*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Täytyy kyllä nostaa teille ovistikuttajille hattua. Oon itte niin kärsimätön ja tulisin varmaan hulluksi noita viivoja tiiraillessa :confused:. Oon tietty hiukka laiskakin alottelemaan oviksen tikuttelua, vaikka mulla kyllä ovis tuntuu tosi selvästi kun se tapahtuu. Aina ei meilläkään oo mahiksia silti vauvantekopuuhia harrastella kun mies tekee reissuhommia (lähtee sunnuntaisin ja palaa aina torstaisin). Nyt tosin on valtavat tsäänssit paksuuntua tulevana viikonloppuna kun laskureiden mukaan hedelmällisimmät päivät ajottuu 14.-19.1 :D. Eli tiedossa hyvin mielenkiintoset pari viikkoo viikonlopun jälkeen!

Tossa yks päivä eksyilin jo uusia vaunujakin netissä ihastelemaan :whistle:.. Ohan meillä yhet jo olemassa mutta lämpimien varastotilojen uupuessa on alkanu "kangas itää" jotenka saapi heittää menemään (niistä ei ollu ees mahdollista irrottaa koppaosaa poies että jäisi vain runko kylmään). Halvat viipurintuontivaunut aikoinaan onneksi vaan olivat, jarrutkin hajosi melkein kättelyssä, joten eipä tossa korkeelta tipahda ;). Haaveissa oliskin semmoset keinonahkaiset isoilla nostalgia-renkailla :rolleyes:

Pupelaattori, kyllähän se mies ehkäisyn taatusti vaatisi jos vaavinteko olis hälle ehdoton EI. Kunhan kiusii sua. Mies kun on!! :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys kaikille!
Vähän varovaisesti ilmoittelen olemassa olostani tähänkin ketjuun:wave:

Eli kolmatta tässä olisi toiveissa jossain vaiheessa, jahka se osuu kohdille. :)

Kuumeilu on itsellä vielä suht järkevissä mitoissa, mutta voipi olla että mittasuhteet alkaa kasvamaan hyvää tahtia miehen takia. :D

Vähän esittelyä:
Eli kaksi ihanaa lapsostani ovat edellisestä avoliitosta. Haasteellinen 10 vuotta, mutta lapset ovat ikuinen ihastuksen kohteeni, joten ei kaikki ihan pieleen mennyt onneksi. :)

Nykyiseni kanssa löysimme toisemme aika sattuman saattelemana koulun penkiltä, opiskelemasta uutta ammattia ja niinkuin me molemmat oltiin siihen saakka oltu sitä mieltä, että koulusta tai töistä ei romansseja haeta, ehm ehm. :D Tässä tapahtui sellainen ällöttävän siirappinen juttu, johon jotkut romantiikkaan taipuvaiset (kuten minä) sanoisi "Löysit kadonneen puolikkaasi"..ja pakko se oli myöntää että näin kyllä kävikin..:rolleyes::kiss:

Tässä ei ollut tarkoitus mitenkään yrittää vauvaa, mutta todettiin yksimielisesti asiasta juttelun jälkeen, että jos nyt sattuu osumaan tärppi niin ihanaahan se olisi, mutta ei kumpikaan vielä mitään suoraan asian eteen alkanut tekemään.
Mutta jotenkin viimekuussa kun kuukautiset sitten alkoi, oli molemmilla jotenkin vähän pettynyt olo.
Tässä kierrossa mies on panostanut oikeasti aivan kaikkensa, aivan kaikkensa, en liioittele lainkaan...asia on saanut siis käänteen, jota vähän oletinkin miehen luonteen puolesta, mies potee vauvakuumetta jo täysillä, mutta ei suoraan sitä ole minulle vielä sanonut. :D
On vitamiini purkkia (mies VIHAA kaikkia pillereitä) ja kaikenmaaliman merkinnät kalenterissa milloin on ovulaatio ja tehnyt täsmäiskuja eli houkutellut minut petitaikoihin oveluutta käyttäen ja sitten pidennetty hali hetki että pysyn makuullani varmasti (niin paljon kuin hanttiin pistänkin extra suuresta hellittelystä):LOL:

