpottaneet jonkin verran. Taas oli seksin jälkeen sitä paineentunnetta mitä raskaanakin. Oireet helpotti viikonloppuna ja sen jälkeen olen miettinyt että oliko nää taas jotain hormonisekoiluja. Ja tänään raskaustesti näytti taas negaa.

Tuosta paineentunteesta ajattelin kyllä tiedustella lääkäristä kun huolestuin että jos se ei olekaan raskausoire vaan nimen omaan jotain laskeumaa tai jotain muuta vikaa :/ Pahimpia "raskaus"oireita on nyt ollut kaksi viikkoa aika tarkkaan, ajattelin että jos tulee vielä epäilyttäviä oireita niin teen viimeisen testin viikonloppuna tai ensiviikolla mutta muussa tapauksessa uskon nyt tuohon negaan.

muoks. Oireista vielä unohtui että issias on edelleen vaivannut mutta tissit ei arista :/ ja kärttyinen olen ollut mutta toisaalta myös väsynyt. Viimeiset kaksi päivää olen kyllä ollut ajoittain ihan kamala tuolle miehelle kun ärsytti sen saamattomuus ja kaikki. Täytyy ehkä vähän hyvitellä :)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka moi!

Synttäriyllätys onnistui täydellisesti, juhlakalu ei tiennyt mitään edes vielä paikan päällä ennen kuin kerrottiin :kiss: Voin sanoa et oloja oli vielä maanantainakin! Ja häntäluu särkee edelleen, kun tuli ulkona liukastuttua :D

Pieni Toive :( :hug:

Alinaa kiva ettet kuitenkaan ole unohtanut. Plussatuulia :heart:

Pöllömamma kyllä nuo oireilut nyt kuulostaa omituisilta :confused: Mitkä kiertopäivät sulla on suunnilleen? Itse kun tosiaan oon saanut plussat molemmista vasta kp50, sitä ennen en ehkä huolestuisi, mutta sitten olisi syytä käydä lääkärillä näytillä..

(.) Laskennallisesti ovis olisi ollut maanantaina. Olinkin todella kiukkuinen, mutta saattoi johtua kellon siirrosta ja vähäisistä unista viikonloppuna. Limojen perusteella ovis tekee tuloaan. Tähän saakka on edelleen menty keskeytetyl, mut puhuttiin hiukan niin katsotaan kuinka käy. Mulla on nyt 2 pidennettyä iltavuoroa, ja niiden jälkeen pitäisi vielä jaksaa mies kaataa sänkyyn..



HUOM! Seuraavassa päivityksessä poistan listalta kaikki, joista ei ole kuulunut koko tämän ketjun aikana. Toki listalle pääsee takaisin niin halutessaan. Ja ihan suotavaakin olisi, että saataisiin lisää väkeä porisemaan :flower:
 
Ei ole kiertoa vielä tullut, eli siis ei menkkoja synnytyksen jälkeen :) Eli olot voi olla yhtä hyvin kierron palaamista kuin raskauttakin. No tänään aamulla oli ihan järkyttävää pahoinvointia taas -> taas mietin että voisiko kuitenkin olla. Katselin miten viimeksi on mennyt niin plussa on tullut kolmen viikon "oirehtimisen" jälkeen eli en menetä vielä toivoa :D kun nyt on sellaiset pari viikkoa mennyt. Taidan tehdä testin vielä viikonloppuna tai alkuviikosta. Sit uskon jos on vielä nega :D

Mutta sit täytyy kyllä soitella jotain tarkastusta tuosta paineentunteesta... Kun se on vaan petipuuhien jälkeen ja googlaamalla löydän vaan raskaana olevilta tällaista >:/ Kuulemma liittyisi ehkä suonikohjuihin alapäässä tai kohdun painoon tmv. Pitääköhän tiirailla onko suonikohjuja alapäässä :LOL: Tosin mistä niitä nyt yhtäkkiä olis taas tullut jos ei moniin kuukausiin ole ollut tällaista... :/
 
Heippa kaikille.
Tämäkin kierto tais mennä hukkaan. Olen syönyt kolmatta antibioottikuuria ja hiivakin iski. Joten toivo on menetetty tältä kierrolta. Toivon suuresti myös pikkusen lyhyempää kiertoa kuin viimeksi. Luulis että elimistö palautuis jo ennalleen, olihan tuo lääkkeellinen tyhjennys jo heinäkuun lopussa.

