*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Viikonloppu hyödynnetty oviksen osalta.:D
Taisi olla tosiaan vasemmalta tälläkertaa ovulointi, sillä kipuja ei juurikaan ole ollut, tai sitten se meni, mutta oli miten oli niin pari viikkoa piinailua edessä:popcorn:

Eipä tässä itsellä kummoisempia tällä erää:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Anskuna
Magie onnea!

Onnistuneita talletuksia ja napakymppejä oviksen huipulla oleville :rolleyes:

Olis jo hinku päästää pistää pankkiin omia hiluja. Aattelin koventaa panoksia tähän kiertoon greipinsyönnillä :LOL: Johtuuko sitten teidän dippailuista vai ylipäätään tästä vauvakuumeen puolella pyörimisestä, mutta kovasti tuntuu ajatukset pyörivän koko ajan vaan vauvoissa. Ei vaan aiemmilla kerroilla ole ollut tällasta vaikka molemmat toivottuja onkin olleet :snotty:
 
Unnaunna jännä sulla tuo kp9 tikku. Sehän on puoliksi ihan tosi paljon vahavempi ko se kontrolliviiva :D Hassu.

Toivottavasti on kaikilla menny talletukset perille ja treenit ollu kohillaan :xmas:

Meni viikonloppu ihanasti ko oli niin paljon kaikkea, ettei ehtiny liikoja ajatella koko vauvakuumetta. Eilen vain tunsin kaikesta tohinasta huolimatta alavattalla semmosta vihilontaa että oksat pois.. Ja nyt aamuyöstä heräsin kauheaan päänsärkyyn ja oli kuumeinen oloki. Piti ihan särkylääke ottaa että saa uuestaan unen päästä kiinni, mutta ei se uni sitte ennään tullukkaan. Pikkukakkostaki oottaessa oli kipeä olo varmaan viikon ennen plussaa. Elikkä jos ei huomena oo plussa niin testaan kyllä uuestaan myöhemmin. Nyt tuntuu siltä että ollaan tosipaikan eessä.. Eniten jännittää että mitähän tuo mies ;)

Hyi kauhea minua nyt jännittää!!!! Silleen ihanasti kuiten:heart:
 
Onnea Magie!! <3

Täällä on oikein testiryhmä pustyssä :D. Mäkin testasin ovista tänä aamuna ja jos tulokseen on luottaminen niin plussa olis tullu nyt. Siis OVISplussa.

Pitää nyt vähän avautua asiasta joka ottaa kuuppaan... Puhuin äidilleni vähän tästä toiveilu - jahkailu asiasta ja sain niin jyrkän mielipiteen vastaan sieltä että tuli oikein paha mieli :(. Ns. keskustelu loppu lyhyeen tilanteesta kohtuen eikä päästy enää juttusille asian tiimoilta. Äiti kyllä sanoi että pitäis vielä jutella kahdestaan asiasta, mutta eipä sellasta tilaisuutta taida tulla :(.
 
WWNE Onnea ovisplussasta :). Mites se sun äidin kanta nyt tommonen on? Ei kait se nyt ulkopuolisten kuulu kyllä ja ei mielipiteitä jaella tämmösissä asioissa?? Alko vähän suututtaa sun puolesta :mad:... Vai onko mulla jääny jotain oleellista lukematta sun edellisistä kirjotuksista mistä pitäs valjeta. Noh, kuiteskin. Onnea oviksen hyödyntelyyn jos sellaista moista siveettömyyttä on luvassa :D!

Niin ja Magielle minunkin puolesta raskausonnittelut :flower:!

Minäminää sen verran että tossa tuumailin onkokaan mulla koko ovista ees ollu tässä kierrossa :O. Niinku aiemmin kirjotin, niin aina sen oon tuntenut kun munasolu irtoaa, mutta koko viikon aikana ei oo niitä tuntemuksia kyllä näkyny.. Tosin mulla oli viime ke, to ja pe ihan järkyttävän pingottunu maha muutoin, ummetti ja puhisteli, että sen puoleen on maha ollut kauttaaltaan kipee. Josko ois jääny huomaamatta koko ovistelu sen takia. Ja näiden viikonlopun petipuuhailujen jälkeen ei oo mitään suuria tuntemusluulojakaan ilmaantunu, että eipä oo olot semmoset yhtään että ois napannut :|. Pari viikkoo niin viimestään tietää onko mitää tapahtunu :whistle:
 
WWNE
Samaa mietin kuin Sonay, että kuinkas äitisi nyt noin?
Harmittamaan alkoi minuakin tuommoinen kyllä.
Mutta ovisplussasta onnittelut:)

On:
Nyt oli lämmöt tipahtanut, eli ovis män, eli nyt voi alkaa sitten oikeasti piinajaksolle. :) Yleensä on notkahdus tullut tuollain salakavalasti.
 