Olin siis itse ajatellut, että lapsiluku jää kahteen, vaikka olin aina toivonut kolmea tai neljää, exän kanssa totesin, että omat rahkeeni eivät mitenkään riittäisi enempään ja olin jo niellyt harmituksenkin...sitten jotenkin tuo rakkauspakkaus ilmestyi kuvioihin ja niin, tässä vaiheessa mennään nyt:popcorn:

Hyvin sekava varmaan tuo kuvaelma, pahoitteluni siitä. Viime yön unisaldo jäi hävyttömän lyhyeksi, joten ajatus ei ehkä kulje ihan loogisinta reittiä tänään:whistle:

Mutta tosiaan, tässä nyt tärppipäiviä eletään ja tämän kierron toivo on aika pitkälti eilisen varassa, sillä aikataulut ei aivan kohtaa. Perjantaina olisi laskennallisesti ovis päivä, mutta tiedä tuota sitten varmaksi, katsotaan kuinka käy ja epätoivoinen yritys vielä lauantaina paikata tilannetta, eli ei mitään kovia odotuksia tästä, mutta ei tässä paniikkia olekkaan vielä asian kanssa :kieh:

Tässä vielä noita tietojani listaan:xmas:

Viipulainen.......kp13/29........ yk1......28......-08 ja -09
 
Sonay älä vielä sano nuista tikuista.. ;) Joku kaunis päivä vielä huomaat dippailevas ovistikkua, näin meillä :D Mie en kyllä käsitä mikä nuissa miehissä on..

Vaikka tuolla viipulaisen miehellä on kyllä draivi päällänsä :D

Mie aattelin ens tiistaina tehä raskaustestin. Mitä mulla on merkintöjä viime kerrasta niin sinä päivänä plussasin. Vaikka sillon ei kylllä ollu oviksesta mittään hajua. Mutta kuitenki ens tiistaina. Kääk! Oviksia mie aattelin alakaa hakemaan sitte ko tuolla kellarissa limat antaa siihen osviittaa. Selekeä suunnitelma. Ko pitäis vielä :D
 
Pulpelaattori
Niin kyllä on aika moinen draivi päällä, ensimmäinen itseni tuntema mies, joka omaehtoisesti alkaa panostamaan tällä tasolla. :D

Tänään on ollut kyllä ihan onneton päivä.
Jostain syystä olen ollut tosi herkällä päällä tänään, meinannut alkaa itkemään monta kertaa ihan mitättömistä syistä. Jostain syystä oviksen aikaan tulee tämmöinen herkkis kausi. Tulis jo lauantai niin loppuisi tämäkin :kieh:
 
Suunnitelmathan on tehty muutettaviksi, eikö? Pissin tännään ihan pikkusen kippoon. Vähän niinkö varrrrmistin etten vaan oo raskaana :headwall: Täydellinen negahan se oli. Koko ajan on kuitenki semmonen olo että kyllä se nalli napsahti, että vauva tuolla mönkii vattanpohojassa. Minut saa kohta virallisesti leimata tärähtäneeksi, mutta lapsia multa ei saa viiä :D Ens tiistaina sitte seuraava negatesti :)
 
Viimeksi muokattu:
Hispu Voi kun ikävä juttu tuo reumasairaus, vaikka tietysti hyvä, että oireille löytyi syy. Paljon jaksamista sinne.

Viipulainen Tervetuloa mukaan!