Täällä jännätään pöllömamman puolesta, että miten käy =)
 
Mukaan hyppäisin... Olen 37 v kahden lapsen äiti, tyttö 01 ja poika 03. Nyt uuden mieheni kanssa kuumeilemme yhtä yhteistä (mulle kolmatta, miehelle viidettä :) YK 3 menossa. Ovista tikuttelen ja varmaan viikonloppuna napsahtaa. Talletuksia on kyllä jo ahkerasti tehty :) Toivottavasti pian tärppää, olen niin malttamaton aina kaikessa... olen jo kirpparilta muutaman vaatteenkin ostellut :D Ekat kaksi sai alkunsa parin kk yrittämisen jälkeen eli ongelmitta. Mutta siitä on jo aikaa se 11 vuotta... Sektiolla ovat syntyneet molemmat, leikattu ristiin ja rastiin, hieman huolissani olin kohdun kestävyydestä, mutta ultrattiin tuossa kesällä ja vaikkei varmaksi voi mitään sanoa, näytti kuulemma olevan ok ja ei estettä kolmannelle raskaudelle, mutta suunniteltu sektio tulee olemaan.
 
Hei taas!

Tervetuloa iltatähti2015!

Ja jännät paikat pöllömammalla!

Minulla on nyt kp 32 ja menkkoja ei vielä näy.. Iiik! Mutta toisaalta ei ole mitään tietoa miten pitkä kierto on.. En ole vielä uskaltanut testailla kun mietin että taas hätäilen mutta varmaan lähipäivinä testaan kuitenkin:) oireita ollut tosi vähän mutta ehkä vatsan kipuilu ollut päällimmäisenä, ei menkkakipua vaan kaikkea muuta ihmeellistä. Välillä sattuu korkealla välilllä ihan alavatsassa ja eri tavoilla. . Joten saa nähdä miten tämän kierron käy! Kovasti plussatuulia kaikille ja päivitän tänne kun olen testaillut!
 
Tervetuloa joukkoon Iltatähti2015 :kiss: Lisäilin heti listalle, tarkistathan tietosi että ovat oikein ja tosiaan poistin nyt listalta kaikki, joista ei ole aikoihin kuulunut!

Pöllömamma oletko testaillut vai malttanut mielen? :heart:

Alinaalle paljon plussatuulia!! Peukut ja varpaat pystyssä =)

(.) Ovis oli sitten vasta tostaina ja se tulikin hyödynnettyä oikein kunnolla ja vieläpä ilman keskeytettyä yhdyntää :heart: Nyt saa sitten tosissaan jännäillä! Jos ei menkat ala 14-16 päivä, niin testailen vasta kuun lopussa omien synttäreideni kunniaks. Ihan niinkuin oikeasti malttaisin olla testaamatta mikäli se täti ei tule ajallaan :saint:

Mies majaili meillä nyt kolmisen viikkoa ja oon ollu niin onnellinen :) Sivulauseissa on puhuttu yhteenmuutonkin tapahtuvan alkuvuodesta. Mitään ei kuitenkaan ole vielä sovittu varmaksi. Ensi viikolla matkaamme yhdessä Helsinkiin ja kuun lopussa olisi tosiaan mun synttärit ja työpaikan pikkujoulut samana päivänä, synttärit on niin loistava tekosyy luimia paikalta ennen kuin työkaverit aloittavat känniörveltämisen :D

Mitenkähän sitä osaa nukkua yksin, kun toinen on nyt kotonaan, ja oon kuitenkin tottunut että se on tossa vieressä ja lähellä :confused: :heart:
 
heidip ihanaa jos saisit sen miehen pysyvästi sinne vierelle :) Ja toivotaan että saat synttärilahjaksi plussan :heart:

Alinaa jännittävää, peukut pystyssä että juilimiset on sitä, milloin ajattelit testata?

).( Mä olen malttanut mieleni, huomenna olen ajatellut testata. Mitä lähemmäksi se tulee niin sitä enemmän jotenkin pelottaa, että jos taas onkin vaan nega. Eli jotenkin en edes haluais testata mutta silti taas tuntuu että pakko jos saisi syyn näille oireille. Mutta sit jos se onkin nega....