Nuori emäntä mikä sitä sinun äitiä sinun lapsenteossa oikein haittaa? Onko sillä ittellä joku mummokriisi vai mitä ihimettä? Siehän saat onneksi itte päättää oman perheen koosta :hug:

Minun r-testi oli nyt aamulla ihan tyylipuhas nega!!?!?! Mie mietin että enhän mie voi niin hullu olla että olisin kuvitellu kaikki oireet? Nyt ei tosin tunnu mittään ko paukahin oikein kunnolla kipeäksi eilen illasta ja yöllä on tauti saanu lisäboostia. Kauhea flunssa ja joka paikkaa kolottaa nyt. Minun optimistiset ajatukset tuosta testistä on ne, että ei mulla viimeksikkään näkyny näin aikasin. Ko jos ne loppiaisviikon limat oli ovista niin nyt olis vasta dpo11. Viimeksi testasin kans näihin aikoihin ja ihan täys nega oli. Pessimistiset ajatukset on ne, että miehän en voi tietää oikeasti että käynnistyykö mulla koko kierto niin kauan ko imetän. Ja mie aion imettää niin pitkään ko poika haluaa ja periaatteessa vasta ko menkat alakaa voin olla varma että tuolla jotaki tapahtuu. Niin ja nega on nega vaikka voissa paistais. Ja mie saatan olla hullu.

Mie alan nyt piinaileen teijän kiertoja, tässähän on parin viikon päästä jänniä paikkoja vaikka kuinka! :popcorn:
 
Tsempit Viipulaiselle jännäilyyn! Kaikista hirveintä se jännittäminen on ku tietää hyödyntäneensä oviksen ja vielä moniotteeseen. Vaikka minäkään en voi varma nyt olla onko koko ovista ollutkaan tässä kierrossa, mutta aikaväli on kuitenki osunu ihan kohdilleen kun laskureista kattoo.

Tänään on ollut vähän "liukkaat" oltavat täällä. En oikeen usko että olis mitään ovislimojakaan enää, ei kai sentään näin myöhään kuiteskaan? Pessimisti ei pety, joten en edelleenkää usko silti raskauteen. Ei vaan oo semmonen olo muutenkaa, ja varmaan parempi ku ei liika herkästi olojaan tarkkailekaan ;)
 
Pupelaattori tsemppejä sinnekkin piinailuun.

Täällä dpo 10, ja päiväpissasta erittäin herkällä testillä nega.. Mulla kans ollut jotenkin sellainen olo että vois olla raskaana. Luulosairautta vissiin...
 
Yhteisvastauksena kaikille ihmettelijöille (minun lisäkseni): äitini on hyvin perinteinen ja jotenkin vanhoillinen. Hänen mielestään aikaa ei riitä kaikille jos lapsia on 3. Toisekseen pilaisimme pian parisuhteemme jne. Aika paska olo tuli kyllä moisesta. Tuntuu ettei uusi lapsenlapsi olisi enää tervetullut sukuun :(. Pisti kyllä niin miettimään että huh huh. Nyt emme ole saaneet tilaisuutta puhua enää asiasta ja jotenkin se kaivas mieltä koko ajan. Äitini on huonossa kunnossa enkä saa kahdenkeskistä aikaa hänen kanssaan. On se nyt kamala jos mummu sanoo noin omasta lapsenlapsesta. Muistaisin sen varmaan aina... Itku tuli eilen!

Ei mut hei se minusta. Täällä riittää piinailijoita ja kovaa yritystä :). Eipäs nyt masennuta ennen aikojaan tehdyistä negoista eikä muutoinkaan vaivuta synkkyyteen! Ihana talvinen pakkaspäivä. Häntä pystyyn siskot ;).
 
Nuori emäntä mitä jos se sinun äiti pelekää että sulla ei ole sille sitte ennään ollenkaan aikaa jos tullee vielä kolomas..?