Voi että, täällä vaan tikkuja dippaillaan ja mä joudun vielä pyörittelemään peukaloita. Toki ollaan harjoiteltu lasten tekoa, että ollaan sitten valmiita kun aika koittaa. :D Mies on nyt muutaman kerran ottanut kolmannen lapsen "aseeksi". Ekan kerran suuttui jostain turhanpäiväsestä (hermot kireenä, kun lopetti just tupakan polton) ja sitten sanoi vaan, että turha kuvitella kolmatta lasta, ennen kun MINÄ muutun. Pyyteli kyllä myöhemmin anteeksi kun tajus, että itsehän ylireagoi. Toinen kerta oli tänään, kun huomasin että joku oli repinyt makkarin tapetista paloja (on jo muutenkin vanha tapetti ja odottaa uusimista) Pidin sitten pojille vartin kuulustelun, että ketä tehnyt. Pitkän kyselyn jälkeen nuorin tunnusti. Tuli itselle tosi paha mieli, kun hän oli noin tyhmän tempun tehnyt ja sitten mies vielä naljaili päälle, että ei muuta kun kolmas lapsi tohon vielä. No itkuhan siinä sitten tuli, mutta jälkeenpäin ajattelen, että teki hyvää sekä miehen että pojan nähdä, kuinka paha mieli mulla oikeesti oli.

Meidän eskarilainen on kanssa aika haaveileva ja isoimpana ongelmana on noi keskittymishäiriöt. Nyt saatiin suositus kouluvalmiustestiin. Aika pelottavaa, että lapset siellä pisteytetään ja sitten jatkoa mietitään niiden pisteiden perusteella.
 
Viimeksi muokattu:
Mollamilla
Kiitoksia:wave:
Esikoisella on hankaluuksia keskittyä isossa ryhmässä. Tässä juuri tänään pistettiin eteenpäin pojan eskariopettajan kanssa selvitykset neuvolapsykologille, jotta voidaan hakea pojalle pienryhmä paikkaa ekalle luokalle. Toivon tosi paljon että onnistuu, poika on ihan niinkuin minäkin, jos on paljon hälinää ja populaa läsnä, ei pysty kunnolla keskittymään ja ajatukset karkaa ja sitten tulee turhautumista. Onhan se tosi inhottavaa, että on pakko pisteyttää lapsia jotta saa koulutielle tarvitsemansa tuen, sen pitäisi olla mielestäni helpompaa, mutta resurssit on mitä on nykyään pienryhmien määrien kanssa ja koulunkäyntiavustajia ei ole myöskään palkoilla tarpeeksi. Mutta piän peukkuja, että teilläkin hyvin menee tämän osalta.:hug:

Haah, rakastan ovislaskureita, toivoni tämän kierron suhteen on palautunut. :D
Nähdään miehen kanssa vasta lauantaina, kun aikataulutus menee nyt ihan hiton ristiin. Oletin että ovis olisi tänään/huomenna, joten lauantain puuhailut olisi olleet vain epätoivoinen yritys paikata menetettyjä päiviä:LOL:
Muuuuutthaa...läräsin varmaan lähemmäs 15 eri laskuria läpi ja niistä vain pari väitti ovispäiväksi 16.1, loput ilmoittivat yksimielisesti ovulointini olevan 17-18.1.:p

Miehelle ilmoittelin tästä...sain paluu viestinä läjän sydämiä ja hehkutusta.:D:heart:
Ensi viikosta tulee vaikea...tahdonvoimaani koetellaan ankaralla kädellä, olen entinen himotestaaja ja tuntuu siltä, että kynnys retkahdukseen testailun osalta madaltunee päivä päivältä :headwall::LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mollimilla
Olipas luettavaa parin päivän palstatauon jälkeen. :)

Kiitos uhmis-kommenteista! Niinhän se on, että jokainen on oma yksilönsä. Meillä on molemmilla lapsilla ollut pahin uhma 3-vuotiaana. Nuorimmaisella on se vieläkin. |O Onneksi alkaa jo välillä helpottamaankin. Esikoisella ei ole vielä ollut uutta uhmaa päällä, vaikka tietenkin välillä kiukuttelee. Saas nähdä, tuleeko mitään erikoisempaa päälle. Mukavempi tietenki olis, jos menis koulun alku (ja uuden vauvan tulo) suuremmitta kiukutteluitta. :saint:

viipulainen onnea oviksen hyödyntämiseen!