Meillä on nuoremman neuvola maanantaina niin ajattelin siellä sitten jutella aiheesta, joten siksikin ajattelin että teen nyt vielä testin ennen sitä niin on ainakin tuoretta tietoa kun jutellaan. Meidän terkka tietääkin itseasiassa yrityksestä kun puhuttiin kai ehkäisystä tai jostain viime kerralla. On kyllä ihana ja kannustava täti, toisen raskauden alussa antoi lähetteen raskaustestiin kun olin pissinyt niitä negoja pitkään ja oli jotenkin kiva kun juuri häneltä saatiin kuulla se testin tulos ja ekat onnittelut. On vielä mun kaimakin :D
 
Uusi 31v. tulokas ilmoittautuu mukaan porisemaan. :)

Meillä on ennestään lapsoset vuosilta 2005 ja 2008. Mies on kuumeillut jo useamman vuoden ja mä olin aivan varma että meidän lapsiluku on täynnä, mutta nyt tullut ihan hirvittävä vauvakuume ja siitä se ajatus sitten lähti. :D
Jätin pillerit pois syyskuun lopussa ja nyt taitaa olla kp 34/28-29. Mä tein jo testin malttamattomana viime maanantaina, kun kp oli 28/28-29, negahan se oli. Ja alkuviikosta alkoikin sitten menkkamaiset jomotukset ja aloin odottelemaan ensimmäisiä menkkoja pillereiden jälkeen. Perjantai iltana näytti siltä, että menkat alkaa, muutta ei sitä vuotoa kuitenkaan siteeseen asti oo tullu kertaakaan, vain pyyhkiessä pe ja la. Edelleen alavatsalla ja selässä nää jomotukset. Mitähän tää oikein on?! Onkohan mun hormonit jotenki nyt ihan sekasin?
Ostin tänään kauppareissulla parit testit ja huomen aamulla olis sit tarkotus taas testailla.

Tsempit kaikille, kyllä me ne kolmoset vielä saadaan!:)

T.Unnaunna
 
Hei kaikille!

Tein sitten tänään testin kun viimein ehdin apteekkiin. Ja parin tunnin pidätyksellä ilmaantui saman tien kaksi vahvaa viivaa!!!! ? Ihan sekava olo jäi kun on hirveän onnellinen mutta samalla vähän kauhuissaan. Enkä nyt tosiaan tiedä minkä pituinen kierto on ollut? Että 29-31 veikkaan kun niin vahva viiva tuli ja nyt on kp 33.. Heinäkuussa olis LA:)

Hurjasti plussatuulia kaikille ja toivottavasti muutkin liittyvät heinäkuisiin pian!
 
  • Tykkää
Reactions: Pöllömamma
Tervetuloa joukkoon Unnaunna! Peukutukset piinailuun :heart: Itse jätin myös pillerit pois syyskuussa ja ensimmäinen kierto oli suht normaali, mitä nyt ennen menkkoja tuli kaikki mahdolliset raskausoireet |O

Hirmuisesti onnea Alinaa!!! :heart: Eiköhän me pikkuhiljaa perässä tulla ;)

(.) Mulla on ollu koko päivän todella etova olo, töissä ei ollut muutaman kerran kaukana pytyn halaaminen :x Eihän se välttämättä mitään meinaa, mutta jos kuitenkin..
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Onnea Aliinalle plussasta!! :)

Hitto että on huonosti nukuttu yö takana, heräilin vähän väliä ja näin untakin plussaamisesta! Ois tehnyt jo mieli herätä yöllä testaamaan, mutta maltoin aamuun. Ja nega sieltä rämpsähti! :( Päivitys listalle vois korjata yk1, eikös tää se oo, kun ei oo menkkoja tullu pilsujen lopetuksen jälkeen? Vai pitäisköhän mun laskea ne loppuviikkoiset onnettomat vuodot menkoiks?

Täällä tuulee ihan hirveesti, toivotaan että ne on plussatuulia ja mä pyöritän näitä tuulia myös jokaisen teidän suuntaan! *puuh puuh puuh*

-Unnaunna
 

Yhteistyössä