Anskuna joo, tavataan hullujenhuoneella sitte :wave: Mieki olin niin varma raskauesta :D Vaan eihän meillä vielä ole kirves kaivossa ;) Oli varmaan huonot testit:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Anskuna
WWNE aattelis silti jotenki että vanhoillinen ihminen olisi just toista mieltä perheen kasvamisesta, en tiiä mut tää on mun käsitys. Tosi inhottava reaktio joka tapauksessa :(. No jospa tuo huonossa kunnossa olo vähän verottaa positiivisuutta ylipäänsä, eikä loppuviimein tarkottanut sanojaan? Anoppini ei aikoinaan esikoisen kohdalla edes onnitellut! Käänsi päänsä vain pois ja totes että ei kai tuo mitään haittaa. WHAAAAAT :kieh:!!!! Isännän tartti vähä ärähtää siinä kohtaa että eikö sullakaa muuta sanottavaa asiaan ole?! Sitten heru onnittelu, mut arvata saattaa että tommosena "pakotettuna" se ei tuntunu yhtää aidolta :mad:. Oma äitini oli muuten vaan vähä kuutamolla ku esikoisesta hälle kerroin. Totes vaan eka että no eihän sitä nyt silti tiedä ennenku on testannut. Kerroin uudestaan että noku susta ihan tulee se mumma. "Niin no ootellaan nyt että oot testannut." Hei tyyppi, susta TULEE MUMMA! Sitte vasta män perille :LOL:! On nää mammat ja anopit vaan pihalla välillä, hyvässä ja pahassa :rolleyes:.

Perunpas nyt samalla noi oireiden tarkkailemattomuus uhkailut! Oon ollu eilisillasta saakka aika viluinen, aamulla aavistus flunssainen olo, ei silti huono, ja nyt päivällä noussut 38.1 kuume. Ja voin kertoa että olo ei oo silti ollenkaa kuumeinen eikä huono :O! Että näinköhän nyt kroppa oli hereillä tosta mun uhittelusta ja pamautti kunnon epäluulonherättäjät tulille!? :kieh:
 
Magie suuret onnittelut
WWNE Voi että teen äitiä, tiedän kokemuksesta kuinka pahalta toi tuntuu. Mulle on sekä anoppi entä oma äiti sanonut noin. Muhun vaikutti tosi paljon asia, mutta pitkään asiaa käsiteltyäni tajusin, että hittoakas he meidän elämästä voi päättää. Se on meen ratkastava ja elettävä asian kanssa. Heillä kuitenkin molemmilla myös itsellä 3 lasta, että seuraavaksi ehkä kysynkin, että ovatko ite jotenkin katuneet kolmatta.

Meillä on ollut nyt kotirintamalla vaikeaa, ite oon ollut vissiin jotenkin herkillä ja mies hermostuu vielä entistäkin nopeammin nyt kun on lopettanut polttamisen. Käytös on ollut jo aiemminkin kyllä huonoa, mutta nyt hän on saanut mut useamman kerran itkemään omilla tiuskimisillaan. Eilen yhden aikaan yöllä juteltiin asioista. Mä vaadin häntä kertomaan miksi hän tiuskii ja hermostuu tollai. Kertoi, että häntä painaa mm, raha-asiat ja vauva-painostus. Siinä mulle tuli sitten iso itku, kun tajusin, ettei tää voi jatkua näin. Me ollaan asiasta monesti juteltu ja hän on sanonut haluavansa kolmannen, ainut mihin olen painostanut niin olen käskenyt hänen sanoa, että jos ei halua kolmatta niin kertoo, etten "turhaan" kuumeile. Nyt tuntuu siltä että yritän tyytyä siihen, että meille ei enempää lapsia tule ja pysyn poissa kaikista vauvapalstoilta yms. Turhaan sitä itseään kiusata ja nostattaa kuumetta, kun toinen vetää maton alta joka viikko. Niin paska fiilis ja isoja ajatuksia, joista pää sekaisin. On siis paljon muitakin ongelmia, joita en viitsi täällä availla, mutta kyllä pelottaa miten tässä käy vauvahaaveille ja yleensäkin parisuhteelle. :'(
 
Mollimilla :hug: voi kurjuus. Toivottavasti saatte asianne järjestykseen. Jospa asiat rauhottuvat kun miehesi pääsee vähän irti nikotiiniista. Voihan se olla että nyt vaan kaikki ärsyttää (tiedän omasta vuosien takaisesta vierotuksestani tupakkaan).