Mollimilla Hyvähän se tosiaan on lapsen (ja miehen) nähdä, jos toisella on paha mieli. Ainakin itse ajattelen niin, että tunteet on hyvä näyttää, niin ei mikään jää kaihertamaan mieltä. Paitsi tietenkin jatkuva raivoaminen ei ole hyväksi, mutta siitähän tuossa ei ollu kyse. :)

Pupelaattori Toivottavasti tuntemuksesi on oikea ja pikkunen kyydissä! :)

Esikoiselle tuli tänään lappu esikouluun ilmoittautumisesta. Mun vauva jo noin iso! Mä mietin jo aiemmin, että kohta saa kauhistella vauvan nopeaa kasvamista. Kun aika hurahtaa niin äkkiä, niin ei mene kuin yksi hujaus siitä yrityksen aloittamisesta taaperoikään. Siltä se ainakin jälkeenpäin on tuntunut. Ja nyt on vielä niin positiivisella ja varmalla fiiliksellä, kun aiemmat on napannu niin nopeesti mukaan (2. ja 1. kierto). Jos nyt menee kauemmin niin so be it, se on sen ajan murhe.
 
Mukavia hetkiä oviksen hyödyntämiseen Sonay & viipulainen ;)

Esikoiselle tuli tänään lappu esikouluun ilmoittautumisesta. Mun vauva jo noin iso!
Esikoisella on hankaluuksia keskittyä isossa ryhmässä. Tässä juuri tänään pistettiin eteenpäin pojan eskariopettajan kanssa selvitykset neuvolapsykologille, jotta voidaan hakea pojalle pienryhmä paikkaa ekalle luokalle.
Vastahan nuo syntyi :heart: Mun tuli kans eilen kuopukselle kouluun ilmoittautumispaperit. Ilmoitetaan ensin lähikouluun ja 11.2 päätetään sitten tuen tarpeesta, että mihinkä vaihtoehtoon päädytään. Meillä on tuolloin iso palaveri kaikkien yhteistyötahojen kanssa. Toivottavasti saadaan lapset heille suotuisiin ryhmiin/kouluihin tai edes se avustaja sitten :hug:

Tossa yks päivä eksyilin jo uusia vaunujakin netissä ihastelemaan :whistle:
Mä ostinki jo vaunusetin loka-marraskuun vaihteessa :LOL: Tänään erehdyin ostamaan suloisen karvalakin vastasyntyneelle :D Ei vaan voi vastustaa..

He.Ti Muilta käyttäjiltä en ole kuullut vastaavia "haittavaikutuksia" käytöstä, tosin eihän sitä tiedä miten sitten yksilöllisesti vaikuttaa. Epäilin jo noiden One Steppien luotettavuutta ja pyysin paria kaveria testaamaan, puhdasta negaa näytti. Eilen kävin sitten hakemassa RFSU:n ovistestit ja tänään molemmat näytti liki plussaa. Koska en ole 100% varma oviksesta niin pitihän tuo tulos sitten tänäänkin hyödyntää, yrityksen puutteesta ei ainakaan voi tässä kierrossa valittaa :whistle: Noiden tikkujen peusteella mun ovis on ollut tai voinut olla kp20, kp22 (tästä lasken dpo:t), kp24 tai tänään kp25 - ota noista nyt selvää! Oon tullut siihen tulokseen, että A) mul on ovis ollut joku noista, B) mul on hormonit pahasti sekaisin tai C) meillä on salamatkustaja... Ja koska se kp12 testiviiva oli suht vahvaa ja se verinen vuoto alkoi kp15, niin teen aamulla ensimmäisen negan raskaustestin. Seuraavan sitten viikon päästä jne vuodon alkamiseen saakka. Oviksen tikuttamisen lopetan tähän päivään, koska meni hermot |O
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
viipulaiselle hyviä hetkiä sekä malttia piinailuun :)

pupelaattori mulla vähän samat fiilikset. Tänään tuli yht äkkiä sellainen onnellinen olo, ja tunne et nyt on pulla uunissa. Perään tuli tunne että se on tyttö ( sanokaa sekopääks). No pakko oli sitten heti mennä kattomaan kiinalaista kelenteria, ja ei. se näyttää poikaa. aiemmat lapset on olleet sukupuoleltaan just niinku se kalenteri näyttää, ja nyt iski sitten epätoivo, ettäe en olekkaan raskaana, koska se kalenteri näytti poikaa.