Mun omilla vanhemmilla on 2 lasta, eli siitä ei ole kyse. Äiti kait puhuu vaan tuttavistaan (en kyllä tiedä oikein kenestä, no yksi edesmennyt pariskunta kaiketi mutta kuka muu??!! En tiedä). Olipas Sonay sun äitees aika epäluuloinen! Ja anopin reaktio, apua! On näitä erikoisia reaktioita näköjään muillakin :D.
 
Nuori emäntä:
No johan, mutta tehän asiasta päätätte, ei kukaan muu :hug:

Mollimillalle halit, kurja tilanne ja jotenkin miehillä tuntuu olevan se taloudellinen pärjääminen se suurin argumentti, eikä siinä mitään, ihan hyvä että toisinaan on se järjen äänikin mukana, mutta ei sen pohjalta yksinään voi mielestäni ratkaisuja tehdä.
Toivon suuresti että kun miehen hermo tasaantuu tupakasta vieroituksen aikana, alkaa selkiytyä ajatuskin ja voitte puhua asiat halki hyvässä hengessä.

Meitä on neljä lasta perheessä ja mies on yksi kolmesta lapsesta, eli ihan mukavan kokoiset perheet meillä, sitä en sitten tiedä miten miehen vanhempien puolelta tulee argumenttia jos enemmän kuin yksi ilmoitetaan haluavamme, onhan meitä jos silloin kasassa 4lasta ja 2 aikuista :D

ON:
Hienoa, ei lämmön muutoksien myötä tullut ajoitettua viikonlopun näkemistä turhaan :D
Minulla siis iltalämmöissä myös muutos ovuloinnin jälkeen kohoavana, normaalisti 36,8 iltaisin ja nyt on 37,1. Vielä pitäisi ainakin viikko piinailla, mahdanko pysyä kuivilla ja olla testailematta ennen aikojani:stick:
 
Onpa kurjaa että just äiti-ihimiset on tuommosia! Niittenhän se just pitäis tietää mitä on toivoa lasta ja kuinka ihanaa on sitte tulla raskaaksi. En oikein voi kuvitellakaan miltä tuntuis. Mulla on anopit suhtautunu oikein lämmöllä molemmilla kerroilla, vaihoin siis ykkösen jäläkeen anoppia. Äitiki ollu oikein mielissään.

Mollimilla voi ei, toivottavasti saatte asianne järjestykseen :hug: Ja mahdollisesti vielä jossain vaiheessa sen yhden vauvankin :) Jokuhan sillä sinun miehellä tosiaan painaa jos se huonosti käyttäytyy, mutta onhan se niinki että sinun ei tarvi semmosta sietää. Johtuu sitte nikotiiniviekkareista tai ei. Tosi hyvällä tiellä oletta, puhuminen on varmasti paras lääke :)

Viipulainen ja jos et malta olla testailematta liian aikasin, niin tiiät mitä tehä; raporttia meille :D

ON Dpo 12(?) taas nega... Pitiki mennä testaamaan. Mie käyn kyllä tännään ostamassa pc:n tikkuja :D Flunssa rupes helepottaan eilen illasta, mutta vielä on pää tukossa. Lihassäryt lähti veks. Pitkin päivää oli eilen ja nyt koko aamun semmosta aaltomaista painetta tuolla häpyluun takana. Vähän niinkö menkkajuilia. No joo. Mie vähän jo aattelin että jos ei ens viikolla ole viivaa tikussa niin sitte mie oottelen nöyrästi ne menkat ennenkö alan seuraavan kerran vouhottaan vauvoista :D

Heidip ehtikö sulla muuten alakaa menkat lasten välissä vai tärppäskö jo ennen menkkoja? :)whistle:)

Kävipä muuten hassusti aamulla! Pissin aamun ekat lirut kippoon ja ko kipossa oli tarpeeksi, jatkoin normisti pönttöön pissimistä. Yhtäkkiä hokasin että hemmetti mikä minun jaloissa tuntuu, niin miehän kusin ittelle kintuille!! :LOL: Oli oikein lammikko pöntön vieressä. Mie jäin liian rennosti takakennoon ja se pissi pääsi sieltä rinkan ja pöntön välistä :) Ja mie olen aina sanonu miehelle että naiset ei voi jättää kusirantuja sinne pöntön ulukopuolelle... :p
 
  • Tykkää
Reactions: Sonay
Mollimilla :hug:

Anskuna mikä tilanne? Sulla on dpo:t olleet vielä niin pienet, että toivoa on ;) Mä löysin jokin aika sitten kaavion, jossa on laskettu dpo:t ja plussa-%. Sen mukaan tuo dpo10 näyttäis 67% positiivista :)

Pupelaattori entäs sinun tilanteesi? En tiedä oliko sattumaa vai ei, mut mulla oli aikoinaan kuopuksesta selvät merkit että olin raskaana ja se ei näkynyt kotitesteissä lainkaan. Imetin siis silloin vielä esikoista. Vasta labrassa selvis. Muistaakseni kahdet menkat ehti olla eli heti jälkivuodosta alkoi normikierto.

Sonay plussatuulia sinne! Toivotaan, että ei ole ollut ovuloimaton kierto.

WWNE Te tosiaan itse päätätte perhekokonne, muiden on vain sopeuduttava ;) Mä oon mun isäni ja äitini ainokainen. Äidin kautta mulla on 3 sisarpuolta. Yhteensä meitä on kuitenkin 7, kun lasketaan ex-isäpuolen lapset mukaan. Mies on myös isänsä ja äitinsä ainokainen ja äidin puolelta hällä on 2 velipuolta. Ja mä oon aina halunnu 4 lasta :D Kukaan muu ei varmaa tuu kommentoimaan mahdollista raskautta negatiiviseen sävyyn kuin ex-anoppi, joka viime kerroillakin on möläytellyt. Esikoisen odotusaikana sai liki sydärin kun sai kuulla vauvasta, sillä tyttärensä oli juuri kertonut olevansa raskaana. Serkuksilla on ikäeroa 3kk :D

(.) Dpo4. Edellisaamuna lämpö 35,6 ja tänään 36,5. Päivälämmöt olleet 36,9-37. Mun on silti lämmöistä paha sanoa mitään kun en ole ennen seuraillut, mut normipäivälämpö on ollut 36,2. Tiedän, että on liian aikaista tulkita oireiluja mutta täällä on tissit turvoksissa ja kipeät - oikein pelottaa mennä suihkuun kun viimeksikin sattui! Edellispäivänä töissä käsidesi haisi monen metrin päästä pahalta, samaten asiakkaalle leikattu makkaran pätkä. Eilen oli väsymys- ja päänsärkypäivä, ihme kyllä siihen särkyyn auttoi lasten PamolF 250mg. Muita särkylääkkeitäkin olisi ollut mutten uskaltanut ottaa esim. Panacodia tai Pronaxenia plussauksen toivossa.. Eilisestä saakka vv lisääntynyt. Toiveet on hyvin korkealla :heart:

Meillä on kyllä töissä rajuna tuota influenssaa, että osa oireiluista voi mennä senkin piikkiin.. Ootteko muuten rokotuttaneet itsenne? Just eilen juteltiin pomon kanssa asiasta, hän ei ole suostuvainen pakkorokotuksiin (jos se vaade ny menisi läpi) ja itse sanoin ottavani ennemmin lopputilin kuin rokottavani itseni vasten tahtoani.

Malttia kaikille piinailijoille - plussatuulia :kiss: Ilmoitelkaahan noita piinapäiviä halutessanne, koitin niitä täältä tekstien seasta bongailla ;)
 
Viimeksi muokattu:
Heidip ohho! Nehän kyllä väittää kovasti ettei imetyksen pitäis vaikuttaa hcg:n eritykseen. Noh, ei kai se tavallaan vaikutakkaan koska ihan oma hormonihan se on, mutta voin (haluan) kuvitella että se jotenki vaikuttaa koska koko hormonitoiminta on sillon ihan jotaki muuta ko normaalia. Mutta sainpa kovasti toivoa vielä, kiitos vaan :D

On muuten ollu tässä ehkä pari viikkoa, viikon ajan enemmän, emättimessä semmosta kummaa nykinää, vähänkö olis elohiiri siellä. Joskus se yltää jopa peräreiän puolelle. Tätä on ollu joskus aiemminki ihan toooooosi harvoin, niin että tuntuu tutulta, mutta nyt väräjää pitkin päivää :D Onko muilla ollu? Vai liittyyköhän se jotenki tuohon että synnytyksestä on kuitenki vasta se reilu 5kk..

E: Mie oon ottanu influenssarokotteen ko mulla on keskivaikea astma. En uskalla ottaa riskiä että keuhkotautisena sairastaisin jonku niin rajun ko influenssan, normiflunssaki ottaa aika rankasti keuhkoille, köhköh.