Tänään dpo 5, ja yritän malttaa olla testaamatta maanantaihin asti. Jos yhtään tunnen itseäni, niin sorrun testaamaan jo sunnuntaina dpo8.
 
Voimia sinulle hispu ja läheisillesi ja kiitos myös itsellesi :hug: Normaalisti en tykkäisi menkkojen alkamisesta tällaisessa ketjussa, mutta tilanteesi huomioiden ei voisi ehkä olla onnellisempi.

(.) Tein aamulla raskaustestin (odotetusti nega) ja uitinpa yhden rfsu:n samaan pissiin viimeisen kerran. Tulos oli yllättävä tässä vaiheessa kiertoa, mutta onpa talletettu eilenkin. Mulle on tulossa harmillisen pitkä kierto! Enkä todellakaan voi suositella noita One Step ovulaatiotestejä.
 
Heidip voi hemmetti noita sinun ovistikkuja... Mie aattelin että se on siisti homma, pissii vaan ja näkkee huipun ja homma selevä. Kaikkea muutako selevä! Huh.

Anskuna peukkuja sulle(kin)!!! Ihimeellisiä nämä tuntemukset. Mulla alako eilen illalla kurkkukipu jolta en meinannu saaha nukahettua ja sitte tuli se tunne että enhän mie mittään raskaana ole. Nyt on oikein viskinpolttama ääni ja mie oon ihan varma että ne tuntemukset johtu tästä kurkkutauvista.

Joo, o. Pittää koittaa rauhottaa tämä pää ko ei voi tietää onko mulla ees kierto alakanu vielä :| Viimeksi pahin vauvakuume iski siinä vaiheessa ko mie olin jo raskaana ja sitäki mie mietin että onkohan mulla jo tarpeeksi kova vauvakuume.. :D
 
Heips.

Heidi. Sinäpä oot aikasin liikkeellä vaunujen ja karvalakin kanssa :D

Ei meille ole vielä tullut kouluun ilmottautumislappuja. Meillä on tässä kylällä kaksi koulua. Tietenkin täöhdätään sitten tohon lähempään, jonne on n. 300m matkaa ja vain yksi tie ylitettävänä. Se on just passeli meidän haahuilevalle koululaiselle. Se toinen koulu on keskustassa n. 1km päässä ja monta tietä ylitettävänä. Ei sovi tollaselle lapselle, joka unohtaa ittensä mihin sattuu, ymmärrys ei riitä eikä osaa huolehtia mistään.
Hassultahan se tuntuu, kun ite on käynyt kaupassa ja pyörinyt ulkona jo pienempänä kuin mitä oma lapseni on. Ei vaan uskalla tuota päästää omaa pihaa pidemmälle :ashamed:

Sitten mulle voi päivittää kp1.
 
Gorthaur
Meillä tuo esikoinen on tiettyjen kavereiden kanssa tosi hienosti pihalla, mutta arviointikyky pettää pahan kerran, kun tietyt pojat ilmestyy porukkaan mukaan. Itsekkin muistan, että itseni kohdalla äiti pystyi päästämään pihaan jo paljon nuorempana mitä esikoinen nyt on. Mutta kaipa se tästä. Meillä on nyt treenailtu itsekseen kotona oloa, poika siis täyttää ihan kohta sen 7-vuotta ja ollaan annettu odottaa kotona esim. kauppa reissun ajan, joka yleensä kestää sen 20-30min ja pojalla puhelin jos jotain nyt tulisi sen aikana. Itse hermoilen varmaan enemmän ja poika on yleensä siivonnut täällä jotain sillä välin :heart: Muistan kun naapuri aloitti saman yksin kotona odottamisen treenauksen esikoiselleen ja oli ihan yhtä hermona, heilläkin oli niin, että hänen piti lähteä jo ennen seitsemää tarhalle kuopuksen kanssa ja tytön piti itse suoriutua kouluun 8-9 välillä, riippuen päivästä.