Ediitinediitti: No miehän pöljä menin tutkiin sitä aamun testitikkua vielä. Sanokaa ettei tuossa näy mittään, ko mie näen siinä muka _jotaki_ olisko se nyt sitte semmonen viivanpaikka? Vai rikka silimässä? :D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia muuten tsemppauksista Sonay=) On tää karmeeta taas odottaa :D

Pupelaattori
Juu tännehän minä enstemmäisenä tulenkin jos ei maltti riitä ja testaamaan alan liian aikaisin, on nääs pari herkkää testiä tuolla jemmassa..ne polttelee pahasti :D :D

On:
En noita omia dpo päiviä tarkasti nyt tiedä, kun mitään massiivista kipuaaltoa ei tullut tällä kertaa. Mutta jos laskee sen oletetun lauantai päivän mukaan, mitä nuo laskurit eniten huusi, niin tänään olisi dpo4, mutta voi se olla toki dpo5 myös. Eli sehän meinaa, että jos heittäydyn toivottomaksi ja hingun testata, aikaisin päivä sille olisi ensi tiistaina...epätoivoinen jos olen niin maanantaina:LOL:
Lämmöt kohoaa hissukseen niinkuin pitääkin, aamulämpö tänään 36.6.

Pupelaattori kysyi noista tuntemuksista alakerrassa ja niitä on ollut kyllä. Itsellä kyllä tulee aika pahoja repäisyjäkin välillä, esimerkiksi eilen illalla ei hetkeen voinut istua normaalisti kun repi ja viilsi jostain tuolta kohdunkaulan alueelta ja se säteili ikävästi takalistoon:kieh:

Oireitahan toki on, mutta en minä niihin luota kun itseni tunnen. :D Minulla on siis hajuherkkyyttä, en pystynyt syömään banaania aamupalaksi kun se oli hieman kypsyneempi, vaikka yleensä tykkään, lemusi liian imelältä ja kahvi tekee pahaa ja minä jos kuka on kahvin suurkuluttaja.
Mutta mitäpä noista, ihan varmasti vain pään kepposia nuokin|O
 
Kiitos (ja vähän anteeksikin?) Pupelaattori päivän naurupommista :LOL:! Ja tarkotan nimenomaan tota kintuillepissimis juttua ;). Ihanaa ku joku on noin avoin omista kommelluksistaan :rolleyes:. Suurin osa meistä suomalaisista kun on osa sellaisia jurrikoita ettei osata nauraa omille kömmähdyksilleen. Ja mä ainaki nään tossa sun tikussa jotain muutaki ku kontrolliviivan! Toivontoivontoivon.... :flower:

heidip:lle myöskin plussaa täällä peukutan! Johan sen soisi jo teille tikkuun ilmaantuvan :heart:

Minäminä: Illalla nukkumaanmennessä palelin taas ihan vietävästi, ja se päiväinen "kuumekin" laski illan mittaan normaaliin 36.8 :O. Eli se 38.1 kuume kesti vajaan pari tuntia?! Yöllä siinä heräilin omaan yskääni (poltan, ja kärsin lievästä astmasta, kauan eläköön idiotismi..), ja siinä yskiessä tunsin aika rivakan repäsyn alamahassa :$. Aamuherätys tuntui krapulaiselta, vaikken piskoakaan ollu illalla juonut.. (esikoisen plussapäivänä heräsin myöskin "krapulaisena".) Olot on jokseenki kosteahkot tuolla alakerrassa, eli luulosoppa senkun sakenee! :stick:
 
Täällä dpo 11, mietin kyllä että olisko oikeempi se dpo 10 kun ovis oli niin lähellä puoltayötä. Aamulla testissä haamu, tuli ihan testiajallakin. Miehelle en kyllä näyttänyt, kun pelkäsin ettei se näe sitä, ja sit alkaa vaan ärsyttämään. Se mikä tässä nyt eniten hämmentää on se , että mulla tihkuu toisesta rinnasta maitoa. Huomasin yht äkkiä kun paita tuntui kostealta. Voiko vauvakuume olla niin kova et aiheuttaa tällasta, vai voisko tää olla raskausoire!?!

Luen tarkemmin muiden kommentit illalla. Nyt en kerkee keskittymään/ kommentoimaan niihin..
 
Anskuna, eiköhän maidon tihkuminen oo ihan selkee raskausoire??? Ei sitä kaiketi muutoin voisi tulla. Kaverillani aikoinaan raskautuessaan tihkui myös tosi varhasessa vaiheessa. Varovaiset onnittelut sulle :)
 

Yhteistyössä