Omasta navasta ei mitään tähän hätään ollutkaan. Siivota tarttisi mutta tuo keli on jotain niin harmaata ja masentavaa, ettei pätkääkään innostaisi. Poika on kipeänä, joten kotipäivää vietellään lasten kanssa tänään ja on ihan saamaton olo.
 
Viipulainen. Me ollaan myös kotona yksin olemista harjoiteltu ja se sujuu hyvin. On välillä pidempiäkin aikoja yksin kotona enkä siitä ole huolissani. Ei tee pahojaan tms ja laittaa itelleen leivän jos on nälkä. Ulkona oleminen onkin eri juttu. Ollaan seurattu miten poika toimii tuolla liikenteessä jos me ei opasteta sitä. Yleensä vaan painelee menemään miten vaan sen enempää miettimättä tai katselematta ympärilleen. Välillä pysähtyy suojatien eteen, mut siinäpä se onkin. Pysähtyy, muttei katso tuleeko autoja ja sitten vaan eteenpäin. Se ei tajua mikä tarkoitus sillä pysähtymisellä ja katsomisella on. Onhan tässä vielä aikaa sisäistää toi asia, mut tätäkin on jo harjoiteltu niin kauan ja paljon niin luulisi jo menevän perille.

Ihana keli tietteks! Piti lähtee jäpikän kanssa hiihtämään, mut menepä nyt suksimaan tonne loskakasaan :snotty: Pidetään sitten vaan leipomis- ja pelipäivä tänään.
 
Gorthaur
Nuo suojatiet on kyllä sellainen missä täälläkin tarvitaan vielä treeniä. Näin lumiseen aikaan poika ei hahmota missä suojatie menee ja saattaakin postata ihan väärässä kohdassa. Osaa kyllä odottaa ja katsoa, mutta tosiaan siitä ei ole hyötyä jos postaa väärässä kohdassa tietä. Lumettomaan aikaan ei ole ongelmaa tässä, mutta se ei tosiaan lohduta kun talvella on pimeääkin aamuisin. Onneksi on vielä aikaa ja eskarissa treenaavat kanssa mikä on hyvä, sillä kaveriporukassa saattaa keskittyminen herpaantua myös ja unohtaa pysähtyä. Liikenne valojen kanssa kuitenkin sujuu kuin unelma, poika on monet kerrat huudellut muka kiireisten ihmisten perään toruja silloin kun juoksevat tien yli punaisia päin:D

Omanapaisuutta:
Tänään saa vihdoinkin kunnolla aikaa miehen kanssa, lot´s of lööööv:kiss:
 
heidip ootko kokeillu clearbluen digitaalisia ovistestejä? Mainostetaan ainakin että olisivat tosi tarkkoja. Ja hei, eipä oo menkat ainakaan sulla alkaneet että älä heitä vielä kirvestä kaivoon :). Heh, vai oot sä jo kerenny hankkimaankin vaunut! Mä vilkuilin tänään niitä samoja keinonahkaisia mistä oon nyt haaveillut, ja täytin jo tilauslomakkeenkin, mutta sain pidetyksi itteni vielä ja läksin sivulta pois :D! Tosin ei tässä olis oikeen rahaakaan tällä hetkellä, ainakaan mihinkään kertamaksuihin, kun meillä häämöttelee ulkomaanmatka huhtikuulla. Mies jo sanoikin että mites sit jos satun olla raskaana ja se paikka on kuitenki halvan oluen luvattu maa :LOL:. No siinä meikäläinen sitte vetelee limua ;)..

Hispu:lle kovasti tsemppiä jatkoon! Tärkeintä on että saat itsesi kuntoon tässä vaiheessa :hug:

Omasta navasta sen verran että tätä otollista viikonloppua ON kovasti hyödynnetty :heart:, huomenna tuo siippa lähtee taas kauas joten khyyyyllähän tässä viä kerkee :D.

Mukavia ja ennenkaikkea jänniä päiviä kaikille!
 
Mulla on tullut ihan hillittömän pitkä nettitauko, kaamea flunssa on kiusannut yli kuukauden ja siihen lisäksi iski pahoinvointi, mutta sen kestää kun syy on hyvä :D menossa siis rv10 :heart: mut voi siis poistella täältä listoilta.

Kaikille muille toivon kovasti pikaisia plussia :)

Ja heidip*lle pitää vielä kommentoida, että oliko tuo testi minkä kuvan laitoit siis ovistesti? Mullahan ei ollut itellä raskaustestiä käsillä kun iski testaushimo ja tein kp28 ovistestin johon tuli just samanlaiset viivat kuin sulla ja sehän tarkotti jotakin ihan muuta kuin ovishuippua :) seuraavana päivänä sain hailakan viivan raskaustestiin ja muutama päivä myöhemmin tarkistelin vielä clearbluen digitaalisella ja olihan se sitten pakko uskoa :heart:
 
Hispulle hyviä jatkoja. Toivottavasti sinulla saadaan hoito kohdilleen ja vointi peremmaksi.

mollimilla toi miehesi kolmannen raskauden käyttäminen aseena on kyllä alhaista. Kyllä sitä itelläkin suutuspäissä tulee mieleen vetää joku alhainen ja toista satuttava kortti esiin, mut koskaan en sitä ääneen sanois. Tsemppejä :hug: toivottavasti ei jatka tuota tyyliä. Se käy sinulle raskaaksi. Mulla oli itselläni sellainen olo pari kuukautta sitten, että täytyy yrittää varoa suuttumista, ettei mies ilmoita et kolmatta ei sit tule. Onneks sillä on nyt jo niin kova vauvakuume, et tiedän ettei ikinä sanois niin :)

Nyt on kyllä todelliset PIINApäivät menossa. Kahtena yönä olen nähnyt unta että tein positiivisen raskaustestin. Voi sitä pettymyksen määrää kun aamulla herää ja saa todeta sen olleen unta. No nyt on dpo 8, ja heräsin taas raskaustesti unestani ja menin tekemään sen oikean testin, joka näytti negaa...
 
  • Tykkää
Reactions: He.Ti
Onnea magie kyytiläisestä! Sulla onki jo kiitettävästi kertynyt viikkoja pimennon aikana! =)

Mä sain eilen ovistestiin melko vahvan kontrolliviivan, mutta keltanokkana ei tietoa oliko se plussa vai onko ovis vielä tulollaan. Ovis tuntemuksia ei kummemmin oo vielä ollut. Viime kierrossa tunsin selkeesti sen kipuiluna vasemmassa muniksessa. Talletukset tehty eilen illalla ja treenit jatkuu ahkerasti. :D
 
  • Tykkää
Reactions: heidip*
Ensinnäkin suurenmoiset onnittelut magielle kyytiläisestä, pitkä yritys palkittiin viimein :heart: Yritän laittaa sut oikein tuohon plussanneisiin korjaa ihmeessä jos menee väärin =)

Unnaunna laita kuvaa niin tulkitaan yhdessä. Mä olisin varmaan seonnu ilman faceryhmän tulkinta-apuja :D Eipä siinä silti auta kuin talletella hyvin tiuhaan :D

(.) Koska raskaustestit näytti negaa niin päätin jatkaa oviksen tikuttamista noilla RFSU:n testeillä. Ja hyvä niin, sillä kyllä se kp26 vaan oli ovishuippu. Tässä kuvassa näkyy hienosti vahvistuminen ja haalistuminen. Nyt siis menossa kp28/40 oletettavasti tulossa noin pitkä kierto ja dpo 1. Viikonloppuna vietettiin ahkerasti miehen kanssa helliä hetkiä ;) Ekan testin teen ens viikon perjantaina, kun meille tuli kutsu tupareihin (vaikka pysynkin limu-/kahvilinjalla) ja seuraavan sitten vika päivä. Nyt saa piinailla ja toivoa :heart:

Anskunan piinailujen tulosta täällä jo kovin odotellaan :kiss: Toivottavasti täti on ja pysyy kaukana ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Anskuna

Yhteistyössä